Είδα την κουβέντα σας και έπαθα πλάκα με τις τιμές στα φωτογραφικά. Εντάξει όλα ειδικά στην Ελλάδα έχουν ακριβύνει παράλογα αλλά αυτό που συμβαίνει με τις φωτογραφικές δεν έχει λογική ειδικά στα μεταχειρισμένα. Κάποτε η Fuji ήταν για λίγους και ρομαντικούς και τώρα είναι No1 Trend. Τυχεροί όσοι μας έφυγε το gas γιατί θα είχαμε μείνει πανί με πανί.
Compare unlimited number of cameras with lenses, see how compact or bulky a camera is and sort by height, width, depth and weight.
camerasize.com
Νομίζω έχω βάλει τον σωστό Sigma. Τσέκαρε το όμως γιατί δεν έχω ιδέα από τους φακούς για τα FF, μόνο μέσα από τα φόρουμ κατά καιρούς.
Για να φτιάξεις το δικό σου συγκριτικό πήγαινε απλώς στην αρχική σελίδα και πάτα στο "NEW camera and lenses" οπότε και διαλέγεις κάμερα και μετά "attach lens".
Τώρα για τη διαφορά σε βάρος - όγκο εκτιμώ πως ισχύουν τα κλάσικα δηλαδή άλλη διαχείριση σε παραμορφώσεις, CA, οξύτητα στα άκρα κλπ κλπ που δεν αφορούν γενικά τον μέσο χρήστη. Για τη χρήση που περιγράφεις ναι νομίζω ο Sony είναι η ορθή επιλογή, η διαφορά μισού στοπ είναι αμελητέτα κατ΄ εμέ. Στην περίπτωση που για κάποιο λόγ δεν πήγαινα στον Sony νομίζω πως υπάρχει και νεότερος DG DN, με επιφύλαξη καθότι δεν είμαι χρήστης FF.
Compare unlimited number of cameras with lenses, see how compact or bulky a camera is and sort by height, width, depth and weight.
camerasize.com
Νομίζω έχω βάλει τον σωστό Sigma. Τσέκαρε το όμως γιατί δεν έχω ιδέα από τους φακούς για τα FF, μόνο μέσα από τα φόρουμ κατά καιρούς.
Για να φτιάξεις το δικό σου συγκριτικό πήγαινε απλώς στην αρχική σελίδα και πάτα στο "NEW camera and lenses" οπότε και διαλέγεις κάμερα και μετά "attach lens".
Τώρα για τη διαφορά σε βάρος - όγκο εκτιμώ πως ισχύουν τα κλάσικα δηλαδή άλλη διαχείριση σε παραμορφώσεις, CA, οξύτητα στα άκρα κλπ κλπ που δεν αφορούν γενικά τον μέσο χρήστη. Για τη χρήση που περιγράφεις ναι νομίζω ο Sony είναι η ορθή επιλογή, η διαφορά μισού στοπ είναι αμελητέτα κατ΄ εμέ. Στην περίπτωση που για κάποιο λόγ δεν πήγαινα στον Sony νομίζω πως υπάρχει και νεότερος DG DN, με επιφύλαξη καθότι δεν είμαι χρήστης FF.
Ναι τον σωστο εχεις βαλει αν και ο DG DN ιδιο μεγεθος εχει και δεν ξερω κατα ποσο καλυτερος ειναι απο τον HSM
Η μονη μου σκεψη ειναι αν θα επρεπε να παω σε 24αρη και οχι 35αρη αλλα σε 24 εχει τον GM μονο που θελει 1500 ευρω. Υπαρχει και ο Sigma 24 αλλα αποφασισα να μην παω σε τοσο μεγαλο φακο εχω ηδη τον 24-105
View the image quality delivered by the Sigma 35mm f/1.4 DG DN Art Lens using ISO 12233 Resolution Chart lab test results. Compare the image quality of this lens with other lenses.
View the image quality delivered by the Sigma 35mm f/1.4 DG DN Art Lens using ISO 12233 Resolution Chart lab test results. Compare the image quality of this lens with other lenses.
www.the-digital-picture.com
Kαι εδω ελαφρα καλυτερος οπτικα .
Αλλα μην ασχολεισαι με τετοιες διαφορες στην χρηση που τους θες δεν θα καταλαβεις ποτε την διαφορα αυτη.
Τελικά αποφάσισα να πάρω μια panasonic gx9 στα 550 απο mpb και έναν olympus 17mm f1.8 στα 280 απο e-infinity. Ήταν λίγο τσιμπημένη η μηχανή σαν σώμα αλλά δυστυχώς δεν βρήκα κάτι καλύτερο είτε στην εδώ αγορά είτε στο εξωτερικό. Θα κοιτάξω κάποια στιγμή μήπως βγει σε καλή τιμή κανένας olympus 12-40 η 12-45 και νομίζω θα κλείσω σαν σετ για τα ταξίδια.
Να κοιτάξεις και τον Lumix 14-140/3.5-5.6 που ταιριάζει πολύ σαν μέγεθος στην GX9 και δουλεύει η σταθεροποίηση του συνδυαστικά με της μηχανής. Έβγαλα μια βδομάδα Ιταλία με μόνο συμπλήρωμα τον panaleica 9/1.7. Οι υπόλοιποι primes που είχα μαζί μου μουχλιάσανε στην τσάντα, παρότι κυκλοφόρησα αρκετά τα βράδια και σε εσωτερικούς χώρους.
Καλησπερα στην παρέα . Ειμαι σε αναζητηση νέας mirrorless μιας και πρόσφατα έδωσα την zve10. Πιστεύετε ότι αξίζει σε αυτά τα χρήματα με τον κιτ φακό η α6700 ; 1700 € περίπου . Με ενδιαφέρει κυριος το 10 bit video και το auto focus . Υπάρχει κάποια άλλη κάμερα που θα μου προτείνατε στα ίδια περίπου χρήματα όπως η canon r8 πχ. Να επενδύσω σε full frame η να κάνω το βήμα να παρω την 6700; Ευχαριστώ προκαταβολικά
Καλησπερα στην παρέα . Ειμαι σε αναζητηση νέας mirrorless μιας και πρόσφατα έδωσα την zve10. Πιστεύετε ότι αξίζει σε αυτά τα χρήματα με τον κιτ φακό η α6700 ; 1700 € περίπου . Με ενδιαφέρει κυριος το 10 bit video και το auto focus . Υπάρχει κάποια άλλη κάμερα που θα μου προτείνατε στα ίδια περίπου χρήματα όπως η canon r8 πχ. Να επενδύσω σε full frame η να κάνω το βήμα να παρω την 6700; Ευχαριστώ προκαταβολικά
Για βιντεο και φωτογραφια τη θέλω. Η zv e10 δεν ειχε 10bit και την εδωσα μιας και θα εβγαινε η νεα . 1200 ευρω με τον κιτ για την zve10 ii ειναι παρα πολλά θεωρω. οπότε σκεφτόμουν για την a6700. Όσο για φακό sony δεν εχω, οχι. Υπάρχει κάτι καλύτερο πιστευεις σε αυτά τα χρήματα?
Εννοείται πας σε 6700, ειδικά από τη στιγμή που θέλεις και φωτογραφία. Τον κιτ τον ξεχνάς, θέλει άλλους φακούς για να αναδειχθούν αυτές οι μηχανές.
Θα πήγαινα σε full frame αν σε ενδιαφέρει η αισθητά καλύτερη απόδοση σε υψηλά iso και θέλεις άλλου είδους σώμα - πιο μεγάλο αλλά και πιο εργονομικό.
Όπως έχουν πει και άλλα μέλη πολλές φορές, πρέπει να το σκεφτείς ως σύστημα - σκεπτόμενος ποια μηχανή θα πάρεις, χωρίς τους φακούς, είναι ημίμετρο.
Προσωπικά αν άρχιζα από την αρχή και ήθελα Sony, με ένα καλό budget, θα έπαιρνα την a7c ii - από τα κορυφαία af και υπερπληθωρα full frame φακών για όλα τα βαλαντια
Εννοείται πας σε 6700, ειδικά από τη στιγμή που θέλεις και φωτογραφία. Τον κιτ τον ξεχνάς, θέλει άλλους φακούς για να αναδειχθούν αυτές οι μηχανές.
Θα πήγαινα σε full frame αν σε ενδιαφέρει η αισθητά καλύτερη απόδοση σε υψηλά iso και θέλεις άλλου είδους σώμα - πιο μεγάλο αλλά και πιο εργονομικό.
Όπως έχουν πει και άλλα μέλη πολλές φορές, πρέπει να το σκεφτείς ως σύστημα - σκεπτόμενος ποια μηχανή θα πάρεις, χωρίς τους φακούς, είναι ημίμετρο.
