Προτάσεις αγοράς νέου ή αναβάθμιση φωτογραφικού εξοπλισμού - Διαβάστε το 1ο Post!

Καλησπέρα παιδιά,

Είμαι κάτοχος της Nikon D5500 και χρειάζομαι τη βοήθειά σας για την επιλογή νέας κάμερας.
  • Χρήση: νυχτερινή φωτογραφία, τοπία, εκδηλώσεις, αθλητικά
  • Κύρια χρήση για φωτογραφία, δευτερευόντως για βίντεο
  • Σημαντικά κριτήρια: εργονομία και ποικιλία φακών, καλό autofocus (και ότι άλλο κρίνεται με βάση την χρήση)
  • Ο προϋπολογισμός μου είναι ευέλικτος, αλλά θα ήθελα να ακούσω προτάσεις σε διάφορες κατηγορίες τιμών για να κάνω σωστή αξιολόγηση των επιλογών μου. Μπορώ να δώσω έως 1.700 ευρώ.
Συγκεκριμένα, θα ήθελα να μάθω:
  • Ποιο σύστημα θα προτείνατε ;
  • Υπάρχουν συγκεκριμένα μοντέλα που ξεχωρίζουν για αυτές τις χρήσεις;
  • Ποιοι φακοί θα ήταν απαραίτητοι για να καλύψω αυτές τις ανάγκες;
ΥΓ_
Πάντως, εδώ και καιρό με ενδιαφέρει το σύστημα Sony A7 III. Είχα την ευκαιρία να τη δοκιμάσω, αλλά δυστυχώς δεν την ένιωσα άνετα στα χέρια μου. Είναι αρκετά βαριά και η λαβή δεν "κλείδωσε" καλά στα δάχτυλά μου (ίσως να είναι θέμα εξοικείωσης). Επίσης, το μενού της μου φάνηκε περίπλοκο στη χρήση. Παρ' όλα αυτά, η ποιότητα των φωτογραφιών είναι εντυπωσιακή.

Αναρωτιέμαι αν κάποιος άλλος έχει παρόμοια εμπειρία.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο και τις συμβουλές σας.
 
Καλημέρα, σε σύστημα Nikon F έχεις φακούς καλούς πλήρους καρέ, Που μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις στο νέο σύστημα σου, ή θα ξεκινήσεις Από την αρχή με φακούς και σώμα για το νέο σου σύστημα;
 
Πάντως, εδώ και καιρό με ενδιαφέρει το σύστημα Sony A7 III. Είχα την ευκαιρία να τη δοκιμάσω, αλλά δυστυχώς δεν την ένιωσα άνετα στα χέρια μου. Είναι αρκετά βαριά και η λαβή δεν "κλείδωσε" καλά στα δάχτυλά μου (ίσως να είναι θέμα εξοικείωσης). Επίσης, το μενού της μου φάνηκε περίπλοκο στη χρήση. Παρ' όλα αυτά, η ποιότητα των φωτογραφιών είναι εντυπωσιακή.

Δυο σχολια για την Α7ΙΙΙ.

Εχει αθλιο grip δεν ειναι θεμα εξοικειωσης αν τα χερια σου ειναι μετρια προς μεγαλα.....για αυτο και η Sony σταδιακα στα επομενα μοντελα "φουσκωσε" το grip οπως πολυ σωστα εχουν κανει εξαρχης οι Nikon, Canon κλεβοντας εκεινη την εποχη πελατειακο κοινο μονο απο αυτο.

Βαρια δεν ειναι , απλα ειναι ολα τοσο μικροκαμωμενα που δεν χωρουν τα δαχτυλα σου αν εχεις καναν μεγαλο φακο....

Ειναι η πρωτη καμερα με τοσο καλο AF (καμια σχεση με το σημερα βεβαια και τα Eye af) και με εξαιρετικο βιντεο (για ημιεπαγγελματικη χρηση πλεον εχουν βγει πολυ καλυτερες στον τομεα αυτον)

Τελος τα φωτογραφικα της αρχεια ειναι ναι μεν σουπερ αλλα ειχαν και σε εκεινη την καμερα εκεινη την πρασινιλα που χαρακτηριζε τα μοντελα της Sony μεχρι προτινος.

στην τιμη που βγαινει τωρα ομως ειναι σουπερ για καποιον να ξεκινησει.

