Ψηφιακά βινύλια

Θα παρακαλούσα το μέλος Lucas Stephanides να μην χρησιμοποιεί χαρακτηρισμούς οταν απευθυνεται σε αλλα μέλη, ειναι κατι που θα' πρεπε να γνωριζει απο τους κανονισμούς που αποδεχθηκε κατα την εγγραφή του στο φόρουμ,
καθως επισης και να προσθέσει στο ονομα που χρησιμοποιεί την επαγγελματική του ιδιότητα οπως προβλεπετε απο τους κανονισμούς.
Ευχαριστω για την κατανόηση.
 
Ακούστε αυτό και θα ηρεμήσετε...Προσοχή όμως ακούστε το μόνοι με σβηστά φώτα και αναμμένα κεριά...

attachment.php
 

Attachments

  • 51MVR7942AL._SS500_.jpg
    51MVR7942AL._SS500_.jpg
    55.1 KB · Views: 49
Last edited:
Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής :

1. Υπάρχει περίπτωση να επιστρέψουμε μια μέρα στην αναλογική μέθοδο ηχογραφησης/αποθήκευσης/επεξεργασίας/εκτύπωσης της μουσικής ;

(όχι απαραίτητα εκτύπωση σε βινύλιο αλλά ίσως σε κάποιο άλλο μέσον αποθήκευσης που θα μπορούσε ενδεχομένως να διαβαστεί με laser αναλογικά και χωρίς να γινεται κάποια ψηφιακή μετατροπή. Δεν αναφέρομαι στο γνωστό πικάπ που διαβάζει τα βινύλια με laser και που ακούσαμε πριν περίπου ένα χρόνο στην Stepcom κόντρα σε ένα πικάπ της ClearAudio).

2. Τελικώς ποιοι είναι αυτοί που αποφασίζουν για το ποια τεχνολογία παραγωγής της μουσικής θα επικρατήσει ?

α. Οι συνθέτες και οι μουσικοί ?
β. Οι εταιρείες ηχογράφησης ?
γ. Οι εταιρείες παραγωγής & έμποροι διανομής αντιγράφων ?
δ. Οι χομπιστες χαφιντελίστες & μουσικόφιλοι (μας ακούει κανείς, ή μας γράφουν ;)
ε. Αλλος (... εκτός από τον Λ.Σ)
Internet King ελπίζω να μου επιτρέπεις να απαντήσω.
Και η απάντηση είναι ΟΧΙ. Το έχω εξηγήσει σε πιο προηγούμενη σελίδα.
Αποφασίζει το μεγάλο συμφέρον [για να μην το πω αλλιώς].
Γι' αυτό μην πολυελπίζεις σε κάπιοια επιστροφή και μην σκεφτείς να το παραλληλίσεις με την επιστροφή των λαμπάτων ενισχυτών, γιατί εκεί δεν παίζουν τα μεγάλα συμφέροντα, αλλά κάποιοι "βαρεμένοι" που φυσικά βγάζουν και τα λεφτά τους.
Γίνονται όμως και σήμερα κάποιες αναλογικές ηχ/σεις.
Μάλιστα μου έλεγε ένας παραγωγός ότι κάποια όργανα τα ηχογραφούν πρώτα αναλογικά κα μετά τα μιξάρουν ψηφιακά με τα υπόλοιπα που ηχογράφησαν ψηφιακά, γιατί έτσι πετυχαίνουν καλύτερο ήχο.
Υπήρχαν καλλιτέχνες όπως ο Neil Young, η Elizabeth Schwatzkopf, ο κιθαρίστας John Williams, κατά των ψηφιακών ηχογραφήσεων και θυμάμαι ο Williams είχε υποστηρίξει την άποψη να ηχογραφούμε αναλογικά και να βγάζουμε και cd.
Φυσικά όπως θα καταλαβαίνεις κάθε φορά που θα βελτιώνονταν η ψηφιακή τεχνολογία, τότε με νέο remastering το νέο cd που θα προέκυπτε θα ήταν κάθε φορά κατά πολύ καλύτερο από το προηγούμενο. Ενώ τώρα με τις ψηφιακές ηχ/σεις η ηχ/ση είναι κάθε φορά "καταδικασμένη" στην ψηφιακή τεχνολογία της δεδομένης χρονικής στιγμής που γίνεται η ηχ/ση. Δυστυχώς. Λ.Σ.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Φυσικά όπως θα καταλαβαίνεις κάθε φορά που θα βελτιώνονταν η ψηφιακή τεχνολογία, τότε με νέο remastering το νέο cd που θα προέκυπτε θα ήταν κάθε φορά κατά πολύ καλύτερο από το προηγούμενο. Ενώ τώρα με τις ψηφιακές ηχ/σεις η ηχ/ση είναι κάθε φορά "καταδικασμένη" στην ψηφιακή τεχνολογία της δεδομένης χρονικής στιγμής που γίνεται η ηχ/ση. Δυστυχώς. Λ.Σ.


Πολύ σοφό αυτό. Τραβάμε το real event αναλογικά και στη συνέχεια δίνουμε την δυνατότητα στις επόμενες γενιές να το εκτυπώσουν όσο μπορούν καλύτερα εκμεταλλευόμενοι τις νέες τεχνολογίες .
Πάντως το μέσον αποθήκευσης της αναλογικής πληροφορίας ακόμα πάσχει και πρέπει να βρεθεί μια μέθοδος αποθήκευσης περισσότερο αξιόπιστη και με μεγάλη διάρκεια ζωής, Η ταινία μάλλον απέτυχε να μας δώσει καλά αποτελέσματα με μεγάλη χρονική διάρκεια. Η πληροφορία του αναλογικού σήματος αποτυπώθηκε επάνω σε κάποιο μαγνητικό υλικό περιορισμένης "μνήμης" και με τα χρόνια καταστράφηκε. Αυτό για μένα είναι ένα έγκλημα γιατί χάθηκαν ήδη πολλά μουσικά αριστουργήματα του παρελθόντος.

Θα μου πεις τώρα, τόσα άλλα πράγματα έχουν χαθεί και έχουν θαφτεί κάτω από το χώμα, οι ταινίες μας μαράνανε ;
Nαι οι ταινίες , γατί ούτε αυτές δεν είμασταν σε θέση να συντηρήσουμε και όλα αυτά έγιναν σε μια νύχτα όταν κάποιοι αποφάσισαν να γυρίσουν σελίδα.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Φυσικά όπως θα καταλαβαίνεις κάθε φορά που θα βελτιώνονταν η ψηφιακή τεχνολογία, τότε με νέο remastering το νέο cd που θα προέκυπτε θα ήταν κάθε φορά κατά πολύ καλύτερο από το προηγούμενο. Ενώ τώρα με τις ψηφιακές ηχ/σεις η ηχ/ση είναι κάθε φορά "καταδικασμένη" στην ψηφιακή τεχνολογία της δεδομένης χρονικής στιγμής που γίνεται η ηχ/ση. Δυστυχώς. Λ.Σ.

Μα , υπό την προϋπόθεση ότι κατάλαβα καλά και εφ' όσον δεχθούμε την θεωρία της συνομωσίας , αυτό θα βόλευε ακόμη περισσότερο τις εταιρίες αφού θα μπορούσαν κάθε φορά που βελτιώενται η ψηφιακή τεχνολογία , να ξαναπωλούν το ίδιο προϊόν με νέα επεξεργασία , χωρίς τα αντίστοιχα έξοδα. Πολλά κέρδη λοιπόν . Γιατί δεν το εφήρμοσαν ;
 
... Οσα Zeppelin της Classic έχω ακούγονται πάντως , ωραία ( στο Physical Graffiti πχ και στο "In my time of dying" η κιθάρα στην εισαγωγή έχει τόσες αρμονικές - αν το λέω καλά - που δεν τις είχα ακούσει στο ελληνικής και πάλι κοπής βινύλιο , ποτέ ...

