Προσοχή: αφορά αξιολόγηση καλωδίου ρεύματος!

Aπο τα σχολια του central (post#8) & captain (post #9) στην παρατηρηση του jijim (post #6) βγαινει ενα πολυ ενδιαφερον συμπερασμα αναφορικα με το τι πολλες φορες θεωρουμε ως σωστοτερο η πιο ουδετερο.Φαινεται οτι ως επι το πλειστον οταν κατι ακουγεται πιο "λεπτο" "λεπτομερες" "καθαρο" κλπ πλειστακις εκλαμβανεται και ως πιο "ουδετερο" η "αχρωματιστο".Πιο ευκολα χαρακτηριζουμε ως "χρωματισμενο" κατι που ακουγεται πιο"γλυκο" η "ζεστο" παρα κατι που ακουγεται πιο "φωτεινο" "λεπτο" κλπ.
Καμια προθεση κριτικης στα σχολια του central & captain βεβαια,απλα μια παρατηρηση που προσεχω πολυ συχνα.-bye-
 
αγαπητοί συνφορουμίτες γεια σας

λόγω δουλειάς και κάποιων χρόνων εμπειρίας θα πω την δική μου γνώμη και όσοι πιστοί διαβάστε την : 1 καλώδια τροφοδοσίας δηλαδή από τον πίνακα μέχρι την πρίζα στο σημείο που θα βάλει ο κάθε ένας το πολύπριζο για να τροφοδοτήσει τις συσκευές ήχου ποιο πολύ αυτές έχουν το ζόρι για να μην τραβάνε σκουπίδια (παράξενους θορύβους τύπου ζζζζζζ τσικ τσικ το μίξερ της συζύγου που αυτές τις μέρες θα φτιάξει κουλουράκια κλπ ανεξήγητα)μέσω του ηλεκτρικού δικτύου της εγκατάστασης και κατ επέκταση της ΔΕΗ :

καλό νομίζω είναι σε περίπτωση κάποιων που έχουν σοβαρά και ευαίσθητα συστήματα ήχου να δώσουν μερικά ευρώ παραπάνω και να αγοράσουν πολύπριζα με φίλτρα η έξτρα φίλτρα πχ φερίτες (κάτι μαύρα δακτυλίδια που μερικές φορές υπάρχουν πάνω στο καλώδιο που βάζουμε στο πολύπριζο) -μπορούμε να τα βρούμε και σε σοβαρά καταστήματα ηλεκτρονικών εξαρτημάτων- πέρα από την δεδομένη περίπτωση που πιστεύω να έχουν ζητήσει από τον εγκαταστάτη την dedicated σύνδεση από τον πίνακα μέχρι το σημείο που θέλουμε εμείς ενισχυμένη γραμμή δηλ 2.5 mm καλώδιο και 16Α ασφάλεια ,για να μην έχουμε πτώση στην τάση τροφοδοσίας ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑΣ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΤΗΣ ΤΑΣΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΛΑΠΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ γιατί η ΔΕΗ το καλοκαίρι κάνει αύξηση τάσης για να καλύψει στις ώρες αιχμής την πτώση τάσης του δικτύου της και τότε μονό αν βάλουμε ένα βολτόμετρο στην πρίζα θα δούμε μεγαλύτερη τάση από αυτή της ονομαστικής που απαιτεί ο τελικός και τα άλλα συστήματα δηλαδή πχ ο τελικός έχει ονομαστική τάση 220 - 230 VOLT η 120 - 230 μερικές φορές και η ΔΕΗ δίνει 240 VOLT το δευτερεύων πάει και αυτό ανοδικά κοντά στο 20% περίπου με συνέπεια φθοράς των τρανζίστορ η των υβριδικών ολοκληρωμένων κυκλωμάτων εξόδου, των κυκλωμάτων προενίχυσης η να σκάσει το πολύ πολύ κανένας ηλεκτρολυτικός πυκνωτής κρίμα δεν είναι;
2 τοπικές συνδέσεις συστημάτων με τον ενισχυτή εδώ αγαπητοί φίλοι είναι το όλο θέμα η βαρύτητα πιστεύω πρέπει να πέσει εδώ και εξηγώ :1 ΚΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΑ ΚΑΛΩΔΙΑ μην λυπηθείτε και κανένα ευρώ παραπάνω εδώ παίζεται ποιο πολύ η ποιότητα του ήχου ΠΑΝΤΑ μλενταρισμένα και ισοσταθμισμένα οπού χρειάζεται καλώδια διασύνδεσης μεταξύ των διαφόρων συσκευών μας ,tuner pre. equ. και άλλα ενεργά η παθητικά συστήματα .
Νομίζω αυτά που είπα φτάνουν για μια υπενθύμιση και αναμόχλευση των ξεχασμένων γνώσεων . Μετά από τα παραπάνω και ήχο διαμαντένιο θα έχουμε και δεν θα χαλάν τα αυτιά μας .
Και κάτι τελευταίο όποιος άκουσε ήχο τελικού με λάμπες τον ερωτεύτηκε σωστό η λάθος ;
τα σχόλια δικά σας .
Επίσης κάθε συμπληρωματική πληροφορία η διόρθωση δεκτή ευχαριστώ που διαβάσατε τη γνώμη μου
 
