PS3 εκτός εγγύησης...

amnik

Established Member
13 April 2007
123
Ηράκλειο Κρήτης
Κατοικώ στο Ηράκλειο Κρήτης και έχω ένα PS3 60 GB εδώ και 18 μήνες.
Πριν ένα μήνα άρχισε να μη μου διαβάζει καλά τα δισκάκια ανεξάρτητα από BR-D ή DVD. Απευθύνθηκα στον εξουσιοδότημενο της SONY στο Ηράκλειο στις 22-10-2008 ημερομηνία που παρέλαβε το μηχάνημα με σκοπό να το επισκευάσει ο ίδιος...αφού πέρασαν 10 περίπου ημέρες χωρίς να έχω νέα του αφού σε όλες τις τηλεφωνικές επικοινωνίες που είχαμε έβρισκε δικαιολογίες για να καθυστερεί, αποφάσισα να τηλεφωνήσω στη SONY HELLAS με σκοπό να τον πιέσει να μου το φτιάξει γρηγορότερα...Εκεί διαπίστωσα ότι ο ίδιος δεν ήταν εξουσιοδοτημένος αλλά ποκλειστικά μια εταιρία στην Αθήνα και ότι κακώς το κράτησε. Επικοινώνησε η επίσημη SONY μαζί του και ο ίδιος αρνήθηκε τα πάντα!!!Είπε ότι με είχε πάρει τηλεφωνο να το παραλάβω κι εγώ τάχα δεν πήγαινα κι ότι με είχε ενημερώσει ότι η SONY δεν επισκευάζει τα PS3 παρά μόνο τα αντικαθιστά με νέα με το ποσό των 300 ... Μεγάλο ψέμα..Ουδεποτε με ενημέρωσε απλά μου είπε ότι έχει ζημια το laser κι ότι θα μου το αντικαθιστούσε με νέο με το ποσό των 145 ευρώ...
Τελικά αφού αγρίεψα άσχημα, μου έδωσε άλλο για να κάνω τη δουλειά μου και όταν θα μου το ετοίμαζε θα επικοινωνούσαμε να το παραλάβω. Μετά από 5-6 μέρες με πήρε τηλέφωνο ότι ο ίδιος θα περάσει να πάρει το δικό του και θα μου φέρει το δικό μου που είναι έτοιμο. Όντως σήμερα ήρθε, πήρε το δικό του μου έφερε το δικό μου που υποτίθεται δούλευε...
Καμία τύχη...Δεν διαβάζει τίποτα...Δεν ξέρω τι να κάνω. Το επίσημο service της SONY στο Ηράκλειο με κορόιδεψε...
Τί μου προτείνετε ???Τα 300 ευρώ της αντικατάστασης δεν τα έχω δυστυχώς...Άλλωστε μήπως προτιμότερο να πάρω καινούργιο?Ξέρει κανείς κάποιον που να επισκευάζει στο Ηρακλείο και να είναι υπεύθυνος στη δουλειά του. Αυτα...Συγνώμη αν σας κούρασα...
 
Κατοικώ στο Ηράκλειο Κρήτης και έχω ένα PS3 60 GB εδώ και 18 μήνες.
Πριν ένα μήνα άρχισε να μη μου διαβάζει καλά τα δισκάκια ανεξάρτητα από BR-D ή DVD. Απευθύνθηκα στον εξουσιοδότημενο της SONY στο Ηράκλειο στις 22-10-2008 ημερομηνία που παρέλαβε το μηχάνημα με σκοπό να το επισκευάσει ο ίδιος...αφού πέρασαν 10 περίπου ημέρες χωρίς να έχω νέα του αφού σε όλες τις τηλεφωνικές επικοινωνίες που είχαμε έβρισκε δικαιολογίες για να καθυστερεί, αποφάσισα να τηλεφωνήσω στη SONY HELLAS με σκοπό να τον πιέσει να μου το φτιάξει γρηγορότερα...Εκεί διαπίστωσα ότι ο ίδιος δεν ήταν εξουσιοδοτημένος αλλά ποκλειστικά μια εταιρία στην Αθήνα και ότι κακώς το κράτησε. Επικοινώνησε η επίσημη SONY μαζί του και ο ίδιος αρνήθηκε τα πάντα!!!Είπε ότι με είχε πάρει τηλεφωνο να το παραλάβω κι εγώ τάχα δεν πήγαινα κι ότι με είχε ενημερώσει ότι η SONY δεν επισκευάζει τα PS3 παρά μόνο τα αντικαθιστά με νέα με το ποσό των 300 ... Μεγάλο ψέμα..Ουδεποτε με ενημέρωσε απλά μου είπε ότι έχει ζημια το laser κι ότι θα μου το αντικαθιστούσε με νέο με το ποσό των 145 ευρώ...
Τελικά αφού αγρίεψα άσχημα, μου έδωσε άλλο για να κάνω τη δουλειά μου και όταν θα μου το ετοίμαζε θα επικοινωνούσαμε να το παραλάβω. Μετά από 5-6 μέρες με πήρε τηλέφωνο ότι ο ίδιος θα περάσει να πάρει το δικό του και θα μου φέρει το δικό μου που είναι έτοιμο. Όντως σήμερα ήρθε, πήρε το δικό του μου έφερε το δικό μου που υποτίθεται δούλευε...
Καμία τύχη...Δεν διαβάζει τίποτα...Δεν ξέρω τι να κάνω. Το επίσημο service της SONY στο Ηράκλειο με κορόιδεψε...
Τί μου προτείνετε ???Τα 300 ευρώ της αντικατάστασης δεν τα έχω δυστυχώς...Άλλωστε μήπως προτιμότερο να πάρω καινούργιο?Ξέρει κανείς κάποιον που να επισκευάζει στο Ηρακλείο και να είναι υπεύθυνος στη δουλειά του. Αυτα...Συγνώμη αν σας κούρασα...

μην πιστευετε τους λαμογιοελληνες της sony
η επισημη εγγυηση που ισχυει σε ολα τα κρατη μελη της ΕΕ ειναι 2 χρονια , πηγαινε διεκδικησε το δικιο σου με επισκευη τσαμπα της κονσολας αλλιως κανε αγωγη αν δεν καταλαβαινουν
Ο νομος ειναι εδω

http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=101




Εγκύκλιος Ζ1-71/2003, σχετικά με την εφαρμογή των διατάξεων του Ν.3043/2002

Άρθρο 555

Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή, έστω και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας αργότερα. Δηλ. ο αγοραστής δικαιούται να ασκήσει τα δικαιώματά του από τη στιγμή της παράδοσης του πράγματος και για 2 χρόνια, εφόσον στο διάστημα αυτό εκδηλωθεί πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνηθείσης ιδιότητας
 
Με την αγώγή μπορώ να διεκδικήσω αποζημίωση αλλά όχι την άμεση επισκευή...
Εκτός αν κάνω ασφαλιστικά μέτρα...
Είμαι δικηγόρος και αν μη τι άλλο ξέρω τα δικαιώματα μου...Η αλήθεια είναι ότι δεν συμφέρει ούτε οικονομικά αλλά ούτε και χρονικά η όλη διαδικασία και για αυτό το λόγο έχει επαναπαυθεί και SOΝΥ.Άσε που με το εξώδικο δεν γίνεται τίποτα..
Η λύση που ψάχνω αυτή τη στιγμή είναι η επισκευή...Μετά βλέπουμε..
 
μίλα με τους τύπους εδώ..http://www.ebw.gr/store/

θα στο επισκευάσουν πολύ φτηνά...


