Προσφορά Cosmote TV

Έχω δορυφορικό. Με είχαν καλέσει κάποια στιγμή το καλοκαίρι για ενημέρωση σχετικά με τη διακοπή του replay και τους είπα ότι έχω smart tv οπότε δεν θα χρειαστώ το box.
Τώρα άλλαξα tv και η νέα δεν παίρνει την εφαρμογή cosmote. Μπορώ άραγε να τους ζητήσω τώρα την δωρεάν για ένα έτος παροχή του box ή έχει καταγραφεί στο σύτημά τους ότι δεν το χρειάζομαι;
Απαντάω. Επικοινώνησα μαζί τους αλλά ήταν αρνητικοί. Μου πρότειναν να αγοράσω το πακέτο με το box.
 
Καλημέρα στη παρέα! Έχω streaming cinema pack στα 15€ το οποιο λήγει σε 25 μέρες περίπου. Μου εμφάνιζε στην εφαρμογή για ανανέωση 1 χρονου στα 15€. Το επιλέγω και δεν προχωράει, μου εμφανίζει σφάλμα. Μιλάω με το chat, τους εξηγώ τι έχει συμβεί και λέω στην υπάλληλο να το ανανεώσουμε στην ίδια τιμή. Μου αναφέρει ότι πλέον δεν υπάρχει αυτή η προσφορά και η τιμή ανανέωσης είναι στα 19€. Προχώρησα σε αίτημα διακοπής. Λογικά θα με ενημερώσουν για την επιστροφή του Android tv box; Το επιστρέφω έτσι;
 
Τελικά έγινε με ένα τηλ στο 13888 νέα σύνδεση sports pack μέσω δορυφόρου στα 26.90 με δωρέαν box για ένα έτος.
 
  • Wow
Reactions: theox
Καλημέρα στη παρέα! Έχω streaming cinema pack στα 15€ το οποιο λήγει σε 25 μέρες περίπου. Μου εμφάνιζε στην εφαρμογή για ανανέωση 1 χρονου στα 15€. Το επιλέγω και δεν προχωράει, μου εμφανίζει σφάλμα. Μιλάω με το chat, τους εξηγώ τι έχει συμβεί και λέω στην υπάλληλο να το ανανεώσουμε στην ίδια τιμή. Μου αναφέρει ότι πλέον δεν υπάρχει αυτή η προσφορά και η τιμή ανανέωσης είναι στα 19€. Προχώρησα σε αίτημα διακοπής. Λογικά θα με ενημερώσουν για την επιστροφή του Android tv box; Το επιστρέφω έτσι;
Το ιδιο ακριβως εγινε και σ'εμενα.Μου εβγαζε προσφορα ανανεωσης στα 15€,σχεδον 1,5 μηνα πριν ληξει(25/11),αλλα δεν το ανανεωνα για να μην χασω το ενα επιπλεον μηνα (αν το ανανεωνα,το νεο 12μηνο θα ισχυε απο την ημερα ανανεωσης).Αφησα να πλησιασει η ημερομηνια ληξης και λιγες μερες πιο πριν επελεξα κι εγω ανανεωση απο το app,και μου εβγαλε μυνημα λαθους!Μιλαω στο chat,μου λενε ανανεωση με 19€/μηνα,Τους αναφερω τι ειχε συμβει με το app και την προσφορα που υπηρχε στα 15€,μου λενε οτι θα ενημερωθει το αρμοδιο τμημα για διερευνηση και θα με ενημερωσει.Πραγματι,μετα απο μερικες ωρες,με πηραν απο καποιο τμημα και μου ειπαν για ανανεωση στα ιδια τα 15€,δεχθηκα και μου εστειλαν το συμβολαιο στο email
 
  • Like
Reactions: StevenYoo
Επιβεβαιώνω και εγώ ότι χρεώνουν για επιπλέον συσκευές και όταν τους πάρεις τηλέφωνο σου λένε ότι θα αφαιρεθούν στον επόμενο λογαριασμό
Και σε εμένα στο λογαριασμό του Δεκεμβρίου με χρέωσαν τις επιπλέον συσκευές ενώ τις έχω δωρεάν για 12 μήνες. Στο λογαριασμό του Νοεμβρίου που ήταν ο πρώτος που εκδόθηκε μετά την αποστολή του android box μου είχαν κάνει κανονικά την έκπτωση. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Προσπαθώ από το πρωί να επικοινωνήσω με το τμήμα λογαριασμών
 