Προσωπικά αν άρχιζα από την αρχή και ήθελα Sony, με ένα καλό budget, θα έπαιρνα την a7c ii - από τα κορυφαία af και υπερπληθωρα full frame φακών για όλα τα βαλαντια
Όπως πολύ σωστά σου είπε και ο waroo θα πρέπει να δεις το σύστημα συνολικά για τη κυρία χρήση του.
Τι φακούς θα χρησιμοποιείς και τι υπάρχει σε κάθε σύστημα -πολλοί επιλέγουν σύστημα μόνο και μόνο για ένα φακό πχ -
Τι είναι πιο σημαντικό για σένα, μέγεθος, εργονομία σώματος, δυνατότητες και κωδικόποιητές βίντεο για επεξεργασία, κλπ κλπ.
Για τα δυο σώματα που ρωτάς
Εδώ ένα συγκριτικό specs που δεν δείχνει την όλη εικόνα στη χρήση αλλά μια ιδέα στα βασικά. Η 6700 πιο μαζεμένη και ως σύστημα κροπ αλλά και λίγο καλύτερου επιπέδου σώμα με κάποια στεγανοποίηση.
Στο βίντεο και οι δυο έχουν 10bit , η r8 δίνει c-log 3 και μάλλον κρατά περισσότερο πριν υπερθερμανθεί αλλά θέλει ψάξιμο. H 6700 S-log και σταθεροποίηση στο σώμα
Aπό εκεί και πέρα οι διαφορες στα σημεία και στο σύστημα , τι φακούς θα βρεις , θέλεις κλπ.
Υπάρχουν και οι R7, XT4 κλπ
The Sony α6700 and the Canon EOS R8 are both great cameras that use different-sized sensors. The Sony is more portable, feels better built, and has a longer battery life, but the full-frame sensor and lenses of the R8 give it an edge in low-light situations.
η R8 ειναι μια πληρης καμερα FF οικονομικου επιπεδου αλλα πολυ καλη σε οτι κανει. Εχει το μειονεκτημα του κλειστου συστηματος φακων της Κανον ( ενω αν μου ελεγες για την R7 που ειναι κροπ οπως και η 6700 θα σου ελεγα οτι δεν υπαρχει πλεον αυτο το προβλημα μιας και η sigma διαθετει ηδη φακους κροπ για RF)
Tα μενου της Κανον ειναι πολυ πιο φιλικα απο εκεινα της Σονυ . Θα σου ελεγα να κοιταξεις και προς Νικον μερια παντως
η R8 ειναι μια πληρης καμερα FF οικονομικου επιπεδου αλλα πολυ καλη σε οτι κανει. Εχει το μειονεκτημα του κλειστου συστηματος φακων της Κανον ( ενω αν μου ελεγες για την R7 που ειναι κροπ οπως και η 6700 θα σου ελεγα οτι δεν υπαρχει πλεον αυτο το προβλημα μιας και η sigma διαθετει ηδη φακους κροπ για RF)
Tα μενου της Κανον ειναι πολυ πιο φιλικα απο εκεινα της Σονυ . Θα σου ελεγα να κοιταξεις και προς Νικον μερια παντως
Δες τιμές , βάρος , εστιακές και αριθμό φακών που στο μέλλον θα χρειαστείς να εχεις μαζί σου για να καλύψεις τις ανάγκες σου σε φωτό και βίντεο.
Κοίτα αν έχουν σταθεροποίηση σε συνδιασμό με το σώμα για να μπορείς να εχεις αξιοπρεπές βίντεο.
Όλες οι εταιρίες έχουν πολύ καλά σώματα, και το AF είναι αξιοπρεπέστατο πλέον εκτός αν ενδιαφέρεσαι για πολύ εξειδικευμένα σενάρια φωτό-βίντεο (σπορ-δράση κλπ)
Θεωρητική ερώτηση, αλλά μαζεύω γνώμες για κάποιες μελλοντικές αγορές...
Μια FF 20-24μεγαπίξελ με έναν τέτοιο φακό 800mm f/11
ή
Μια M4/3 ίδια περίπου μεγαπίξελ με έναν 400mm f/5.6
Τα νούμερα στο περίπου, αλλά πιάνετε το point μου για να κάνω την ερώτηση. Θεωρείστε πως είναι ακριβώς ανάλογα τα μεγέθη.
