PS3 εκτός εγγύησης...

υπάρχει αν το χαλασμενο ειναι 60άρι και αυτος που το εχει θελει την συμβατοτητα με παλιοτερα παιχνιδια...

ναι ενδιαφερον θα ειχε μια ψηφοφορια... τουλαχιστον τα αποτελεσματα θα ηταν κοντα στα αληθη...

οχι 80% και ιστοριες...

εγω προσωπικα εχω 6 γνωστους που εχουν PS3... και μονο σε εναν εχει χαλασει...

εδωσε 140 ευρω και του το φτιαξανε...

αντιθετως ξερω μονο 1 που εχει xbox 360, και του εχει χαλασει μια φορα..

εντος εγγυησης νομιζω, σε μια εβδομαδα ειχε καινουριο σπιτι του...
 
Η ιστορία με το service του PlayStation είναι τραγική. Εδώ και χρόνια είναι γνωστό ότι η Sony δεν επισκευάζει τα μηχανήματα αυτής της μπράντας και προτιμάει να τα στείλει πίσω στα κεντρικά και να δώσει στον πελάτη ένα καινούριο με την καταβολή αντίστοιχου αντιτίμου. Μάλιστα, στην εποχή του PS2 είχε ακουστεί ότι η Sony Hellas είχε δώσει το service σε ιδιώτες (καταστήματα)...

Προσωπικά απ' όσο γνωρίζω τα PS3 βγάζουν σαφώς λιγότερα προβλήματα από τα Xbox 360, ωστόσο η πολιτική των δύο εταιριών στο θέμα της επισκευής είναι εκ διαμέτρου αντίθετες. Όπως και να 'χει, έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα εξελιχθεί η κατάσταση μετά τις κινήσεις που θα κάνει ο φίλος συν-forumistas...
 
πριν 4 μηνες χαλασε και το δικο μου αλλα ευτυχως εντος εγγυησης
 
Aν παρω το δικο μου στο εξωτερικο πχ αγγλια υπαρχουν τα 2 χρονια εγγυηση?
 
Re: Απάντηση: PS3 εκτός εγγύησης...

στο εφτιαξαν η σου εδωσαν καινουργιο?

Σε γνωστό μου, του χάλασε εντος εγγυησης. Το πήγε στο service στο Χαλάνδρι και του το αντικατέστησαν εκείνη την στιγμή με άλλο επισκευασμένο Τον ενημέρωσαν ότι η εγγύηση για το "επισκευασμένο" ισχύει για 3 μήνες.
 
Ναι αλλα αλλο 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ και αλλο 1 χρονος...

Μαλιστα εμενα μου εχουν καει 2 ΧΒΟΧ και μου εστειλε η Microsoft και τις δυο φορες καινουργια και οχι επισκευασμενο.

Θα ειχε ενδιαφερον να κανουμε ενα poll με ποσα χαλασμενα PS3 υπαρχουν στο φορουμ , προχθες πολυ γνωστο μελος μου εστειλε PM οτι χαλασε και το δικο του ενω αν δεν κανω λαθος εχει χαλασει και του Χατζηδακη παλιοτερα.[/QUOTE]

Δεν κάνεις λάθος .. ευτυχώς δεν ταλαιπωρήθηκα ιδιαίτερα, μου αλλαξαν το drive εντος εγγύησης και σε μια εβδομάδα το είχα πισω. Δεν με πολυένοιαξε εξάλλου το έχω βαρεθεί...

Οn another issue, έμαθα οτι ήρθες στας Αθήνας προσφάτως και εθεάθης σε γνωστά αμαρτωλά στέκια αλλά ένα τηλέφωνο δεν πήρες (να πάμε παρέα :flipout::flipout:)
 
Re: Απάντηση: PS3 εκτός εγγύησης...

Aν παρω το δικο μου στο εξωτερικο πχ αγγλια υπαρχουν τα 2 χρονια εγγυηση?

Δυο χρονια εγγυηση? Eδω η αντιπροσωπια της Sony δινει 1 χρονο εγγυηση σε αυτα που πουλανε αυτοι...

Σε γνωστό μου, του χάλασε εντος εγγυησης. Το πήγε στο service στο Χαλάνδρι και του το αντικατέστησαν εκείνη την στιγμή με άλλο επισκευασμένο Τον ενημέρωσαν ότι η εγγύηση για το "επισκευασμένο" ισχύει για 3 μήνες.

Παλι καλα που δεν του ειπαν 3 ημερες...
 
Re: Απάντηση: PS3 εκτός εγγύησης...

Τον ενημέρωσαν ότι η εγγύηση για το "επισκευασμένο" ισχύει για 3 μήνες.
Καλά, Sony είναι αυτή. Την έχω ικανή να σου χαλάσει σε 1 μήνα το νέο σου PS3, να στο αλλάξουν με ανακατασκευασμένο και μετα να έχεις εγγύηση άλλους 3 δλδ σύνολο 4 από την αρχική αγορά. :p
 
Re: Απάντηση: PS3 εκτός εγγύησης...