  • Like
Reactions: Teo010
Καλημερα σε ολους,εχω δορυφορικο full pack στα 22€,το οποιο ληγει 17/3,σημερα μου εμφανισε προσφορα για ανανεωση στα ιδια χρηματα
Θα ηθελα να ρωτησω υπαρχει περιπτωση να χασω την προσφορα αν περιμενω για την ανανεωση μηπως και κερδισω κανα μηνα επιπλεον;
 
Καλημερα σε ολους,εχω δορυφορικο full pack στα 22€,το οποιο ληγει 17/3,σημερα μου εμφανισε προσφορα για ανανεωση στα ιδια χρηματα
Θα ηθελα να ρωτησω υπαρχει περιπτωση να χασω την προσφορα αν περιμενω για την ανανεωση μηπως και κερδισω κανα μηνα επιπλεον;
Ανανέωσε απόψε.... γιατί από αύριο θα πάει 32€ και θα τρέχεις...... Ανανέωσε μην εκδοθεί καινούριος λογαριασμός....
 
Και σε εμένα στο λογαριασμό του Δεκεμβρίου με χρέωσαν τις επιπλέον συσκευές ενώ τις έχω δωρεάν για 12 μήνες. Στο λογαριασμό του Νοεμβρίου που ήταν ο πρώτος που εκδόθηκε μετά την αποστολή του android box μου είχαν κάνει κανονικά την έκπτωση. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Προσπαθώ από το πρωί να επικοινωνήσω με το τμήμα λογαριασμών
Όπως είχε γίνει στο λογαριασμό του Δεκεμβρίου έτσι και στο λογαριασμό του Ιανουαρίου με χρέωσαν πάλι τις επιπλέον συσκευές για το cosmote tv streaming ενώ τις έχω δωρεάν για 12 μήνες. Τους είχα πάρει τηλέφωνο τον Δεκέμβριο και μου είχαν πει οτι θα μου πιστωθεί η λάθος χρέωση στο λογαριασμό του Ιανουαρίου. Τελικά όχι μόνο δεν μου πιστώθηκε αλλά με χρέωσαν πάλι για το μήνα Ιανουάριο. Δεν παίζονται οι τύποι.
 
Με τη σειρά μου ενημερώνω πως στον δικό μου λογαριασμό η χρέωση των έξτρα συσκευών είναι μηδενική. Συνεπώς κάποιο πρόβλημα μάλλον έχει το σύστημα στο δικό σου λογαριασμό. Θα στα επιστρέψουν.
 
Με τη σειρά μου ενημερώνω πως στον δικό μου λογαριασμό η χρέωση των έξτρα συσκευών είναι μηδενική. Συνεπώς κάποιο πρόβλημα μάλλον έχει το σύστημα στο δικό σου λογαριασμό. Θα στα επιστρέψουν.
Ο πρώτος λογαριασμός είναι; Αν ναι πρόσεξε τους επόμενους λογαριασμούς γιατί και σε εμένα στο πρώτο λογαριασμό η χρέωση των έξτρα συσκευών ήταν μηδενική, από τον δεύτερο λογαριασμό και μετά έκαναν το λάθος και μου τις χρεώνουν.
 
Πάντως και εμένα σε πρόσφατη ανανέωση Cosmote TV τον πρώτο μήνα χρεώθηκαν οι extra συσκευές (και εμένα έδωσαν το box δωρεάν για 1 χρόνο σε ανανέωση κάπου τον Νοέμβρη), είχαν βάλει αίτημα για να πιστωθεί το ποσό και να σταματήσει η χρέωση, ήρθε ο δεύτερος λογαριασμός, η πίστωση είχε γίνει αλλά είχε γίνει εκ νέου χρέωση των extra συσκευών. Πάλι τηλέφωνα και τώρα τον άλλο μήνα στον τρίτο λογαριασμό να δούμε αν θα έχει λυθεί όπως είπε ο τελευταίος που μίλησα. Γενικά λίγο μπάχαλο... τα ίδια έκανε βέβαια παλιά και η Nova (εκεί 3play) που σε κάθε ανανέωση μου έδιναν το multiview τότε δώρο και πάντα τον χρέωναν για 2-3 μήνες μέχρι να βγάλουν άκρη.
 