Last edited:
Καλωσήρθες στη παρέα μας sv4lqc!

Ενδιαφέρουσες και σωστές οι απόψεις σου και όντως συμφωνούν
με πολλές από τις απόψεις που εκφράστηκαν παραπάνω..

Καλή συνέχεια!
 
Καλωσήρθες στη παρέα μας sv4lqc!

Ενδιαφέρουσες και σωστές οι απόψεις σου και όντως συμφωνούν
με πολλές από τις απόψεις που εκφράστηκαν παραπάνω..

Καλή συνέχεια!

Καλωσήρθες στη παρέα μας sv4lqc!

Ενδιαφέρουσες αλλά λάθος οι απόψεις σου και ας συμφωνούν
με πολλές από τις απόψεις που εκφράστηκαν παραπάνω..

ποτε φιλτρα σαν και αυτα που λες σε πολυμπριζα, κανενας σταθεροποιητης τασης λογικης τιμης δεν σηκωνει τους τελικους μας.

Καλή συνέχεια!
 
Καλωσήρθες στη παρέα μας sv4lqc!

Ενδιαφέρουσες αλλά λάθος οι απόψεις σου και ας συμφωνούν
με πολλές από τις απόψεις που εκφράστηκαν παραπάνω..

ποτε φιλτρα σαν και αυτα που λες σε πολυμπριζα, κανενας σταθεροποιητης τασης λογικης τιμης δεν σηκωνει τους τελικους μας.

Καλή συνέχεια!

Τέθηκε πουθενά όριο τιμής και δεν το είδα mr Nik?..:D
 
Καλωσήρθες στη παρέα μας sv4lqc!

Ενδιαφέρουσες αλλά λάθος οι απόψεις σου και ας συμφωνούν
με πολλές από τις απόψεις που εκφράστηκαν παραπάνω..

ποτε φιλτρα σαν και αυτα που λες σε πολυμπριζα, κανενας σταθεροποιητης τασης λογικης τιμης δεν σηκωνει τους τελικους μας.

Καλή συνέχεια!

δεν εχεις δοκιμασει ολα τα φιλτρα τετοιου τυπου. Γνωριζω τουλαχιστον 2 που δεν εχουν κανενα προβλημα να σηκωσουν τον οποιοδηποτε τελικο τους βαλεις και σιγουρα υπαρχουν πολλα ακομα που δε γνωριζω...
 
Καλύτερο;;;;

Χμμμ…. Ίσως ή μάλλον…

Σίγουρα οι αλλαγές που ανέφερα ως εδώ είναι όλες προς το καλύτερο. Υπάρχει όμως ένας προβληματισμός που δεν έχω απαντήσει ακόμη.
Παράλληλα με όλα τα σπουδαία, το χαμηλό έγινε απόμακρο. Διακρίνεται δυσκολότερα. Θα πρέπει να κρίνω από υψηλότερες εντάσεις και περισσότερο χρόνο ακρόασης. Η πρώτη σκέψη είναι ότι μάλλον το έχω συνηθίσει κάπως φουσκωμένο. Ξεκαθαρίζοντας το τοπίο, εκτός του ότι βγαίνει λεπτομέρεια, οι χροιές στα χαμηλά επίσης ξεκαθαρίζουν και γίνονται πιο ακριβείς. Κάτι τέτοιο μάλλον το εκλαμβάνει κανείς σαν «λιγότερο μπάσο». Θα δείξει…

Αυτά τα ολίγα όσον αφορά τις αλλαγές σε ένα προσεγμένο αλλά όχι πανάκριβο σύστημα.

Αποτελεί πάντως την αλλαγή (σε καλώδια όποιου τύπου) που «έφερε» μακράν τη μεγαλύτερη διαφορά στο δικό μου σύστημα.

-bye-

Καταρχας,μπραβο για την κινηση να μοιραστης ενα τετοιο θεμα που.......καιει.Επειδη πολλες φορες,ετσι την εχω πατησει και εγω,με την πρωτη ακουστη αλλαγη πιστευουμε οτι ο ηχος αλλαζει προς το καλλυτερο.Οπως π.χ ΚΑΘΕ αλλαγη στην τοποθετηση των ηχειων που ακουγετε αλλιως,αλλα με τον καιρο βλεπουμε πραγματικα εαν ακουγετε η εαν ακουγοταν καλλυτερα.Θα ηθελα λοιπον μετα απο λιγο καιρο να διαπιστωσεις εαν οι αλλαγες ειναι προς στο καλλυτερο και η το αντιθετο και εαν αυτες οι αλλαγες οφειλονταν στο καλωδιο και οχι σε καποιον αλλο παραγοντα.......-bye-
 
Last edited by a moderator:
Εχθές λοιπόν το απόγευμα επιστρέφοντας στο σπίτι με περίμενε το νέο μου LessLoss Dynamic Filtering Power Cable…

Θέμα στρωσίματος δεν υπήρχε μιας και αγοράστηκε «στρωμένο» οπότε κατόπιν κι’ εκείνης της (μικρής) συζήτησης που είχαμε σε άλλο νήμα, αντικατέστησε ένα Kimber PK10 που συνέδεε την παροχή του τοίχου με το πολύμπριζο που τροφοδοτεί τα μηχανήματα του rack…

Για την ιστορία να αναφέρω πως η γραμμή από τον πίνακα είναι dedicated με ηλεκτρολογικά υλικά που υπερκαλύπτουν τις ανάγκες. Επίσης τα καλώδια είναι όλα τοποθετημένα με τη σωστή πολικότητα.

Αν και έχω διαβάζει αρκετά για τα εν λόγω καλώδια, κρατούσα μικρό καλάθι, έτσι κι αλλιώς ευχαριστημένος ήμουν. Θεώρησα απλά ότι σε καλή τιμή ήταν μια ευκαιρία να δοκιμάσω κάτι που έχει κάνει ντόρο και να πειραματιστώ. Αν κέρδιζα και κάτι σε απόδοση, ακόμα καλύτερα!

Έτσι άναψα τα μηχανήματα, ένα marantz SA17S1 SACD player σαν κύρια πηγή, το Panasonic BD80 για αναπαραγωγή 24/96 υλικού που δίνουν σήμα στον X2 της Pass Labs και τέλος ένα Tact SDA 2175 που οδηγείται με XLR από τον προ και οδηγεί με τη σειρά του τα Spendor S8e.

Τα καλώδια ρεύματος ήταν όλα Kimber PK10 και PK14. Ως είχε, το σύστημα ήταν ισορροπημένο, με ροπή στη γλυκύτητα. Εξαιρετικό στις μεσαίες, με γεμάτο χαμηλό, υψηλές με αρκετή λεπτομέρεια, όχι όμως και αναλυτικό.
Προσωπικά δεν ήθελα πολλά παραπάνω. Το κλειδί ήταν πως απολάμβανες τη μουσική χωρίς να υπερισχύει κάποια περιοχή και χωρίς να «εγκαταλείπεις» ηχογραφήσεις που δεν «ταίριαζαν». Αυτό ήταν που επιζητούσα όταν το έστηνα. Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν είχα πειράξει απολύτως τίποτα τα τελευταία 3 χρόνια.

To the juice now…

Κάνει διαφορά ένα καλώδιο ρεύματος;;;

(τα παρακάτω αποτελούν προσωπική αξιολόγηση/ άποψη. Είναι απόλυτα και άρρηκτα συνδεδεμένα με το προαναφερθέν σύστημα, τα δεδομένα αυτιά και τις προσωπικές προτιμήσεις. Τέλος είναι μόνο «πρώτες εντυπώσεις» σε σχετικά χαμηλές εντάσεις λόγω ώρας)

Λοιπόν κάνει;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

ΝΑΙ! ΚΑΝΕΙ!!!

Είναι αντιληπτό από το πρώτο λεπτό. Μετά από 2 ώρες ακρόασης είναι βεβαιότητα. Η διαφορά είναι πολύ μεγάλη.

