Προς μελλοντικους πελατες εταιρειων που εισαγουν προιοντα απο Γερμανια...

επειδη αντιμετωπίζω και εγω προβλήματα με καινουργια samsung (αγορα 19/9/2007) και θα την αποστείλω αυριο στο μαγαζι αν θελεις στείλε μου πμ μηπως μιλάμε για το ιδιο μαγαζι ετσι ωστε να τους πιέσουμε περισσότερο
 
αν η διευθυνση δεν ειναι σωστη μπορει να το επιδωσει οπου βρει τον εκπροσωπου του νομικου προσωπου

ο επιμελητης.



αν παλι ειναι σωστη αλλα απουσιαζουν απο το χωρο (π.χ. δεν το παραλαμβανουν- δεν ανοιγουν στον επιμελητη)



μπορει να το τοιχοκολλησει στην εισοδο με την παρουσια δυο μαρτυρων.
 
Παιδια να ρωτήσω κατι σχετικά με το δικαιωμα αντικαταστασης ή επιστροφης χρημάτων???

Αγορασα την τηλεοραση μου 19/09/2007. η τηλεοραση μου δουλευε κανονικα για 1 μήνα περιπου μεχρι που παρουσιασε προβλημα..στις 23/10/2007 την εστειλα στο καταστημα με κουριερ.

Δικαιουμαι αντικατασταση ή οχι ;;;
 
Απάντηση: Re: Προς μελλοντικους πελατες εταιρειων που εισαγουν προιοντα απο Γερμανια.

επειδη αντιμετωπίζω και εγω προβλήματα με καινουργια samsung (αγορα 19/9/2007) και θα την αποστείλω αυριο στο μαγαζι αν θελεις στείλε μου πμ μηπως μιλάμε για το ιδιο μαγαζι ετσι ωστε να τους πιέσουμε περισσότερο

Πέρασαν 2 εβδομάδες και ακόμα δεν έγινε σαφές για ποιό κατάστημα πρόκειται.
Ο φίλος μας στα λεγόμενά του φαίνεται πολύ εξαγριωμένος με αυτά που έχει τραβήξει αλλά στην πράξη μου θύμισε το ρητό που λέει (σκύλος που γαβγίζει δεν δαγκώνει).
Αυτό το κατάστημα δεν έχει να φοβηθεί τίποτα με τέτοιες δήθεν δυναμικές διεκδικήσεις, θα κρυφτεί πίσω από την ανωνυμία.
Έχει και αυτό τους δικηγόρους του και θα αμυνθεί με τον καλύτερο τρόπο.Το δίκαιο εδώ στην Ελλάδα ξέρουμε πως το κερδίζει κάποιος. Αν το κερδίζει.
 
Γι'αυτό αυτό το μαγαζί ήταν κάποτε παράρτημα του digitalo.de και τωρα πια τους έχουν κόψει. Μάλλον από κάτι τέτοιες περιπτώσεις.
 
Παιδια να ρωτήσω κατι σχετικά με το δικαιωμα αντικαταστασης ή επιστροφης χρημάτων???

Αγορασα την τηλεοραση μου 19/09/2007. η τηλεοραση μου δουλευε κανονικα για 1 μήνα περιπου μεχρι που παρουσιασε προβλημα..στις 23/10/2007 την εστειλα στο καταστημα με κουριερ.

Δικαιουμαι αντικατασταση ή οχι ;;;

παιδια ειναι πολυ σημαντικο και επειγον...

Δικαιουμαι αντικατασταση ή οχι ;; πρεπει πρωτα να τη δει το σερβισ ;;
σημειωνω οτι η τηλεοραση εχει σταλει στη γερμανια
ευχαριστω
 
ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΓΟΡΑ ON-LINE (ΜΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ) ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΩΣ ΣΕ ΤΥΧΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΥΣΚΕΥΗΣ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ Κ ΑΠΑΙΤΕΙΤΕ ΒΑΣΗ ΝΟΜΟΥ Α Ν Τ Ι Κ Α Τ Α Σ Τ Α ΣΗ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΤΕ ΚΑΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ !!!!

ΣΑΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ....!!!!!!
 
ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΓΟΡΑ ON-LINE (ΜΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ) ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΩΣ ΣΕ ΤΥΧΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΥΣΚΕΥΗΣ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ Κ ΑΠΑΙΤΕΙΤΕ ΒΑΣΗ ΝΟΜΟΥ Α Ν Τ Ι Κ Α Τ Α Σ Τ Α ΣΗ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΤΕ ΚΑΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ !!!!

ΣΑΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ....!!!!!!

Aυτο το ειχα ακουσει να το λενε στο AVforums , προφανως λογω Ευρωπαικης οδηγιας ισχυει και στην Ελλαδιτσα.
 