Πάντως και εμένα σε πρόσφατη ανανέωση Cosmote TV τον πρώτο μήνα χρεώθηκαν οι extra συσκευές (και εμένα έδωσαν το box δωρεάν για 1 χρόνο σε ανανέωση κάπου τον Νοέμβρη), είχαν βάλει αίτημα για να πιστωθεί το ποσό και να σταματήσει η χρέωση, ήρθε ο δεύτερος λογαριασμός, η πίστωση είχε γίνει αλλά είχε γίνει εκ νέου χρέωση των extra συσκευών. Πάλι τηλέφωνα και τώρα τον άλλο μήνα στον τρίτο λογαριασμό να δούμε αν θα έχει λυθεί όπως είπε ο τελευταίος που μίλησα. Γενικά λίγο μπάχαλο... τα ίδια έκανε βέβαια παλιά και η Nova (εκεί 3play) που σε κάθε ανανέωση μου έδιναν το multiview τότε δώρο και πάντα τον χρέωναν για 2-3 μήνες μέχρι να βγάλουν άκρη.
Το λογαριασμό που σε είχαν χρεώσει λανθασμένα τις έξτρα συσκευές πλήρωσες όλο το ποσό παρόλο που ήταν λάθος ή αφαίρεσες από μόνος σου το ποσό της λάθος χρέωσης; Εγώ που μου είχαν λανθασμένα χρεώσει τις έξτρα συσκευές πλήρωσα όλο το ποσό παρόλο που ήταν λάθος ώστε να γίνει ο συμψηφισμός πιο εύκολα στον επόμενο λογαριασμό όπως μου είπαν, αλλά και στον επόμενο λογαριασμό πάλι μου τις χρέωσαν και ούτε μου έκαναν την πίστωση για τον προηγούμενο λογαριασμό. Κάποιος άλλος παθών μου είπε ότι αν πληρώνεις όλο το λανθασμένο ποσό του λογαριασμού συνεχίζουν να σε χρεώνουν λανθασμένα παρόλο που τους παίρνεις τηλέφωνο και σου λένε ότι θα το διορθώσουν.
 
Έβγαλε καινούργια πακέτα η Cosmote.
Εγώ είχα το 200 με το cinema στα 58.50€. Δεν είχα κλείσει χρονο.
Πήρα τηλέφωνο το μεσημέρι έβαλα το Full Pack με 58,90€, εννοείται για 24 μήνες. Αυτή είναι και η τιμή του πακέτου τώρα.
Η ενεργοποίηση έγινε σε 10 λεπτά περίπου.
Άμεση εξυπηρέτηση μπορώ να πω!

Τα νέα πακέτα εδώ:
 
Για όσους είναι σε FTTH δεν έχουν βγει ανανεωμένα πακέτα με TV ακόμα για να αναβαθμίσουμε
 
Για όσους είναι σε FTTH δεν έχουν βγει ανανεωμένα πακέτα με TV ακόμα για να αναβαθμίσουμε
Ναι απ' ότι βλέπω ακόμα όχι. Ίσως περιμένουν τα κουπονάκια, ποιος ξέρει! Παίζει...
 
Το λογαριασμό που σε είχαν χρεώσει λανθασμένα τις έξτρα συσκευές πλήρωσες όλο το ποσό παρόλο που ήταν λάθος ή αφαίρεσες από μόνος σου το ποσό της λάθος χρέωσης;
Πλήρωσα και τις 2 φορές μόνο το ποσό που θα έπρεπε κανονικά να είχα χρεωθεί. Αυτό το ρώτησα και μου είπαν και οι ίδιοι οτι θα ήταν το καλύτερο..
 
