Ρε παιδιά έκανα πατάτα ή τζάμπα ανησυχώ...;;;

Αν είναι έτσι μιλάμε για μεγάλη ξεφτίλα...

Είπαμε οικονομία... αλλά ξεπέρασαν κάθε όριο... Κάποια πράγματα δεν πρέπει να τίθενται καν ως σκέψεις...

Δηλαδή πες ότι το ήξερες και δεν την πείραζες... Θέλει πολύ να πάει εκεί το παιδί σου να το περιεργαστεί...

Απλά απαράδεκτο. Ελπίζω να αναγνωριστεί από την αντιπροσωπία και να βγάλεις άκρη φίλε μου...

Το επόμενο στάδιο ποιό θα είναι? Να σου πουλάνε ένα κάδρο και να έρχονται οι τεχνικοί να αναπαριστούν τις σκηνές μιας ταινίας?
 
Re: Απάντηση: Ρε παιδιά έκανα πατάτα ή τζάμπα ανησυχώ...;;;

Αν είναι έτσι μιλάμε για μεγάλη ξεφτίλα...



Το επόμενο στάδιο ποιό θα είναι? Να σου πουλάνε ένα κάδρο και να έρχονται οι τεχνικοί να αναπαριστούν τις σκηνές μιας ταινίας?


μπα αυτό θα βγαίνει ακριβά. Πολλα μεροκάματα.
 
Μη το λές... Οι Κινέζοι έχουν άλλα μεροκάματα...

Τι άλλο θα ακούσουμε ρε παιδιά... πραγματικά έχω εντυπωσιαστεί...
Ζελατίνα πάνω στην τηλεόραση...

Καλά αυτό το πράγμα με την θερμοκρασία δεν αλλοιώνεται? Πείτε μου τώρα ότι κατάφεραν να κρατάν κρύο το panel για να μη χαλάει η ζελατίνα να πάρω τα βουνά μιλάμε... :bang::bang:
 
Όλο αυτό γίνεται για μείωση του κόστους.

Παίρνουμε το πάνελ απο μια PK550 κολλάμε και ενα αυτοκόλλητο πάνω (για μικρότερες ανακλάσεις) και την πουλαμε ως PK950.
 
Λογικο να μπερδευτεις ετσι οπως την εχουν βαλει...καλο κουραγιο τωρα για την αλλαγη.
 
Ημέρα 2 και ακόμα καμία απάντηση από την αντιπροσωπεία.. Ξέρει κανείς αυτό που είχε πεί κάποιος φίλος οτι μπορώ να επιστρέψω την τηλεόραση εντός 7 ημερών και να πάρω κάποιο άλλο μοντέλο; Ισχύει για την LG αυτό ή για το κατάστημα που αγοράστηκε; (Saturn Θεσσαλονίκης)
 
Υπάρχει και η λύση να πάρεις τηλ. στο κατάστημα και να πεις οτι η τηλεόραση που σου έφεραν εχει πρόβλημα.

Αν σε ρωτήσουν αν ξεκολλήσες εσυ την ταινία θα κάνεις την πάπια και θα τα αρνηθείς ολα.
 
Τέλος της ημέρας και ακόμα τίποτα. Τους πήρα ξανά το πρωί και μου είπαν να περιμένω απάντηση.

Εάν λέω η μεμβράνη ήταν απλά μία προστατευτική μεμβράνη και ήταν τόσο απλό δέν θα μου το λέγανε εδώ και 2 ημέρες; Έχω βγάλει αρκετές φορές προστατευτική μεμβράνη από συσκευές και 99,9% αυτή δέν είναι. Ξανά εις αναμονή.

Εντωμεταξύ επικοινώνησα και με το κατάστημα που την αγόρασα και μου είπαν ότι δέν μπορώ να την επιστρέψω αλλά σε περίπτωση που η LG αρνηθεί την επισκευή αυτοί θα τους πιέσουν απο την μεριά τους και θα κάνουν ότι μπορούν.
 
Απάντηση: Re: Ρε παιδιά έκανα πατάτα ή τζάμπα ανησυχώ...;;;

Εντωμεταξύ επικοινώνησα και με το κατάστημα που την αγόρασα και μου είπαν ότι δέν μπορώ να την επιστρέψω αλλά σε περίπτωση που η LG αρνηθεί την επισκευή αυτοί θα τους πιέσουν απο την μεριά τους και θα κάνουν ότι μπορούν.

Αυτό είναι καλό. Μακάρι να γίνει αναίμακτα η αλλαγή.


Υ.Γ. Πλάκα πλάκα δεν κάνετε κανά sticky μην την πατήσει και κανάς άλλος; Καινούργιο μοντελο είναι, φθηνές 60" θα έχει αρκετό αγοραστικό ενδιαφέρον.
 
Συμφωνα με την LG η ζελατινα εκτος απο φιλτρο, εκτελει χρεη screen protector. Πιθανως η αντικατασταση της ζελατινας να ειναι απλη υποθεση για το σερβις και να μην ειναι δαπανηρη.
 
Συμφωνα με την LG η ζελατινα εκτος απο φιλτρο, εκτελει χρεη screen protector. Πιθανως η αντικατασταση της ζελατινας να ειναι απλη υποθεση για το σερβις και να μην ειναι δαπανηρη.

Υποτίθεται ότι τα αντιανακλαστικά φίλτρα δεν είναι μια μεμβράνη που κάλλιστα κάποιος μπορεί να την βγάλει...και σε κάθε περίπτωση δεν νομίζω να κοστίζει 400 ευρώ...(διαφορά με την 550)...
 
Μόλις τους ξαναπήρα και ακόμα καμία απάντηση... Μέχρι και το παιδί στο τηλ. κέντρο παραξενεύτηκε και μου είπε απλά να περιμένω.. Μάλιστα θυμόταν μία παραπλήσια περίπτωση ένα μήνα πρίν και ήταν τελικά φίλτρο αλλά δέν θυμόταν πώς είχε καταλήξει το ζήτημα. Έχει αρχίσει και μου την δίνει :violent-smiley-008:
 
Μόλις με πήραν από την LG και μου είπαν επίσημα ότι είναι φίλτρο τελικά και ότι δέν με καλύπτει η εγγύηση. Όμως είπαν ότι θα δούν τί μπορούν να κάνουν με την δική μου περίπτωση συγκεκριμένα και θα με ξαναπάρουν για ενημέρωση μέχρι το απόγευμα ή αύριο. Πάλι στο περίμενε...
 
Τους ειπες φανταζομαι οτι ηταν ηδη ξεκολλημενο σε μια γωνια, (σε εκεινη που αρχισες να το τραβας), γι´άυτο θεωρησες οτι ηταν καποια ζελατινα προστασιας κατα το ξεαμπαλαρισμα.
 
Ντίνο ότι και να πει έχει μπλέξει ο άνθρωπος και όχι από δικό του λάθος...
Δεν μπορεί οι εταιρείες να επαφίενται στις γνώσεις του καταναλωτή, ειδικά για τόσο ακραία περίσταση...

Το μόνο που σώζει την κατάσταση είναι ή να δείξουν καλή διάθεση, προσπαθώντας να διασώσουν το όνομα της εταιρείας και να του αντικαταστήσουν free τη ζελατίνα ή να του χρεώσουν μόνο τα υλικά για αντικατάσταση της ζελατίνας! ...και γρήγορα!

Προσωπικά αν δεν πράξουν ένα από τα δύο θα τους κράζω συνέχεια... σε όλα τα προιόντα τους αφού βρίσκω τα "κουσούρια"τους...

Και μη γυρίσει κανείς να πεί ότι πληρώνεις παίρνεις... Υπάρχουν και κάποια όρια...
Στη Κίνα πρίν 15 χρόνια είχα δεί φίλτρο μπροστά από ασπρόμαυρη τηλεόραση που την μετέτρεπε σε έγχρωμη (ροζ για την ακρίβεια άλλα τέλος πάντων...!!!)


Φίλε damigos έχεις την συμπαράστασή μου, νομίζω και όλων των παιδιών...
Σου εύχομαι να πάνε όλα καλά... και γρήγορα...
 
Last edited:
Ούτε ένα αυτοκόλλητο κάπου στο πλαίσιο "Do not remove" ούτε κάπου στο manual; πουθενά; Απίστευτο!

Τάσο από την στιγμή που δεν αναφέρει πουθενά να μην αφαιρεθεί η μεμβράνη (και κατά συνέπεια δεν είναι και δικό του λάθος που την αφαίρεσε) δεν μπορεί να το κυνηγήσει μέχρι με καταγγελία?
 
Όσο λάθος έκανες εσύ άλλο τόσο φταίνε και αυτοί που δεν εχουν βάλει επισήμανση ότι είναι φίλτρο και όχι απλώς αυτοκόλλητο.

Αν έχεις κάνα φίλο Δικηγόρο βάλε τον να τους κάνει κάνα τηλέφωνο μπας και κινηθουν.
 
Αν έχεις κάνα φίλο Δικηγόρο βάλε τον να τους κάνει κάνα τηλέφωνο μπας και κινηθουν.


+1000 Δυστυχως ετσι πρεπει να κανεις για να βρεις το δικιο σου εδω... , μολις ακουσουν δικηγορο τοτε θα παρoυν μπρος... imho :a0210:
 
Τους το πέταξα απ'εξω απ´εξω για τον δικηγόρο εχθές αλλά δέν πίεσα πολύ γιατί δέν είχα πάρει απάντηση ακόμα... Επίσης ζήτησα να μιλήσω με κάποιον ανώτερο αλλά μου είπε ότι δέν έχουν "βαθμίδες"!

Ότι και να είναι να κάνω μετά θα πρέπει πρώτα να πάρω επίσημη απάντηση για το εάν θα την επισκευάσουν "από καλή θέληση" και μετά να πράξω. Εις αναμονή της απάντησης λοιπόν.