Ρε παιδιά έκανα πατάτα ή τζάμπα ανησυχώ...;;;

Πάντως αυτά τα πράγματα είναι τραγελαφηκά. Είναι δυνατόν μια εταιρεία να μην κάνει τα αυτονόητα? Δλδ τί είμαστε ζώα ρε γμτ? Μόλις μπούμε στο κατάστημα είμαστε θεοί και μόλις βγούμε είλωτες;;;

Δεν καταλαβαίνουν ότι η πώληση είναι μόνο 50% της επιτυχίας και άλλο τόσο είναι το after sales service?

τί να πώ έλεος.....
 
Απάντηση: Re: Ρε παιδιά έκανα πατάτα ή τζάμπα ανησυχώ...;;;

Τους το πέταξα απ'εξω απ´εξω για τον δικηγόρο εχθές αλλά δέν πίεσα πολύ γιατί δέν είχα πάρει απάντηση ακόμα... Επίσης ζήτησα να μιλήσω με κάποιον ανώτερο αλλά μου είπε ότι δέν έχουν "βαθμίδες"!

Ότι και να είναι να κάνω μετά θα πρέπει πρώτα να πάρω επίσημη απάντηση για το εάν θα την επισκευάσουν "από καλή θέληση" και μετά να πράξω. Εις αναμονή της απάντησης λοιπόν.

Για πάρε ένα τηλ και στο ΙΝΚΑ να δεις τι θα σου πουν.
 
Μόλις ήρθε η επίσημη απάντηση από την LG και δέν με καλύπτουν. Τώρα θα πάρω το Saturn ώστε να πιέσουν και αυτοί από την μεριά τους και μετά μήπως να έπαιρνα κανα τηλέφωνο τον δικηγόρο μου.. Το ΙΝΚΑ λέτε να μπορεί να βοηθήσει;
 
Απάντηση: Re: Ρε παιδιά έκανα πατάτα ή τζάμπα ανησυχώ...;;;

Θέλετε να μάθετε και κόστος επισκευής;;;;

350 ευρώπουλα!!!!! Και αλλάζεται όλο το γυαλί μπροστά, όχι μόνο η μεμβράνη!!!


Καλά στην περίπτωση σου,όπου ο ίδιος έκανες την ζημιά,καταλαβαίνω ότι δεν θα σε καλύψει η εταιρεία, σε περίπτωση όμως όπου το καινούριο τζάμι παρουσιάσει ξανά το ίδιο πρόβλημα π.χ. λόγο θερμοκρασίας του πάνελ, πάλι δεν θα σε καλύψει η εταιρεία;

Μάλλον για δεδικασμένο βλέπω ότι θέλουν να δημιουργήσουν στην περίπτωσή σου.
 
Re: Απάντηση: Re: Ρε παιδιά έκανα πατάτα ή τζάμπα ανησυχώ...;;;

Καλά στην περίπτωση σου,όπου ο ίδιος έκανες την ζημιά,καταλαβαίνω ότι δεν θα σε καλύψει η εταιρεία, σε περίπτωση όμως όπου το καινούριο τζάμι παρουσιάσει ξανά το ίδιο πρόβλημα π.χ. λόγο θερμοκρασίας του πάνελ, πάλι δεν θα σε καλύψει η εταιρεία;

Μάλλον για δεδικασμένο βλέπω ότι θέλουν να δημιουργήσουν στην περίπτωσή σου.


Μα η τηλεόραση ήταν ήδη ελλατωματική. Λέει ο φίλος ότι το αυτοκόλλητο είχε ξεκολλήσει σε ένα σημείο όταν την πήρε την τηλεόραση...
 
Ναι μεν,ο φίλος damigos προκάλεσε το πρόβλημα, το οποίο όμως δεν θα είχε υπάρξει αν η LG δεν έκανε φτηνές προχειροδουλειές,και χρησιμοποιούσε καλύτερης ποιότητας ζελατίνες-κόλλες κλπ. ή φρόντιζε το φίλτρο να "χώνευε" κάτω από το πλαίσιο της tv,ώστε να μην ήταν προσιτή η άκρη του στο οποιοδήποτε "ανήσυχο ερευνητικό" νύχι......
Κράξιμο οπουδήποτε για την ποιότητα προιόντων της LG ,να πάρει την όποια δημοσιότητα το θέμα και έτσι να "αποσβέσει",κατά κάποιον τρόπο, ο damigos τα 350 που απ' ότι φαίνεται θα πληρώσει....

ΥΓ. Το μότο "ότι δεν σε ενοχλεί μην το πειράζεις" ισχύει μόνο για μπιμπελό και τοστιέρες.
 
