PS3 εκτός εγγύησης...

Kαι απο ποτε μια εταιρεια μπορει να δινει εγγυησεις που ειναι παρανομες?:violent-smiley-030:

Σε συμβουλευω να παρεις και ενωση καταναλωτων και υπουργειο εμπορειου και να κανεις καταγγελια.

Αν γραψεις μια επιστολη και την στειλεις σε ολα τα περιοδικα του χωρου και σε ολες τις εφημεριδες θα παθουν πολλαπλασια ζημια λογω δυσφημισης...
 
Ήδη έχω κοινοποιήσει το εξώδικο στη Προστασία του Καταναλωτή...
Σίγουρα δεν θα το αφήσω έτσι...
Σκοπός μου είναι να το γίνω τελικά "ήρωας"!!!
χαχαχαχαχα
Μάλλον για να είμαι πιο σαφής..Η SONY θα με κάνει!!!
 
θα συμφωνήσω και εγω... τσάμπα χάνεις τον χρόνο σου. Η πολιτική του 1 year είναι παν-ευρωπαϊκή.

http://www.sony.co.uk/biz/view/ShowContent.action?site=biz_en_GB&contentId=1175002564643


απο ποτε η σονυ νομοθετει και μαλιστα εντος ευρωπιακης ενωσης? , φιλε amnik πατησε τους κατω , φυσικα ζητα μεγαλη αποζημιωση και ψυχικη οδυνη οσο τραβηξει η αγωγη , οτι θα γινεις <ΓΝΩΣΤΟΣ> ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΖΗΤΗΣΗ , την αγωγη την εχεις κερδισμενη πριν αρχισει -bye-
 
Ακόμα καλύτερα που είσαι και δικηγόρος και ξέρεις και τους νόμους!
Δεν είσαι οποιοσδηποτε πολίτης που μπορουν ευκολα να απεκρούσουν με μια απλή και ανυπόστατη δικαιολογία....

Καντο μονο και μονο για να γινεις "ΗΡΩΑΣ" όπως σου είπαν και αυτοί ...:flipout:

Και για να μαθουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ τι παει να πει καταναλωτής....:a0210:

Εμείς είμαστε παντα εδω να σε στηριζουμε ψυχολογικά!

ΒΟΥΡ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ! -bye-
 
ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ SONY HELLAS στο mail μου:

"Σε συνέχεια της τηλεφωνικής σας επικοινωνίας με την εταιρεία μας, έχετε ήδη ενημερωθεί για την θέση μας. Η συσκευή αυτή έχει 12 μήνες εγγυηση όπως αναφέρουν και οι οροί της εγγυησης που έχετε στην κατοχή σας, τέλος το εξουσιοδοτημένο μας service για αυτές της συσκευές είναι μόνο η cometron ΕΠΕ, και τα τηλέφωνα επικοινωνίας είναι τα 210-6824564 και 210-6850363 για τον λειτουργικό έλεγχο της συσκευής σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί τους,

Για ότι απορία έχετε παρακαλώ μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας,
Ευχαριστώ"

Οι άνθρωποι είναι αστείοι...Μας υποτιμούν και θεωρούν ότι οι κανονισμοί της εταιρείας του είναι οι νόμοι που μας διέπουν και όχι ότι οι νόμοι πρέπει να διέπουν τους δικούς τους κανονισμούς...
 
ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ SONY HELLAS στο mail μου:

"Σε συνέχεια της τηλεφωνικής σας επικοινωνίας με την εταιρεία μας, έχετε ήδη ενημερωθεί για την θέση μας. Η συσκευή αυτή έχει 12 μήνες εγγυηση όπως αναφέρουν και οι οροί της εγγυησης που έχετε στην κατοχή σας, τέλος το εξουσιοδοτημένο μας service για αυτές της συσκευές είναι μόνο η cometron ΕΠΕ, και τα τηλέφωνα επικοινωνίας είναι τα 210-6824564 και 210-6850363 για τον λειτουργικό έλεγχο της συσκευής σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί τους,

Για ότι απορία έχετε παρακαλώ μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας,
Ευχαριστώ"

Οι άνθρωποι είναι αστείοι...Μας υποτιμούν και θεωρούν ότι οι κανονισμοί της εταιρείας του είναι οι νόμοι που μας διέπουν και όχι ότι οι νόμοι πρέπει να διέπουν τους δικούς τους κανονισμούς...


Καντους σε βλεπουν και να αλλαζουν δρομο , και φυσικα να γινεις και γνωστος στους υπολοιπους αφου θα σε εχουνε για παραδειγμα -bye-
η γνωμη μου ειναι να απευθυνθεις παλι στην σονυ να σου διαγνωσει την ζημια ΕΓΓΡΑΦΩΣ, να το εχεις σαν αποδεικτικο στοιχειο μαζι με την αποδειξη αγορας , που θα χρησιμοποιησεις στην αγωγη ,
Και μετα πηγαινε αγορασε καινουργιο
οπως και να εχει θα τα παρεις πισω οσο και να κρατησει , δεν νομιζω να εχεις να χασεις τιποτα αφου εισαι του επαγγελματος και θα μαζευεις και εμπειριες
Δοκιμασε να απευθυνθεις σε αυτες τις υπηρεσιες οταν βρεις καιρο για μια δευτερη γνωμη



- ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ 1520, 210-3829640
www.efpolis.gr

- ΕΚΑΤΟ (Ελληνική Καταναλωτική Οργάνωση)2310-949321
www.ekato.gr

- Ένωση Πολιτών Παρέμβαση 210-3612963, 3616254
www.paremvassi.gr

- ΕΚΠΟΙΖΩ (Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής) 210-330444 www.ekpizo.gr

- Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή 210-3847253, 3893104
www.eccefpolis.gr

- NEO INKA Ινστιτούτο Καταναλωτών 210-9577877-9
www.inka.org.gr

- ΚΕΠΚΑ (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών) 801-11-17200
www.kepka.org

- Συνήγορος του Πολίτη 210-7289600
www.synigoros.gr

- Υπουργείο Ανάπτυξης 210-6969000, 6969219
www.ypan.gr

Και ενημερωσε να δουμε τι θα γινει
 
Σίγουρα θα χρειαστώ τεχνική πραγματογνωμοσύνη...
αλλά είμαι βέβαιος ότι δεν θα την πάρω πλέον από τη SONY...

Σκοπός μου είναι να το συνεχίσω και σχεδιάζω ήδη την επόμενη κίνηση.
Ευχαριστώ για τα τηλέφωνα Trisalon και πάνω απ' όλα ευχαριστώ όλους σας για τη συμπαράσταση!!!!

Αν χρειαστώ κάτι θα ενημερώσω, όπως και για κάθε εξέλιξη!
Ευχαριστώ
 
μην το αφησεις ετσι φιλε, λογικα θα κερδισεις ευκολα σε δικαστηριο οτι και να λενε οι της Sony που πονταρουν στο οτι θα βαρεθεις να σχοληθεις,η νομοθεσια της Ε.Ε υπερισχυει οποιουδηποτε νομου κρατους μελους,Εταιρειας κλπ

κρατα email και οτι αλλα αποδεικτικα συνεννοησης εχεις μαζι τους

επισης ισως μπορεις να τους φορτωσεις τα δικαστικα εξοδα καθως και διαφορα αλλα λογω χρονου που εχασες για κατι αυτονοητο οπως η αντικατασταση προβληματικου προιοντος καθως και για ψυχολογικη οχληση κλπ κλπ

αν δουν οτι δεν τα παρατας δεν θα το τραβηξουν γιατι δεν τους συμφερει να μπουν σε περιπετειες για μια κονσολα

επισης ενημερωσε τους οτι εχεις δημοσιευσει σε τεχνολογικα φορα το ολο θεμα και οτι εν δυναμει πελατες τους μαθαινουν για την πολιτικη της Sony σχετικα με τις εγγυησεις και την καταστρατηγηση Ευρωπαικης νομοθεσιας

περιμενουμε νεα σου
 
Το Υπουργείο Ανάπτυξης και Η Προστασία του Καταναλωτή έστειλε και στη SONY αλλά και στο πλαίσιο (όπου είχα αγοράσει το συγκεκριμένο μηχανημα) και μου κοινοποίησε μεταξύ άλλων τα παρακάτω:
"Αναφερόμενοι στο περιεχόμενο της ως άνω καταγγελίας του καταναλωτή κου "amnik", την οποία σας αποστέλλουμε σε φωτοαντίγραφο....
παρακαλούμε να μας γνωρίσετε εντός δέκα (10) ημερών από τη λήψη του παρόντος τις απόψεις σας και τις ενέργειές σας για την διευθέτηση του προβλήματος του εν λόγω καταναλωτή.

Σας εφιστούμε την προσοχή στις διατάξεις του Νόμου 2251/94 (Φ.Ε.Κ. 191/16-11-1994) «Περί Προστασίας Καταναλωτών» και ειδικότερα στις διατάξεις του άρθρου 5 «Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις», όπως αυτές τροποποιήθηκαν και ισχύουν, καθώς και στις σχετικές διατάξεις (άρθρα 534, 537, 540 κλπ) του Αστικού Κώδικα, όπως τροποποιήθηκαν με το Νόμο 3043/2002.

