Ψηφιακά βινύλια

"Oι ελεύθεροι κι ωραίοι
ζουν σε κάποιες φυλακές
Mεσ’ τα τείχη που ’χει χτίσει,
ο καθένας για να ζήσει
τις μεγάλες του στιγμές"

-- Σταύρος Κουγιουμτζής
 
Last edited:
Eπειδή είμαι λίγο χωρικός... αλλά διαβάζω...
Διαβάζω για ρημάστερ, για πρώτες κοπές και μήτρες που κανείς βέβαια δεν μπορέι να αγγίξει... αλλά έρχονται ως επιχείρημα... σε συκρίσεις...
Ύστερα θα πει κανείς πως αφού έχουμε ένα κάρο μύρια δυσεπίλυτα ή άλυτα προβλήματα στην μεταφορά σε βυνίλιο... (ή σιντί αν προτιμάτε) αυτά τα πολλά βαρύ των 180 και 200 γρ. τι ρόλο βαράνε???
(Όπως τα χρυσά για σιντί...)
Ειδικά αν το πρωτογενές υλικό είναι μάπα (όπως λέτε).
και τι ρόλο θα βαρέσουνε τα 200 κιλά και τα χρυσαφικά, αν το υλικό είναι ρημάστερ αλλά σε βινύλιο και σιντί αντίστοιχα????
Τελικά είναι καλύτερο το ψηφιακό βινύλιο, το αναλογικό βινύλιο, το ψηφιακό σιντί, το αναλογικό σιντί κ.τ.λ ή είναι καλύτερα τα αλάνια που έκαναν μια σωστή δουλειά ανεξαρτήτως μέσου????
Και εκτύπωσης...

Παρακαλώ προβείται σε ξεμπέρδεμα!
Μερσί.
 
Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Eπειδή είμαι λίγο χωρικός... αλλά διαβάζω...
Διαβάζω για ρημάστερ, για πρώτες κοπές και μήτρες που κανείς βέβαια δεν μπορέι να αγγίξει... αλλά έρχονται ως επιχείρημα... σε συκρίσεις...
Ύστερα θα πει κανείς πως αφού έχουμε ένα κάρο μύρια δυσεπίλυτα ή άλυτα προβλήματα στην μεταφορά σε βυνίλιο... (ή σιντί αν προτιμάτε) αυτά τα πολλά βαρύ των 180 και 200 γρ. τι ρόλο βαράνε???
(Όπως τα χρυσά για σιντί...)
Ειδικά αν το πρωτογενές υλικό είναι μάπα (όπως λέτε).
και τι ρόλο θα βαρέσουνε τα 200 κιλά και τα χρυσαφικά, αν το υλικό είναι ρημάστερ αλλά σε βινύλιο και σιντί αντίστοιχα????
Τελικά είναι καλύτερο το ψηφιακό βινύλιο, το αναλογικό βινύλιο, το ψηφιακό σιντί, το αναλογικό σιντί κ.τ.λ ή είναι καλύτερα τα αλάνια που έκαναν μια σωστή δουλειά ανεξαρτήτως μέσου????
Και εκτύπωσης...

Παρακαλώ προβείται σε ξεμπέρδεμα!
Μερσί.