τι εγγυηση δινουν αυτοι επισκευης?

amnic αφου εισαι δικηγορος αγορασε αλλη η επισκευασε την κανε την δουλεια σου τωρα και μετα ζητα τα λεφτα μεσω αγωγης , ετσι και αλλιως τη αγωγη την εχεις απο τωρα κερδισμενη οσο παει σε χρονο ,αοσο για ασφαλιστικα μετρα η το ποσο της αποζημιωσης εσυ ξερεις καλυτερα
καιρος καποιος να τους βαλει στην θεση τους
αυτο αν γινοτανε στην αμερικη ο μεσος αμερικανος οσο αγαθιαρης και αφελης τον λεμε θα πηγαινε στο δικαστηριο και θα απαιτουσε πολλα λεφτα
 
Last edited:
Ίσως μια ομαδική αγωγή από ανθρώπους που αντιμετώπισαν πρόβλημα διαπιστωμένα εντός 2ετίας αλλά εκτός επίσημης εγγύησης...να κάναμε ομαδική αγωγή αποζημίωσης που θα έρθουμε σε επαφή μέσω του avclub.
Το συζητάμε...
Είναι δοκιμασμένοι οι άνθρωποι του ebw?
Είμαι και μακρυά και δεν μπορώ να το ελέγξω..
 
Ίσως μια ομαδική αγωγή από ανθρώπους που αντιμετώπισαν πρόβλημα διαπιστωμένα εντός 2ετίας αλλά εκτός επίσημης εγγύησης...να κάναμε ομαδική αγωγή αποζημίωσης που θα έρθουμε σε επαφή μέσω του avclub.
Το συζητάμε...
Είναι δοκιμασμένοι οι άνθρωποι του ebw?
Είμαι και μακρυά και δεν μπορώ να το ελέγξω..


εχεις δοκιμασει να στειλεις email διαμαρτυριας στα κεντρικα της sony europe να δεις την αντιδραση τους?
ειναι μεγαλα λαμογια εδω , στα παντα πλεον η ελλαδα εχει καταντησει μαυρη αγορα σε υπηρεσιες και αγορες προιοντων πρεπει να απαξιωθουν καποτε αυτοι οι κυριοι
 
Το ποσό της αποζημίωσης είναι (στην Ελλάδα τουλάχιστον) ανάλογο με τη ζημία που έχεις υποστεί...πλεόν της ζημίας αυτής καθ' αυτής...
Αποζημιώσεις μαμούθ..μονο στην Αμερική!!!

Θα δοκιμάσω και το mail στα κεντρικά...
 
Εχω ξανακουσει περιστατικο στο οποιο η Sony εχει αρνηθει επισκευη μετα τον πρωτο χρονο επικαλουμενη 1 χρονο εγγυηση.

Ισως πρεπει να ψαξεις να βρεις το δικιο σου παιρνοντας τηλ. στην Ενωση Καταναλωτών και στο Υπουργειο Εμποριου που εχει τμημα προστασιας καταναλωτων.
 
Έστειλα ηλεκτρονική επιστολή - εξώδικη διαμαρτυρία δήλωση στην επίσημη αντιπροσωπεία της SONY ΗELLAS με κοινοποίηση στη SONY EUROPE. Με αυτό τους ενημερώνω για τη ταλαιπωρία μου και τους καλώ, με βάση τη νομοθεσία περί προστασίας καταναλωτή την οποία παραθέτω στο ίδιο εξώδικο, εντός τριών ημερών να προβούν στην αντικατάσταση της ελαττωματικής συσκευής μου μέσα από την εγγύηση...
Μόλις έχω οποιαδήποτε απάντηση θα ενημερώσω!!!
Η ουσία είναι ότι πρέπει να μάθει ο κόσμος τί πραγματικά συμβαίνει με αυτές τις εταιρίες που καταφέρνουν να ξεπερνούν τους νόμους και να λειτουργούν με κρίτηρια που βολεύουν αποκλειστικά τις ίδιες και όχι τον τελικό καταναλωτή.
 
