Με voucher πληρωνω 27,70€ + 16,70€ TVΔεν έγραψες πόσο είναι συνολικά το μήνα η 300αρα με την tv
51.85 έχει στο site + οποία έκπτωση από magenta one
Αν υπολογισεις και τα 3 δωρεαν παγια η τιμη της TV κατεβαινει ακομα πιο κατω..
Με voucher πληρωνω 27,70€ + 16,70€ TVΔεν έγραψες πόσο είναι συνολικά το μήνα η 300αρα με την tv
51.85 έχει στο site + οποία έκπτωση από magenta one
Σημερα μιλουσα με cosmote επειτα απο αιτημα διακοπης του full pack,η μοναδικη προσφορα που μου εκαναν ηταν 24 ευρω με ενα παγιο δωρο,μαλιστα προχωρησαν στον προγραμματισμο της διακοπης πολυ ανετα,μου εκανε εντυπωση.Αν εχεις τηλεφωνο επικοινωνιας και ονομα της κυριας θα με ενδιεφερε..Πριν απο μια εβδομαδα δεχτηκα ενα τηλεφωνημα απο το τμημα προσφορων της Cote για Cote TV .
Εχω 2 γραμμες, μια στο σπιτι με μια 50ρα γραμμη και ενεργη Cote TV που ληγει τον Σεπτέμβριο και τιμη στα 49€ και μια 300ρα σε καταστημα!
Για την γραμμη στο καταστημα μου εδωσαν Cote Tv full pack με 16,70€ το μηνα και 3 μηνες δωρεαν παγια!
Εκανα ενεργοποιηση και τον Σεπτεμβριο θα κανω διακοπη την παλια Cote tv!
Σε ερωτηση μου στην κυρια για το ποιους πιανει η προσφορα μου ειπε οτι τα 3 παγια ειναι standard και στη συνεχεια η εκπτωση διαμορφωνεται αναλογα την ταχυτητα της γραμμης ...πχ για 100ρα γυρω στα - 8€ απο την αρχικη τιμη των 28€ !
Η προσφορα ληγει τελος Ιουνιου !
Οποιος θελει εχω το ονομα της κυριας...
Και εγώ ήμουν σε κάτι ανάλογο και λήγει σε 1 μήνα και σκέφτομαι να φύγω αν δεν υπάρχει η προσφορά με τα κινητά.17 Οκτωβρίου λήγει και το δικό μου συμβόλαιο.. 100άρα full TV (χωρίς netfilx) με 55,90. Αυτό που με είχε βολέψει ήταν η προσφορά με τα καρτοκινητά cosmote (το δικό μου και της γυναίκας μου) με αυτόματη δωρεάν ανανέωση 3GB κάθε μήνα για 2 χρόνια. Τώρα μου λένε δεν υπάρχει αυτό.. Δεν με συμφέρει όμως χωρίς αυτό γιατί σημαίνει 13+13 ευρώ τον μήνα ανανέωση στα καρτοκινητά για δεδομένα.. Εαν έχει κάποιος κάτι ανάλογο..
Για την ερχομενη σεζον δεν αλλαζει κατι , μεσα απο Cote και Nova θα παιξουν ολα!Πάντως με τις αλλαγές στα αθλητικά τηλεοπτικά εγώ θα περίμενα πριν κάνω μια ανανέωση τέλη Αυγούστου αφού αρχίσουν τα πρωταθλήματα που θα κάτσει το πράγμα, είμαστε φέτος σε μεταβατική περίοδο
Μην είσαι σίγουρος....Για την ερχομενη σεζον δεν αλλαζει κατι , μεσα απο Cote και Nova θα παιξουν ολα!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.