Ειδικότερα σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 5 του Ν. 2251/94, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει: «Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής, εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητάς του, απευθείας στον καταναλωτή καταναλωτικά προϊόντα, υποχρεούται, με επιμέλειά του και χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της εγγύησης που παρέχεται γι’ αυτό, συμβατικά ή από το νόμο.».

Η Διευθύντρια"

Περιμένω και βλέπουμε...
 
ωραιος ! 1520 (υπουργειο αναπτυξης γραμματεια καταναλωτη)
χρυσος αριθμος 3 καταγγελιες εχω κανει ηδη:slapface::slapface::slapface:
 
Αν γίνόταν τηλεφωνικά....ακόμα στην αναμονή θα με είχαν!!!
Τους κοινοποίησα το εξώδικο...Και με δική τους πρωτοβουλία έβαλαν και το πλαίσιο στο παιχνίδι...Εγώ απλά για είμαι σαφής, έδωσα στοιχεία για την αγορά του μηχανήματος (ακόμα και αριθμό απόδειξης)... Περιμένω να δω τί στο καλό θα βρούν να πουν στο Υπουργείο!!!Είμαι δε και πολύ περίεργος να δω την αντίδραση του Υπουργείου!Θα πέσει κανα πρόστιμο μπας και δούμε αυτό το κράτος να δουλεύει επιτέλους!!
Υ.Γ. "Παρακαλώ τους κουκουλοφόρους να μη κάψουν τη Δ/νση Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης μέχρι τουλάχιστον να δούμε την εξέλιξη της υπόθεσης!"
 
Εγώ παντως μόλις μίλησα με την Γραμματεία του καταναλωτή και μου είπανε ότι δεν ισχύει τα 2 χρόνια. Είναι λέει κοινωτική οδηγία και όχι νόμος στην Ελλάδα καθώς δεν έχουνε εναρμονηστεί ακόμα. Και μάλιστα ότι είναι παρεξήγηση από πολύ κόσμο και τους παίρνουν συνέχεια αλλά δεν ισχύει. Θα το ζητήσω γραπτά για να το ανεβάσω στο Forum. Από ότι φαίνεται όμως πολύ κακό νέο.
 
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Παρακάτω αναφέρω το μήνυμα που έστειλα στο ΠΛΑΙΣΙΟ και ίδιο έστειλα και στην SONY ΕΛΛΑΣ. Απάντησε μόνο η SONY:
"Όπως σας προαναφέραμε και στο προηγούμενο e-mail Τα Playstation, επειδή επισκευάζονται στο κεντρικό εργοστάσιο και όχι τοπικά, ο πελάτης παίρνει άμεσα μια πλήρως λειτουργική ανακατασκευασμένη (επισκευασμένη δηλαδή) συσκευή που έχει περάσει από τους ελέγχους του εργοστασίου. Η τιμή του ανακατασκευασμένου μηχανήματος που παίρνει ο πελάτης είναι 300 ".

Αγοράσαμε την 31/8/07 με παραστ ... απο το ΠΛΑΙΣΙΟ καταστ. Καλαμαριάς/Θεσ/νικη Playstation 3 60GB (serial ..........) το οποιο αρχισε να παρουσιαζει προβληματα αναγνωσης δισκων CD,DVD απο τον 9/2008 και τον 11/2008 το πρόβλημα έγινε μόνιμο.
Στις αρχες του 12/2008 επισκεφθήκαμε το κατάστημά σας της Καλαμαριας/Θεσ/νικη όπου αρνήθηκαν να αναλάβουν την επισκευή και μας προέτρεψαν να τηλ. στην SONY Ελλάς στη Αθήνα. Η εξοργιστική απάντηση που λάβαμε είναι ότι αδυνατούν να επισκευάσουν αυτό το συγκεκριμένο μοντέλο PS3 στην Ελλάδα (δεν μπορούν να αντικαταστήσουν το DVD drive) και να το επιστρέψουμε πληρώνοντας 300 για να παραλάβουμε ένα ανακασκευασμένο με υποδεέστερα χαρακτηριστικά (40GB δίσκο αντί 60GB του αρχικού), δηλαδή να χάσουμε τα χρήματα (660 ) της αρχικής αγοράς και να αγοράσουμε ξανά ένα μεταχειρισμένο το οποίο τόσο πωλείται στην αγορά σήμερα (300 ) ως καινούργιο.
Φυσικά κατά την αγορά του PS3 δεν είχαμε καμία ενημέρωση από εσάς ότι το συγκεκριμένο μοντέλο δεν μπορεί να επισκευαστεί, διότι δεν θα το αγοράζαμε, (προφανώς το συγκεκριμένο μοντέλο έχει προβλήματα αξιοπιστίας καθότι ήταν απο τα πρώτα που κυκλοφόρησαν).
Ζητούμε, εάν δεν μπορείτε να το επισκευάσετε, να το αντικαταστήσετε άμεσα. Εάν δεν γίνει αυτό, θα καταγγείλουμε το γεγονός σε κάθε αρχή και σύλλογο προστασίας καταναλωτή, σε κάθε blog και forum για αγορές ηλεκτρονικές η μη και σε κάθε εκπομπή τηλεοπτική και ραδιοφωνική που ασχολείται με τέτοια θέματα.
Επειδή διαφημίζεται πολύ την υπέροχη υποστήριξη που παρέχεται στους πελάτες σας, αυτές τις ημέρες, παρακαλούμε να το αποδείξετε.