Γιάννη υπάρχουν πρώτες κοπές μπορεί κα σε κάθε δισκοθήκη. Η δική μου έχει πάρα πολλές. Μάλιστα έχω και αρκετά Test pressings, τα δείγματα δηλαδή που κόβονται για να αξιολογήσουν το προϊόν που θα πάει στην αγορά.
Η μεταφορά σε βινύλιο ή και σε CD δεν έχει μύρια προβλήματα όπως λες. Μην έχεις τέτοια εντύπωση.
Σε παρακαλώ ξαναδιάβασε προσεκτικά. Κάποια από αυτά που έχω αναφέρει είναι πολύ κατατοπιστικά Και αν έχεις απορίες εδώ είμαστε.
Έχεις δίκιο για το πρωτογενές υλικό αν είναι μάπα, τότε τί να κάνεις!
Όμως αν πρόσεξες οι σοβαρές εταιρείες επανεκδόσεων κάνουν μοναδική δουλιά. Μετά έρχεται το βάρος και η ποιότητα του βινυλίου ως υλικού. Γιατί έχει κάτι ευρωπαϊκά χοντρά βινύλια που ηχητικά είναι μάπα.
Αυτές οι εταιρείες "ευκαιριακά" μπήκαν στην υπόθεση για μια αρπαχτή ή στην καλύτερη περίπτωση γιατί αυτό είναι το επίπεδό τους. Η δουλιά τους τους χαρακτηρίζει. Όλοι δεν έχουν το ίδιο "ψώνιο" και το ίδιο επίπεδο. Αυτές οι εταιρείες χαλάνε την πιάτσα. Αλλά για μας είναι μια ωραία πρόκληση. Λ.Σ.
 
Λουκά γενικά σχολίασα τι μου έμεινε από το διάβασμα.
Οι περισσότεροι υπερθεματίζουν ή αναθεματίζουν κάποιες παράλληλες (ίδιες) εκδόσεις σε σιντί και σε βινύλιο ταυτόχρονα.
Έτσι συμπέρανα για τα χίλια και μύρια προβλήματα.
(παραγωγοί, ηχολήπτες, "εκτυπωτές", χώρα προέλευσης) και άλλοι παράγοντες που δέχτηκαν μερικές φορές την μήνην των ομοτράπεζων.
Π.χ και δηλαδή, ενώ το πρωτογενές υλικό ήταν καλό, στην πορεία "σκοτώθηκε" αλλά βγήκε σε επανέκδοση με χρυσά γράμματα...
Πάντως με κάλυψες με την τελευταία σου παράγραφο που με λίγα λόγια λέει (αν δεν κάνω λάθος) πως ότι λάμπει δεν είναι και απαραίτητα χρυσός.
Αυτές οι αρπαχτές όπως σωστά αναφέρεις, έχουν ρημάξει πολλά από αυτά που αγαπάμε σ' αυτό το χόμπι.

Απορία!
Τι κάνει ένα βαρύ βινύλιο να ακούγεται καλύτερα από ένα "ελαφρύ".
Ποιές οι διαφορές, τα πλεονεκτήματα ή ακόμα και τα μειονεκτήματα.
(Υποθέτοντας βέβαια πως όλοι οι άλλοι "παραγωγικές" παράμετροι είναι ίδιες και στα δύο.)
 
Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

ΤΟ μουσείο Γουλανδρή είναι έτοιμο (θα φτιάξει τομέα για βινύλιο )
Μόλις ξύλοσα το adsl και έβαλα το παλιο καλό αναλογικό μου modem !!!! ΚΑΙ αγόρασα μια aston martin του 69
ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ !!!!
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Ψηφιακά βινύλια

"Oι ελεύθεροι κι ωραίοι
ζουν σε κάποιες φυλακές
Mεσ’ τα τείχη που ’χει χτίσει,
ο καθένας για να ζήσει
τις μεγάλες του στιγμές"

-- Σταύρος Κουγιουμτζής
Καλώς τον Κώστα κι από δω.....(λαικά άσματα άδοντας......)
 
Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

ΤΟ μουσείο Γουλανδρή είναι έτοιμο (θα φτιάξει τομέα για βινύλιο )
Μόλις ξύλοσα το adsl και έβαλα το παλιο καλό αναλογικό μου modem !!!! ΚΑΙ αγόρασα μια aston martin του 69
ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ !!!!

Ο παραλληλισμός των ηχοσυστημάτων με των συνδέσεων στο Internet είναι το λιγότερο άστοχος. Προσπάθησε ξανά.
 
Στο "Intra-Galactic Vinyl Event" απαγορεύεται αυστηρώς η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, οπότε τα πράγματα δυσκολεύουν για εμάς τους γήινους.