υγ

Προτεινω να μεινεις στην Nikon και λογω φακων
 
Αφού είσαι συνηθισμένος στην Nikon, πάρε μια FF της εταιρείας - ειδικά τώρα τρέχουν πολύ καλές προσφορές από την εδώ αντιπροσωπία. Στα συν και τα πολύ καλά jpeg...
 
Καλημέρα, σε σύστημα Nikon F έχεις φακούς καλούς πλήρους καρέ, Που μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις στο νέο σύστημα σου, ή θα ξεκινήσεις Από την αρχή με φακούς και σώμα για το νέο σου σύστημα;
Καλησπέρα @evanfotis
Θα ξεκινησω από την αρχή, σε νέο σύστημα.
Δυο σχολια για την Α7ΙΙΙ.

Εχει αθλιο grip δεν ειναι θεμα εξοικειωσης αν τα χερια σου ειναι μετρια προς μεγαλα.....για αυτο και η Sony σταδιακα στα επομενα μοντελα "φουσκωσε" το grip οπως πολυ σωστα εχουν κανει εξαρχης οι Nikon, Canon κλεβοντας εκεινη την εποχη πελατειακο κοινο μονο απο αυτο.

Βαρια δεν ειναι , απλα ειναι ολα τοσο μικροκαμωμενα που δεν χωρουν τα δαχτυλα σου αν εχεις καναν μεγαλο φακο....

Ειναι η πρωτη καμερα με τοσο καλο AF (καμια σχεση με το σημερα βεβαια και τα Eye af) και με εξαιρετικο βιντεο (για ημιεπαγγελματικη χρηση πλεον εχουν βγει πολυ καλυτερες στον τομεα αυτον)

Τελος τα φωτογραφικα της αρχεια ειναι ναι μεν σουπερ αλλα ειχαν και σε εκεινη την καμερα εκεινη την πρασινιλα που χαρακτηριζε τα μοντελα της Sony μεχρι προτινος.

στην τιμη που βγαινει τωρα ομως ειναι σουπερ για καποιον να ξεκινησει.

υγ

Προτεινω να μεινεις στην Nikon και λογω φακων

Απ ολα τα παραπάνω με δελεάζει η τιμή της. Από τα αυτά που έχω διαβάσει η sony "υποστηρίζει" αρκετους φακούς
 
Kαι η Nikon εχει πλεον αρκετους φακους στην μοντουρα της .
Εφοσον δεν προκειται να αγορασεις ενα ολοκληρο συστημα μονομιας ευκαιριες θα παρουσιαζονται.

Αυτα που θα σου προσφερει πχ μια Νικον Ζ6ΙΙ δεν θα τα βρεις στην Α73
 
Καλησπέρα παιδιά,

Είμαι κάτοχος της Nikon D5500 και χρειάζομαι τη βοήθειά σας για την επιλογή νέας κάμερας.
  • Χρήση: νυχτερινή φωτογραφία, τοπία, εκδηλώσεις, αθλητικά
  • Κύρια χρήση για φωτογραφία, δευτερευόντως για βίντεο
  • Σημαντικά κριτήρια: εργονομία και ποικιλία φακών, καλό autofocus (και ότι άλλο κρίνεται με βάση την χρήση)
  • Ο προϋπολογισμός μου είναι ευέλικτος, αλλά θα ήθελα να ακούσω προτάσεις σε διάφορες κατηγορίες τιμών για να κάνω σωστή αξιολόγηση των επιλογών μου. Μπορώ να δώσω έως 1.700 ευρώ.
Συγκεκριμένα, θα ήθελα να μάθω:
  • Ποιο σύστημα θα προτείνατε ;
  • Υπάρχουν συγκεκριμένα μοντέλα που ξεχωρίζουν για αυτές τις χρήσεις;
  • Ποιοι φακοί θα ήταν απαραίτητοι για να καλύψω αυτές τις ανάγκες;
ΥΓ_
Πάντως, εδώ και καιρό με ενδιαφέρει το σύστημα Sony A7 III. Είχα την ευκαιρία να τη δοκιμάσω, αλλά δυστυχώς δεν την ένιωσα άνετα στα χέρια μου. Είναι αρκετά βαριά και η λαβή δεν "κλείδωσε" καλά στα δάχτυλά μου (ίσως να είναι θέμα εξοικείωσης). Επίσης, το μενού της μου φάνηκε περίπλοκο στη χρήση. Παρ' όλα αυτά, η ποιότητα των φωτογραφιών είναι εντυπωσιακή.

Αναρωτιέμαι αν κάποιος άλλος έχει παρόμοια εμπειρία.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο και τις συμβουλές σας.

