Returned from the dead...

Εδω, οποιος καταλαβε, καταλαβε..:))

11251053926_bb33454939_b.jpg

11251029614_68f30a9fb3_b.jpg


Δεν δινονται λεπτομερειες διοτι η επισκευη ειναι επιεικως απαραδεκτη. Το αλυσοπριονακι επρεπε να ειχε αντικατασταθει.
 
Ασε τα wera και παρε ενα καινουργιο. Το αλυσοπριονο ειναι το ποιο φονικο εργαλειο.
 
χεχε, Νεκταριε, φαινεται οτι δεν παρακολουθεις το φορουμ τακτικα.. υπαρχουν μπολικα αλυσοπριονα και το τελευταιο μου μαλιστα ειναι μπαταριας :))

170.jpg
 
:ernaehrung004:
Το παρακολουθω αλλα μαλλον μου διεφυγε αυτη η λεπτομερεια.
Ωραιο το gardena, αλλα οσο υπαρχει το βενζινης, τι να το κανεις το μπαταριας?
 
Αφου ξερεις την ολη μανουρα και τη βρωμα της βενζινης.. Αλλα ενταξει, δεν μπορει να αντικαταστησει ενα βενζινοκινητο.

Για μικροδουλειες ομως στον κηπο αυτο ειναι ιδανικο. Και η μπαταρια του ειναι πολυ καλη οπως και η αλυσιδα του και η ροπη του.

Δυστυχως εχω αμελησει να κανω ενα review που το εχω υποσχεθει εδω, αλλα οι εντυπωσεις μου ειναι αριστες.
Το μονο αρνητικο, που ειναι μεσα στα πλαισια των αλυσοπριονων βεβαια, ειναι οτι χανει ελαχιστο λαδακι στην ακινησια.
 
Ωραία πατέντα Μιχάλη !!! Έπρεπε να προσαρμόσεις και έναν κόπτη επάνω με τις σιαγόνες στο σύρμα ...όταν κλωτσήσει το πριόνι να κόβει το σύρμα !!! :flipout:
Εγώ θα το γεφύρωνα από μέσα ...να τελείωνε η επισκευή μόνιμα.
 
Αφου ξερεις την ολη μανουρα και τη βρωμα της βενζινης.. Αλλα ενταξει, δεν μπορει να αντικαταστησει ενα βενζινοκινητο.

Για μικροδουλειες ομως στον κηπο αυτο ειναι ιδανικο. Και η μπαταρια του ειναι πολυ καλη οπως και η αλυσιδα του και η ροπη του.

Δυστυχως εχω αμελησει να κανω ενα review που το εχω υποσχεθει εδω, αλλα οι εντυπωσεις μου ειναι αριστες.
Το μονο αρνητικο, που ειναι μεσα στα πλαισια των αλυσοπριονων βεβαια, ειναι οτι χανει ελαχιστο λαδακι στην ακινησια.

Λοιπόν αυτό το αρνητικό που λες συμβαίνει σε όλα τα αλυσοπρίονα και οφείλεται στο γεγονός ότι η αντλία λαδιού τους λειγουργεί ακόμα και στο ρελαντί και όχι μόνο όταν πατάς το γκάζι (στα βενζινοκίνητα αυτό) - υπάρχουν βέβαια και ορισμένα μοντέλα που ψεκάζουν λάδι μόνο όταν γκαζώνεις αλλά είναι ελάχιστα. Στα μπαταρίας τώρα, είναι απολύτως φυσιολογικό να στάζει λίγο λόγω ακινησίας (είναι αυτό που μένει συνήθως μετά το τέλος της εργασίας) οπότε δεν παίζει κανένα πρόβλημα (έχω 2 και ξέρω).

Πάντως εγώ σκέφτομαι να δώσω τα 2 36βολτα εργαλεία μπαταρίας που έχω για να πάρω κάποια άλλα, οπότε και θα ανεβάσω σχετική αγγελία.

Υ.Γ: Η πατέντα με το αλυσοπρίονο ασχολίαστη...
 
Ναι, γνωριζω το θεμα με το λαδι, αλλα οπως καταλαβαινεις οταν σχολιαζω ενα εργαλειο διαβαζουν και ανθρωποι που δεν ξερουν και πολλα απο αλυσοπριονα.