Αντε τώρα να βρούμε 10 βινύλια που κυκλοφορούν καινούργια και σφραγισμένα στο εμπόριο και να είμαστε και 100% σίγουροι ότι όλα είναι pure analog. Για να μην γίνουμε ρόμπα, θα χρειαστεί να το ψάξουμε πολύ το θέμα και στη συνέχεια να καταθέσουμε τα τεκμήρια .

Καλή η ιδέα σου Ongaku για ένα νέο thread, αλλά πόσο σίγουρος είσαι για αυτά που θα προτείνεις ;

Με λίγα λόγια, θα πρέπει να μας αποδείξεις ότι τα βινύλια της λίστας σου δεν έχουν υποστεί κάποιο είδος ψηφιακής επεξεργασίας.
Ρε συ King μη τρελλαινόμαστε...Πρότεινα να ανοίξεις ένα νέο thread εσύ (μιας και εσύ το ξεκίνησες και μιας και ήδη έχει απαντήσει ο Λ.Σ) με το απλό απλό απλό θέμα...
- Αναγκαζόμαστε να μετακομίσουμε στη Σελήνη ή στον Άρη ή στον 'Α' του Κένταυρου...Μας επιτρέπουν μαζί με όλα τα άλλα απαραίτητα να πάρουμε και από 10 βινύλια ο καθένας...Δεν έχει σημασία αν είναι audiophile, 180 ή 200 grams, μπλε ή πορτοκαλί, ελληνικά ή ξένα....ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 10 ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΑΣ...Ποια 10 βινύλια θάπερνε λοιπόν ο καθένας μας μαζί του στην εξορία???
 
Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Ο παραλληλισμός των ηχοσυστημάτων με των συνδέσεων στο Internet είναι το λιγότερο άστοχος. Προσπάθησε ξανά.
:BDGBDGB53: :BDGBDGB53: :BDGBDGB53: προσπαθώ!! βλέπεις?
γιατι για υδρυλικα? μιλάμε?
ηλεκτρονικα είναι όλα
οπως το cd ηρθε καταργησε πατησε και εξαφάνισε απο τον χάρτη τα βινύλια
λογω ανωτερας τεχνολογίας και ακουστικής ποιότητας , ετσι και ολα τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά ,,για το video να μην σηζητήσουμε θα φανούμε τρελοί!:BDGBGDB55: δες προβολέα πενταετίας και δές ενα 2007 , γιατι εκεί προχοράει το πράγμα και στο audio οχι?
το .εχω γράψει χιλιες φορές!!! ΜΟΝΟΜΑΝΙΕΣΣΣ ΚΑΙ ΚΟΛΗΜΑΤΑ !!!!
Ο παραλληλισμος έχεις δικιο είναι λιγάκι άστοχος , το cd σε σχεση με το lp ειναι ειναι ακόμα πιο απόμακρα , το lp εχει πεθάνεi πιο πρίν απο τα modem!!!:flipout:
 
Επειδή λέμε όμως ότι πρώτα απ' όλα πρέπει να εμπιστευόμαστε τ' αυτιά μας, στο μεγαλύτερο ποσοστό τα βινύλια που έχω ακούσει σε σχέση με τα cd είναι σαφώς ανώτερα.
Φυσικά σε περιπτώσεις καλού remaster (βλ. το Six που αναφέρει ο Ντοκ), το cd ξεπερνά το πρωτότυπο.