Να φροντίσουμε να αντιληφθούν όλοι ότι η "μη υποστήριξη" κοστίζει περισσότερο απο την "υποστήριξη".
 
Λοιπον χαλασε και το δικο μου το blueray τα επαιξε και πηγα στο χαλανδρι για να δω τη γινεται γιατι ξερω οτι το πσ3 που εχω αγγλια ειναι για 2ο χρονια (καπου τοχα διαβασει).αν θες να με βαλεις και μενα μεσα στην καταγγελια σου στειλε μου πμ αλλιως να ξεκινησω μονος μου. ακου εκει 1 χρονο και 3 μηνες 600 ευρω για πεταμα.ααα μου παν οτι εχουν και πολλα 60αρια με υφος κιολας. Να ρωτησω επειδη πηγα μια φορα και δεν με ξερουν μπορω να τους ζητησω να μου δοσουν γραπτως το τι εχει παθει. μου βγαζει το ερρορ 80010514 που ειναι για το blueray.
 
Οπως εχω ξαναπει το PS3 ειναι με διαφορα το πιο αποτυχημενο προιον που εβγαλε ποτε η Sony.

Γνωστος μου που εχει video club και πουλαει και κονσολες μου εχει πει οτι το 80% απο οσα εχει πουλησει εχουν χαλασει (κυριως το drive). Mαλιστα χαλασε και ενα δικο του που το εχει στο μαγαζι (εκτος εγγυησης του ειπαν γιατι ειχε περασει ο πρωτος χρονος) και εδωσε 300 ευρω για επισκευη.
 
Εμένα ενας φίλος μου που έχει μαγαζί και έχει πουλήσει πάρα πολά κομματια μου είπε πως δεν του εχουν φέρει ποτέ κανενα χαλασμένο...

Καλή χρονιά!!!!
 
Εμένα ενας φίλος μου που έχει μαγαζί και έχει πουλήσει πάρα πολά κομματια μου είπε πως δεν του εχουν φέρει ποτέ κανενα χαλασμένο...

Καλή χρονιά!!!!

Ελα ντε, και εγώ που συζήταγα με γνωστό μαγαζί που πουλάει όλες τις κονσόλες μου είπε οτι υπάρχουν χαλασμένα αλλά τίποτα το σημαντικό σε σχέση με αυτά που έχουν πωληθεί.

Τι να πει το xbox ,που η τριλογία Lord of the Rings του έχει αφιερωθεί τιμητικά
 
Τι να πει το xbox ,που η τριλογία Lord of the Rings του έχει αφιερωθεί τιμητικά

Ναι αλλα αλλο 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ και αλλο 1 χρονος...

Μαλιστα εμενα μου εχουν καει 2 ΧΒΟΧ και μου εστειλε η Microsoft και τις δυο φορες καινουργια και οχι επισκευασμενο.

Θα ειχε ενδιαφερον να κανουμε ενα poll με ποσα χαλασμενα PS3 υπαρχουν στο φορουμ , προχθες πολυ γνωστο μελος μου εστειλε PM οτι χαλασε και το δικο του ενω αν δεν κανω λαθος εχει χαλασει και του Χατζηδακη παλιοτερα.
 
Συγνώμη υπάρχει άνθρωπος που να δώσει 300 ευρώ για να πάρει επισκευασμένο και δεν θα δώσει 365 ευρώ για Ολοκαίνουργο και με εγγύηση και το 80άρι μάλιστα; Τραγελαφικό μου ακούγεται.