Φαντασου να μην ανεφερα αυτο το φυσιολογικο κατα τα αλλα γεγονος, και καποιο σχετικα απειρο μελος να αγοραζε το αλυσοπριονο και το εβρισκε να χανει λαδι!
Ειμαι σιγουρος οτι πρωτα θα με σιχτιριζε και μετα θα γυριζε πισω το αλυσοπριονο σαν ελλατωματικο..και αντε να τον πεισει ο εμπορας οτι ειναι μεσα στα νορμαλ πλαισια..:)))

Ποια αλυσοπριονα μπαταριας εχεις?
 
Ναι, γνωριζω το θεμα με το λαδι, αλλα οπως καταλαβαινεις οταν σχολιαζω ενα εργαλειο διαβαζουν και ανθρωποι που δεν ξερουν και πολλα απο αλυσοπριονα.

Φαντασου να μην ανεφερα αυτο το φυσιολογικο κατα τα αλλα γεγονος, και καποιο σχετικα απειρο μελος να αγοραζε το αλυσοπριονο και το εβρισκε να χανει λαδι!
Ειμαι σιγουρος οτι πρωτα θα με σιχτιριζε και μετα θα γυριζε πισω το αλυσοπριονο σαν ελλατωματικο..και αντε να τον πεισει ο εμπορας οτι ειναι μεσα στα νορμαλ πλαισια..:)))

Ποια αλυσοπριονα μπαταριας εχεις?

Χαχα μια επανάληψη ποτέ δεν βλάπτει... :p Εγώ διαβάζοντας το σχόλιο σου κατάλαβα ότι την απώλεια λαδιού την είχες σαν πρόβλημα!!!

Πλέον έχω 2 και θα δώσω το ένα (Ryobi RCS36).
Θα ανεβάσω σχετική αγγελία σε λίγο και θα το δεις.
 
Ομολογώ ότι δεν γνώριζα την ύπαρξη του νήματος μέχρι σήμερα το πρωί που το υπέδειξε ο Κυριάκος.
Ασχολήθηκα με το επαναφορτιζόμενο κατσαβίδι Budget BAS 1445 που είχα αγοράσει πριν από 10 χρόνια περίπου και εκτός από τις πρώτες 1-2 φορές που το δοκίμασα τότε, δεν το ξαναχρησιμοποίησα μέχρι χθες που το βρήκα σε μια εκκαθάριση ντουλαπιών (πόσα και πόσα ξεχασμένα δεν βρίσκουμε έτσι).

Όταν το έβγαλα από το βαλιτσάκι, δεν λειτουργούσε, φυσικά, και απευθύνθηκα στα Εργαλεία Μπαταρίας για βοήθεια, η οποία ήρθε αμέσως και μάλιστα καταιγιστική.

Μετά από επαναφόρτιση της μπαταρίας του κατσαβιδιού και, για πρώτη φορά, της 2ης, άνοιγμα του καπακιού της μπαταρίας για την επισκόπηση των στοιχείων, και ελαφρύ ξύσιμο της πρασινίλας (οξείδωσης) στο έλασμα του αρνητικού πόλου της 1ης μπαταρίας, διαπίστωσα ότι η μπαταρίες γύρισαν το μοτέρ και μάλιστα με αρκετή δύναμη. Ακολούθησε καθάρισμα της πρασινίλας με το Desoxidante τόσο στο έλασμα της μπαταρίας όσο και στο αντίστοιχο του κατσαβιδιού και τα μικροπροβλήματα διακοπών παροχής ρεύματος εξαφανίστηκαν !!!

Προφανώς, αναβάλλεται η σκέψη για αντικατάστασή του, προς το παρόν ...

1. Το βαλιτσάκι του εργαλείου

2. Και το εσωτερικό του

3. Το επαναφορτιζόμενο κατσαβίδι με τη μπαταρία σε λειτουργία


4. Η 2η μπαταρία σε φόρτιση


5. Η 1η μπαταρία λυμένη με λίγα ίχνη της πρασινίλας (οξείδωσης) που έμειναν μετά το καθάρισμα
 