Ένα γενικό σχόλιο εφόσον θα αρχίσεις από την αρχή.

Για εμένα δύο είναι τα σημεία που πρέπει να κοιτάξει κάποιος όταν ξεκινάει από την αρχή ένα σύστημα. Εργονομία υποψήφιου σώματος (το οποίο βέβαια δεν είναι παντοτινό καθώς κάποια στιγμή θα αλλάξει) και ποικιλία φακών αλλά συγκεκριμένα στις εστιακές αποστάσεις - διαφράγματα που τον ενδιαφέρουν, π.χ. η Fujifilm που χρησιμοποιώ εγώ δεν είχε μέχρι πολύ πρόσφατα ποικιλία σε τηλεφακούς αλλά ποτέ δε με απασχόλησε καθώς δεν είναι εκείνο το εύρος φακών που με ενδιαφέρει.

Έκανες πολύ καλά που δοκίμασες την Α7Μ3 και είδες ότι δεν ένιωσες άνετα. Το ίδιο πρέπει να κάνεις και με όλα τα υποψήφια σώματα. Έχει νόημα βασικά όχι απλώς να τα πιάσεις για λίγο, αλλά να προσπαθήσεις να κάνεις τις κινήσεις που θα έκανες για να αλλάξεις ρυθμίσεις - λειτουργίες κλπ σα να ήταν το σώμα που θα είχες.

Για παράδειγμα, πρόσφατα έπιασα τις Nikon Z5, Z6II, Ζf και μπορώ να πω πως καμία δε μου έκατσε καλά στο χέρι, ενώ για τους περισσότερους χρήστες ταιριάζουν γάντι ειδικά οι Ζ5,Ζ6ΙΙ. Όσο περισσότερο έκανα διάφορες ενέργειες τόσο περισσότερο δε με βόλευαν. Οκ οι δύο πρώτες είναι με PASM χειρισμό αλλά ακόμα και η Ζf που είναι πιο κοντά σε χειρισμό με τις Fujifilm που έχω συνηθίσει, πάλι μου φαινόταν άβολη. Αντίθετα η Sony A7M3 μαζί με έναν φακό με δαχτυλίδι διαφράγματος, ήταν πολύ πιο άνετη στο χέρι και "οικεία" στον χειρισμό, ίσως επειδή γενικά έχω και μικρά χέρια.

Βλέπω ότι ρωτάς "Ποιοι φακοί θα ήταν απαραίτητοι για να καλύψω αυτές τις ανάγκες;". Δύσκολο να στο απαντήσει κάποιος χωρίς να ξέρει αν σου αρέσει να δουλέυεις με σταθερούς ή ζουμ φακούς, τι εστιακές αποστάσεις προτιμάς και σε τι συνθήκες φωτισμού θα τους δουλεύεις, ασχέτως είδους φωτογραφίας. Σε κάθε περίπτωση αφού κατασταλάξεις, δες ενδελεχώς το τι φακούς μπορείς να βρεις σε κάθε σύστημα, είτε native είτε third party. Αν π.χ. θες αρκετούς third party η Canon για την ώρα δε θα σε καλύψει, μιλώντας για full frame πάντα. Γενικά η Sony έχει ακόμα τη μεγαλύτερη γκάμα αλλά πλέον και η Nikon έχει επιλογές αλλά σε γενικές γραμμές ακριβότερες για αντίστοιχα εστιακά μήκη/διαφράγματα, κυρίως λόγω του ότι η Sony έχει αρκετούς third party. Για Panasonic δεν έχω κοιτάξει ποτέ οπότε δεν έχω άποψη.

Και αν μπορείς δες και τιμές μεταχειρισμένων φακών π.χ. MPB είτε από παραεισαγωγή π.χ. e-infinity αν σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο.

Υ.Γ. αν βρίσκεσαι Αθήνα, αυτή την Κυριακή έχει το 11ο Photonet Special Day σε κεντρικό ξενοδοχείο. Εκτιμώ ότι όπως και τις άλλες φορές και βάσει της περιγραφής της εκδήλωσης, θα υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία σωμάτων και φακών από όλες τις "κλασικές" εταιρείες και θα μπορείς με την ησυχία σου να τσεκάρεις ταυτόχρονα όλα τα σώματα που σε ενδιαφέρουν από διαφορετικές εταιρείες ώστε να σε βοηθήσει να ξεδιαλύνεις κάπως το τοπίο.
 
