PS3 εκτός εγγύησης...

Re: Απάντηση: PS3 εκτός εγγύησης...

Μαλιστα , το νομιμο δικαιωμα σου για 2 χρονια εγγυηση ονομαστηκε "παραταση εγγυσησης" τωρα...τελος παντων ακομη και ετσι ελπιζω να βγαλεις ακρη γιατι ειναι κριμα ενα προιον που εχει τοσα λεφτα να παει χαμενο.-bye-
 
playoff εμένα δεν μου είπαν κάτι τέτοιο...
Αν μπορείς δώσε περισσότερες πληροφορίες
1) με ποιόν μίλησες από τη SONY και σε ποιό τηλέφωνο.
2) Αν μπορώ να χρησιμοποιήσω την περίπτωση σου για να ζητήσω κι εγώ το ίδιο..
Ευχαριστώ
 
Επικοινώνησαν από τη SONY μαζί μου και επιτέλους...
Μου ανακοίνωσαν ότι θα μου το αντικαταστήσουν!!!!
Με καινούργιο 60άρι!!!!
Κι ο Άγιος φοβέρα θέλει τελικά!!!
Όλοι στη προστασία του καταναλωτή!!!!
Το στέλνω στη COMETRON και σας ενημερώνω για οποιαδήποτε εξέλιξη...
 
Σωστός ο φίλος!!! Θα μας διαφωτίσεις λέγοντας μας τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος για την δωρεάν αντικατάσταση της κονσόλας του, μέσα στα δυο χρόνια... Η επικοινωνία με την προστασία του καταναλωτή και έπειτα η δήλωση βλάβης στην Sony Hellas επαρκή; Θα έχουν αρκετοί αυτήν την απορία όπως και ένα φιλαράκι οπού η κονσόλα του σταμάτησε την ομαλή λειτουργιά τον δέκατο τρίτο μήνα κατοχής του.
 
amnik
Θερμή παράκληση όταν θα έχεις λίγο χρόνο να μας ενημερώσεις με λεπτομέρειες... έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα... σήμερα το πρωί επισκέφθηκα το κατάστημα στο Χαλάνδρι με το μηχάνημα ανά χείρας...
Ευχαριστούμε!!!
 
Διαβάστε από την αρχή τα ποστ μου...
Είναι όλο το ιστορικό της υπόθεσης με λεπτομέριες!
Αν υπάρχει κάποιο ερώτημα, με χαρά θα απαντήσω!
Η ουσία είναι α) επιμονή κι υπομονή
β) εξώδικη καταγγελία στη SONY και στο κατάστημα αγοράς με κοινοποίηση στη προστασία του καταναλωτή (υπηρεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης)...
 
φίλε amnik εγω που δεν πήρα απάντηση απο το συνήγορο του καταναλωτή και έστειλα στη ebw το ps3 πληρώνοντας 120 τι πρέπει να κάνω? μπορώ να διεκδικήσω τα χρηματα από τη σόνυ και φυσικά ανανέωση της εγγύησης? Στον ΣτΚαταναλωτή έστειλα την καταγγελία κατά της 12 Νοε και επειδή δεν είχα απάντηση γυρω στις 20 Δεκ το έστειλα στην ebw.
 
Απο την στιγμη που εχεις ηδη στειλει αλλου το ps3 δεν νομιζω οτι μπορεις να αξιωσεις χρηματα.Ας εκανες ολη την διαδικασια του amnik εξαρχης.
Απο την αλλη δεν χανεις τιποτα να προσπαθησεις.
 
Φίλε John73, έκανες τη διαδικασία εξώδικης όχλησης στη SONY και στο κατάστημα που αγόρασες τη συσκευή, με κοινοποίηση στη Προστασία του Καταναλωτή? Πρόσεξε όχι απλή καταγγελία στη Προστασία...
Αν ναι τότε υπομονή...Αν όχι ξαναδες το με ένα δικηγόρο...
Προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν έχει σημασία ότι το έφτιαξες στο EBW...Αφού δεν μιλάμε για επισκευή αλλά αντικατάσταση δεν τους ενδιαφέρει αν εσύ το "πείραξες" ή όχι...Προφανώ και δεν μπορείς να αξιώσεις τα χρήματα που έδωσες για να το φτιάξεις...
 
Το ανακατασκευασμένο PS3 60 μας παραδόθηκε απο την COMETRON χθές χωρίς καμμία χρέωση.
Η διαδικασία είναι, όπως έχω πεί και πρίν, ότι το service της SONY

Διεύθυνση: Sony Hellas AEE
Βασ.Σοφίας 1, 15124 Μαρούσι
Fax : 210-6782001
e-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 801 11 92000

μας ενημέρωσε να στείλουμε το PS3 στην COMETRON

COMETRON ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΠΕ.
Β.Γεωργίου 11 & Σουρή 152 32 ΧΑΛΑΝΔΡΙ
Τηλ.210 682 4564,210 685 0363. Fax :210 6821661

με επιστολή που να ζητούμε παράταση εγγύησης και θα αντικατασταθεί δωρεάν, όπως και έγινε σε 3 ημέρες
 
Το ανακατασκευασμένο PS3 60 μας παραδόθηκε απο την COMETRON χθές χωρίς καμμία χρέωση.
Η διαδικασία είναι, όπως έχω πεί και πρίν, ότι το service της SONY

Διεύθυνση: Sony Hellas AEE
Βασ.Σοφίας 1, 15124 Μαρούσι
Fax : 210-6782001
e-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 801 11 92000

μας ενημέρωσε να στείλουμε το PS3 στην COMETRON

COMETRON ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΠΕ.
Β.Γεωργίου 11 & Σουρή 152 32 ΧΑΛΑΝΔΡΙ
Τηλ.210 682 4564,210 685 0363. Fax :210 6821661

με επιστολή που να ζητούμε παράταση εγγύησης και θα αντικατασταθεί δωρεάν, όπως και έγινε σε 3 ημέρες

ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ?????
Δεν είναι καινούργιο???
 
πάντα ανακατασκευασμένα παίρνεις πλέον...

εγώ όταν μου είχε χαλάσει το drive πέρυσι πήρα καινούργιο του κουτιού. Τώρα που έφτιαξαν αυτά που είχα χαλάσει τα δίνουν πάλι πίσω. fair enough. Δεν δίνεις καινούργιο πίσω ούτε εσύ.
 
Ακριβώς τα ίδια κάνει και το δικό μου ps3 με το drive , φίλε amnik τελικά είχε λήξει η εγγύηση σου και στο αντικατέστησαν δωρεάν εφόσον κατέφυγες νομικά;
 
Ενός φίλου μου που του χάλασε πριν τα Χριστούγεννα και το πήγε στο Χαλάνδρι στο επίσημο service της sony και του το φτιάξανε με 140 ευρω, δεν είχε χαλάσει το drive, μπορεί να πάρει τα λεφτά του πίσω?
 
γιατι οχι?

αφου κανονικα θα επρεπε να τον καλυπτει η εγγυηση...