Πριν απο μια εβδομαδα δεχτηκα ενα τηλεφωνημα απο το τμημα προσφορων της Cote για Cote TV .
Εχω 2 γραμμες, μια στο σπιτι με μια 50ρα γραμμη και ενεργη Cote TV που ληγει τον Σεπτέμβριο και τιμη στα 49€ και μια 300ρα σε καταστημα!
Για την γραμμη στο καταστημα μου εδωσαν Cote Tv full pack με 16,70€ το μηνα και 3 μηνες δωρεαν παγια!
Εκανα ενεργοποιηση και τον Σεπτεμβριο θα κανω διακοπη την παλια Cote tv!
Σε ερωτηση μου στην κυρια για το ποιους πιανει η προσφορα μου ειπε οτι τα 3 παγια ειναι standard και στη συνεχεια η εκπτωση διαμορφωνεται αναλογα την ταχυτητα της γραμμης ...πχ για 100ρα γυρω στα - 8€ απο την αρχικη τιμη των 28€ !
Η προσφορα ληγει τελος Ιουνιου !
Οποιος θελει εχω το ονομα της κυριας...