Βρήκα τον χρόνο και "έπαιξα" με την Sony. Την δούλεψα με FE 28-70mm σε εσωτερικό χώρο. Προσωπικά με το menu δυσκολεύτηκα αρκετά, ίσως επειδή έχω μάθει στο σύστημα της Nikon. Συνήθεια είναι και θέλει χρόνο για να το μάθεις. Στην αρχή με δυσκόλεψε το "πιάσιμο" της, έχω μάθει με το (βολικό) "σεντούκι" της Nikon και μου φάνηκε κάπως. Βρήκα λοιπόν τα κατάλληλα πιασήματα και το συνήθισα. Μου άρεσε το AF, έπιανα στα σημεία τα οποία ήθελα. Το αποτέλεσμα της φωτογραφίας μου άρεσε πολύ. Χάος μπροστά στο αποτέλεσμα που βλέπω με την dslr μου. Εντελώς με μηχανική κίνηση χρησιμοποίησα την οθόνη ως touch screen και διαπίστωσα πως τελικά δεν το υποστηρίζει (εκτός και ευθύνεται κάτι στις ρυθμίσεις). Αν και στην αρχή ήταν "αγχωτικό" τελικά μου άρεσε που έβλεπα τις βασικές ρυθμίσεις στην οθόνη και real time, ενώ "έπαιζα" με αυτές. Ενιωσα πως οι επιλογές των κουμπιών έχουν τοποθετηθεί πάνω στο σώμα με ανορθόξο τρόπο και επίσης έχω την αίσθηση πως είναι στριμωγμένα μεταξύ τους.

Θα ήθελα να την δοκίμαζα βράδυ για να δώ την συμπεριφορά της, όπως επίσης και σε ιδιαίτερες περιστάσεις (street, events) όμως χρονικά το βλέπω δύσκολο.

Μακάρι να είχα την δυνατότητα να δοκίμαζα και την υποψήφια Z6II ..

Βλέπω ότι ρωτάς "Ποιοι φακοί θα ήταν απαραίτητοι για να καλύψω αυτές τις ανάγκες;". Δύσκολο να στο απαντήσει κάποιος χωρίς να ξέρει αν σου αρέσει να δουλέυεις με σταθερούς ή ζουμ φακούς, τι εστιακές αποστάσεις προτιμάς και σε τι συνθήκες φωτισμού θα τους δουλεύεις, ασχέτως είδους φωτογραφίας. Σε κάθε περίπτωση αφού κατασταλάξεις, δες ενδελεχώς το τι φακούς μπορείς να βρεις σε κάθε σύστημα, είτε native είτε third party. Αν π.χ. θες αρκετούς third party η Canon για την ώρα δε θα σε καλύψει, μιλώντας για full frame πάντα. Γενικά η Sony έχει ακόμα τη μεγαλύτερη γκάμα αλλά πλέον και η Nikon έχει επιλογές αλλά σε γενικές γραμμές ακριβότερες για αντίστοιχα εστιακά μήκη/διαφράγματα, κυρίως λόγω του ότι η Sony έχει αρκετούς third party. Για Panasonic δεν έχω κοιτάξει ποτέ οπότε δεν έχω άποψη.

Σωστή προσέγγιση και σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου. Θέλω να δουλεύω τόσο με σταθερούς όσο και με ζούμ. Πρωτιστως με "καίει" ζουμ φακός. Θα δουλεύω πάνω σε χαμηλές συνθήκες φωτισμού. Αν θα επέλεγα Sony, θα πήγαινα λόγω των επιλογών σε φακούς (third part καθώς και δικούς της), όσο και το αποτέλεσμα που δίνουν (διαβάζω σχετικά reviews) . Επίσης θα την προτιμούσα για το AF και για τις συνθήκες σε χαμηλό φωτισμό (σύμπερασμα από ανάγνωση σε reviews).
 
Καλημέρα, ερώτηση για όσους έχουν δουλέψει τις Sony A7III και A7IV. Πέραν των αξιολογήσεων, διαγραμμάτων για το δυναμικό εύρος, βίντεο σύγκρισης και βίντεο για τη διαφορά χρήσης μέταξυ των δύο που έχω δει κλπ κλπ... Θα ήθελα την προσωπική γνώμη χρηστών.

Υπάρχει κάποιος σοβαρός περιορισμός στο κομμάτι της φωτογραφίας και μόνο μεταξύ των δύο μοντέλων ;

Δεδομένης της - σε πολλά εισαγωγικά - "παλαιότητας" της Α7ΙΙΙ στα 1.100 αυτή τη στιγμή και με το σκεπτικό ότι η Α7IV μπορεί να αγοραστεί στα 1.770, αξίζει η διαφορά αυτή των 670 ευρώ για το φωτογραφικό κομμάτι ;
 
H α73 έπαιζε 800-900 καινούργια τις μέρες αυτές.
Δεν αξίζει παραπάνω για τόσο παλιό μοντέλο.
Η άλλη πέρα από τα παραπανίσια mpx και αισθητήρα έχει αρκετά βελτιωμένο σώμα, μπαταρία κλπ
 
Δεδομένης της - σε πολλά εισαγωγικά - "παλαιότητας" της Α7ΙΙΙ στα 1.100 αυτή τη στιγμή και με το σκεπτικό ότι η Α7IV μπορεί να αγοραστεί στα 1.770, αξίζει η διαφορά αυτή των 670 ευρώ για το φωτογραφικό κομμάτι ;

Οχι.
 
  • Like
Reactions: pifilos
Πριν κάποιους μήνες πούλησ αόλη την "προίκα" D750++++++φακούς και απέκτησα την Z6II+nikkor 24-70 f4S.
Έρχεται σιγά σιγά η ώρα για να αποκτήσω άλλον έναν φακό.
Nikkor της σειράς S.
Τα δέλεαρ πολλά: ο, κατά γενική ομολογία, πολύ καλός 50mm 1,8 S. Αλλά από την άλλη σκέφτομαι ότι αφού τα 50mm καλύπτονται από τον 24-70. Επίσης πριν που είχα τον 50mm f1,4G, πράγματι δεν τον χρησιμοποιούσα τόσο! Οπότε μάλλον και τώρα, στο πουγκί του θα μένει...
Άλλη σκέψη ο 35mm 1,8 S. Πιο ευέλικτος, για τοπία, street, κ.λ.π αλλά και πάλι καλύπτεται από τον 24-70...
Πιο δύσκολη σκέψη (λόγω της τιμής του φυσικά), αλλά που θα μου άρεσε γιατί είναι ένας ιδιαίτερος φακός αποκλειστικά για wild life, sport κ.λ.π ο 100-400mm 4,5-5,6 S
Αν ήξερα δε, ότι ετοιμάζεται και κάποιος Nikkor 70-300 S θα προτιμούσα να περιμένω
και τέλος, πάλι από prime, που τον είχα και πριν (αλλά την G σειρά) και μου είχε φανεί πολύ χρήσιμος ο 20mm 1.8 S...
Ακούω καμμιά γνώμη επ'αυτών αλλά και ίσως κάποιες εναλλακτικές.
Από φωτό, όπως ίσως έχετε δει, είμαι κυρίως στο τοπίο και ελάχιστα στο πορτραίτο....
 
τον 14-30 f4 z τον έχεις σκεφτεί;
όχι ιδιαίτερα. Επειδή έχω χρησιμοποιήσει αντίστοιχο φακό στο παρελθόν, τελικά με βόλεψε μια μέση λύση ο 20mm 1.8.
Περισσότερο νομίζω μου λείπει ένας τηλεφακός. Βλέπω τώρα τον καινούργιο Tamron 50-400 Ζ και φαίνεται μια σχετικά ενδιαφέρουσα (λόγω χαμηλής τιμής) εναλλακτική του Nikkor 100-400 S
 
Το ξέρεις φαντάζομαι ότι ο ευρυγώνιος φακός στα πορτρέτα φανερώνει κι άλλα μονοπάτια...

Έχει προσφορές αυτό το διάστημα η Nikon ή θα περιμένεις;
 
Κατα την ταπεινημου αποψη ειναι αρκετα τα χρηματα για τον 20-1.8 για 4mm μονο διαφορα σε σχεση με τα 24mm που εχεις εκτος αν σε ενδιαφερει πολυ το νυχτερινο κοματι αλλα για μερα δεν νομιζω ....βεβαια πολοι θεωρουν σημαντικα αυτα τα 4mm...εξαρταται τι βολευει τον καθενα....εχω Z5 με 25-50 κιτ 24-70 f4s και 40f2....σκεφτομαι η viltrox 85ari η καποιο τηλεφακο....
 
Αν τα 24mm σε καλύπτουν στη θεματολογία του τοπίου που είναι το βασικό σου φωτογραφικό ενδιαφέρον τότε κοιτάς σωστά για τηλεφακό σε φυσική συνέχεια του φακού που έχεις δηλ. 70-200/f2.8 η f4, είναι τα αμέσως πιο χρήσιμα mm , από εκεί και πάνω μόνο αν θέλεις αν ανοίξεις ορίζοντες σε wild-life / sport κλπ.