Ναι μεν,ο φίλος damigos προκάλεσε το πρόβλημα, το οποίο όμως δεν θα είχε υπάρξει αν η LG δεν έκανε φτηνές προχειροδουλειές,και χρησιμοποιούσε καλύτερης ποιότητας ζελατίνες-κόλλες κλπ. ή φρόντιζε το φίλτρο να "χώνευε" κάτω από το πλαίσιο της tv,ώστε να μην ήταν προσιτή η άκρη του στο οποιοδήποτε "ανήσυχο ερευνητικό" νύχι......
Κράξιμο οπουδήποτε για την ποιότητα προιόντων της LG ,να πάρει την όποια δημοσιότητα το θέμα και έτσι να "αποσβέσει",κατά κάποιον τρόπο, ο damigos τα 350 που απ' ότι φαίνεται θα πληρώσει....

ΥΓ. Το μότο "ότι δεν σε ενοχλεί μην το πειράζεις" ισχύει μόνο για μπιμπελό και τοστιέρες.

+1
 
Γενικά από την στιγμή που χερίζεσαι την τηλεόραση by the book δεν θα έχεις πρόβλημα και θα είσαι καλυμμένος. ΑΛΛΑ αν κάτι δεν αναγράφεται στο manual και ο καταναλωτής δεν είναι ενημερωμένος τότε δεν μπορεί η άγνοια του καταναλωτή να βαρύνει εαυτόν. Η LG πρέπει να αντικαταστήσει την τηλεόραση for free ΚΑΙ να συυμπεριλάβει και αντίστοιχη οδηγία στο manual.

Και για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, αυτό λέγεται customer feedback και πρέπει να του πούν και ευχαριστώ επειδή ανακοίνησε το θέμα ο φίλος μας και δεν θα την πάθουν άλλοι και θα γλυτώσει η LG το κράξιμο και απο άλλους χρήστες.

Αλλά δυστηχώς είμαστε Ελλάδα....
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ρε παιδιά έκανα πατάτα ή τζάμπα ανησυχώ...;;;

Μα η τηλεόραση ήταν ήδη ελλατωματική. Λέει ο φίλος ότι το αυτοκόλλητο είχε ξεκολλήσει σε ένα σημείο όταν την πήρε την τηλεόραση...


Δυστυχώς ούτε για την καινούργια μπορεί να σου εγγυηθεί κάποιος κάτι διαφορετικό.


Για εμένα ο χειρισμός του φίλου που έχει το πρόβλημα ήταν λάθος από την αρχή,εφόσον παραδέχθηκε ότι ο ίδιος τράβηξε την ήδη λίγο ξεκολλημένη μεμβράνη, η εταιρεία παρά το καλό service που λένε ότι έχει δεν θα αναγνώριζε την ζημιά.

Εγώ,όπως αναφέρω και παραπάνω,νομίζω ότι τέτοιου είδους βλάβη,λόγο θερμοκρασίας του πάνελ είναι εφικτή.....;)
 
Καλά αυτό το πράγμα με την θερμοκρασία δεν αλλοιώνεται? Πείτε μου τώρα ότι κατάφεραν να κρατάν κρύο το panel για να μη χαλάει η ζελατίνα να πάρω τα βουνά μιλάμε... :bang::bang:

...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ρε παιδιά έκανα πατάτα ή τζάμπα ανησυχώ...;;;

Δυστυχώς ούτε για την καινούργια μπορεί να σου εγγυηθεί κάποιος κάτι διαφορετικό.


Για εμένα ο χειρισμός του φίλου που έχει το πρόβλημα ήταν λάθος από την αρχή,εφόσον παραδέχθηκε ότι ο ίδιος τράβηξε την ήδη λίγο ξεκολλημένη μεμβράνη, η εταιρεία παρά το καλό service που λένε ότι έχει δεν θα αναγνώριζε την ζημιά.

Εγώ,όπως αναφέρω και παραπάνω,νομίζω ότι τέτοιου είδους βλάβη,λόγο θερμοκρασίας του πάνελ είναι εφικτή.....;)

Φίλε μου αν είναι να φοβόμαστε να λέμε την αλήθεια για κάθε τι ελλατωματικό που παραλαμβάνουμε τότε καλύτερα να το κλείσουμε το μαγαζί....

Το θέμα είναι ότι εξ' αρχής η τηλεόραση ήταν ελλατωματική. Τώρα αν το ξεκολλημένο αυτοκόλλητο δεν το τράβηξε ο φίλος μας αλλά η 10χρονη κόρη του (λέμε τώρα) λίγο μας ενδιαφέρει....
 
