ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ SONY HELLAS στο mail μου:
"Σε συνέχεια της τηλεφωνικής σας επικοινωνίας με την εταιρεία μας, έχετε ήδη ενημερωθεί για την θέση μας. Η συσκευή αυτή έχει 12 μήνες εγγυηση όπως αναφέρουν και οι οροί της εγγυησης που έχετε στην κατοχή σας, τέλος το εξουσιοδοτημένο μας service για αυτές της συσκευές είναι μόνο η cometron ΕΠΕ, και τα τηλέφωνα επικοινωνίας είναι τα 210-6824564 και 210-6850363 για τον λειτουργικό έλεγχο της συσκευής σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί τους,
Για ότι απορία έχετε παρακαλώ μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας,
Ευχαριστώ"
Οι άνθρωποι είναι αστείοι...Μας υποτιμούν και θεωρούν ότι οι κανονισμοί της εταιρείας του είναι οι νόμοι που μας διέπουν και όχι ότι οι νόμοι πρέπει να διέπουν τους δικούς τους κανονισμούς...
Καντους σε βλεπουν και να αλλαζουν δρομο , και φυσικα να γινεις και γνωστος στους υπολοιπους αφου θα σε εχουνε για παραδειγμα

η γνωμη μου ειναι να απευθυνθεις παλι στην σονυ να σου διαγνωσει την ζημια ΕΓΓΡΑΦΩΣ, να το εχεις σαν αποδεικτικο στοιχειο μαζι με την αποδειξη αγορας , που θα χρησιμοποιησεις στην αγωγη ,
Και μετα πηγαινε αγορασε καινουργιο
οπως και να εχει θα τα παρεις πισω οσο και να κρατησει , δεν νομιζω να εχεις να χασεις τιποτα αφου εισαι του επαγγελματος και θα μαζευεις και εμπειριες
Δοκιμασε να απευθυνθεις σε αυτες τις υπηρεσιες οταν βρεις καιρο για μια δευτερη γνωμη
- ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ 1520, 210-3829640
www.efpolis.gr
- ΕΚΑΤΟ (Ελληνική Καταναλωτική Οργάνωση)2310-949321
www.ekato.gr
- Ένωση Πολιτών Παρέμβαση 210-3612963, 3616254
www.paremvassi.gr
- ΕΚΠΟΙΖΩ (Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής) 210-330444
www.ekpizo.gr
- Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή 210-3847253, 3893104
www.eccefpolis.gr
- NEO INKA Ινστιτούτο Καταναλωτών 210-9577877-9
www.inka.org.gr
- ΚΕΠΚΑ (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών) 801-11-17200
www.kepka.org
- Συνήγορος του Πολίτη 210-7289600
www.synigoros.gr
- Υπουργείο Ανάπτυξης 210-6969000, 6969219
www.ypan.gr
Και ενημερωσε να δουμε τι θα γινει