Ειδαλως καλύπτεις πρώτα το πιο ευρυγώνιο με ένα ζουμ όπως ο 14-30mm που σου πρότεινε ο Γιώργος ή κάποιον φωτεινό μονοεστιακό 18-20mm.

Εγω στο L mount με την S1R προτίμησα τον 14-28mm-4-5.6 που είναι ελαφρύς και με έχει βολέψει πολύ για τοπιο , αρχιτεκτονικό. Αντίστοιχα για low light καταστάσεις έχω ένα 24mm/2 που κροπαροντας από 47mpx τον κάνω και 35mm και 50mm και περισσεύει ανάλυση

O Tamron 50-400 νομίζω δεν έχει συνδιαστικη σταθεροποιηση, πάνω από 200-250mm το FF σώμα από μόνο του δεν φτάνει να σταμπιλαρει σωστά φακό
 
Αν τα 24mm σε καλύπτουν στη θεματολογία του τοπίου που είναι το βασικό σου φωτογραφικό ενδιαφέρον τότε κοιτάς σωστά για τηλεφακό σε φυσική συνέχεια του φακού που έχεις δηλ. 70-200/f2.8 η f4, είναι τα αμέσως πιο χρήσιμα mm , από εκεί και πάνω μόνο αν θέλεις αν ανοίξεις ορίζοντες σε wild-life / sport κλπ.

Ειδαλως καλύπτεις πρώτα το πιο ευρυγώνιο με ένα ζουμ όπως ο 14-30mm που σου πρότεινε ο Γιώργος ή κάποιον φωτεινό μονοεστιακό 18-20mm.

Εγω στο L mount με την S1R προτίμησα τον 14-28mm-4-5.6 που είναι ελαφρύς και με έχει βολέψει πολύ για τοπιο , αρχιτεκτονικό. Αντίστοιχα για low light καταστάσεις έχω ένα 24mm/2 που κροπαροντας από 47mpx τον κάνω και 35mm και 50mm και περισσεύει ανάλυση

O Tamron 50-400 νομίζω δεν έχει συνδιαστικη σταθεροποιηση, πάνω από 200-250mm το FF σώμα από μόνο του δεν φτάνει να σταμπιλαρει σωστά φακό
εκτος του 70/200 2.8 υπαρχει και 70/180 2.8 στα μισα λεφτα......
 
όχι ιδιαίτερα. Επειδή έχω χρησιμοποιήσει αντίστοιχο φακό στο παρελθόν, τελικά με βόλεψε μια μέση λύση ο 20mm 1.8.
Περισσότερο νομίζω μου λείπει ένας τηλεφακός. Βλέπω τώρα τον καινούργιο Tamron 50-400 Ζ και φαίνεται μια σχετικά ενδιαφέρουσα (λόγω χαμηλής τιμής) εναλλακτική του Nikkor 100-400 S
Εμένα ο Tamron 50-400 μου αρέσει πάρα πολύ.
Μια άλλη εναλλακτική πιο οικονομική που δε μου γέμιζε ιδιαίτερα το μάτι αλλά σήμερα που τον έψαξα πάλι σε review και δείγματα κλπ και δε φαίνεται κακός τελικά είναι ο Tamron Z 70-300.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

ΥΓ. Όντως είναι περίεργο να πάρεις ένα φακό που ήδη καλύπτεται από έναν ήδη υπάρχον όπως στην περίπτωση σου 50/35 αφού έχεις Φ4 24-70. Και εγώ έδωσα τον viltrox 35 γιατί πήρα τον 24-70 και κράτησα τον 85 1.8 γιατί δεν έχω αυτή την εστιακή αλλά και επειδή μου αρέσει πολύ σα φακός για πορτραίτο.
Είναι και λεφτά ... Να δώσεις τώρα για 50αρι 450-600 ή για 35 600-700-800 καλύτερα θα έλεγα να πάρεις ένα εύρος το οποίο δεν έχεις .

Μόνο αν πεις , πάει, βρήκα το δρόμο μου (ότι κατά βάση θα κάνεις το τάδε είδος εννοώ που "απαιτεί" έναν τέτοιο φακο...) θα βγάζω μόνο με τον 35 ή 50 στριτ, ή δε ξέρω γω τι και τον άλλον (24-70) απλά μαζί για καμιά γενική φωτό.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Music matters...