Το Ps3 μου χάλασε τέλος, γύρω στις 20, Σεπτεμβρίου. πρώτα επικοινώνησα με COMMETRON ζήτησαν 300 , μέτα έστειλα επιστολές στην Sony Hellas(πήρε ένα μήνα για να απάντησουν ότι η μοναδική μου επίλογη, επειδή η εγγύηση έχει λήξει, ήταν να τους ''ακουμπήσω'' 300 . Μετά έκανα καταγγελία στον Συνήγορο του καταναλωτη και ακομή περιμένω απάντηση( τους εστειλα mail ότι δεν εχω λάβει απάντηση, τους πήρα τηλέφωνο τίποτα. Στο τηλέφωνο είπαν θα σας έρθει συστημένη επίστολη αλλά μπα!!!). Έτσι το έστειλα στo ebw γι´αύτο ρώτησα αν μπόρω να πάρω πίσω από τη σονυ τα χρήματα αφού πλέον δέχονται ότι καλύπτετε μα 2 χρόνια εγγύησηΑπο την στιγμη που εχεις ηδη στειλει αλλου το ps3 δεν νομιζω οτι μπορεις να αξιωσεις χρηματα.Ας εκανες ολη την διαδικασια του amnik εξαρχης.
Απο την αλλη δεν χανεις τιποτα να προσπαθησεις.