Με την FF θα έχουμε ίδιο εστιακό μήκος με F/11 αντι για f/5.6 στην Μ4/3 που θα μας δώσει ίδιο βάθος πεδίου. Αρα θα έχουμε ίδιο κάδρο και με αυστηρά συγκριτικά κριτήρια.
Ας πούμε λοιπόν πως έχουμε ακριβώς το ίδιο Shutter Speed και στις δύο μηχανές, αλλά λόγω της σκοτεινιάς του f/11 θα αντισταθμίσουμε με ανεβασμένο ISO στα αντίστοιχα στοπ στην FF.
Το ερώτημα είναι σε ποια περίπτωση θα πάρουμε καλύτερη (ποιοτικά) εικόνα μετρώντας αντικειμενικά τεχνικά;
Στην Μ4/3 με τον φωτεινότερο φακό, το πιο χαμηλό iso, αλλά τον αρκετά μικρότερο αισθητήρα ή στην FF με τον σκοτεινότερο φακό, το υψηλότερο iso αλλά τον μεγαλύτερο αισθητήρα;
Θεωρητική ερώτηση, αλλά μαζεύω γνώμες για κάποιες μελλοντικές αγορές...
Μια FF 20-24μεγαπίξελ με έναν τέτοιο φακό 800mm f/11
ή
Μια M4/3 ίδια περίπου μεγαπίξελ με έναν 400mm f/5.6
Τα νούμερα στο περίπου, αλλά πιάνετε το point μου για να κάνω την ερώτηση. Θεωρείστε πως είναι ακριβώς ανάλογα τα μεγέθη.
Με την FF θα έχουμε ίδιο εστιακό μήκος με F/11 αντι για f/5.6 στην Μ4/3 που θα μας δώσει ίδιο βάθος πεδίου. Αρα θα έχουμε ίδιο κάδρο και με αυστηρά συγκριτικά κριτήρια.
Ας πούμε λοιπόν πως έχουμε ακριβώς το ίδιο Shutter Speed και στις δύο μηχανές, αλλά λόγω της σκοτεινιάς του f/11 θα αντισταθμίσουμε με ανεβασμένο ISO στα αντίστοιχα στοπ στην FF.
Το ερώτημα είναι σε ποια περίπτωση θα πάρουμε καλύτερη (ποιοτικά) εικόνα μετρώντας αντικειμενικά τεχνικά;
Στην Μ4/3 με τον φωτεινότερο φακό, το πιο χαμηλό iso, αλλά τον αρκετά μικρότερο αισθητήρα ή στην FF με τον σκοτεινότερο φακό, το υψηλότερο iso αλλά τον μεγαλύτερο αισθητήρα;
Όπως ξέρεις ο 800αρης f11 είναι κάτι λιγότερο από νορμάλ φακός και περισσότερο οπτικός σωλήνας με σταθερό διάφραγμα.
Πέρα των θεμάτων της οπτικής ποιότητας, τίθεται θέμα ευχρηστίας.
Επίσης από όσο ξέρω έχουν προβλήματα με AF, ιδίως σε κροπ.
Δεν ξέρω ποιον φακό Μ43 εννοείς (δεν ξέρω κανέναν 400f5.6, αλλά εφόσον είναι ο ζουμ 100-400, τότε έχεις και πολύ περισσότερες δυνατότητες/ευελιξία.
Προσωπικά, σε τέτοια ερώτηση θα επέλεγα τη Μ43 κάθε μέρα, όλη μέρα.
Αυτά όπως ξέρεις από έναν θιασωτή του FF που δεν πολυπάει το Μ43, ιδίως για πανίδα...
edit: Ξέχασα να προσθέσω ότι ο φακός αυτός σίγουρα ΔΕΝ αξίζει να μεταπηδήσεις σε Κάνον.
Εάν είναι να σκοτώσεις τα πάντα και να πας σε Κάνον, τουλάχιστον μάζεψε λεφτά για τον καθόλα τίμιο 200-800...
Αυτος ο 800αρης παντως παρολο που οπτικα δεν τον λες και διαμαντι σε αυτο το επιπεδο τιμης ειναι καλυτερη λυση απο το βαλεις πχ στον 100-500 το ακριβο και δυσχρηστο RF converter.
Και συμφωνω αν θες αυτα τα εστιακα μηκη πας κατευθειαν στον 200-800.
υγ
το AF παντως και η σταθεροποιηση του φακου ειναι αρκετα καλα απο οσο διαβαζω.