Όσον καιρό θα εντοπίζω διαφορές, θα προτιμώ το LP, παρόλο που αγοράζω βινύλια με φειδώ, λόγω κόστους.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Θα ήταν χρήσιμο να μας έλεγες από που αντλείς την πληροφορία ότι κάποιοι δίσκοι από το 60 ή 70 κάποτε είχαν ατυχήσει λόγω ηχογράφησης έτσι ώστε να βελτιώνονται με ψηφιακή επεξεργασία.
[φυσικά δεν είναι απίθανο ούτε παράλογο ότι κάποιες ηχογραφήσεις δεν ήταν καλές]

Θα έχεις προφανώς ακούσει τις αυθεντικές ταινίες ηχογράφησης. Γιατί διαφορετικά πού το στηρίζεις;
Ρε Λουκά , άμα μου βρείς μιά κόπια του Third των Soft Machine που απλώς να μην είναι φρίκη πες μου το να το ξέρω και θα την πληρώσω δυο και τρείς φορές πάνω από το κανονικό
Επίσης θλιβερές ήταν όλες οι ηχογραφήσεις ψυχεδελικών γκρούπ - ασχέτως αν το ριμάστερ ήταν ή όχι καλύτερο πχ USA , 13th floor Elevators , Red Crayola , αλλά και Led Zeppelin I , Magma , Caravan
.

Μάλλον θα έχεις δύο διαφορετικά αντίτυπα δίσκων του ίδιου έργου τους οποίους ακούς από κάποιο σύστημα αναπαραγωγής και βγάζεις το συμπέρασμά σου. Δεν είναι όμως τόσο απλά τα πράγματα. Tα ακούω και σε άλλα συστήματα και είναι πάντα το ίδιο χάλια .

Πώς γίνεται ώστε μια επανέκδοση των Zeppelin από Jimmy Page και Bernie Grundman να είναι καλύτερη από μια αυθεντική παλιά αγγλική ή αμερικανική κοπή/εκτύπωση;

Που είναι το περίεργο να συμβαίνει ή να μμην συμβαίνει αυτό ;

Ή πώς συμβαίνει να είναι το ίδιο με τους δίσκους του Hendrix που παλιά ακούγονταν άθλια;

Επομένως για σκέψου τί μπορεί να φταίει;
Η ηχογράφηση ή η τότε κοπή;

Όσο για τις γιαπωνέζικες εκτυπώσεις ήταν πολύ καλές σαν εκτυπώσεις, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κάθε τέτοιος δίσκος πρέπει σώνει και καλά να ακούγεται και καλύτερα από άλλους άλλης εκτύπωσης που πιθανόν να έχουν και κάποια τσικ. Μεγάλο παράδειγμα οι εκτυπώσεις της Decca Αγγλίας και Ολανδίας. Οι δεύτερες είναι άψογες χωρίς θορύβους κλπ ενώ οι πρώτες ακόμη και αν έχουν κάποιο θόρυβο υπερτερούν κατά πολύ ηχητικά.

Το ίδιο ισχύει και για την ΕΜΙ με την ΕΜΙ Electrola.

Αυτά όλα είναι πασίγνωστα εδώ και 27 χρόνια και δεν σας λέω τίποτα το καινούργιο. Πολύ πιθανόν να μην έχει πέσει στην αντίληψή σας ή πληροφορία αυτή ή και να μην έχετε κάνει άμεσα σύγκριση. Εξαρτάται και από το τί ζητά κάποιος. Κάποιοι αποκλύουν τα βινύλια γιατί "φοβούνται" μην τυχόν και ακουστεί κάποιο τσικ που θα τους ενοχλήσει. Είναι σαν να αποφεύγουμε την ζωντανή μουσική στο Μέγαρο γιατί πιθανόν κάποιος θα βήξει.
Θέλω να τονίσω ότι δεν είναι τα πράγματα τόσ απλά όσο φαίνονται. Λ.Σ.