ναι αλλα για πιο χρονικο διαστημα??? 6 μηνες - 1 χρονο - 10 μερες οπως αναφερει το καταστημα;;
 
1 ΧΡΟΝΟ ΜΑΓΚΕΣ ΜΟΥ

ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΙΕΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ
 
ωραια , ευχαριστω πολυ...

αντε να δω πως θα τους πιεσω και τι ακρη θα βγαλω...
 
1 ΧΡΟΝΟ ΜΑΓΚΕΣ ΜΟΥ

ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΙΕΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ

Υπάρχει κάπου να την διαβάσουμε την κοινοτική οδηγία ?

Σε περίπτωση τηλεπώλησης αυτό που έχω διαβάσει είναι για 10 μέρες ή 2 εβδομάδες από την ημέρα της παραλαβής. Το να δικαιούσαι αντικατάσταση για οποιαδήποτε βλάβη στον ένα χρόνο ακούγεται παράλογο και δεν νομίζω πως ισχύει σε καμιά χώρα του κόσμου.
 
Υπάρχει κάπου να την διαβάσουμε την κοινοτική οδηγία ?

Σε περίπτωση τηλεπώλησης αυτό που έχω διαβάσει είναι για 10 μέρες ή 2 εβδομάδες από την ημέρα της παραλαβής. Το να δικαιούσαι αντικατάσταση για οποιαδήποτε βλάβη στον ένα χρόνο ακούγεται παράλογο και δεν νομίζω πως ισχύει σε καμιά χώρα του κόσμου.


Θα ψάξω να στην βρώ, εγώ την έχω δεί σε έγγραφο που μου έδωσε ο νομικός μου.

Να ξεκαθαρίσουμε κάτι ....

Άλλο το πως σε εκπαιδεύουνε οι εταιρείες και άλλο τα δικαιώματα σας.

Οι εταιρείες θα σου πούνε 2 βδομάδες, 1 μήνα κτλ. Το θέμα δεν είναι να βρείς αυτον με το μεγαλύτερο διάστημα κάλυψης ΑΛΛΑ σοβαρή επιχείρηση που δεν θα χρειαστεί να τους πείς για νόμους κτλ.
 
αν την εβρισκες θα ηταν τρομερο εργαλειο στα χερια μου, μπας και δω φως στην υποθεση μου...
 

τα εχω διαβασει τα παραπανω και τα εχω στειλει και στο δικηγορο μου. το θεμα ειναι εδω:

[FONT=&quot]"Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση[/FONT][FONT=&quot], [/FONT][FONT=&quot]εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε[/FONT][FONT=&quot] ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης."

[/FONT]
[FONT=&quot]Από τη στιγμή που η τηλεόραση δουλεψε κανονικά για 1 μήνα περίπου, θα σου πει το καταστημα "κυριε δεν υπηρχε το ελλατωμα από πριν" αλλιως δε θα δουλευε...

Κοιτα κανω το δικηγορο του διαβόλου προσπαθώντας να προλάβω οποιαδήποτε απάντηση που θα μου δώσουν αυριο...

[/FONT]
 
τα εχω διαβασει τα παραπανω και τα εχω στειλει και στο δικηγορο μου. το θεμα ειναι εδω:

[FONT=&quot]"Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση[/FONT][FONT=&quot], [/FONT][FONT=&quot]εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε[/FONT][FONT=&quot] ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης."[/FONT]

[FONT=&quot]Από τη στιγμή που η τηλεόραση δουλεψε κανονικά για 1 μήνα περίπου, θα σου πει το καταστημα "κυριε δεν υπηρχε το ελλατωμα από πριν" αλλιως δε θα δουλευε...[/FONT]

[FONT=&quot]Κοιτα κανω το δικηγορο του διαβόλου προσπαθώντας να προλάβω οποιαδήποτε απάντηση που θα μου δώσουν αυριο...[/FONT]

Φαντάζομαι ότι όταν μιλάει για την φύση του ελλατόματος εννοεί πχ αν είναι σπασμένη ή ο ελλάτωμα προήλθε απο δική σου κακή χρήση. Το ότι δούλευε κανονικά δεν σημαίνει τίποτε. Το ίδιο δεν συμβαίνει και με τα αυτοκίνητα που παρουσιάζουν κάποια προβλήματα μετά απο αρκετό καιρό λειτουργίας? Εκεί βέβαια έχουμε το άλλο (καλό) άκρο. Οι εταιρίες εάν το πρόβλημα παρουσιαστεί σε αρκετά μοντέλα καλλούν όλους τους πελάτες για αντικατάσταση του ελλατωματικού εξαρτήματος (ακόμη και εάν αυτό δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα).