Για να το πω πιο απλά, για να δούμε full 3d πρέπει η πηγή να έχει την δυνατότητα να στείλει ολόκληρο το σήμα (το διπλό 1080π/24 ) και ο δέκτης να το αναγνωρίσει και να το αναπαράγει σωστά.
Αυτό μπορεί και να γίνει και με hdmi 1.3 και με hdmi 1.4 αφού έχουν αρκετό bandwith και τα 2 ... είναι θέμα συσκευών καθαρά.
(μην σας μπερδεύουν οι τεχνικές λεπτομέρειες του πως περνάνε και πως δέχονται την full3d εικόνα)
Επίσης, το ότι μια συσκευή έχει hdmi1.4 δεν μας εξασφαλίζει και πολλά .
Αν είναι player μπορεί να δείχνει και πετσοκομένα ή καθόλου 3d ... θα βγούν πχ και απλά dvd-players με hdmi1.4.
Στους δέκτες με 1.4 είναι βέβαια υποχρεωτικό να αναγνωρίζουν το full3d σήμα όταν το δέχονται, αλλά μπορεί να έχει hdmi1.4 και μια τηλεόραση 800χ600 χωρίς δυνατότητες 3d ... θα μας δείξει downscale 2d.
ΥΓ
Για να μην το μπλέκουμε , πρακτικά είμαστε σίγουροι ότι το ps3 είναι full 3d BR-player με το hdmi 1.3 ... και από δέκτες λογικά όλες οι 1080p τηλεοράσεις που υποστηρίζουν ότι δείχνουν 3d δεν θα έχουν πρόβλημα και δεν θα μας κάνουν κανά περίεργο downscale.
Σίγουρα... αν κάνουν πόλεμο στο ps3, ή αν θέλουν να πουλήσουν τα "παλιά" BR-player του stock θα υποστηρίζουν κάποιοι ότι με 1.3 έτσι και αλλιώς δεν έχεις full3d.
Σίγουρα όμως άλλοι έχουν μπερδευτεί, και άθελά τους θέλω να πιστεύω παραπληροφορούν .
Ρίξε μια ματιά στο link που έδωσα και θα καταλάβεις, τα λένε και απλά για να μην έχεις αμφιβολία, αλλά και με λεπτομέρειες αν σε ενδιαφέρει.
Πραγματικά, έχοντας διαβάσει τα σχετικά white papers των εταιρειών για το 3D από τριμήνου, περίμενα την εν λόγω συζήτηση στο avsforum για να τα "καταλάβω" ή αλλιώς "έλα παππού να σου δείξω το σπιτικό σου" κατά τη γνωστή λαϊκή ρήση...

Μια και αγνοείς βασικές τεχνικές έννοιες, είναι επόμενο να μπερδεύεσαι και να βλέπεις παντού φανταστικούς εχθρούς του PS3 και του BluRay, σε διαβεβαιώνω όμως, πως τα αγαπάμε και τα δύο.
Όσον αφορά το διαβόητο απαιτούμενο bandwith, το ότι ο διάυλος 1.3 το υποστηρίζει θεωρητικά, είναι η μία πλευρά του νομίσματος. Η άλλη πλευρά, της πράξης, είναι οι τηλεοράσεις 3D της Panasonic και της Samsung, που βρίσκονται ήδη στην αγορά, οι οποίες υποστηρίζουν FullHD 3D στα 24p μόνο μέσω frame packing. Άνευ frame packing, υπάρχει η δυνατότητα για FullHD 3D αυστηρά και μόνο στα 30p, διαφορετικά πάμε σε λύσεις μισής ανάλυσης (top/bottom, side by side, 1280x720). Όλες οι λύσεις χωρίς frame packing, υποστηρίζονται κανονικότατα από τυπικούς διαύλους 1.3.
Αν λοιπόν το PS3 slim έχει κάποιον custom δίαυλο 1.3 που να υποστηρίζει frame packing, κανένα πρόβλημα για FullHD 3D στα 24p (αυτό όμως δεν θα μπορεί να εφαρμοστεί στα παλιότερα PS3 που φοράνε τυπικούς διαύλους 1.3). Αν πάλι δεν εμπλακεί το frame packing στην διαδικασία, τότε: α) πάμε σε λύσεις με pulldown ή μισής ανάλυσης, ή β) κάτι που θα δουλεύει μόνο με τηλεοράσεις της Sony.
Ως προς το τί απ' όλα αυτά θα ισχύσει, θα περιμένουμε το φθινόπωρο για να το διαπιστώσουμε, αν και ένα hint μας το έχει δώσει η ίδια η Sony: αν το PS3 μπορούσε να αναμεταδώσει πληροφορία κατά frame packing, έχει κανείς καμμιά αμφιβολία πως η Sony θα έχανε την ευκαιρία να αναφέρει με φαρδιά-πλατιά γράμματα τις λέξεις "FullHD 3D" στις ανακοινώσεις της αντί του ξερού "3D για παιχνίδια και ταινίες";
ΥΓ: Όλα τα παραπάνω, θα τα είχες καταλάβει και από μόνος σου, αν είχες διαβάσει το link που παραθέτεις...