Προσωπικά δεν με απασχολεί το μέσο . Με απασχολεί η μουσική . Αν ο δίσκος που μου αρέσει η μουσική του ακούγεται καλύτερα σε cd , θέλω το cd . Αν ακούγεται καλύτερα σε βινύλιο , θέλω το βινύλιο .
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Μπορεί και να είναι έτσι. Θα το ξέραμε μόνο αν είχαμε συγκρίνει τον δίσκο με την ταινία ηχογράφησης. Αλλά ούτε εσύ ούτε εγώ την έχουμε ακούσει και επομένως δεν μπορούμε να κατηγορούμε το δίσκο και δεν μπορούμε να ξέρουμε το τί ήχο ήθελε ο Neil Young.
1. Ποιος έκανε τo mastering του βινυλίου και πoιος του cd;;
2. Έχεις σκεφτεί αν σε αυτό που ακούς συμβάλλει το σύστημα σου τη μια έτσι και την άλλη αλλιώς;;
Επαναλαμβάνω δεν είναι τα πράγματα τόσο απλά. Λ.Σ.

Ο Νηλ Γιάνγκ κυκλοφορεί δίσκους εδώ και σαράντα χρόνια . Αν ξαφνικά θεώρησε ότι η καλή ηχογράφηση είναι το μπάσο , με συνοδεία κάποιων άλλων οργάνων ( κάτι σαν τον θόρυβο που κάνουν τα σπίρτα όταν ανάβουν στο σινεμά - λές και γίνεται σεισμός ) δεν το πολυπιστεύω . Αν βέβαια του αρέσει δεν μου πέφτει λόγος . Αλλά υποθέτω ότι όσο το ξέρω εγώ άλλο τόσο το ξέρεις κι εσύ ( τι είχε στο μυαλό του ) . Και ως γνωστόν ο δρόμος για την κόλαση είναι γεμάτος με καλές προθέσεις .
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Μήπως η επανέκδοση έχει σαφέστερο (πιο σφιχτό, πιο σύντομο) μπάσο; Αυτή η βελτιωμένη ακρίβεια μπορεί να εκληφθεί ως αδυναμία... Βέβαια, μπορεί η επανέκδοση να προέρχεται από διαφορετικό downmix, και τα αντίστοιχα όργανα να είναι σε χαμηλότερη σχετική στάθμη. Επίσης, μπορεί να είναι διαφορετικά ισοσταθμισμένα, (με το ρυθμιστικό bass χαμηλωμένο, ή στη θέση flat). Έχω διαπιστώσει κάτι αντίστοιχο στο Jazz Samba, συγκρίνοντας CD με βινύλιο.

Κώστα , δεν μιλάμε για το μπάσσο . Μιλάμε για την θολούρα που μας έκανε εντύπωση στα φωνητικά κυρίως
 
Και κάτι άλλο . Αφού τόσο πολύ , απ' ότι φαίνεται , σας αρέσει γενικά το λάιβ και ψάχνετε να το πλησιάσετε και στο σπίτι σας , γιατί δεν αγοράζετε μονοφωνικούς δίσκους ; Το στέρεο συνήθως είναι εφέ που δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα . Τουλάχιστον εμένα η 5η ή 6η , το πολύ , σειρά στο Μέγαρο , στο κέντρο , πιό πολύ στο μονοφωνικό μου φέρνει παρά στο στέρεο.
 
Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Λουκά γενικά σχολίασα τι μου έμεινε από το διάβασμα.
Οι περισσότεροι υπερθεματίζουν ή αναθεματίζουν κάποιες παράλληλες (ίδιες) εκδόσεις σε σιντί και σε βινύλιο ταυτόχρονα.
Έτσι συμπέρανα για τα χίλια και μύρια προβλήματα.
(παραγωγοί, ηχολήπτες, "εκτυπωτές", χώρα προέλευσης) και άλλοι παράγοντες που δέχτηκαν μερικές φορές την μήνην των ομοτράπεζων.
Π.χ και δηλαδή, ενώ το πρωτογενές υλικό ήταν καλό, στην πορεία "σκοτώθηκε" αλλά βγήκε σε επανέκδοση με χρυσά γράμματα...
Πάντως με κάλυψες με την τελευταία σου παράγραφο που με λίγα λόγια λέει (αν δεν κάνω λάθος) πως ότι λάμπει δεν είναι και απαραίτητα χρυσός.
Αυτές οι αρπαχτές όπως σωστά αναφέρεις, έχουν ρημάξει πολλά από αυτά που αγαπάμε σ' αυτό το χόμπι.