Μετά από απίστευτη ταλαιπωρία 2 μηνών με την Vodafone, είμαι σε διαδικασία ενεργοποίησης νέας γραμμής από Cosmote στο ΑΦΜ της συζύγου (100ρι λένε υποστηρίζει η περιοχή.. θα δείξει) στην κλασσική τιμή των 32,9 και έχω δηλωμένη τηλεόραση στο δικό μου ΑΦΜ (και σε άλλη διεύθυνση) μέσω δορυφόρου στα 22 ευρώ.. Η αίτηση έγινε Τρίτη και τα πακέτα βγήκαν Τετάρτη οπότε είδα την προσφορά για το 100ρι Unlimited στα 51,9 και με 2 μήνες δώρο.. προσπαθήσαμε να ενοποιήσουμε την tv με την νέα γραμμή για να εκμεταλλευτούμε την προσφορά αλλά μας γείωσαν αφού είπαν πως το πρόβλημα είναι πως η Cosmote TV που έχουμε είναι μέσω δορυφόρου ενώ στην προσφορά είναι μέσω streaming οπότε είναι διαφορετικές υπηρεσίες και μόνο με διακοπή και πέναλτι και νέα σύνδεση γίνεται..
Άλλοι ανανεώνουν στον χρόνο πάνω σε νέες τιμές, εμένα τζίφος..
Μοναδική ελπίδα τώρα, τον Οκτώβρη που λήγει η Cosmote TV να υπάρχει κάποιο αντίστοιχο συνδυαστικό πακέτο..

Έχει κάποιος άλλος κάνει μετάβαση απο δορυφορικό σε streaming εν μέσω συμβολαίου ή προσθήκη του σε κάποιο συνδυαστικό πακέτο;
 
Μετά από απίστευτη ταλαιπωρία 2 μηνών με την Vodafone, είμαι σε διαδικασία ενεργοποίησης νέας γραμμής από Cosmote στο ΑΦΜ της συζύγου (100ρι λένε υποστηρίζει η περιοχή.. θα δείξει) στην κλασσική τιμή των 32,9 και έχω δηλωμένη τηλεόραση στο δικό μου ΑΦΜ (και σε άλλη διεύθυνση) μέσω δορυφόρου στα 22 ευρώ.. Η αίτηση έγινε Τρίτη και τα πακέτα βγήκαν Τετάρτη οπότε είδα την προσφορά για το 100ρι Unlimited στα 51,9 και με 2 μήνες δώρο.. προσπαθήσαμε να ενοποιήσουμε την tv με την νέα γραμμή για να εκμεταλλευτούμε την προσφορά αλλά μας γείωσαν αφού είπαν πως το πρόβλημα είναι πως η Cosmote TV που έχουμε είναι μέσω δορυφόρου ενώ στην προσφορά είναι μέσω streaming οπότε είναι διαφορετικές υπηρεσίες και μόνο με διακοπή και πέναλτι και νέα σύνδεση γίνεται..
Άλλοι ανανεώνουν στον χρόνο πάνω σε νέες τιμές, εμένα τζίφος..
Μοναδική ελπίδα τώρα, τον Οκτώβρη που λήγει η Cosmote TV να υπάρχει κάποιο αντίστοιχο συνδυαστικό πακέτο..

Έχει κάποιος άλλος κάνει μετάβαση απο δορυφορικό σε streaming εν μέσω συμβολαίου ή προσθήκη του σε κάποιο συνδυαστικό πακέτο;
Αν είσαι στο μέσον του συμβολαιου στο δορυφορικό και με διαφορετικό ΑΦΜ η πρόωρη διακοπή έχει ποινή ακομα και αν μετατραπεί σε ott. (Πράγμα που φαίνεται και είναι παράλογο βέβαια, αλλά ισχύει.) Το θέμα είναι το ύψος της ποινης και αν σε συμφέρει να το κάνεις τώρα η να περιμένεις. Σε κάθε περίπτωση αν πας σε αλλαγή κράτα και τα στοιχεία της συνομιλίας π.χ ημερομηνία ώρα κλπ γιατί συνήθως στις μεταβάσεις της cosmote γίνονται και λάθη στις χρεώσεις κλπ. Αλλα δηλ συμφωνείς στο τηλ και άλλα βλέπεις στις συμβάσεις και πρέπει να ενεργησεις για να τα διορθώσεις. Επίσης ενώ σε διαβεβαιωνουν ότι θα προχωρήσουν αυτοί τη διακοπή του δορυφορικού μετα την ενεργοποίηση του ott ΔΕΝ το κάνουν και υπάρχει κίνδυνος να σε χρεώνουν παράλληλα για τη δορυφορική και την ott υπηρεσία για ένα διάστημα. Η διακοπή γίνεται ουσιαστικά μόνο μετα από επικοινωνία με το αντίστοιχο τμήμα και την παράδοση του εξοπλισμού.