Attachments

  • IMG_20150328_092335.jpg
    IMG_20150328_092335.jpg
    138.1 KB · Views: 250
  • IMG_20150328_092229.jpg
    IMG_20150328_092229.jpg
    128.7 KB · Views: 248
  • IMG_20150328_092147.jpg
    IMG_20150328_092147.jpg
    89.8 KB · Views: 251
  • IMG_20150328_091745.jpg
    IMG_20150328_091745.jpg
    102.7 KB · Views: 249
  • IMG_20150328_091631.jpg
    IMG_20150328_091631.jpg
    97.4 KB · Views: 250
Φίλε makfil, έχω ένα ακριβώς το ίδιο (μου το είχαν κάνει δώρο πριν από ...πολλά χρόνια!) και το βρήκα και εγώ ψάχνοντας σε μια ντουλάπα πριν κάτι μήνες. Δεν μου δούλευε ο φορτιστής, άλλαξα μια δίοδο, φόρτισε την μπαταρία μια φορά, αλλά μετά ξαναχάλασε! Έψαξα τώρα και στο praktiker και νομίζω ότι το Bavaria που έχουν είναι ίδιο με το Budget, το οποίο έχουν ...17 ευρώ! Σκέφτομαι λοιπόν μήπως το πάρω και έχω έτσι δύο ηλεκτρικά κατσαβίδια με δύο μπαταρίες (και ένα φορτιστή). Πάντως πολύ καλή η απόπειρά σου που το ...ανέστησες!
 
Απάντηση: Re: Returned from the dead...

Φίλε makfil, έχω ένα ακριβώς το ίδιο (μου το είχαν κάνει δώρο πριν από ...πολλά χρόνια!) και το βρήκα και εγώ ψάχνοντας σε μια ντουλάπα πριν κάτι μήνες. Δεν μου δούλευε ο φορτιστής, άλλαξα μια δίοδο, φόρτισε την μπαταρία μια φορά, αλλά μετά ξαναχάλασε! Έψαξα τώρα και στο praktiker και νομίζω ότι το Bavaria που έχουν είναι ίδιο με το Budget, το οποίο έχουν ...17 ευρώ! Σκέφτομαι λοιπόν μήπως το πάρω και έχω έτσι δύο ηλεκτρικά κατσαβίδια με δύο μπαταρίες (και ένα φορτιστή). Πάντως πολύ καλή η απόπειρά σου που το ...ανέστησες!

Μετά από όσα διάβασα και, κυρίως, έμαθα εδώ στο forum (Εργαλεία μπαταρίας) για την περίπτωση αντικατάστασης των στοιχείων των μπαταριών, όταν και όποτε σταματήσουν να λειτουργούν, μετά την ανάστασή τους, δεν νομίζω ότι αξίζει να ασχολείται κανείς, πλέον, μ' αυτές. Η λύση είναι είτε μετατροπή του εργαλείου σε ρεύματος 220V, με μετασχηματιστή βέβαια, είτε στην ανακύκλωση και αγορά ενός σύγχρονου κατσαβιδιού με μπαταρίες Lion.
 
Δυστυχως το battery pack εχει υποστει ανεπανορθωτη βλαβη λογω της μη καλης συντηρησης (ουσιαστικα καμμια) για 10 χρονια.
Μπορει να δουλευει, αλλα σε κλασμα της αρχικης του καταστασης και σε θεμα ισχυος και χρονικα.

Μια σωστη επαναφορα ισως θα εκανε την κατασταση λιγο καλυτερη αλλα αυτη προυποθετει ειδικο φορτιστη. Αργες φορτισεις στα 100μΑ και αποφορτισεις στα 1200μΑ (οσο ειναι η ονομαστικη του τιμη).

Αλλαγες στοιχειων, δεν το συνιστω καθολου, δες το ποστ του asot στο αλλο νημα. Θα συμφωνησω οτι οι (σωστες) κολλησεις των στοιχειων ειναι πολυ επιπονες.
Η μετατροπη του battery pack σε λιθιου ειναι εξ'ισου επιπονη, αλλα πως θα φορτιζεις το battery pack? O φορτιστης που εχεις τωρα δεν κανει.

Μετατροπη του εργαλειου σε ρευματος,...τουλαχιστον αυτο θα ειναι ενα ενδιαφερον προτζεκτακι ειδικα αν πιανουν λιγο τα χερια σου :))
Το εχω κανει με ενα παλιο δραπανο μακιτα (επαιρνε μπαταριες καδμιου). Το μυστικο (για να μην το εχεις μονιμα σε καλωδιο) ειναι να γινει πατεντα στην συνδεση του εργαλειου με τον φορτιστη με βυσμα.

Η καλυτερη λυση ειναι νεα αγορα..
 
Το έχω δει αυτο στο χαλάνδρι με ταμπέλα singer ! Με την πρώτη ευκαιρία θα περάσω να τους ρωτησω . Σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες!

Ρώτα και στην Αγία Παρασκευή, (Ελληνοσερβικής φιλίας & Ελπίδος) απέναντι και διαγώνια από το πρώην Sprider. Έχει κατάστημα για ανταλλακτικά οικιακών συσκευών. Έχω αλλάξει αντίσταση σε ψηστιέρα του 1998 (με υφασμάτινο ασπρόμαυρο καλώδιο και φίς από πορσελάνη). Πολύ εξυπηρετικοί.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Returned from the dead...