Και στην απλή του έκδοση, [Swan Song SS 2-200 1198 Atlantic] (αγορασμένη την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας της, στις Η.Π.Α), το Physical Graffiti ακούγεται γεμάτο, πλούσιο σε αρμονικές και τις κιθάρες του σαν να βρίσκονται μπροστά σου. Ακόμη και μετά από την τριαντάχρονη του ταλαιπωρία! Διαθέσιμο για ακρόαση. :ears:
 
Και στην απλή του έκδοση, [Swan Song SS 2-200 1198 Atlantic] (αγορασμένη την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας της, στις Η.Π.Α), το Physical Graffiti ακούγεται γεμάτο, πλούσιο σε αρμονικές και τις κιθάρες του σαν να βρίσκονται μπροστά σου. Ακόμη και μετά από την τριαντάχρονη του ταλαιπωρία! Διαθέσιμο για ακρόαση. :ears:

Να λοιπόν μια καλή ευκαιρία για κοντρίτσα . Εγώ διαθέτω την επανέκδοση της Classic Records. να τα βάλουμε δίπλα - δίπλα και στο δικό σου σύστημα και στο δικό μου και να δούμε , υπάρχουν διαφορές ; αξίζει τον κόπο ;
 
Να λοιπόν μια καλή ευκαιρία για κοντρίτσα . Εγώ διαθέτω την επανέκδοση της Classic Records. να τα βάλουμε δίπλα - δίπλα και στο δικό σου σύστημα και στο δικό μου και να δούμε , υπάρχουν διαφορές ; αξίζει τον κόπο ;

Δεδομένου του ότι ούτε εγώ πλέον δεν με βρίσκω εύκαιρο :devil-smiley-029: κανονίστε το όποτε θέλετε και αν βολέψει ευχαρίστως. Τα δισκάκια μου πάντως είναι στην διάθεσή σας -bye-
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Πολύ σοφό αυτό. Τραβάμε το real event αναλογικά και στη συνέχεια δίνουμε την δυνατότητα στις επόμενες γενιές να το εκτυπώσουν όσο μπορούν καλύτερα εκμεταλλευόμενοι τις νέες τεχνολογίες .
Πάντως το μέσον αποθήκευσης της αναλογικής πληροφορίας ακόμα πάσχει και πρέπει να βρεθεί μια μέθοδος αποθήκευσης περισσότερο αξιόπιστη και με μεγάλη διάρκεια ζωής, Η ταινία μάλλον απέτυχε να μας δώσει καλά αποτελέσματα με μεγάλη χρονική διάρκεια. Η πληροφορία του αναλογικού σήματος αποτυπώθηκε επάνω σε κάποιο μαγνητικό υλικό περιορισμένης "μνήμης" και με τα χρόνια καταστράφηκε. Αυτό για μένα είναι ένα έγκλημα γιατί χάθηκαν ήδη πολλά μουσικά αριστουργήματα του παρελθόντος.

Θα μου πεις τώρα, τόσα άλλα πράγματα έχουν χαθεί και έχουν θαφτεί κάτω από το χώμα, οι ταινίες μας μαράνανε ;
Nαι οι ταινίες , γατί ούτε αυτές δεν είμασταν σε θέση να συντηρήσουμε και όλα αυτά έγιναν σε μια νύχτα όταν κάποιοι αποφάσισαν να γυρίσουν σελίδα.
I.K.
Σίγουρα τίποτε δεν θα μείνει για πάντα. Αλλά δεν καταστρέφονται τόσο εύκολα οι τανίες ηχ/σης, ειδικά αν φυλάσσονται όπως πρέπει.
Το Also Sprach Zarathustra του R.Strauss με F.Reiner, πρώτη στεροφωνική ηχογράφηση του 1954 από την RCA και ένα από τα επιτεύγματα δικάναλης λαμπάτης ηχ/σης, 50 τόσα χρόνια μετά χαίρει άκρας υγείας, αν λάβουμε υπόψιν την επανέκδοση της Classic records, η οποία μάλιστα [αυτό είναι είδηση και δεν πιστεύω να ενοχλήσαι που την πληροφορείσαι από εμένα] δεν έγινε από τα περιβόητα sessions tapes [τα εντελώς πρώτα που εξήγησα σε άλλη σελίδα] ούτε και από το πρώτο master tape [δηλ. το αντίγραφο από το οποίο έβγαζε τον δίσκο η RCA], Αλλα από αντίγραφο του πρώτου master tape που ήταν αντίγραφο της εντελώς πρώτης ταινίας του session tape. Γιατί; Θα απορείς. Γιατί ποτε δεν βρέθηκαν, όσο και αν έψαξαν ούτε το session, αλλά ούτε και το master tape.
Βέβαια κάποιες ταινίες είναι κακοσυντηρημένες, πεταμένες όπου νάναι και σε άθλια κατάσταση.
Αυτά από πρώτο χέρι από τον Steve Hoffman που είχα την τύχη δυο χρονιές να συναντήσω στην Καλιφόρνια και να μιλήσω ώρες μαζί του. [Είναι και φιλέλλην ο τύπος].
[Ζητώ συγνώμη αν περιαυτολογώ!!]
Βέβαια είναι να απορείς το πώς χωρίς καμία απολύτως επέμβαση στην κοπή και από τέτοιες ταινίες ο Steve έκανε θαύματα με τους δίσκους της DCC.
Επομένως ακόμα και έτσι βγαίνουν εξαιρετικοί δίσκοι.
Για φαντάσου να φυλάσσονται απόλυτα σωστά οι ταινίες. Φυσικά πάντα [;] υπάρχουν και τα αντίγραφα "ασφαλείας", που μου έλεγε ο Steveότι ακόμα και με αυτά η δουλιά είναι εξαιρετική.
Το πρόβλημα είναι στις ψηφιακές ηχ/σεις που *νομίζω* πρέπει ν ααντιγράφονται κάθε χρόνο γιατί αλλιώς θα "σβηστουν".
Άλλωστε το cd [το δισκάκι] έχει περιορισμένο χρόνο ζωής, γι' αυτό και προτιμάμε τα χρυσά ή audiophile cd.
Ενώ οι αναλογικοί δίσκοι, από κυλίνδρους, δίσκους γραμμοφώνου 78 στροφών και τα LP όπως τα γνωρίζουμε εδώ και 120 χρόνια δεν έχουν τέτοια προβλήματα. Αντέχουν στο χρόνο έναν ολόκληρα αιώνα και μια ολόκληρη εικοσαετία. Λ.Σ.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Μα , υπό την προϋπόθεση ότι κατάλαβα καλά και εφ' όσον δεχθούμε την θεωρία της συνομωσίας , αυτό θα βόλευε ακόμη περισσότερο τις εταιρίες αφού θα μπορούσαν κάθε φορά που βελτιώενται η ψηφιακή τεχνολογία , να ξαναπωλούν το ίδιο προϊόν με νέα επεξεργασία , χωρίς τα αντίστοιχα έξοδα. Πολλά κέρδη λοιπόν . Γιατί δεν το εφήρμοσαν ;
Δημήτρη Ντοκατζή
τα μεγάλα συμφέροντα θέλουν και τον σκύλο χορτάτο και την πίτα ολόκληρη. Γι'αυτό και δεν γίνεται όπως το βάζεις.
Με την ψηφιακή τεχνολογία [κατά της αναλογικής] όπως εξήγησα σε άλλη σελίδα και να μην επαναλαμβάνω τα ίδια] πετυχαίνουν όλους τους στόχους τους και τεράστια κέρδη, ενώ η αναλογική τεχνολογία τους είναι και πολυέξοδη και δεν μπορούν να την παρουσιάσουν σαν κάτι το νέο και βελτιωμένο για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να κάνουν την κατάλληλη πλήση εγκεφάλου οι από πάνω ότι τάχα βελτιώθηκε και η ζωή μας και μας λύθηκαν ζωτικής σημασίας προβλήματα.
Καταλαβαίνεις!
Επειδή όπως είπα θέλουν και τον σκύλο χορτάτο και την πίτα ολόκληρη, κάνουν αυτό που παρτήρησες αλλά με άλλον τρόπο. Αφού μας έπεισαν ότι τα ψηφιακά είναι καλύτερα από τα αναλογικά, κάθε φορά που προχωρούν την ψηφιακή τεχνολογία μας κάνουν να αγοράζουμε [σαν μεγάλα κορόιδα] ξανά και ξανά τα ίδια. Και μάλιστα είμαστε τόσο αφελείς το να πιστεύουμε ότι θα γίνει θαύμα αν ξαναγίνει remastering με τα νέα ψηφιακά δεδομένα.

Γιατί όπως εξήγησα πριν η ψηφιακή ηχ/ση είναι ¨καταδικασμένη" από το στάδιο στο οποίο βρίσκεται την δεδομένη στιγμή της ηχ/σης η ψηφιακή τεχνολογία.[Αν τύχη και ακουστεί κάποια διαφορά και δεν είναι φαντασία μας κάτι άλλο θα "φταίει"].

Ενώ βλέπουμε τις διαφορές, όταν η κάθε φορά βελτιωμένη ψηφιακή τεχνολογία χρησιμοποιείται για νέο remastering μιας παλιάς αναλογικής ηχ/σης.
Αλλά ακόμα και εδώ μας τα παίρνουν τα μεγάλα συμφέροντα, ενώ η βελτίωση είναι πραγματική και κανείς δεν αντιλέγει. Αλλά πόσες φορές θα μας τα πάρουν για το ίδιο δισκάκι;;;
Φυσικά θα μπορούσαν πριν 30 χρόνια να είχαν καθιερώσει όχι 14 ή 16 BIT αλλά 16 ή 32 ή κάτι άλλο ψηφιακό τέλος πάντων. Λ.Σ.
 
Να προσθέσω και από τη συνέντευξη του Everett Porter της Polyhymnia (πρών Philips Recording Center):

Την δεκαετία του ’90 επικεντρώσαμε τις προσπάθειές μας στην βελτίωση της αναλογικής μας αλυσίδας, αντί να επενδύσουμε στην ταχύτατα εξελισσόμενη ψηφιακή τεχνολογία. Έτσι αντί να βιαστούμε όπως άλλοι να γίνουμε εντελώς ψηφιακοί, κρατήσαμε το σήμα αναλογικό ως την τελευταία στιγμή, χρησιμοποιώντας τους καλύτερους δυνατούς μετατροπείς AD.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

I.......
.....
Το Also Sprach Zarathustra του R.Strauss με F.Reiner, πρώτη στεροφωνική ηχογράφηση του 1954 από την RCA και ένα από τα επιτεύγματα δικάναλης λαμπάτης ηχ/σης, 50 τόσα χρόνια μετά χαίρει άκρας υγείας, αν λάβουμε υπόψιν την επανέκδοση της Classic records, η οποία μάλιστα [αυτό είναι είδηση και δεν πιστεύω να ενοχλήσαι που την πληροφορείσαι από εμένα] δεν έγινε από τα περιβόητα sessions tapes [τα εντελώς πρώτα που εξήγησα σε άλλη σελίδα] ούτε και από το πρώτο master tape [δηλ. το αντίγραφο από το οποίο έβγαζε τον δίσκο η RCA], Αλλα από αντίγραφο του πρώτου master tape που ήταν αντίγραφο της εντελώς πρώτης ταινίας του session tape. Γιατί; Θα απορείς. Γιατί ποτε δεν βρέθηκαν, όσο και αν έψαξαν ούτε το session, αλλά ούτε και το master tape.
Βέβαια κάποιες ταινίες είναι κακοσυντηρημένες, πεταμένες όπου νάναι και σε άθλια κατάσταση. .....
.....

Αυτό τυχαίνει να το έχω σε cd (δεν ασχολούμαι πια με βινύλια) και είναι πράγματι εντυπωσιακά καλή η ηχοχράφησή του για τα χρονάκια του αλλά και πολύ καλή με απόλυτα κριτήρια....
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Δημήτρη Ντοκατζή
τα μεγάλα συμφέροντα θέλουν και τον σκύλο χορτάτο και την πίτα ολόκληρη. Γι'αυτό και δεν γίνεται όπως το βάζεις.
Με την ψηφιακή τεχνολογία [κατά της αναλογικής] όπως εξήγησα σε άλλη σελίδα και να μην επαναλαμβάνω τα ίδια] πετυχαίνουν όλους τους στόχους τους και τεράστια κέρδη, ενώ η αναλογική τεχνολογία τους είναι και πολυέξοδη και δεν μπορούν να την παρουσιάσουν σαν κάτι το νέο και βελτιωμένο για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να κάνουν την κατάλληλη πλήση εγκεφάλου οι από πάνω ότι τάχα βελτιώθηκε και η ζωή μας και μας λύθηκαν ζωτικής σημασίας προβλήματα.
Καταλαβαίνεις!
Επειδή όπως είπα θέλουν και τον σκύλο χορτάτο και την πίτα ολόκληρη, κάνουν αυτό που παρτήρησες αλλά με άλλον τρόπο. Αφού μας έπεισαν ότι τα ψηφιακά είναι καλύτερα από τα αναλογικά, κάθε φορά που προχωρούν την ψηφιακή τεχνολογία μας κάνουν να αγοράζουμε [σαν μεγάλα κορόιδα] ξανά και ξανά τα ίδια. Και μάλιστα είμαστε τόσο αφελείς το να πιστεύουμε ότι θα γίνει θαύμα αν ξαναγίνει remastering με τα νέα ψηφιακά δεδομένα.

Γιατί όπως εξήγησα πριν η ψηφιακή ηχ/ση είναι ¨καταδικασμένη" από το στάδιο στο οποίο βρίσκεται την δεδομένη στιγμή της ηχ/σης η ψηφιακή τεχνολογία.[Αν τύχη και ακουστεί κάποια διαφορά και δεν είναι φαντασία μας κάτι άλλο θα "φταίει"].

Ενώ βλέπουμε τις διαφορές, όταν η κάθε φορά βελτιωμένη ψηφιακή τεχνολογία χρησιμοποιείται για νέο remastering μιας παλιάς αναλογικής ηχ/σης.
Αλλά ακόμα και εδώ μας τα παίρνουν τα μεγάλα συμφέροντα, ενώ η βελτίωση είναι πραγματική και κανείς δεν αντιλέγει. Αλλά πόσες φορές θα μας τα πάρουν για το ίδιο δισκάκι;;;
Φυσικά θα μπορούσαν πριν 30 χρόνια να είχαν καθιερώσει όχι 14 ή 16 BIT αλλά 16 ή 32 ή κάτι άλλο ψηφιακό τέλος πάντων. Λ.Σ.

Εδώ Λουκά διαφωνώ μαζί σου.
Οι χαιεντάδες που είναι ταυτόχρονα και πραγματικοί μουσικόφιλοι είναι το πολύ πολύ το 1% των μουσικόφιλων ή της μουσικής αγοράς.
Οι χαιεντάδες που είναι πραγματικοί μουσικόφιλοι αλλά και φίλοι του βινύλιου , ακόμα λιγότεροι.

Όλων των υπόλοιπων 99,ΧΧ% πράγματι η ζωή βελτιώθηκε αρκετά με την ψηφιακή τεχνολογία.

Μη μου πείς ότι ένα απλό πικαπάκι των 300 ευρώ και κατά κανόνα αρύθμιστο, παίζει καλύτερα από ένα DVD αντίστοιχης τιμής, το οποίο αναπαράγει ταυτόχρονα και ταινίες πολύ καλύτερα από τα πανάκριβο SVHS, αναπαραγει mp3, ..., ..., φωτογραφίες από τις διακοπές μας κλπ κλπ.

Συν ότι μπορούμε τα δισκάκια μας τα μικρούλια να τα έχουμε μαζί μας σε μία συμπαγή θήκη στις διακοπές και να τα ακούμε από τα δισκμαν με ποιότητα πολύ ανώτερη από τα παλιά walkman. Να μιλήσω για το αυτοκίνητο; Μη μου πείς ότι στο αυτοκίνητό σου ακούς κασσέτες. Ή μήπως μπομπίνες -πρώτα αντίγραφα από master tapes?.... Γιατί βινύλια δεν ακούς σίγουρα!
Να μιλήσω για τα ipod και την απίστευτη ευκολία τους; Το ίντερνετ κλπ.

Το 99,ΧΧ των μουσικόφιλων + κάποιοι χαιεντάδες βολεύεται μια χαρά με τα παραπάνω μέσα. Όλοι αυτοί λοιπόν είναι το "ταργκετ γκρούπ" των πολυεθνικών δισκογραφικών εταιριών, οι οποίες κατάφεραν με την χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας να μεγαλώσουν αρκετά την αγορά αλλά και να προσφέρουν καλύτερη ποιότητα ήχου στον μέσο μουσικόφιλο.

Κρίμα ίσως που βιάστηκαν να την εφαρμόσουν! Αν περίμεναν μερικά χρονάκια ακόμα ίσως το red book να πρόβλεπε σαν στάνταρ τα 20bit / 48 ή 88,4Khz. Αυτό ναι!

Αλλά και πάλι μια ψηφιακή ηχογράφηση βελτιώνεται στον βαθμό που βελτιώνονται οι αλγόριθμοι υπερδειγματοληψίας και η τελική d/a μετατροπή....

Αυτή είναι η άποψή μου σαν μουσικόφιλος, καταναλωτής κλπ.
 
Πάντως ρε παιδιά εξακολουθώντας να σας διαβάζω, φιλαράκι μου που γράφει ζωντανά, ψάχνει αναλογικό 8κάναλο+ open reel γιατί τα ψηφιακά του την έχουν δώσει...
Φυσικά για την τρέλλα/πάρτη του και όχι για να πουλήσει... τα "γραφόμενα".

Γενικώς και σε όλους τους τομείς - και άσχετους με ήχο - το μάρκετινγκ μας έχει απαυτώσει...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Εδώ Λουκά διαφωνώ μαζί σου.
Οι χαιεντάδες που είναι ταυτόχρονα και πραγματικοί μουσικόφιλοι είναι το πολύ πολύ το 1% των μουσικόφιλων ή της μουσικής αγοράς.
Οι χαιεντάδες που είναι πραγματικοί μουσικόφιλοι αλλά και φίλοι του βινύλιου , ακόμα λιγότεροι.

Όλων των υπόλοιπων 99,ΧΧ% πράγματι η ζωή βελτιώθηκε αρκετά με την ψηφιακή τεχνολογία.

Μη μου πείς ότι ένα απλό πικαπάκι των 300 ευρώ και κατά κανόνα αρύθμιστο, παίζει καλύτερα από ένα DVD αντίστοιχης τιμής, το οποίο αναπαράγει ταυτόχρονα και ταινίες πολύ καλύτερα από τα πανάκριβο SVHS, αναπαραγει mp3, ..., ..., φωτογραφίες από τις διακοπές μας κλπ κλπ.

Συν ότι μπορούμε τα δισκάκια μας τα μικρούλια να τα έχουμε μαζί μας σε μία συμπαγή θήκη στις διακοπές και να τα ακούμε από τα δισκμαν με ποιότητα πολύ ανώτερη από τα παλιά walkman. Να μιλήσω για το αυτοκίνητο; Μη μου πείς ότι στο αυτοκίνητό σου ακούς κασσέτες. Ή μήπως μπομπίνες -πρώτα αντίγραφα από master tapes?.... Γιατί βινύλια δεν ακούς σίγουρα!
Να μιλήσω για τα ipod και την απίστευτη ευκολία τους; Το ίντερνετ κλπ.

Το 99,ΧΧ των μουσικόφιλων + κάποιοι χαιεντάδες βολεύεται μια χαρά με τα παραπάνω μέσα. Όλοι αυτοί λοιπόν είναι το "ταργκετ γκρούπ" των πολυεθνικών δισκογραφικών εταιριών, οι οποίες κατάφεραν με την χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας να μεγαλώσουν αρκετά την αγορά αλλά και να προσφέρουν καλύτερη ποιότητα ήχου στον μέσο μουσικόφιλο.

Κρίμα ίσως που βιάστηκαν να την εφαρμόσουν! Αν περίμεναν μερικά χρονάκια ακόμα ίσως το red book να πρόβλεπε σαν στάνταρ τα 20bit / 48 ή 88,4Khz. Αυτό ναι!

Αλλά και πάλι μια ψηφιακή ηχογράφηση βελτιώνεται στον βαθμό που βελτιώνονται οι αλγόριθμοι υπερδειγματοληψίας και η τελική d/a μετατροπή....

Αυτή είναι η άποψή μου σαν μουσικόφιλος, καταναλωτής κλπ.

Η κυρίαρχη τάση στην εποχή μας, δυστυχώς, είναι το να είναι κάποιος με τους πολλούς και όχι με τους λίγους.
Και οι 300 ήταν πολύ λίγοι!! Και ο Διάκος στην Αλαμάνα [που όταν οι δικοί του τού πρότειναν να φύγει δεν μπορούσε έλεγε, γιατί, τον έβλεπαν οι 300] λίγος ήταν. Τί να κάνουμε!
Όμως οι λίγοι είναι πάντα εκείνοι που χαράζουν την ιστορία.
Μπορεί οι 300, έτσι απλά, να υπερασπίστηκαν την πατρίδα τους, τις οικογένειές τους, να έκαναν το καθήκον τους και πέθαναν χωρίς να γνωρίζουν ότι με την θυσία τους πρόσφεραν την μεγάλη προσφορά σε όλη την ανθρωπότητα.
Άλλωστε στο χάιέντ και στους πολύ λίγους οφείλουμε την μεγάλη πρόοδο στην ποιότητα της μουσικής αναπαραγωγής και ότι επίσης χάρι σ' αυτήν την πρόοδο ακόμα και τα πιο οικονομικά μηχανήματα έχουν βελτιωθεί και έχουν αποκτήσει την όποια καλή ποιότητα ήχου που έχουν.
Ξέρεις κάτι; Θα μπορούσαμε οι χαϊεντάδες να είμασταν περισσότεροι ή και όλοι, στο χόμπυ. Δεν θάταν καλύτερα;
Προσωπικά το χάιέντ το βλέπω σαν μέρος της προόδου της κοινωνίας, γιατί είναι όντως το καλύτερο και μακάρι να μπορούσε ο καθένας να το απολαύσει.

Στο αμάξι δεν μπορείς να κάνεις πολύ σοβαρή ακρόαση για ευνόητους λόγους. Εγώ ακούω μόνο ράδιο όταν κινούμε μέσα στην πόλη, και εκτός όχι, γιατί τρέχω πάρα πολύ και ο θόρυβος πολύ μεγάλος. Για κάποιους το αμάξι είναι μια λύση για μένα όχι, γιατί έχω καλύτερη λύση.
Δεν θα πείραζε τίποτα να υπήρχε το LP και παράλληλα να υπήρχε και το cd σε αντικατάσταση της κασέτας. Συμφωνώ.
Πώς να το θέσω: κατά τη γνώμη μου και όπως υποστήριξε και ο Neil Young καθώς και η σοπράνο Elizabeth Schwartzkpf και ο John Williams, ο κιθαριστής, "με το cd δεν μπορείς να τη βρεις".
Κατά την άποψή μου εκφράζει την "φτήνια" της εποχής.
Ελπίζω να μου επιτρέπεις να εκφράζομαι ελεύθερα και να μην το παίρνεις προσωπικά. Την γνώμη μου εκφράζω.

Το "target group", που λες, δεν υπάρχει από μόνο του, αλλά διαμορφώνεται από κάποιους που δεν λένε, φυσικά, ότι το διαμορφώνουν αυτοί, αλλά απεναντίας, κραυγάζουν ότι αυτό διαμορφώνεται από μόνο του και ότι αυτοί πρασαρμόζονται και εξυπηρετούν τις ανάγκες αυτού του target group.

Ποιοι καταδίκασαν και εκτέλεσαν το αναλογικό;
Είναι δημοκρατική η επιβολή του cd;

Το μόνο θετικό που θα μπορούσα να δώ στο cd είναι η διάδοση της μουσικής σε περισσότερο κόσμο μιας και το βρίσκεις και δωρεάν με ο,τιδήποτε άλλο αγοράζεις.
Αλλά αυτό θα μπορούσε να γίνει και να συνυπάρχει το cd με το LP. Λ.Σ.
 
Αγαπητέ Fuse λες ότι βιάστηκαν και θα μπορούσαν να περιμένουν να εφαρμόσουν καλύτερη ψηφιακή τεχνολογία. Θα ήθελα να πω ότι δεν βιάστηκαν καθόλου και ήξεραν και πάντα ξέρουν τί κάνουν.
Δεν σε προβληματίζει το γεγονός ότι τη στιγμή που εφαρμόζουν την χ ή ψ ψηφιακή τεχνολογία του "τέλειος ήχος για πάντα" προαναγγέλουν και τον θάνατό της και την αντικατάστασή της από άλλη;
Πού στοχεύει αυτό; Μήπως στην ενημέρωση του "target group";
Όχι
Άλλωστε αφού την ξέρουν γιατί δεν την εφαρμόζουν μια κι' έξω;
Απλά δημιουργούν μια περαιτέρω αβεβαιότητα, αποξένωση και επιπρόσθετο άγχος στον φιλόμουσο, λες και δεν του φτάνουν τα όσα του φορτώνει το σύστημα και χρειάζεται κι' άλλο φόρτωμα! Αυτά. Λ.Σ.