Προτάσεις για αγορά low budget projector

liopyr

New member
19 June 2010
35
Κατ'αρχήν να πω πως είμαι εντελώς άσχετος με το αντικείμενο, αλλά για κάποιο λόγο μου μπήκε το μικρόβιο και χάνω τον ύπνο μου.
Ψάχνω έναν οικονομικό native HD projector (αν δεν είναι FullHD θα επιβιώσω), που υπολογίζω να μου δώσει ~60 ίντσες σε 2,5 μέτρα απόστασης με όσο το δυνατόν ποιοτικότερη εικόνα.
Δεν με απασχολεί κάποιου τύπου 3d υποστήριξη, αλλά αν υπάρχει καλοδεχούμενη.
Θα συνδεθεί σε υπολογιστή και η χρήση θα είναι αποκλειστικά ταινίες, παιχνίδια δε παίζω σε καναπέ.

Τα λιγοστά γιούρια που διαθέτω είναι βία 400, οπότε αναγκαστικά ψάχνω και σε αγορά μεταχειρισμένων / εκτός ελλάδας ή και τα δύο (ebay).

Ερωτήσεις:

1. Η απόσταση για τις ίντσες που θέλω είναι εφικτή;
  2. Μπορώ να τον ρυθμίσω να παίζει σε διαφορετικό ύψος από το σημείο που θα βρίσκεται το πανί ή (ακόμα καλύτερα) ρυθμίζεται κάπως μια ας πούμε διαγώνια προβολή, δηλαδή θεωρητικά το πανί να βρίσκεται απέναντί μου και ο προβολέας πίσω και 1 μέτρο αριστερά μου;
  3. Τι ακριβώς παίζει με τα πανιά και υπάρχουν τόσο μεγάλες διαφορές στις τιμές τους; Μπορώ απλά να βολευτώ με το φθηνότερο που θα βρω;

Αυτά για την ώρα, αν δε με μαχαιρώσετε με ακριβότερους που απλά μόνο να τους κοιτάω μπορώ, θα σας ζαλίσω με περισσότερες ερωτήσεις.

:ernaehrung004:

Γειά σου φίλε.
2-3 παρατηρήσεις. Κατ'αρχάς το budget σου είναι μικρό - ακόμη και για μεταχειρισμένο - Full HD. Άρα πρέπει να δεις σε HD ready.
Οι 60 ίντσες που θέλεις να βγάλεις είναι λίγες για να έχεις προβολέα. Εννοώ ότι χάνεις το μεγάλο πλεονέκτημα του προβολέα που είναι η μεγάλη εικόνα, βγάζοντας μόνο 60''.
Εκτός αν εννοείς ότι πιστεύεις ότι θα βγουν 60'' μόνο λόγω περιορισμένου χώρου.
Έτσι κι αλλιώς ,καλό είναι να ρίξεις μια ματιά στις αγγελίες του φόρουμ και σίγουρα θα δεις κάποιον που θα πληρεί κάποια από τα χαρακτηριστικά που ζητάς.