Μου λέει ο κολλητός μου να πάμε να δούμε μία τηλεόραση lcd για το πατρικό του.Εχοντας διαβάσει τις πολύτιμες συμβουλές - όσες είναι δυνατόν να διαβάσει κανείς - απο αυτό το φόρουμ για να ξέρω που πατάω, πάμε να δούμε 32 ίντσες σε ολα τα μοντέλα στο κατάστημα του Κωτσόβολου στην Πάτρα, στο συγκρότημα του Carrefour.
Πάμε εκεί και ολες οι τηλεοράσεις είναι ανοικτές αλλα παίρνουν σήμα μεσω RF από ενα dvd,της κακιάς ώρας.Ψάχνω μια tv να δω εαν πιάνει άλλα κανάλια...τίποτα ..ψάχνω δεύτερη, ασυντόνιστη ψάχνω τρίτη πιάνει αλλά όλα με κάκιστο σήμα. Λέω μα είναι δυνατόν? Πως είναι δυνατόν να επιλέξω? Δεν είναι κοροιδία αυτό? Βλέπω μια τύπισσα απο μακρια της κάνω νεύμα να έρθει...Ερχεται.
Της λέω χαίρεται. Θα ήθελα να αγοράσω μια lcd 32 ιντσών για τον χώρο μου και θα ήθελα να επιλέξω κάποια απο αυτές.Μαλιστα μου λεει. Αλλα είναι δύνατόν να επιλέξω όταν δεν έχετε παρέξει στις τηλεοράσεις σας, ούτε έστω σωστό σήμα απο κεραία.Δεν έχω δίκιο? Και με περισσό θράσσος κάνοντας μία απίστευτη γκριμάτσα του στυλ " τι με ενδιαφέρει εμενα ηλίθιε αγοραστή που τόλμησες να με ενοχλήσεις με την παράλογη απαίτησή σου" μου απαντάει: αυτο να το ζητήσετε απο τον προϊστάμενο.Της λέω..εγώ να το ζητήσω? κάνετε λάθος εσείς να το μεταφέρετε....
Τέλος πάντων, μήπως έχετε τις τελευταίες samsung jasmine, bordeux kai tulip ? Πάει βαριεστημένα στο pc και αφού πατάει 3-4 πλήκτρα μου λέει..." δεν υπάρχουν!" Μάλιστα λέω! Ευχαριστώ...
και φευγει στο τέλος του διαδρόμου....
Αυτά τα όμορφα.Είναι συμπεριφορά προς τον αγοραστή αυτή απο μία μεγάλη αλυσίδα καταστηματων?Δεν έπρεπε να είναι περισσότερο φιλική? Δεν έπρεπε να είναι περισσότερο συγκαταβατική και εξυπηρετική η πωλήτρια? Μήπως ζητάω πολλά? Συγνώμη αν σας κούρασα.Ευχαριστώ
Πάμε εκεί και ολες οι τηλεοράσεις είναι ανοικτές αλλα παίρνουν σήμα μεσω RF από ενα dvd,της κακιάς ώρας.Ψάχνω μια tv να δω εαν πιάνει άλλα κανάλια...τίποτα ..ψάχνω δεύτερη, ασυντόνιστη ψάχνω τρίτη πιάνει αλλά όλα με κάκιστο σήμα. Λέω μα είναι δυνατόν? Πως είναι δυνατόν να επιλέξω? Δεν είναι κοροιδία αυτό? Βλέπω μια τύπισσα απο μακρια της κάνω νεύμα να έρθει...Ερχεται.
Της λέω χαίρεται. Θα ήθελα να αγοράσω μια lcd 32 ιντσών για τον χώρο μου και θα ήθελα να επιλέξω κάποια απο αυτές.Μαλιστα μου λεει. Αλλα είναι δύνατόν να επιλέξω όταν δεν έχετε παρέξει στις τηλεοράσεις σας, ούτε έστω σωστό σήμα απο κεραία.Δεν έχω δίκιο? Και με περισσό θράσσος κάνοντας μία απίστευτη γκριμάτσα του στυλ " τι με ενδιαφέρει εμενα ηλίθιε αγοραστή που τόλμησες να με ενοχλήσεις με την παράλογη απαίτησή σου" μου απαντάει: αυτο να το ζητήσετε απο τον προϊστάμενο.Της λέω..εγώ να το ζητήσω? κάνετε λάθος εσείς να το μεταφέρετε....
Τέλος πάντων, μήπως έχετε τις τελευταίες samsung jasmine, bordeux kai tulip ? Πάει βαριεστημένα στο pc και αφού πατάει 3-4 πλήκτρα μου λέει..." δεν υπάρχουν!" Μάλιστα λέω! Ευχαριστώ...
και φευγει στο τέλος του διαδρόμου....
Αυτά τα όμορφα.Είναι συμπεριφορά προς τον αγοραστή αυτή απο μία μεγάλη αλυσίδα καταστηματων?Δεν έπρεπε να είναι περισσότερο φιλική? Δεν έπρεπε να είναι περισσότερο συγκαταβατική και εξυπηρετική η πωλήτρια? Μήπως ζητάω πολλά? Συγνώμη αν σας κούρασα.Ευχαριστώ