Ψηφιακά βινύλια

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Λουκά δεν με ενδιαφέρουν τα όποια συμπεράσματα γιατί δεν αναφέρομαι σ' αυτά. Δεν έχω πρόβλημα με τις δικές σου θέσεις, καθώς και με των υπολοίπων. Το πρόβλημα με 'σένα είναι ο δογματισμός σου που σε οδήγεί συνεχώς σε ακραία συμπεριφορά χαρακτηρίζοντας τους άλλους. Μάθε επιτέλους ότι δεν μπορείς να κρίνεις τους άλλους από τις απόψεις τους.

ΈΧΩ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΥΠΟΒΙΒΑΖΩ ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΟΥ ΒΙΝΥΛΙΟΥ Η ΤΟΥ CD Η ΜΙΑΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΥΠΟΒΙΒΑΖΩ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΕΣ ΜΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ "ΕΞΥΠΝΑΚΗΔΕΣ".

Νομίζω ότι μπορείς να το καταλάβεις αυτό.
Πολυχρονίδη κάνε τον κόπο και ξαναδιάβασε πάλι από την αρχή, χωρίς καμιά προκατάληψη σε παρακαλώ και δες πού και πότε και πώς χαλάει η συζήτηση και μετά τα λέμε. Λ.Σ.
 
Πάλι τα ίδια..Όσες φορές και να τα διαβάσω, δεν πρόκειται να σε δικαιολογήσω για τον ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ τρόπο σου. Δεν έχει σημασία μόνο το τι λέμε αλλά και πως το λέμε.
 
που δεν ξεχωρίζουν τον δίσκο από την ηχ/ση και κρίνουν την ηχ/ση [χωρίς να έχουν ακούσει τις ταινίες]

εγώ από την παραπάνω φράση συμπεραίνω ότι λες πως κάποιοι δεν είναι σε θέση να καταλάβουν αν έχει ο δίσκος πρόβλημα ή η ηχογράφηση.

εκτός αν εννοείς κάτι άλλο.

Γιά τον δίσκο που συζητάμε τον άκουσα προχτές και ακούγεται εξ ίσου τραγικά.
Σου το έχω εξηγήσει αρκετές φορές. Διάβασε σε άλλες σελίδες την τοποθέτησή μου επ'αυτού. Λ.Σ.
 
Απάντηση: Re: Ψηφιακά βινύλια

Είναι καλύτερα τα σημερινά πικάπ από τα 20ετίας. Αναμφίβολα. Αξίζουν τα 5000 ευρώ; Κατά τη γνώμη μου όχι. Δεν είναι τόσο πιο δυσκολότερα / πολυπλοκότερα / ακριβότερα στην κατασκευή από τα τότε. Μάλιστα με τη μόδα της "απόσβεσης μάζας" μάλλον είναι απλούστερα...
Και δεν νομίζω να ακρίβυναν τόσο πολύ τα εργατικά που έχουν φτάσει οι κεφαλές (αναλώσιμο είδος για να θυμόμαστε) σε μερικές χιλιάδες ευρώ.
Είναι απλό: το πικάπ είναι είδος πολυτελείας και η τιμολόγησή του είναι ανάλογη.

Έτσι.. :Banane0: :Banane0: :Banane0:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Έλα όμως που την 'έφαγαν' γιατί το νέο φθηνιάρικο πλαστικό κελεπούρι ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΤΑΙ 1:1.... Αυτή είναι η εκδίκηση του Analog... Ποτέ δε θα δεις τους συμπαθέστατους Αφρικάνους να απλώνουν στην Αιόλου 'μαύρους δίσκους'... Δεν είμαι ενάντιος στην πρόοδο και την τεχνολογική επανάσταση αλλά δεν μπορώ να δεχθώ σαν ανώτερη μια τεχνολογία digital που θεσπίσθηκε το ... 1980... Έπιασαν ένα 'techno-μωρό' (red book cd) και το έντυσαν με ρούχα πρίγκηπα... Πράγμα άκαιρο, αταίριαστο, άχαρο, φθηνό, ατελές, κατώτερο και το κυριώτερο μη εξελίξιμο...Έμεινε από τότε στα εξ ων συνετέθη... 16bit / 44,1khz
θα συμφωνίσω απολύτα ,αναφέρω ότι στην δισκοθήκη μου έχω κάποιους δίσκους που τóτε τους πουλoύσαν σαν smile price και τους έχω κολλήσει ένα χαρτάκι με τον χαρακτηρισμό «ΔΙΣΚΟΣ ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ CD-Δ.Θ.Τ.Ε. Τ.CD» οι εταιρίες προσπάθησαν να αποθήσουν το βυνίλιο με κάθε τρόπο, αλλά απέτυχαν,νομίζοντας ότι ο δίσκος ακτίνας ή cd θα παίζει καλύτερα, θα έιναι αθάνατος- άφθαρτος και το σημαντηκότερο δεν θα αντιγράφεται!!! καημένη κασσετούλα τι σου έμμελε να πάθεις όλοι τα είχαν μαζί σου,η εκδίκηση του βυνιλίου συνεχίζεται.Φανταστείτε οι προγονοί μας να μην γράφανε σε πέτρες τι θα μας είχαν αφήσει;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Πιθανόν θα θεωρείς τον εαυτό σου ότι του ταιριάζει ένα τέτοιο ακριβώ πλατώ [και πολύ καλά κάνεις], αλλά πιθανόν να μην το φτάνεις οικονομικά [κανείς δεν δικαιούται να πει κάτι κακό γι' αυτό] και να το έχεις κάνει όπως λένε "κρεμαστάρια"..


Δεκαίωμά μου να υποστηρίζω τις απόψεις μου όπως όλοι και δικαίωμά μου να διαφωνώ όταν διαβάζω χαζομάρες εξυπνάκιδων που δεν ξεχωρίζουν τον δίσκο από την ηχ/ση και κρίνουν την ηχ/ση [χωρίς να έχουν ακούσει τις ταινίες] από το πώς παίζει ο δίσκος στο σύστημα που τον ακούνε.
Είναι να μην τα παίρνει κανείς στο κρανίο και μάλιστα όταν εξακολουθούν και προσπαθούν να δικαιολογηθούν με το να υποβιβάζουν τους συνομιλητές και την συζήτηση;

Τον χαϊεντά δεν τον κάνουν τα μηχανήματα, ούτε τον παππά τα γένια! Λ.Σ.

Εχεις απόλυτο δίκαιο . Και τον ευγενή και μορφωμένο άνθρωπο δεν τον κάνουν ούτε τα 20.000 βινύλια , ούτε τα φανταιζί ηχοσυστήματα . Το μόνο που κάνουν είναι να τονίζουν ακόμη περισσότερο την προφανέστατη αναντιστοιχία μεταξύ υλικών αποκτημάτων και πνευματικού επιπέδου .

ΥΓ .Από σήμερα δηλώνω φανατικός οπαδός των κ.κ. Κόγια και RDoherty ειδικά στις αψιμαχίες τους με τους ομοίους του κ. Στεφανίδη ( ο νοών νοήτω ;)
 
Μπορώ να μάθω κκ διαχειριστές γιατί διαγράψατε το μήνυμά μου? Έβρισα κάποιον? Ενόχλησα? Έθιξα?
Και αν τα έκανα όλα αυτά, δεν έπρεπε να με ειδοποιήσει κάποιος?
Μπανάρετέ με αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφω.
Φασισμός και υποκρισία σε όλο το μεγαλείο.
Μπράβο σας και συγχαρητήρια
 
Μαλλον δεν διαβασατε το σχολιο διαγραφής, επαναλαμβανω λοιπον πως ηταν ειρωνικα σχόλια για το θεμα που συζητειται και κατα συνεπεια προσβλητικα για τους μετέχοντες του νήματος αυτου.
Θα σας παρακαλουσα να διαβασετε τους κανονισμους που αποδεχθηκατε κατα την εγγραφή σας και να μην δημιουργείτε προβλήματα στην κουβέντα που γινεται εδω.
Για οποιαδήποτε διευκρίνηση μπορειτε να επικοινωνήσετε μαζι μου.
Δεν υπαρχει κανενας λογος να χαλασουμε το συγκεκριμένο νήμα.
 
Δεν διάβασα κανένα σχόλιο για την διαγραφή του μηνύματός μου.
Γιατί διαγράφηκε?
1.Επειδή ειρωνεύτηκα το πως θα παίζει καλύτερα το βυνίλιο?
2.Επειδή ειρωνεύτηκα τον "πόλεμο" των εταιριών κατά του βυνιλίου?
3.Επειδή είπα ότι δεν υπάρχουν όλα τα είδη μουσικής (της σημερινής) σε βυνίλιο?
4.Επειδή πιστεύω ότι το CD πλέον παίζει καλύτερα απ το βυνίλιο?
Ποιό από αυτά, κατάλαβες ότι προσβάλω κάποιον ή δημιουργώ πρόβλημα στην κουβέντα?
 
Σχόλια οπως
"Οι κακές εταιρίες προσπάθησαν να καταστρέψουν το καλούλικο το βυνίλιο (ΚΛΑΨ, ΛΥΓΜ, ΘΛΙΨ) αλλά το βυνίλιο όχι μόνο δεν καταστράφηκε αλλά τις εκδικήθηκε.
Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες έγκυρες, οι παλιοί δίσκοι παίζουν καλύτερα ανάλογα με το πως τοποθετείται πάνω στο πλατό. Όσο πιό απαλά τον αφήσεις, τόσο καλύτερα παίζει. Επίσης αν του μιλάς κιόλας και τους λες γλυκόλογα, θα παίξει ακόμα καλύτερα....."
Δεν μπορω να τα χαρακτηρίσω διαφορετικα απο ειρωνικά.

Και ηδη εχουν γραφει τεσσερα μηνύματα ασχετα με το θεμα που συζητειται στο συγκεκριμένο νήμα.

Νομίζω πως δεν θελετε να καταλαβετε

Τι προσπαθείτε να πετύχετε; ηδη χαλάμε το θέμα.

Σεβαστειτε παρακαλω τα μελη που μετεχουν σ αυτο.
 
ΟΚ, δλδ. να δεχτώ την άποψη ότι όντως οι εταιρείες θέλαν το κακό του βυνιλίου? Απάντησα με την ειρωνία επειδή μου φάνηκε αστείο.
Δεν νομίζω να ήταν άσχετο το μήνυμά μου πάντως με το θέμα έτσι όπως είχε φτάσει.
Ας σταματήσω τα offtopic, συγνώμη απ τους υπόλοιπους που δεν τους αφορά και ας συνεχιστεί η συζήτηση.
 
Είμαι «νέος» στο Hi-Fi και ίσως κάνω λάθος, αλλά έχω εντυπωσιαστεί από την έλλειψη μελέτης και έρευνας στο θέμα της ανθρώπινης ακοής. Πως μπορεί κάποιος να φτιάξει ένα καλό μηχάνημα αναπαραγωγής μουσικής (και όχι απλά ήχου) αν δεν έχουν μελετηθεί οι απαιτήσεις που πρέπει αυτό να καλύπτει ώστε να ικανοποιεί πλήρως τις ανάγκες του ανθρώπινου αισθητηρίου της ακοής κατά την ακρόαση μουσικής;

Ακόμα και οι λίγες σχετικά ψυχοακουστικές μελέτες που έχουν γίνει, βρίσκουν περιορισμένη εφαρμογή στα πρότυπα και στους κανονισμούς που οφείλουν να υπακούουν οι κατασκευαστές των μηχανημάτων Hi-Fi. Εκτός από την THD, την ισχύ, την απόκριση συχνότητας, γιατί δεν απαιτούνται μετρήσεις για την φασική συνοχή, την παραμόρφωση των αρμονικών υψηλής τάξης, το jitter, την απόκριση off-axis για τα ηχεία κ.τ.λ.;
Αν πριν από την συγγραφή του Red Book γινόντουσαν εκτεταμένες ακουστικές μελέτες, νομίζω ότι θα διαφαινόταν εύκολα η ανεπάρκεια της δυναμικής περιοχής των 16bit (η συχνότητα δειγματοληψίας ίσως είναι αρκετή, όπως έχουν δείξει οι υλοποιήσεις NOS DACs). Άλλωστε, στο ίδιο μέσο, αν το βάθος της δειγματοληψίας ήταν 24bit η χρονική διάρκεια θα περιοριζόταν απλά στα 40-45 λεπτά ανά CD, όσο είναι και του LP.
Αλλά, όπως όλοι γνωρίζουμε, η βιομηχανία (και ο πολιτισμός μας γενικότερα) λειτουργεί με σκοπό όχι το γενικό συμφέρον (το οποίο στην περίπτωσή μας μεταφράζεται στην καλύτερη αναπαραγωγή της μουσικής), αλλά το ιδιωτικό κέρδος, το οποίο αν είναι ανεξέλεγκτο, συχνά αντιστρατεύεται το γενικό καλό.
Δυστυχώς, ο κόσμος μας έχει πολύ σπουδαιότερα προβλήματα να αντιμετωπίσει από την ορθή αναπαραγωγή της μουσικής, και συνεπώς η βιομηχανία του Hi-Fi έχει αφεθεί εν πολλοίς ανεξέλεγκτη.

Για κάθε τεχνολογία που διαφημίζεται ίσως θα ήταν χρήσιμο να απαιτούσαμε την απόδειξη της αξίας της, με την διενέργεια ανεξάρτητων ψυχοακουστικών μελετών. Δεν χρειαζόμαστε περισσότερο marketing, αλλά βαθύτερη γνώση του τρόπου λειτουργίας της ανθρώπινης ακοής κατά την διαδικασία της ακρόασης της μουσικής, για να γίνει ξεκάθαρο το τι πρέπει να γίνει από την πλευρά της τεχνικής, ώστε η αναπαραγόμενη μουσική να ακούγεται καλύτερα.

Υπό το πνεύμα των ανωτέρω μου φαίνεται λογικότατο να συμβαίνουν παράλογα πράγματα στο χώρο του hi-Fi και ακόμα περισσότερο του HighEnd, σαν την υπερτιμολόγηση των πλατώ (και όχι μόνο των πλατώ) ή την οπισθοδρόμηση αντί για βελτίωση στην ποιότητα της αναπαραγωγής με την εφαρμογή νέων τεχνολογιών (βλ. CD).
 
Που στηρίζεις το "την οπισθοδρόμηση αντί για βελτίωση στην ποιότητα της αναπαραγωγής με την εφαρμογή νέων τεχνολογιών(βλ. CD)"?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ψηφιακά βινύλια

Κι εγώ πιστεύω πως είμαι αστροναύτης

Τώρα μάλιστα, αυτή η συζήτηση ταιριάζει σε κόντρα Cd με βυνίλιο.
Πάμε λοιπόν:
1.Δεν σε ξέρω, άρα μπορεί και να είσαι αστροναύτης.
2.Για να το πιστεύω το έχω αποδείξει στον εαυτό μου, με αρκετά συστηματάκια και αρκετούς δίσκους και CD.
3.Δυστυχώς όμως η μουσική (όλο το φάσμα της και όχι μόνο συγκεκριμένα ακούσματα) δεν βγαίνει πλέον σε βυνίλιο για να μπορώ καθημερινά να το αποδυκνείω.
 
Νομιζω πως τα τελευταια δυο ποστ δεν προάγουν το θεμα της συζητησης το οποιο δεν ειναι CD -βινύλιο, αλλα ψηφικά βινύλια!
 
Συγχαρητήρια κε Ντοκατζή!!!!!!!

Εχεις απόλυτο δίκαιο. Και τον ευγενή και μορφωμένο άνθρωπο δεν τον κάνουν ούτε τα 20.000 βινύλια , ούτε τα φανταιζί ηχοσυστήματα. Το μόνο που κάνουν είναι να τονίζουν ακόμη περισσότερο την προφανέστατη αναντιστοιχία μεταξύ υλικών αποκτημάτων και πνευματικού επιπέδου.

ΥΓ. Από σήμερα δηλώνω φανατικός οπαδός των κ.κ. Κόγια και RDoherty ειδικά στις αψιμαχίες τους με τους ομοίους του κ. Στεφανίδη (ο νοών νοήτω...) ;)

Ενώ αυτό το μήνυμα την προάγει!!!!!!!

BTW, ΔΗΛΩΝΩ "ΕΝΑΣ ΕΚ ΤΩΝ ΟΜΟΙΩΝ" ΤΟΥ κ. ΣΤΕΦΑΝΙΔΗ...
 
Ωχ, με ποιον να τα βάλω τώρα, με τον Κόγια ή με τον Σκαλούμπακα...

Να ξαναγυρίσουμε στο θέμα μας;
Υπάρχουν περιπτώσεις που το master tape έχει σοβαρή ζημιά; Γιατί να μην είναι καλοδεχούμενη μια σωστή ψηφιακή επεξεργασία; Δεν θυμάμαι σε ποιο Living Stereo υπάρχουν drop-outs στον ήχο. Ή ίσως ήταν σε Vanguard. Δεν έχει σημασία που, αλλά πάντως ήταν ακουστά στο βινύλιο. Το ίδιο έργο σε SACD έχει στα σημεία αυτά patch από αντίγραφο του master. Ακούγεται μια χαρά και δεν ενοχλεί όπως στο βινύλιο.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν σε κάποια ηχογράφηση της Decca που οι παραγωγή της επανέκδοσης σε SACD ανακάλυψαν ότι στο master tape έλειπαν κάποιες νότες σε ένα σόλο. Και δεν υπήρχε πουθενά. Βρήκαν τον ίδιο μουσικό, τον πήγαν στην ίδια αίθουσα και τον έβαλαν (30 χρόνια μετά) να παίξει το ίδιο σόλο και έραψαν τις νότες που έλειπαν πάνω στην αρχική ηχογράφηση!

Και τα δύο παραδείγματα δείχνουν ότι και με τη ψηφιακή αλυσίδα, υπάρχουν άνθρωποι με γνώσεις και μεράκι και υπομονή να κάνουν τη δουλειά σωστά. Μπορεί να έχουμε αισθηματικούς δεσμούς με τα LP μας, ίσως και να παίζουν και καλύτερα, αλλά δεν πρέπει να ξεγράψουμε τα πλεονεκτήματα της ψηφιακής εποχής. Και αναλύσεις της τάξης του 24/96 είναι πολύ-πολύ καλές!
 
Last edited:
Συγγνώμη για το off-topic, τελικά προτίμησα να ανοίξω άλλο thread.
 
Last edited:
Απάντηση: Συγχαρητήρια κε Σκαλούμπακα

Ενώ αυτό το μήνυμα την προάγει!!!!!!!

Δυστυχως παρατηρω κ Σκαλουμπακα, πως αντι να ενδιαφερεστε για την ουσια του θέματος, και να επιχειρηματολογησετε επ αυτου, αυτο που σας ενδιαφερει ειναι η κριτικη.
Για να ειναι μια συζητηση εποικοδομητική χρειαζονται επιχειρηματα των οσων υποστηριζουμε και οχι χαρακτηρισμοι και αντεγκλήσεις μεταξυ των συμμετεχόντων.
Θα προτεινα για αλλη μια φορα σε ολους να μην χρησιμοποιουν ειρωνιες , χαρακτηρισμους και προσβολες, αλλα μονο επιχειρηματα για να τεκμηριώνουν την αποψη που εχει ο καθενας, που ναι δεν μπορει να ειναι η ιδια για όλους.
Ισως ετσι καταληξουμε και πιο γρηγορα σε καποια χρησιμα για ολους συμπερασματα.
Ευχαριστω ολους για την κατανόηση.