Καλά, Sony είναι αυτή. Την έχω ικανή να σου χαλάσει σε 1 μήνα το νέο σου PS3, να στο αλλάξουν με ανακατασκευασμένο και μετα να έχεις εγγύηση άλλους 3 δλδ σύνολο 4 από την αρχική αγορά. :p

:flipout:-bye-
 
Υποτίθεται ότι η εν λόγω εταιρεία ήταν από τις αξιοπρεπείς και παρείχαν καλή υποστήριξη σε σχέση με τον ανταγωνισμό...
Ο τρόπος που συμπεριφέρθηκαν στη δική μου περίπτωση ήταν, αν μη τι άλλο, αντιεπαγγελματικός σε όλα τα επίπεδα και η αλήθεια είναι ότι θα το σκεφτώ πολύ καλά αν θα την προτιμήσω σε προϊόντα που μπορεί κανείς να βρει και με άλλο brand...
Θα μπορούσε τώρα με μια μικρή κίνηση να μιλούσαμε με τα καλύτερα λόγια και να κέρδιζε και το πιο δύσπιστο πελάτη, γιατί οι περισσότεροι από εμάς δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στην υποστήριξη ενός προϊόντος, αλλά προτίμησε την εφαρμογή "των νόμων της εταιρείας"...
Ποντάρουν σε αυτούς που αγνοούν, σε αυτούς που δεν τους ενδιαφέρει μέχρι να προκύψει το πρόβλημα...και μετά οι ίδιοι που αδιαφορούν τρέχουν και δεν φτάνουν!!
Τώρα αυτό που πρέπει να προτείνουμε σε όλους τους πελάτες της, είναι 10 μέρες πριν να λήξει η εγγύηση να "καταστρέφεται" το μηχάνημα και να ζητούν δωρεάν αντικατάσταση για να κερδίσουν επιπλέον 3 μήνες εγγύηση και καινούργιο μηχάνημα...Έτσι ίσως αλλάξουν τακτική..αφού θα αντιληφθούν ότι δεν είναι τυχαίες οι "βλάβες" που δεν διορθώνονται...και ίσως αλλάξουν τακτική και να γίνουν διορθώσιμες..
 
Last edited:
Τον Σεπτέμβριο και το δικο μου ps3 σταμάτησε να διαβαζει dvd blue ray το ειχα αγορασει Απριλιο 2007. Τα γνωστα επικοινώνησα με σονυ με παρεπεμψαν cometron μου ζήτησαν 300 , εστειλα επιστολή στη σονυ. Μου απάντησε ο C.i.c. administrator (αν ξέρει κάποιοσ να μου τι τη θεση είναι αυτή γιατί αγνοώ), φυσικά μετά από κανα δυο εβδομάδες. Και τι μου απάντησε πάνω κάτω μόνο αν μας δώσεις τα 300 θα ξαναπαιξεις με ενα επισκευασμένο ps3. μετά έστειλα επιστολή στο Συνήγορο του Καταναλωτή γύρω στις 12 Νοέμβρη αλλά απάντηση δεν έχω πάρει ακόμη.
 
το είχα πει από το 4ο ποστ, αλλά μάλλον το θέμα είναι να επισκευαστεί τσάμπα (χλωμό βέβαια...)
 
Φίλε amnik υπάρχει κάποια καινούργια εξέλιξη;

Από σήμερα το ματάκι μου κάνει νερά και έχει περάσει χρόνος από τη αγορά του ps3. Πότε διαβάζει πότε όχι. :bigcry::behead:
 
Φίλε amnik υπάρχει κάποια καινούργια εξέλιξη;

Από σήμερα το ματάκι μου κάνει νερά και έχει περάσει χρόνος από τη αγορά του ps3. Πότε διαβάζει πότε όχι. :bigcry::behead:

Δυστυχώς το BD drive του PS3 ειναι ολιγον προβληματικό.. Εχουν αναφερθει πάμπολλες αναλογες περιπτώσεις..
 
Σήμερα επικοινώνησαν μαζί μου από το "ΠΛΑΙΣΙΟ", αφού η "Προστασία του Καταναλωτή" τους ενημέρωσε για το γεγονός...
Μου είπαν ότι θα έρθουν σε επικοινωνία με τη SONY για να δούνε πως θα ρυθμιστεί το θέμα ώστε να με "καλύψουν" με κάποιο τρόπο, είτε η ίδια η SONY είτε το ΠΛΑΙΣΙΟ σαν τελικός πωλητής, αφου βέβαια τους δήλωσα ότι ευθύνονται και εκείνοι σε περίπτωση που δεν με καλύψουν και θα κινηθώ και εναντίον τους.
Ήταν ευγενικοί και έδειξαν διάθεση να λύσουν το θέμα...
Για οποιαδήποτε εξέλιξη θα ενημερώσω...
 
Re: Απάντηση: PS3 εκτός εγγύησης...

Μου τηλεφώνησαν απο την Sony και μου είπαν να στείλουμε το PS3 με αίτηση που να ζητούμε παράταση εγγύησης και θα το αντικαταστήσουν δωρεάν με καινούργιο. Το στείλαμε ήδη και περιμένουμε το αποτέλεσμα. Φαίνεται ότι η γκρίνια αποδίδει. Μπορείται να κάνετε και οι υπόλοιποι το ίδιο. Απο το ΠΛΑΙΣΙΟ δε ρωτούν συνέχεια ευγενικότατα εάν έχει ληθεί το πρόβλημά μας.