Έστειλα ηλεκτρονική επιστολή - εξώδικη διαμαρτυρία δήλωση στην επίσημη αντιπροσωπεία της SONY ΗELLAS με κοινοποίηση στη SONY EUROPE. Με αυτό τους ενημερώνω για τη ταλαιπωρία μου και τους καλώ, με βάση τη νομοθεσία περί προστασίας καταναλωτή την οποία παραθέτω στο ίδιο εξώδικο, εντός τριών ημερών να προβούν στην αντικατάσταση της ελαττωματικής συσκευής μου μέσα από την εγγύηση...
Μόλις έχω οποιαδήποτε απάντηση θα ενημερώσω!!!
Η ουσία είναι ότι πρέπει να μάθει ο κόσμος τί πραγματικά συμβαίνει με αυτές τις εταιρίες που καταφέρνουν να ξεπερνούν τους νόμους και να λειτουργούν με κρίτηρια που βολεύουν αποκλειστικά τις ίδιες και όχι τον τελικό καταναλωτή.


μπραβο σου , μενεΙ να δουμε την εξελιση παντως θα εχει πλακα να την γραψουνε στα παλια τους τα παπουτσια ωστε να σε αναγκασουνε να προσφυγεις στην δικαιοσυνη.
ετσι πρεπει ας βρεθει εστω και ενας να τους βαλει στην θεση τους
 
Όχι δεν έκανα αγωγή...
Έστειλα το κοινώς λεγόμενο εξώδικο σε ηλεκτρονική μορφή μιας και το ελληνικό δίκαιο αναγνωρίζει αυτή τη μορφή απόδειξης (e-mail)!!!
Σε περίπτωση που δεν απαντήσουν ή απαντήσουν αρνητικά (αιτιολογημένα ή μη), το εξώδικο μπορεί να θεωρηθεί όχληση και αποτελεί και αποδεικτικό μέσο των θέσεων μου.
Επιπλέον το κοινοποίησα και στην Αρχή της Προστασίας των καταναλωτών...
Ενδεχομένως και η δημοσιοποίηση του όλου γεγονότος μέσα από το avclub βοηθήσει στη λύση του θέματος αφού φαντάζομαι καμία εταιρία δεν θέλει να "δυσφημίζεται" από το εγκυρότερο site τεχνολογίας στην Ελλάδα...
Άντε να δούμε...
 
Last edited:
Η ουσία είναι ότι πρέπει να μάθει ο κόσμος τί πραγματικά συμβαίνει με αυτές τις εταιρίες που καταφέρνουν να ξεπερνούν τους νόμους και να λειτουργούν με κρίτηρια που βολεύουν αποκλειστικά τις ίδιες και όχι τον τελικό καταναλωτή.

Και πολυ καλα εκανες.:a0210:

Το "ενας χρονος εγγυηση" ειναι παρανομο και καταχρηστικο , οσο νωριτερα το καταλαβουν καποιοι τοσο καλυτερα.
 
Συγχαρητήρια για την κίνησή σου! :a0210:

Θα περιμένουμε όλοι τις εξελίξεις με ανυπομονησία...
 
Επικοινώνησε σήμερα τηλεφωνικά κάποιος από τη SONY HELLAS μαζί μου και μου ανακοίνωσε ότι κακώς ανέλαβε εξ αρχής το service του Ηρακλείου το PLAYSTATION μου και ότι θα επικοινωνήσουν οι ίδιοι με το εν λόγω service(προφανώς για να τον επιπλήξουν).
Για την εγγύηση δεν μου έκανε κουβέντα κι όταν προσπάθησα να του μιλήσω γι' αυτό μου ειπε ότι υπάρχουν οι "νόμοι" της εταιρίας που λένε ότι η εγγύηση του προίόντος είναι ένας χρόνος...Όταν του εξήγησα τί προτίθεμαι να κάνω μου είπε ότι προσπαθώ να γίνω "ήρωας"... Αν θέλω να εξυπηρετηθώ θα πρέπει να δώσω ένα ποσό για να μου στείλουν καινούργιο (300 )...
Ήταν πολύ εριστικός ως και απειλητικός...Τέλος πάντων θα μου στείλει λέει όπως του ζήτησα εγγράφως την απάντηση της SONY αφού του ζήτησα το νομικό τμήμα και δεν ήξερε...αν υπάρχει....
Και νόμιζα ότι η εταιρία ήταν Μεγάλη αλλά τελικά αποδείχθηκε πολύ μικρή...
 
Last edited: