Ψηφιακά βινύλια

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Δεν τίθεται θέμα δημοκρατικότητος αλλά επιλογής, από μέρους των αρμοδίων.
Τί επιλογή; Για τους λόγους που έχω αρκετές φορές τοποθετηθεί; Έχουμε και τις αντιδράσεις σοβαρών καλλιτεχνών. Φυσικά σε αντιπαράθεση υπήρχαν [θυμάμαι σο Hi-Fi News &RR] και οι πληρωμένες διαφημίσεις των εταιρειών, με άλλους καλλιτεχνες, όπως του Phil Collins που υποστήριζαν το "τέλειος ήχος για πάντα". Λ.Σ.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Η κυρίαρχη τάση στην εποχή μας, δυστυχώς, είναι το να είναι κάποιος με τους πολλούς και όχι με τους λίγους.
Και οι 300 ήταν πολύ λίγοι!! Και ο Διάκος στην Αλαμάνα [που όταν οι δικοί του τού πρότειναν να φύγει δεν μπορούσε έλεγε, γιατί, τον έβλεπαν οι 300] λίγος ήταν. Τί να κάνουμε!
Όμως οι λίγοι είναι πάντα εκείνοι που χαράζουν την ιστορία.
Μπορεί οι 300, έτσι απλά, να υπερασπίστηκαν την πατρίδα τους, τις οικογένειές τους, να έκαναν το καθήκον τους και πέθαναν χωρίς να γνωρίζουν ότι με την θυσία τους πρόσφεραν την μεγάλη προσφορά σε όλη την ανθρωπότητα.
Λϊγο υπερβολική βέβαια η σύγκριση των 300 του Λεωνίδα με τους υπερασπιστές του αναλογικού ήχου .Μην τρελλαθούμε κι όλας και χάσουμε το μέτρο -bye-
Άλλωστε στο χάιέντ και στους πολύ λίγους οφείλουμε την μεγάλη πρόοδο στην ποιότητα της μουσικής αναπαραγωγής και ότι επίσης χάρι σ' αυτήν την πρόοδο ακόμα και τα πιο οικονομικά μηχανήματα έχουν βελτιωθεί και έχουν αποκτήσει την όποια καλή ποιότητα ήχου που έχουν.
Αρα το χάι - εντ βρήκε τον προορισμό του , κάτι δηλαδή σαν την φόρμουλα 1 ( πανάκριβα αυτοκίνητα που τα οδηγούν μιά χούφτα άνθρωποι , οι τεχνικές βελτιώσεις των οποίων εφαρμόζονται στα απλά αυτοκίνητα )
Ξέρεις κάτι; Θα μπορούσαμε οι χαϊεντάδες να είμασταν περισσότεροι ή και όλοι, στο χόμπυ. Δεν θάταν καλύτερα;
Πως ακριβώς θα γίνει αυτό , Λουκά ; Πόσοι έχουν την δυνατότητα να πληρώσουν το αντίτιμο του χάι-εντ και των συσκευών του , και πόσοι από αυτούς που δύνανται , βούλονται συγχρόνως ( ή θέλουν να ακούν μουσική ;

Προσωπικά το χάιέντ το βλέπω σαν μέρος της προόδου της κοινωνίας, γιατί είναι όντως το καλύτερο και μακάρι να μπορούσε ο καθένας να το απολαύσει.

Στο αμάξι δεν μπορείς να κάνεις πολύ σοβαρή ακρόαση για ευνόητους λόγους. Εγώ ακούω μόνο ράδιο όταν κινούμε μέσα στην πόλη, και εκτός όχι, γιατί τρέχω πάρα πολύ και ο θόρυβος πολύ μεγάλος. Για κάποιους το αμάξι είναι μια λύση για μένα όχι, γιατί έχω καλύτερη λύση.
Δεν θα πείραζε τίποτα να υπήρχε το LP και παράλληλα να υπήρχε και το cd σε αντικατάσταση της κασέτας. Συμφωνώ.
Πώς να το θέσω: κατά τη γνώμη μου και όπως υποστήριξε και ο Neil Young καθώς και η σοπράνο Elizabeth Schwartzkpf και ο John Williams, ο κιθαριστής, "με το cd δεν μπορείς να τη βρεις".
Κατά την άποψή μου εκφράζει την "φτήνια" της εποχής.
Ελπίζω να μου επιτρέπεις να εκφράζομαι ελεύθερα και να μην το παίρνεις προσωπικά. Την γνώμη μου εκφράζω.

Το "target group", που λες, δεν υπάρχει από μόνο του, αλλά διαμορφώνεται από κάποιους που δεν λένε, φυσικά, ότι το διαμορφώνουν αυτοί, αλλά απεναντίας, κραυγάζουν ότι αυτό διαμορφώνεται από μόνο του και ότι αυτοί πρασαρμόζονται και εξυπηρετούν τις ανάγκες αυτού του target group.

Στα είπε και ο fuse πιό πάνω . Εύκολο στην μεταφορά και στην αποθήκευση στο σπίτι, απροβλημάτιστο στην χρήση

Ποιοι καταδίκασαν και εκτέλεσαν το αναλογικό; ( εκτός των άλλων και αυτοί που κοστολογούν ένα πλατώ , μόνο του , χωρίς βραχίονα και κεφαλή , στα 5.000,00 Ε. Το 90% των ανθρώπων γελάει μόνο που το ακούει )

Είναι δημοκρατική η επιβολή του cd; ( δεν νομίζω να φήφισε ποτέ κάποιος για μια τεχνολογική εφαρμογή )

Το μόνο θετικό που θα μπορούσα να δώ στο cd είναι η διάδοση της μουσικής σε περισσότερο κόσμο μιας και το βρίσκεις και δωρεάν με ο,τιδήποτε άλλο αγοράζεις.
Αλλά αυτό θα μπορούσε να γίνει και να συνυπάρχει το cd με το LP. Λ.Σ.

....
 
Κύριε Στεφανίδη, είτε τοποθετηθήκατε (και εσείς και εγώ και οιοσδήποτε άλλος), δεν έχει καμιά σημασία. Οι τεχνολογικές επινοήσεις δεν ανήκουν στα ανθρώπινα δικαιώματα, αλλά στα αντικείμενα εξουσίας, υπό δύο βασικές προϋποθέσεις: Πρώτον, να είναι αντικειμενικά υπέρτερες των παλαιοτέρων, τις οποίες φιλοδοξούν να αντικαταστήσουν, και, δεύτερον, να αποβούν αποδεκτές από τους δυνάμει αγοραστές τους. Είτε το παραδέχεσθε, είτε όχι, ανεξαρτήτως εάν μπορείτε να το κατανοήσετε, τουλάχιστον όσον αφορά το χώρο των καταναλωτικών ηλεκτρονικών, η ψηφιακή τεχνολογία πληροί αμφότερες τις ως άνω προϋποθέσεις, και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίον εξεθρόνισε την αναλογική δια παντός. Ο φωνογραφικός δίσκος είναι μια τελειωμένη ιστορία· θέλετε να το καταλάβετε, καλώς, δεν θέλετε, δεν πειράζει. Εάν είχαμε όλοι τη στρεβλή εικόνα των φανατικών του αναλογικού ήχου, όπως εσείς και κάποιοι ακόμη, θα έπρεπε να εξακολουθούσαμε να βλέπουμε μονοφωνικό VHS, να ακούμε μουσική από γραμμόφωνα, να χτίζουμε τα σπίτια μόνον των εχόντων με μάρμαρο και θηραϊκή γη, αφήνοντας το πόπολο να ζει σε ξύλινα καλύβια, να αφήνουνε τους προχωρημένης ηλικίας συνανθρώπους μας να ταλαιπωρούνται από τα μεταβολικά προβλήματα της ηλικίας τους, ή να πεθαίνουν από φυματίωση, και, για το πάω ακόμα πιο κνίτικα, θα έπρεπε να είχαμε εξοβελίσει ολόκληρη τη Ζωγραφική από τους ιμπρεσιονιστές και εντεύθεν, ή ολόκληρη τη γλυπτική της μετά το Μπαρόκ εποχής. Αμάν πια!
 
Γειά σου ρε Κόγια με την πολιτική ανάλυση. Από την συζήτηση για την ποιότητα των αναλογικών μέσων ηχογράφησης φτάνουμε στις ταξικές διαφορές...

Και το γραμμόφωνο είναι τελειωμένη ιστορία, αλλά υπάρχει εταιρία στην αγγλία που παράγεια νέους δίσκους γραμμοφώνου! Όσο υπάρχουν αγοραστές θα υπάρχει και LP.
 
Πρόεδρε Κε Σκαλούμπακα Χρήστο, καλώς ήρθατε και πάλι, αλλά γιατί μας το χαλάτε το νήμα? Για βινύλια μιλούσαμε!
Κρίμα δεν είναι? Στο κάτω κάτω οι παραπάνω κύριοι δεν προσπάθησαν να διαρρήξουν την άμυλα (…και όχι ανταγωνισμό) που κάποιους από εμάς ενώνει.
Τα πολύ όμορφα πλατό που μας παρουσιάσατε, θα έχετε την δυνατότητα να προσάψετε στο νήμα που εσείς δημιουργήσατε (...μάλλον για τον ίδιο σκοπό) ή σε ένα νέο. -bye-
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Δημήτρη Ντοκατζή στο ερώτημά μου αν "είναι δημοκρατική η επιβολή του cd" μου απαντάς ότι "δεν νομίζω να ψήφισε κάποιος για μια τεχνολογική εφαρμογή".
Συμφωνώ. Όμως ενώ οι χομπίστες αγόραζαν βινύλια, ξαφνικά πριν το τέλος της δεκαετίας 70 [φυσικά δεν ρώτησαν κανέναν] τα μεγάλα συμφέροντα, έχω ήδη αναφέρει πιο πρίν τους λόγους, "αποφάσισαν και διέταξαν" την εκτέλεση του αναλογικού και την αντικατάστασή του από το ψηφιακό.
Η πράξη αυτή μόνον δημοκρατική δεν μπορεί να είναι.

Επίσης υποστηρίζεις ότι το αναλογικό το εκτέλεσαν "αυτοί που κοστολογούν ένα πλατώ χωρίς βραχίονα και κεφαλή, στα 5000 ευρώ".
Σε πληροφορώ ότι τέτοιας τιμής πλατώ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ τότε, αλλά αργότερα, σήμερα, ως συνέχεια έρευνας, προόδου και εξέλιξης ενός μέσου αναπαραγωγής της μουσικής όπως είναι το πλατώ.

Δεν θέλω καν να σκεφτώ ότι είσαι της άποψης ότι θα έπρεπε να είχε καταδικαστεί και εκτελεστεί η όποια προσπάθεια και έρευνα εκτός ψηφιακής τεχνολογίας!!!

Επίσης ξανατονίζω ότι χάρι ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟ κατορθώσαμε να έχουμε όλα αυτά τα εξαιρετικά πλατώ χαμηλής/οικονομικής κατηγορίας.

ΚΑΙ αυτά παίζουν πολύ καλά και επομένως το επιχείρημά σου ότι κάποιες ακριβές τιμές πλατώ εκτέλεσαν το αναλογικό πέφτει στο κενό.
Πιθανόν θα θεωρείς τον εαυτό σου ότι του ταιριάζει ένα τέτοιο ακριβώ πλατώ [και πολύ καλά κάνεις], αλλά πιθανόν να μην το φτάνεις οικονομικά [κανείς δεν δικαιούται να πει κάτι κακό γι' αυτό] .

Απ' την άλλη, δεν μας έχεις πει τίποτα για την ύπαρξη πανάκριβων cd player;
Αλήθεια δεν γελάει κανείς με τις τιμές που ζητούν;
Ας υποθέσουμε πως κανένας δεν γελάει.
Η υψηλή τους τιμή έχει εκτελέσει τα ψηφιακά;
Καθόλου. Απεναντίας, το αντίθετο συμβαίνει. Τα ψηφιακά ζουν και βασιλεύουν.
Αυτή η τελευταία παρατήρηση μου αφήνει τον ισχυρισμό σου ως έναν απλό ισχυρισμό και μόνο, χωρίς απολύτως καμία ουσία. Ευχαριστώ. Λ.Σ.
 
Last edited by a moderator:
Κύριε Στεφανίδη, είτε τοποθετηθήκατε (και εσείς και εγώ και οιοσδήποτε άλλος), δεν έχει καμιά σημασία. Οι τεχνολογικές επινοήσεις δεν ανήκουν στα ανθρώπινα δικαιώματα, αλλά στα αντικείμενα εξουσίας, υπό δύο βασικές προϋποθέσεις: Πρώτον, να είναι αντικειμενικά υπέρτερες των παλαιοτέρων, τις οποίες φιλοδοξούν να αντικαταστήσουν, και, δεύτερον, να αποβούν αποδεκτές από τους δυνάμει αγοραστές τους. Είτε το παραδέχεσθε, είτε όχι, ανεξαρτήτως εάν μπορείτε να το κατανοήσετε, τουλάχιστον όσον αφορά το χώρο των καταναλωτικών ηλεκτρονικών, η ψηφιακή τεχνολογία πληροί αμφότερες τις ως άνω προϋποθέσεις, και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίον εξεθρόνισε την αναλογική δια παντός. Ο φωνογραφικός δίσκος είναι μια τελειωμένη ιστορία· θέλετε να το καταλάβετε, καλώς, δεν θέλετε, δεν πειράζει. Εάν είχαμε όλοι τη στρεβλή εικόνα των φανατικών του αναλογικού ήχου, όπως εσείς και κάποιοι ακόμη, θα έπρεπε να εξακολουθούσαμε να βλέπουμε μονοφωνικό VHS, να ακούμε μουσική από γραμμόφωνα, να χτίζουμε τα σπίτια μόνον των εχόντων με μάρμαρο και θηραϊκή γη, αφήνοντας το πόπολο να ζει σε ξύλινα καλύβια, να αφήνουνε τους προχωρημένης ηλικίας συνανθρώπους μας να ταλαιπωρούνται από τα μεταβολικά προβλήματα της ηλικίας τους, ή να πεθαίνουν από φυματίωση, και, για το πάω ακόμα πιο κνίτικα, θα έπρεπε να είχαμε εξοβελίσει ολόκληρη τη Ζωγραφική από τους ιμπρεσιονιστές και εντεύθεν, ή ολόκληρη τη γλυπτική της μετά το Μπαρόκ εποχής. Αμάν πια!

Κύριε Κόγια, ώς πολιτικός επιστήμων επέτρεψέ μου να σου πω πως μόνο κνίτικα δεν μπορούν να θεωρούν τα όσα υποστηρίζεις, αλλά εντελώς της αντίθετης κατεύθυνσης.
Ευχαριστώ και δεν νομίζω ότι θα πρέπει να παρεκλίνει και άλλο αυτή η συζήτηση. Μας περιμένουν αρκετά ενδιαφέροντα περί βινυλίων και φυσικά όποιος ενδιαφέρεται συμμετέχει. Δεν υποχρεώνεται κανείς αν δεν το επιθυμεί. Λ.Σ.
 
Όλοι εμείς οι παλαιότεροι Λουκά, εγώ, ο Ντοκατζής, ο Κόγιας και πολλοί άλλοι φίλοι εδώ στο φόρουμ, με πικάπ μεγαλώσαμε και με βινύλια και εννοείται ότι τα αγαπάμε. Εγώ σ´αυτή τη φάση έχω ένα παμπάλαιο φτηνοπλατό παρατημένο στο πατρικό μου και απλά δεν μπορώ να το έχω μαζί μου. Κάποια στιγμή θα αγοράσω ένα, έτσι για να το βλέπω να γυρίζει και να θυμάμαι τα παλιά. Και μπομπινόφωνο θέλω!

Την ψηφιακή τεχνολογία δεν την υποστηρίζω εναντίον της αναλογικής. Μακάρι να υπάρχουν και οι δύο. Μακάρι να συνεχίσουν να βγαίνουν βινύλια! Απλά εμένα δεν με εξυπηρετούν σ' αυτή τη φάση.

Η κουβέντα ξεκίνησε γιατί θεωρείς την ψηφιακή τεχνολογία "δολοφόνο" της αναλογικής. Εδώ διαφωνώ! Η αναλογική υπάρχει και θα υπάρχει όσο υπάρχουν άνθρωποι που την αγοράζουν. Εγώ σ' αυτή τη φάση όπως είπα δεν μπορώ.

Οι εταιρίες επενδύουν όπου μυρίζονται κέρδη. Και (συμφωνώντας μαζί σου) πολλές φορές προκαλούν τις εξελίξεις προς αυτή την κατεύθυνση όχι μόνο καταστρέφοντας κάποιες πιο ανθρωπιστικές ίσως τεχνολογίες αλλά και τον πλανήτη ολόκληρο. Δεν υπάρχει κάτι το ανθρωπιστικό στον καπιταλισμό. Και αυτό πρέπει κάποτε να το δούμε...

Θέλω να βλέπω τα πράγματα αισιόδοξα. Πιστεύω πως όσο υπάρχει καλή μουσική θα υπάρχει και καλός ήχος ανεξάρτητα από τεχνολογίες.

Εγώ φυσικά και είμαι χαιεντάς! Τα μηχανήματά μου όμως όχι!:flipout:

Νομίζω ότι η ενδιαφέρουσα συζήτηση για τα βινύλια μπορεί να συνεχιστεί, ακόμα και με παρεμβάσεις τέτοιου είδους.:music-smiley-004:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

.... Όμως ενώ οι χομπίστες αγόραζαν βινύλια, ξαφνικά πριν το τέλος της δεκαετίας 70 [φυσικά δεν ρώτησαν κανέναν] τα μεγάλα συμφέροντα, έχω ήδη αναφέρει πιο πρίν τους λόγους, "αποφάσισαν και διέταξαν" την εκτέλεση του αναλογικού και την αντικατάστασή του από το ψηφιακό....
Έλα όμως που την 'έφαγαν' γιατί το νέο φθηνιάρικο πλαστικό κελεπούρι ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΤΑΙ 1:1.... Αυτή είναι η εκδίκηση του Analog... Ποτέ δε θα δεις τους συμπαθέστατους Αφρικάνους να απλώνουν στην Αιόλου 'μαύρους δίσκους'... Δεν είμαι ενάντιος στην πρόοδο και την τεχνολογική επανάσταση αλλά δεν μπορώ να δεχθώ σαν ανώτερη μια τεχνολογία digital που θεσπίσθηκε το ... 1980... Έπιασαν ένα 'techno-μωρό' (red book cd) και το έντυσαν με ρούχα πρίγκηπα... Πράγμα άκαιρο, αταίριαστο, άχαρο, φθηνό, ατελές, κατώτερο και το κυριώτερο μη εξελίξιμο...Έμεινε από τότε στα εξ ων συνετέθη... 16bit / 44,1khz
 
Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Όλοι εμείς οι παλαιότεροι Λουκά, εγώ, ο Ντοκατζής, ο Κόγιας και πολλοί άλλοι φίλοι εδώ στο φόρουμ, με πικάπ μεγαλώσαμε και με βινύλια και εννοείται ότι τα αγαπάμε. Εγώ σ´αυτή τη φάση έχω ένα παμπάλαιο φτηνοπλατό παρατημένο στο πατρικό μου και απλά δεν μπορώ να το έχω μαζί μου. Κάποια στιγμή θα αγοράσω ένα, έτσι για να το βλέπω να γυρίζει και να θυμάμαι τα παλιά. Και μπομπινόφωνο θέλω!

Την ψηφιακή τεχνολογία δεν την υποστηρίζω εναντίον της αναλογικής. Μακάρι να υπάρχουν και οι δύο. Μακάρι να συνεχίσουν να βγαίνουν βινύλια! Απλά εμένα δεν με εξυπηρετούν σ' αυτή τη φάση.

Η κουβέντα ξεκίνησε γιατί θεωρείς την ψηφιακή τεχνολογία "δολοφόνο" της αναλογικής. Εδώ διαφωνώ! Η αναλογική υπάρχει και θα υπάρχει όσο υπάρχουν άνθρωποι που την αγοράζουν. Εγώ σ' αυτή τη φάση όπως είπα δεν μπορώ.

Οι εταιρίες επενδύουν όπου μυρίζονται κέρδη. Και (συμφωνώντας μαζί σου) πολλές φορές προκαλούν τις εξελίξεις προς αυτή την κατεύθυνση όχι μόνο καταστρέφοντας κάποιες πιο ανθρωπιστικές ίσως τεχνολογίες αλλά και τον πλανήτη ολόκληρο. Δεν υπάρχει κάτι το ανθρωπιστικό στον καπιταλισμό. Και αυτό πρέπει κάποτε να το δούμε...

Θέλω να βλέπω τα πράγματα αισιόδοξα. Πιστεύω πως όσο υπάρχει καλή μουσική θα υπάρχει και καλός ήχος ανεξάρτητα από τεχνολογίες.

Εγώ φυσικά και είμαι χαιεντάς! Τα μηχανήματά μου όμως όχι!:flipout:

Νομίζω ότι η ενδιαφέρουσα συζήτηση για τα βινύλια μπορεί να συνεχιστεί, ακόμα και με παρεμβάσεις τέτοιου είδους.:music-smiley-004:
Κάποιοι σίγουρα μεγαλώσαμε με πικάπ, βινύλια και αναλογικά, γιατί πολύ απλά, cd και ψηφιακά τότε δεν υπήρχαν.
Λες επίσης ότι η αγάπη σας για τα πικάπ και αναλογικά είναι αυτονόητη. Μπορεί για σένα και για ορισμένους.
Η αντιμετώπιση όμως του θέματος αυτού, εδώ, το αντίθετο δείχνει, για ορισμένους.
Υπάρχουν και συμπλέγματα που χαλούν μια ωραία συζήτηση και την κατευθύνουν σε λάθος κατεύθυνση. Είναι και η μιζέρια που κάνει κάποιους να βλέπουν το ποτήρι μισοάδειο και όχι μισογεμάτο.
Δυστυχώς οι παρατηρήσεις γίνονται σε λάθος άτομα.
Φωνάζει ο κλέφτης πιάστε το νοικοκύρη.
Η κουβέντα δεν ξεκίνησε γιατί θεωρώ την ψηφιακή τεχνολογία ως δολοφόνο της αναλογικής. Αλλιώς ξεκίνησε. Διάβασε προσεκτικά και θα δεις.
Και πιο το πρόβλημα αν ήταν έτσι όπως το θέτεις; Δεκαίωμά μου να υποστηρίζω τις απόψεις μου όπως όλοι και δικαίωμά μου να διαφωνώ όταν διαβάζω χαζομάρες εξυπνάκιδων που δεν ξεχωρίζουν τον δίσκο από την ηχ/ση και κρίνουν την ηχ/ση [χωρίς να έχουν ακούσει τις ταινίες] από το πώς παίζει ο δίσκος στο σύστημα που τον ακούνε.
Είναι να μην τα παίρνει κανείς στο κρανίο και μάλιστα όταν εξακολουθούν και προσπαθούν να δικαιολογηθούν με το να υποβιβάζουν τους συνομιλητές και την συζήτηση;
Μέχρι τώρα θα μας είχε δοθεί η δυνατότητα να διαβάσουμε, άγνωστα στους περισσότερους, περί αυθεντικών και μη, εκδόσεων βινυλίων της περιόδου 1958-1980. Αν δεν τους ενδιαφέρει ας κάνουν τόπο σ' αυτούς που ενδιαφέρονται. Προσωπικά δεν ασχολούμαι με όλα τα θέματα. Ο χρόνος δεν με φτάνει για τα ενδιαφέροντά μου. Παρεμβαίνω ΜΟΝΟ αν έχω κάτι να πω και θα είναι χρήσιμο.
Τον χαϊεντά δεν τον κάνουν τα μηχανήματα, ούτε τον παππά τα γένια! Λ.Σ.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Λουκά είναι πλέον προφανές, ότι δεν σέβεσαι τις διαφορετικές απόψεις και κατά συνέπεια τους ανθρώπους που τις υπερασπίζονται, ούτε και τις συστάσεις των διαχειριστών που σου έγιναν. Μα επιτέλους ποιος νομίζεις ότι είσαι και με ποιά ιδιότητα κρίνεις και χαρακτηρίζεις τους άλλους;

[...] Δεκαίωμά μου να υποστηρίζω τις απόψεις μου όπως όλοι και δικαίωμά μου να διαφωνώ όταν διαβάζω χαζομάρες εξυπνάκιδων που δεν ξεχωρίζουν τον δίσκο από την ηχ/ση και κρίνουν την ηχ/ση [χωρίς να έχουν ακούσει τις ταινίες] από το πώς παίζει ο δίσκος στο σύστημα που τον ακούνε. [...]

Εσύ που υποβιβάζεις από την αρχή το επίπεδο του thread και κατά προέκταση του forum μιλάς για υποβιβασμό των συνομιλιτών; Μήπως να πέσω και 'γω στο επίπεδο σου και να σε χαρακτηρίσω όπως είθισται; ΕΛΕΟΣ. Κάποια στιγμή θα πρέπει να μάθεις να φέρεσαι.

[...] Είναι να μην τα παίρνει κανείς στο κρανίο και μάλιστα όταν εξακολουθούν και προσπαθούν να δικαιολογηθούν με το να υποβιβάζουν τους συνομιλητές και την συζήτηση; Λ.Σ.
 
Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Δεκαίωμά μου να υποστηρίζω τις απόψεις μου όπως όλοι και δικαίωμά μου να διαφωνώ όταν διαβάζω χαζομάρες εξυπνάκιδων που δεν ξεχωρίζουν τον δίσκο από την ηχ/ση και κρίνουν την ηχ/ση [χωρίς να έχουν ακούσει τις ταινίες] από το πώς παίζει ο δίσκος στο σύστημα που τον ακούνε.

Αγαπητέ Λουκά, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ από τη μιά καταφέρνεις και δίνεις ενδιαφέρον στη συζήτηση στη συνέχεια σε πρώτη ευκαιρία θέλεις να τα χαλάσεις όλα.
Αν και δεν γνωριζόμαστε (αν και συντοπίτες) θα έλεγα ότι δεν έχεις λόγο να μη μου είσαι συμπαθής, μάλλον ακόμα περισσότερα θα έλεγα ότι έχω συμφέρον να κερδίσω από σένα διότι και αρκετές εμπειρίες περισσότερες από μένα πρέπει να έχεις στο είδος και μεγαλύτερη απείρως δισκοθήκη και καλύτερο σύστημα η ακρόαση του οποίου θα βοηθούσε στην αποκρυστάλλωση απόψεων

αλλά....
γιατί το χαλάς βρε αδερφέ κάθε τόσο?
Νομίζεις όντως ότι μπορείς να ξεχωρίσεις το δίσκο από την ηχογράφηση με δεδομένο μόνο τον δίσκο?
Εγώ προσωπικά δεν μπορώ....
Απλά μιά εκτίμηση μπορώ...
Αλλά δεν μπορούμε να συζητήσουμε?
Γιατί αφορίζεις τον κόσμο?
Μπορεί να έχεις ακούσει και να διαθέτεις αρκετούς δίσκους, αλλά οι συνομιλητές εδώ μέσα έχουν από όσο ξέρω από 500 δίσκους μέχρι και 2000 -3000 ή παραπάνω, που είναι σεβαστός αριθμός.
Δεν αγαπούν αυτοί το βινύλιο?
Κι ας έχουν ασπαστεί γιά διάφορους λόγους την ψηφιακή τεχνολογία?
 
Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Αγαπητέ Λουκά, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ από τη μιά καταφέρνεις και δίνεις ενδιαφέρον στη συζήτηση στη συνέχεια σε πρώτη ευκαιρία θέλεις να τα χαλάσεις όλα.
Αν και δεν γνωριζόμαστε (αν και συντοπίτες) θα έλεγα ότι δεν έχεις λόγο να μη μου είσαι συμπαθής, μάλλον ακόμα περισσότερα θα έλεγα ότι έχω συμφέρον να κερδίσω από σένα διότι και αρκετές εμπειρίες περισσότερες από μένα πρέπει να έχεις στο είδος και μεγαλύτερη απείρως δισκοθήκη και καλύτερο σύστημα η ακρόαση του οποίου θα βοηθούσε στην αποκρυστάλλωση απόψεων

αλλά....
γιατί το χαλάς βρε αδερφέ κάθε τόσο?
Νομίζεις όντως ότι μπορείς να ξεχωρίσεις το δίσκο από την ηχογράφηση με δεδομένο μόνο τον δίσκο?
Εγώ προσωπικά δεν μπορώ....
Απλά μιά εκτίμηση μπορώ...
Αλλά δεν μπορούμε να συζητήσουμε?
Γιατί αφορίζεις τον κόσμο?
Μπορεί να έχεις ακούσει και να διαθέτεις αρκετούς δίσκους, αλλά οι συνομιλητές εδώ μέσα έχουν από όσο ξέρω από 500 δίσκους μέχρι και 2000 -3000 ή παραπάνω, που είναι σεβαστός αριθμός.
Δεν αγαπούν αυτοί το βινύλιο?
Κι ας έχουν ασπαστεί γιά διάφορους λόγους την ψηφιακή τεχνολογία?
Ποιος αφορίζει;
Ποιος το χαλάει;
Εσύ μιλάς για την ηχ/ση με δεδομένο τον δίσκο ακούγοντας τον. ΟΧΙ ΕΓΩ!! Πόσες φορές να το πω!.
Και μάλιστα όπως άκουσες την ελληνική κοπή πριν από 30-40 χρόνια στο τότε πικάπ που είχες και από τότε δεν τον ξαναάκουσες, κρίνεις την ηχ/ση ως απαράδεκτη!!! Αυτό δεν είναι απαράδεκτο;
Σίγουρα δεν θα έχεις το ίδιο πικάπ από τότε, γι' αυτό κάνε τον κόπο και άκουσε τον. Σίγουρα θα ακούγεται καλύτερα από παλιά και θα έχεις ορθότερη γνώμη [ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΣΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΠΗΣ ΚΑΙ Ο Χ Ι ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ!!!]
Σε παρακαλώ να μη βαζεις λόγια τα οποία δεν τα έχω πει.
Δικαίωμα του καθενος για το τί αγαπάει. Αυτό το δικαίωμα το αναγνρίζω στους άλλους γιατί πολύ απλά θα πρέπει και άλλοι να μου το αναγνωρίζουν. Λ.Σ.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Λουκά είναι πλέον προφανές, ότι δεν σέβεσαι τις διαφορετικές απόψεις και κατά συνέπεια τους ανθρώπους που τις υπερασπίζονται, ούτε και τις συστάσεις των διαχειριστών που σου έγιναν. Μα επιτέλους ποιος νομίζεις ότι είσαι και με ποιά ιδιότητα κρίνεις και χαρακτηρίζεις τους άλλους;



Εσύ που υποβιβάζεις από την αρχή το επίπεδο του thread και κατά προέκταση του forum μιλάς για υποβιβασμό των συνομιλιτών; Μήπως να πέσω και 'γω στο επίπεδο σου και να σε χαρακτηρίσω όπως είθισται; ΕΛΕΟΣ. Κάποια στιγμή θα πρέπει να μάθεις να φέρεσαι.
Αγαπητέ Πολυχρονίδη
"φωνάζει ο κλεφτης πιάστε τον νοικοκύρη".
όποιος μπει λίγο στον κόπο και διαβάσει τις απόψεις για το θέμα βγάζει το συμπέρασμα:
Ποιος χαλάει τη συζήτηση που την κατευθύνει, ποιος υποτιμάει και υποβιβάζει.
Φτάνει. Αρκετά. Ας αφήσουμε επιτέλους να ξαναβρεί η συζήτηση τον δρόμο της. Ας μην στεκόμαστε εμπόδιο. Ελπίζω να συμφωνείς Λ.Σ.
 
που δεν ξεχωρίζουν τον δίσκο από την ηχ/ση και κρίνουν την ηχ/ση [χωρίς να έχουν ακούσει τις ταινίες]

εγώ από την παραπάνω φράση συμπεραίνω ότι λες πως κάποιοι δεν είναι σε θέση να καταλάβουν αν έχει ο δίσκος πρόβλημα ή η ηχογράφηση.

εκτός αν εννοείς κάτι άλλο.

Γιά τον δίσκο που συζητάμε τον άκουσα προχτές και ακούγεται εξ ίσου τραγικά.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Αγαπητέ Πολυχρονίδη
"φωνάζει ο κλεφτης πιάστε τον νοικοκύρη".
όποιος μπει λίγο στον κόπο και διαβάσει τις απόψεις για το θέμα βγάζει το συμπέρασμα:
Ποιος χαλάει τη συζήτηση που την κατευθύνει, ποιος υποτιμάει και υποβιβάζει.
Φτάνει. Αρκετά. Ας αφήσουμε επιτέλους να ξαναβρεί η συζήτηση τον δρόμο της. Ας μην στεκόμαστε εμπόδιο. Ελπίζω να συμφωνείς Λ.Σ.


Λουκά δεν με ενδιαφέρουν τα όποια συμπεράσματα γιατί δεν αναφέρομαι σ' αυτά. Δεν έχω πρόβλημα με τις δικές σου θέσεις, καθώς και με των υπολοίπων. Το πρόβλημα με 'σένα είναι ο δογματισμός σου που σε οδήγεί συνεχώς σε ακραία συμπεριφορά χαρακτηρίζοντας τους άλλους. Μάθε επιτέλους ότι δεν μπορείς να κρίνεις τους άλλους από τις απόψεις τους.

ΈΧΩ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΥΠΟΒΙΒΑΖΩ ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΟΥ ΒΙΝΥΛΙΟΥ Η ΤΟΥ CD Η ΜΙΑΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΥΠΟΒΙΒΑΖΩ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΕΣ ΜΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ "ΕΞΥΠΝΑΚΗΔΕΣ".

Νομίζω ότι μπορείς να το καταλάβεις αυτό.
 
Είναι καλύτερα τα σημερινά πικάπ από τα 20ετίας. Αναμφίβολα. Αξίζουν τα 5000 ευρώ; Κατά τη γνώμη μου όχι. Δεν είναι τόσο πιο δυσκολότερα / πολυπλοκότερα / ακριβότερα στην κατασκευή από τα τότε. Μάλιστα με τη μόδα της "απόσβεσης μάζας" μάλλον είναι απλούστερα...
Και δεν νομίζω να ακρίβυναν τόσο πολύ τα εργατικά που έχουν φτάσει οι κεφαλές (αναλώσιμο είδος για να θυμόμαστε) σε μερικές χιλιάδες ευρώ.
Είναι απλό: το πικάπ είναι είδος πολυτελείας και η τιμολόγησή του είναι ανάλογη.