Ξεκίνα,φίλε damigos,φτιάξε μια επιστολή διαμαρτυρίας,με την υπόθεση όπως μας την έχεις παρουσιάσει, και στείλε την όπου μπορείς (εφημερίδες-περιοδικά του χώρου και μη-forum-INKA κλπ.)
ΥΓ. Επίσης ενημέρωσε την LG για τις προθέσεις σου αυτές,κοινοποίησέ τους το παρόν νήμα,και τέλος πες τους πως τα "test drive" των (made in :guitarist::guitarist::guitarist:)συσκευών (πρέπει να) τα κάνει η εταιρία πριν βγάλει στην κυκλοφορία το μοντέλο,κι όχι ο καταναλωτής από την τσέπη του.
Καλή τύχη.....
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ρε παιδιά έκανα πατάτα ή τζάμπα ανησυχώ...;;;

Εγώ,όπως αναφέρω και παραπάνω,νομίζω ότι τέτοιου είδους βλάβη,λόγο θερμοκρασίας του πάνελ είναι εφικτή.....;)

Μην ξεχάσεις αυτό...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ρε παιδιά έκανα πατάτα ή τζάμπα ανησυχώ...;

Φίλε μου αν είναι να φοβόμαστε να λέμε την αλήθεια για κάθε τι ελλατωματικό που παραλαμβάνουμε τότε καλύτερα να το κλείσουμε το μαγαζί....

Το θέμα είναι ότι εξ' αρχής η τηλεόραση ήταν ελλατωματική. Τώρα αν το ξεκολλημένο αυτοκόλλητο δεν το τράβηξε ο φίλος μας αλλά η 10χρονη κόρη του (λέμε τώρα) λίγο μας ενδιαφέρει....

Μα δεν φοβήθηκε ο άνθρωπος να πει την αλήθεια....

Απλά τώρα καλείται να πληρώσει.

Δυστυχώς δεν μπορεί να αποδείξει για το ότι ήταν ελαττωματική.

Και ξαναγράφω, ότι για την περίπτωσή του,που μακάρι να μην του ξανασυμβεί του ανθρώπου,δημιουργούν δεδικασμένο για μία βλάβη η οποία είναι πιθανόν να δημιουργηθεί για τον λόγο όπου ανέφερα παραπάνω.

Λέγοντας την αλήθεια τότε τι θα κερδίσει;
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ρε παιδιά έκανα πατάτα ή τζάμπα ανησυχώ

Μα δεν φοβήθηκε ο άνθρωπος να πει την αλήθεια....

Απλά τώρα καλείται να πληρώσει.

Δυστυχώς δεν μπορεί να αποδείξει για το ότι ήταν ελαττωματική.

Και ξαναγράφω, ότι για την περίπτωσή του,που μακάρι να μην του ξανασυμβεί του ανθρώπου,δημιουργούν δεδικασμένο για μία βλάβη η οποία είναι πιθανόν να δημιουργηθεί για τον λόγο όπου ανέφερα παραπάνω.

Λέγοντας την αλήθεια τότε τι θα κερδίσει;

Να γίνουμε όλοι ψεύτες τότε. Το θέμα είναι καλή την πίστη η εταιρεία να αναλάβει την ευθύνη της για το ελλατωματικό προιόν. Αν είναι να γίνουμε ψεύτες για τα αυτονόητα χαθήκαμε... Αυτό λέω.
 
Μα δεν φοβήθηκε ο άνθρωπος να πει την αλήθεια....

Απλά τώρα καλείται να πληρώσει.

Δυστυχώς δεν μπορεί να αποδείξει για το ότι ήταν ελαττωματική.

Και ξαναγράφω, ότι για την περίπτωσή του,που μακάρι να μην του ξανασυμβεί του ανθρώπου,δημιουργούν δεδικασμένο για μία βλάβη η οποία είναι πιθανόν να δημιουργηθεί για τον λόγο όπου ανέφερα παραπάνω.

Λέγοντας την αλήθεια τότε τι θα κερδίσει;

Απάντησε μου σε παρακαλώ και για αυτό.

Να γίνουμε όλοι ψεύτες τότε. Το θέμα είναι καλή την πίστη η εταιρεία να αναλάβει την ευθύνη της για το ελλατωματικό προιόν. Αν είναι να γίνουμε ψεύτες για τα αυτονόητα χαθήκαμε... Αυτό λέω.

Για αυτό θα κατηγορήσω τον ξύλινο λόγο του απρόσωπου πληκτρολογίου...

Μην τα ισοπεδώνουμε όλα,πράγματι,η οποιαδήποτε εταιρεία,εάν θέλει μπορεί πράγματι να αντικαταστήσει οτιδήποτε.
 
Παιδιά έφτιαξα μία επιστολή διαμαρτυρίας και προσπαθώ να την ποστάρω στο site της LG εδώ και ώρα αλλά δέν γίνεται γιατί το site είναι UNDER MAINTENANCE... Τώρα λέω εγώ συντήρηση τέτοια ώρα... Θα ξαναδοκιμάσω... Ενημέρωσα και το SATURN και περιμένω νέα και από αυτούς.