Εστίασα σε 1 SACD “Genius loves Company” που γνωρίζω πολύ καλά και ένα DVD με το “The Union” σε 24/96 που τελευταία παίζει καθημερινά.

Οι διαφορές:

Αυτό που κάνει εντύπωση είναι η αλλαγή της τονικότητας όλου του συστήματος. Δεν θα το παραδεχόμουν πριν, αλλά τελικά υπήρχε πολύ κρυμμένη λεπτομέρεια. Πλέον μπορείς και παρακολουθείς χωρίς κόπο κάθε τι που συμβαίνει στην ηχογράφηση, ενώ είναι ξεκάθαρο πως ακούς και μικρολεπτομέρειες που δεν είχες αντιληφθεί.
Δεν παρατήρησα κάποια πρόσθετη «σκληράδα». Μόνο περισσότερη ανάλυση που παρέμεινε φιλική στο αυτί.
Μένοντας στα υψηλά να προσθέσω ότι έχει φύγει ένα «γρέζι». Τα πιατίνια ακούγονται πιο φυσικά και σβήνουν πιο αργά (τα αντιλαμβάνεσαι για περισσότερο χρόνο να πάλλονται).
Ένα παράπονο που είχα πάντα από το παρόν σύστημα στο συγκεκριμένο χώρο ήταν η αίσθηση του «χώρου». Δε με έπεισε ποτέ. Ήταν δύσκολο να εντοπίσω που ακριβώς ήταν τοποθετημένο κάποιο όργανο ή η φωνή. Αυτό άλλαξε δραματικά. Μέγεθος σκηνής: δεξιά αριστερά παρατηρώ μικρή επέκταση. Κέντρο: μεγάλη διαφορά – το κέντρο «γέμισε» έγινε ζωντανό και έχει κινητικότητα. Εμπρός πίσω: τεράστια διαφορά προς το καλύτερο. Πριν απλά δεν υπήρχε κίνηση μπρος-πίσω! Τώρα οι ήχοι ξεπηδούν από διαφορετικά σημεία. Η απόσταση από κάποια όργανα αυξήθηκε ενώ άλλα ήρθαν πιο κοντά.
Παράλληλα και σε σχέση με το παραπάνω, οι φωνές ξεχώρισαν αισθητά από το «σύνολο». Ήρθαν μπροστά και στο κέντρο – ειδικά στο The Union είναι πολύ έντονο. Επίσης η διάρκεια και η χροιά τους είναι πιο ξεκάθαρη. Ακούγονται πιο «ανθρώπινες» και γνώριμες.
Γενικά, άλλαξε έντονα ο χαρακτήρας του έργου που παρακολουθεί ο ακροατής. Είναι κάτι τελείως νέο. Διαφορετικό.

Καλύτερο;;;;

Χμμμ…. Ίσως ή μάλλον…

Σίγουρα οι αλλαγές που ανέφερα ως εδώ είναι όλες προς το καλύτερο. Υπάρχει όμως ένας προβληματισμός που δεν έχω απαντήσει ακόμη.
Παράλληλα με όλα τα σπουδαία, το χαμηλό έγινε απόμακρο. Διακρίνεται δυσκολότερα. Θα πρέπει να κρίνω από υψηλότερες εντάσεις και περισσότερο χρόνο ακρόασης. Η πρώτη σκέψη είναι ότι μάλλον το έχω συνηθίσει κάπως φουσκωμένο. Ξεκαθαρίζοντας το τοπίο, εκτός του ότι βγαίνει λεπτομέρεια, οι χροιές στα χαμηλά επίσης ξεκαθαρίζουν και γίνονται πιο ακριβείς. Κάτι τέτοιο μάλλον το εκλαμβάνει κανείς σαν «λιγότερο μπάσο». Θα δείξει…

Αυτά τα ολίγα όσον αφορά τις αλλαγές σε ένα προσεγμένο αλλά όχι πανάκριβο σύστημα.

Αποτελεί πάντως την αλλαγή (σε καλώδια όποιου τύπου) που «έφερε» μακράν τη μεγαλύτερη διαφορά στο δικό μου σύστημα.

-bye-


Με το συμπάθιο ρε παιδιά αλλά χρειαζόμαστε ψυχίατρο εδώ μέσα.....:drummer:
1 μέτρο καλώδιο τάκανε ΟΛΑ αυτά?:music-smiley-005:
Δηλαδή είδε το ρεύμα το Less Loss και "τάκανε " πάνω του?:rifle:
ΣΕ τόση διαδρομή που έκανε "συνήλθε¨" στο less loss?:rifle:
ΕΠΙΠΕΔΟΟΟΟΟΟΟΟ-bye-
 
ότι και να λένε οι ''ειδήμονες''
άλλαξα τα δύο καλώδια ρεύματος
και ήταν σα να αγόρασα άλλα μηχανήματα
 
ότι και να λένε οι ''ειδήμονες''
άλλαξα τα δύο καλώδια ρεύματος
και ήταν σα να αγόρασα άλλα μηχανήματα

Μην ξαναγοράσεις μηχανήματα τότε και χαλάς και λεφτά....
POWER CABLES και ξερό ψωμί.....:music-smiley-005:
 
Re: Απάντηση: Προσοχή: αφορά αξιολόγηση καλωδίου ρεύματος!

Με το συμπάθιο ρε παιδιά αλλά χρειαζόμαστε ψυχίατρο εδώ μέσα.....:drummer:
1 μέτρο καλώδιο τάκανε ΟΛΑ αυτά?:music-smiley-005:
Δηλαδή είδε το ρεύμα το Less Loss και "τάκανε " πάνω του?:rifle:
ΣΕ τόση διαδρομή που έκανε "συνήλθε¨" στο less loss?:rifle:
ΕΠΙΠΕΔΟΟΟΟΟΟΟΟ-bye-

Είπα από την αρχή ότι δεν θα γίνει και αυτό το νήμα περί καλωδίων
άλλο ένα μπάχαλο.

Εχε το υπόψιν αυτό αγαπητέ jolk και άσε κατά μέρος τις ειρωνείες
και τις παρενέσεις για ψυχιάτρους...

Μπορείς να εκφράσεις με κοσμιότερο τρόπο τις όποιες αμφιβολίες σου
χωρίς να προσβάλεις τα υπόλοιπα μέλη..
 
Re: Απάντηση: Προσοχή: αφορά αξιολόγηση καλωδίου ρεύματος!

Είπα από την αρχή ότι δεν θα γίνει και αυτό το νήμα περί καλωδίων
άλλο ένα μπάχαλο.

Εχε το υπόψιν αυτό αγαπητέ jolk και άσε κατά μέρος τις ειρωνείες
και τις παρενέσεις για ψυχιάτρους...

Μπορείς να εκφράσεις με κοσμιότερο τρόπο τις όποιες αμφιβολίες σου
χωρίς να προσβάλεις τα υπόλοιπα μέλη..
Υποτίθεται ότι με τις διαφωνίες τα σχόλιά μας ,τις προσωπικές εμπειρίες μας ακόμα και αναφέροντας εντυπώσεις από ακροάσεις και προβληματισμούς γνωστών μας ,βοηθάμε ο ένας τον άλλο.Μερικές φορές με τρομάζει αυτή η διορθωσο-υστερία και ειδικά αν συνοδεύεται με απολυτο τρόπο και φυσικά με σαρκασμό..Θα μπορούσα και γω που δεν είμαι σχειτκός με τα καλώδια ρεύματος και τη σειρά που πρέπει να εφαρμόσουμε στην αλυσίδα του συστήματός μας,να ωφεληθώ,διαβάζοντας μια πολιτισμένη απάντηση και να ψαχτώ προς μια κατεύθυνση ..
 
δεν εχεις δοκιμασει ολα τα φιλτρα τετοιου τυπου. Γνωριζω τουλαχιστον 2 που δεν εχουν κανενα προβλημα να σηκωσουν τον οποιοδηποτε τελικο τους βαλεις και σιγουρα υπαρχουν πολλα ακομα που δε γνωριζω...

φυσικα και δεν εχω.
ειναι θεμα τεχνικο ομως η ζημια που κανει το φιλτρο στα πολυμπριζα, οποτε ισχυει για ολα.
τωρα στους σταθεροποιητες τασης τα πραγματα ειναι διαφορετικα. φυσικα και στο ανω οριο που λεει και ο καπτεν υπαρχουν αξιολογα προιοντα.
 
Re: Απάντηση: Προσοχή: αφορά αξιολόγηση καλωδίου ρεύματος!

ότι και να λένε οι ''ειδήμονες''
άλλαξα τα δύο καλώδια ρεύματος
και ήταν σα να αγόρασα άλλα μηχανήματα

δεν σε προβληματισε αυτο?
γιατι να υπαρχει τετοια διαφορα?
την ακουσε αλλος?
οταν βγεις και μπεις απο το δωματιο ξερεις ποιο καλωδιο παιζει αφου εχουν τοση διαφορα?
τι μηχανημα εχει τετοιες διαφορες απο καλωδιο ρευματος? για στειλε ενα mail στον κατασκευαστη.
κανεις δεν ειναι "ειδημονας" αλλα αρκετοι θελουν να βοηθησουν...
 
Παιδιά, μία καλοπροαίρετη συμβουλή ... μην βασίζεσθε στην ακουστική μνήμη, ιδιαίτερα εάν πρόκειται για ακροάσεις που διαφέρουν χρονικά πάνω από κάποιες, πχ. 5-10, ώρες ... δηλαδή μην συγκρίνετε, στην περίπτωση μας, το σύστημα με το καινούριο καλώδιο, συγκρίνοντας νοερά το σύστημα με το παλαιό καλώδιο, όπως το ακούσατε προχθές ...

Το ιδεατό είναι να κάνετε επί τόπου αντικαταστάσεις (είτε καλωδίων, είτε μηχανημάτων, ότι τέλος πάντων αλλάζετε ) και να ακούτε -κατά το δυνατόν σε Α-Β mode ... σίγουρα είναι φασαρία, ανοίγουν κλείνουν τελικοί, φορτώνουν ξεφορτώνουν πυκνωτές, κλπ. κλπ. αλλά έχετε πολύ πιο αξιόπιστα αποτελέσματα (απέναντι βέβαια στους ίδιους τους εαυτούς σας) ...

Δεν θέλω με τα παραπάνω να πάρω θέση στο αν τα καλώδια ρεύματος δίνουν τόσο σημαντικές βελτιώσεις ... αυτό ας το αποφασίσει ο καθένας μετά τις Α-Β ακροάσεις ...
 
Καλή σας μέρα!

Λοιπόν, μετά από δοκιμές το σ/κ να πω τα εξής:

Σχετικά με τη θέση του LessLoss μακράν το καλύτερο αποτέλεσμα στο δικό μου σύστημα έρχεται με την αρχική επιλογή (από τον τοίχο στο πολύμπριζο) κάθε άλλη θέση προσφέρει ένα σημαντικά μικρότερο ποσοστό της ίδιας βελτίωσης.

Επίσης, βγάζοντας το καλώδιο τελείως, πλέον δεν μου αρέσει ο ήχος. Επικρατεί μια μουντάδα στα υψηλά, χάνεται το βάθος και η λεπτομέρεια της σκηνής και «βαραίνει» το μπάσο.

Σχετικά με την ποιότητα του μπάσου: με βάση την τελευταία δοκιμή, θεωρώ πως το σωστότερο χαμηλό στο δικό μου σύστημα το έχω με το LessLoss στην θέση που προανέφερα. Αλλάζοντας στο PK10 θεωρώ ότι βαραίνει πολύ.

Όσο για τα σχόλια για ψυχιάτρους, θεωρώ ότι είναι απαράδεκτα. Αν δε πιστεύετε όσα γράφονται μην ασχολείστε!
 
Να καταθέσω και εγώ την άποψη μου, και νομίζω ότι έχει σημασία, διότι ανέκαθεν ήμουν σκεπτικός για τα καλώδια ρεύματος, ΧΩΡΙΣ να είμαι πολέμιος...

Την Παρασκευή που είχαν έρθει σπίτι τα παιδιά (AUDIOLTYIC, Ανδρέας, Χάρης) και δοκιμάσαμε ένα καλώδιο (ρεύματος/ηχείων) της Oyaide μόνο στο phono stage, και κατόπιν μόνο στον προενισχυτή... παιδιά έπαθα πλάκα το πόσο βελτίωση είχε ο ήχος...περισσότερο από τις διαφορές που ακούσαμε με ένα interconnect που άλλαξα από τα δικά μου.

Από δω και πέρα θεωρώ δεδομένο ότι τα καλώδια ρεύματος μπορούν να κάνουν σημαντικές διαφορές στον ήχο, και θα ξεκινήσω να φτιάξω (μαζί με τον Δημητρακούδη) χειροποίητα χαμηλού κόστους σε πρώτη φάση, και μετά θα κοιτάξω για έτοιμα...

Μην το αμφισβητείτε, είναι γεγονός, και το περίεργο είναι ότι δεν έχει εξήγηση...