Απορία!
Τι κάνει ένα βαρύ βινύλιο να ακούγεται καλύτερα από ένα "ελαφρύ".
Ποιές οι διαφορές, τα πλεονεκτήματα ή ακόμα και τα μειονεκτήματα.
(Υποθέτοντας βέβαια πως όλοι οι άλλοι "παραγωγικές" παράμετροι είναι ίδιες και στα δύο.)

Λοιπόν Γιάννη ωραία η ερώτηση.
"Τί κάνει ένα βαρύ βινύλιο να ακούγεται καλύτερα από ένα ελαφρύ". Και φυσικά οι άλλοι παράμετροι και στις δύο περιπτώσεις παραμένουν ιδιοι. Πολύ σωστά.

Η απάντηση: Συγκρίνοντας δύο αντίτυπα δίσκων από την Classic records [και αναφέρω αυτήν την εταιρεία γιατί μόνο αυτή έχει κάνει ταυτόχρονη επανέκδοση του ίδιου μουσικού έργου στο "φυσιολογικό" καλό βάρος των 140γρ. και στο βαρύ των 180γρ. παλιότερα, αλλά 200γρ. πιο πρόσφατα] παρατηρούμε ότι το βαρύτερο είναι ηχητικά και συναισθηματικά καλύτερο. Ενώ το ελαφρύτερο είναι εξαιρετικό, το βαρύτερο υπερτερεί:

Έχει καλύτερα χαμηλά με περισσότερο αέρα, άρθρωση και ζεστασιά [στα χαμηλά].
Επίσης καλύτερη στερεοφωνική εικόνα με μεγαλύτερη αίσθηση του απλώματος/ανοίγματος της ηχητικής σκηνής σε όλες τις διαστάσεις. Ιδιαίτερα είναι αισθητή η έκταση από μπρος προς τα πίσω με περισότερο αέρα να περιβάλλει τα μουσικά όργανα/φωνές καθώς καταλαμβάνουν μεγαλύτερο χώρο επί σκηνής χωρίς να διογκώνονται.
Η συναισθηματική εμπλοκή είναι μεγαλύτερη και αισθάνεσαι πιο κοντά στην παραγματικότητα μιας "ζωντανής" μουσικής παράστασης.

Έτσι συγκριτικά ακόμη και ένας χοντρός δίσκος 180γρ ακούγεται [συγκρτικά πάντα] πιο φτωχός από ένα 200γρ. Φαντάσου και 20γρ διαφορά κάνουν την διαφορά!!

Παλιά την καλή εποχή οι δίσκοι ήταν τουλάχιστον 150-200γρ. Στο τέλος της δεκαετίας 70 και με πρόσχημα την πετρελαϊκή κρίση και άνοδο της τιμής [είχαν αυξήσει και τις τιμές των δίσκων] λέπταιναν τους δίσκους και τους έκαναν "τσιγαρόχαρτα". Μπορούσες να τους "διπλώσεις" και να τους βάλλεις στην τσέπη σου.
Φυσικά προετοίμαζαν και την είσοδο στην τεχνολογία/μέσο του ¨τέλειος ήχος για πάντα".

Φυσικά Γιάννη όλα αυτά πάντα συγκριτικά. Αυτό που αντέχει στη σύγκριση υπερτερεί. Αν δεν υπάρχει το καλύτερο πάντα ικανοποιούμαστε με το λιγότερο καλό ή με αυτό που υπάρχει. Άλλωστε αγνοούμε την ύπαρξη του καλύτερου. Αλλά γιατί να ζούμε στην άγνοια. Γιατί να μην πληροφορηθούμε για το ΤΩΡΑ, το ΣΗΜΕΡΙΝΑ καλύτερο;;;

O Marx έλεγε [για να θυμηθώ και τις πολιτικές μου επιστήμες] ότι όταν όλοι οι άνθρωποι ζουν σε καλύβες και η καλύβα είναι ΤΟ πρότυπο κατοικίας, τότε όλοι οι άνθρωποι είναι ευχαριστημένοι. Όμως όταν δίπλα στις καλύβες χτιστεί ένα άλλου είδους σπίτι που πραγματικά πληροί καλύτερα τις ανάγκες κατοικίας τότε οι άνθρωποι στις καλύβες δυσανασχετούν και αισθάνονται άβολα.
Και κάτι ακόμα. Η προτίμηση γενικά του χοντρού βινυλίου έχει να κάνει και με το εξής;
1. Μπορείς να χαράξεις βαθύτερα και πλατύτερα αυλάκια λόγω διαφοράς πάχους, ενώ στους λεπτούς, τους "συμβατικούς" δεν μπορείς γιατί θα κινδυνεύεις να διαπεράσεις [τρυπήσεις] το βινύλιο ή να φτάσεις τα αυλάκια της άλλης πευράς.
2. Επίσης όσο πιο χοντρό τόσο πιο σταθερό και δύσκαμπτο και λιγότερο επιρρεάσιμο από τα ηχητικά κύματα και τις δονήσεις του συστήματος βελόνας/βραχίωνα/πλατώ. Λ.Σ.
 
Απάντηση: Re: Ψηφιακά βινύλια

"Oι ελεύθεροι κι ωραίοι
ζουν σε κάποιες φυλακές
Mεσ’ τα τείχη που ’χει χτίσει,
ο καθένας για να ζήσει
τις μεγάλες του στιγμές"

-- Σταύρος Κουγιουμτζής

Και Μάνος Ελευθερίου!...........:grinning-smiley-043
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Κώστα , δεν μιλάμε για το μπάσσο . Μιλάμε για την θολούρα που μας έκανε εντύπωση στα φωνητικά κυρίως

Λοιπόν έκατσα και ξαναάκουσα μετά από καιρό και για πρώτη φορά με την νέα κεφαλή MC 3.5 της Mobile Fidelity τους δύο δίσκους που αναφέρατε, Allman Brothers Live at the Filmore East και το Living with War του Neil Young.
Βρε παιδιά πουθενά δεν άκουσα τα όσα λέτε. Ποιες θολούρες!!!!
Μιλάμε για εξαιρετικότατους δίσκους. Ειδικά ο δίσκος των Allman Brothers με μια πανοραμική ηχητική σκηνή!!!! Έχουν πουληθεί πάρα πολλά αντίτυπα στην Ελλάδα και πάντα όλοι οι αγοραστές έμειναν με τις καλύτερες εντυπώσεις, γιατί επικοινωνώ και ξέρω τις αντιδράσεις τους.
Ο δίσκος ακούγεται υπέροχα και με την νέα κεφαλή, αλλά και με την πολύ παλιά Koetsu ακουγόταν υπέροχα.
Δεν ξέρω αν το συγκεκριμένο αντίτυπο του δίσκου έχει κάποιο πρόβλημα. Αμφιβάλλω βέβαια.

Όσο για τον Neil Young και αυτόν τον άκουσα και δεν παρατήρησα τίποτα από τα όσα αναφέρατε.
Θυμάμαι με την παλιά μου Koetsu, που δεν φημίζονταν για τα σφιχτά, αλλά για τα πέραν του κανονικού χαμηλά, όταν είχα πρωτοακούσει το δίσκο αυτό μου είχαν φανεί τα χαμηλά ότι είχαν αρκετή ίσως έντονη παρουσία, αλλά ούτε και τότε αυτά που περιγράφετε. Ίσως αξίζει να το ψάξετε λίγο.
Οι παρατηρήσεις του Internet King ήταν σωστές σχετικά με το γιατί κάτι ακούγεται όπως ακούγεται. Μήπως φταίει κάτι άλλο:Λ.Σ.