Φυσικα οχι βρε παιδια.
Απλα τιτλοι οπως το MGS4 , Grand Turismo , Uncharted , Killzone 2 , F1 και αλλοι , μεχρι στιγμης εχουν βγει οι developers και εχουν πει οτι δεν γινεται να βγουν στο 360 λογω δυναμης επεξεργαστη , χωρητικοτητας , και απουσιας σκληρου δισκου.
Αυτο είναι στα πλαίσια του Μάρκετινγκ...μπορώ να σου παραθέσω παρόμοιες δηλώσεις της Bungie για το Halo 3, της Epic για το Gears Of War, των Microsoft Studios για το Forza Motorsport 2....
Ενω ολα του 360 καλιστα μπορουν να γραφτουν και για ps3 και να γινουν και καλυτερα αμα το θελησουν.
wishful thinking...αλλά μακάρι...
Εδω ο Carmack συγκεκριμενα αναφερει τι γινεται για το δικο του παιχνιδι και οτι θα βγει με πολυ χειροτερα γραφικα στο 360. Ευτυχως θα βγει γιατι αλλα απλα δεν γινεται.
http://www.qj.net/Carmack-Rage-to-look-worse-on-Xbox-360-than-PS3-PC-Mac-versions/pg/49/aid/122805
Σε αλλα παιχνιδια των 45giga δεν γινεται καθολου να παιξουν στο 360 και φανταστειτε οτι ειναι ακομη η αρχη.
Θα ακολουθησουν πολλοι τιτλοι με την ιδια μοιρα.
Αυτη ειναι και η μεγαλη διαφορα των δυο κονσολων.
To ασχημο ειναι οτι οι περισσοτεροι multiplatform τιτλοι αναγκαζονται να γινονται "downgrade" στις δυνατοτητες του 360 γιατι ειναι αναγκασμενοι να βγαζουν το ιδιο προιον και ειναι η πρωτη φορα που θα βγει παιχνιδι διαφορετικο και αναλογα τις δυνατοτητες της καθε κονσολας (Rage).
downgrade...βασικά downgrade γίνονται όλοι οι τίτλοι των 3rd parties...μόνο στην ανάπτυξη πάνω σε Debug Kits, δεν γίνεται κάτι τέτοιο.
Τώρα το downgrade είναι μεγάλη κουβέντα, μήπως δεν έγινε downgrade για παιχνίδια όπως το GTA IV, The Bourne Conspiracy για το PS3...
Δεν ειναι τυχαιο που ολοι οι multiplatform τιτλοι ειναι κατω απο 9gb και ολα τα exclusives του ps3 παντα ΠΟΛΥ πανω απο 10gb.
αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία ή απόδειξη για κάτι όμως...
μπορεί το 10GB+ να είναι ο ασυμπίεστος ήχος για παράδειγμα...