Μετατροπη του εργαλειου σε ρευματος,...τουλαχιστον αυτο θα ειναι ενα ενδιαφερον προτζεκτακι ειδικα αν πιανουν λιγο τα χερια σου :))
Το εχω κανει με ενα παλιο δραπανο μακιτα (επαιρνε μπαταριες καδμιου). Το μυστικο (για να μην το εχεις μονιμα σε καλωδιο) ειναι να γινει πατεντα στην συνδεση του εργαλειου με τον φορτιστη με βυσμα.


Πριν διαβάσω το post σου, για τη μετατροπή σε ρεύματος, σκεφτόμουν να βρω μετασχηματιστή 220/15 σε μέγεθος που να χωράει μέσα στο κέλυφος της μπαταρίας, και με τρύπα σ' αυτό θα βγει το καλώδιο για το ρεύμα.

Με την πρότασή σου μπερδεύτηκα λίγο γιατί, αν είδες τη φωτο, το κέλυφος της μπαταρίας κουμπώνει ανάποδα στο φορτιστή, οπότε δεν μπορεί να συνδυαστεί με το κατσαβίδι. Μήπως εννοείς κάτι άλλο και δεν το καταλαβαίνω;
 
Φαντάζομαι εννοεί τροφοδοτικό (πχ σαν των υπολογιστών, αλλα με σωστή έξοδο, πχ 14V/4A) το οποίο να είναι φουλ εξωτερικό και να βάλεις ένα "θηλυκό βύσμα" στην (αδεια) μπαταριοθήκη...!
 
Re: Απάντηση: Returned from the dead...

Ομολογώ ότι δεν γνώριζα την ύπαρξη του νήματος μέχρι σήμερα το πρωί που το υπέδειξε ο Κυριάκος.
Ασχολήθηκα με το επαναφορτιζόμενο κατσαβίδι Budget BAS 1445 που είχα αγοράσει πριν από 10 χρόνια περίπου και εκτός από τις πρώτες 1-2 φορές που το δοκίμασα τότε, δεν το ξαναχρησιμοποίησα μέχρι χθες που το βρήκα σε μια εκκαθάριση ντουλαπιών (πόσα και πόσα ξεχασμένα δεν βρίσκουμε έτσι).

Όταν το έβγαλα από το βαλιτσάκι, δεν λειτουργούσε, φυσικά, και απευθύνθηκα στα Εργαλεία Μπαταρίας για βοήθεια, η οποία ήρθε αμέσως και μάλιστα καταιγιστική.

Μετά από επαναφόρτιση της μπαταρίας του κατσαβιδιού και, για πρώτη φορά, της 2ης, άνοιγμα του καπακιού της μπαταρίας για την επισκόπηση των στοιχείων, και ελαφρύ ξύσιμο της πρασινίλας (οξείδωσης) στο έλασμα του αρνητικού πόλου της 1ης μπαταρίας, διαπίστωσα ότι η μπαταρίες γύρισαν το μοτέρ και μάλιστα με αρκετή δύναμη. Ακολούθησε καθάρισμα της πρασινίλας με το Desoxidante τόσο στο έλασμα της μπαταρίας όσο και στο αντίστοιχο του κατσαβιδιού και τα μικροπροβλήματα διακοπών παροχής ρεύματος εξαφανίστηκαν !!!

Προφανώς, αναβάλλεται η σκέψη για αντικατάστασή του, προς το παρόν ...

1. Το βαλιτσάκι του εργαλείου

2. Και το εσωτερικό του

3. Το επαναφορτιζόμενο κατσαβίδι με τη μπαταρία σε λειτουργία


4. Η 2η μπαταρία σε φόρτιση


5. Η 1η μπαταρία λυμένη με λίγα ίχνη της πρασινίλας (οξείδωσης) που έμειναν μετά το καθάρισμα

Τι μου θυμισες τωρα. Το ειχα και γω αυτο, απλα με ενα σετ κατααβιδιου. Απο τα πρωτα μου εργαλεια, το πρωτο μπαταριας. Δουλεψε ελαχιστα. Και απλα εμεινε απο κπαταριες και εφαγανε σουτ ξεγυρισμενο...
 
@asot

Μήπως θα ήταν σωστή λύση να λύσω το φορτιστή και να τραβήξω καλώδιο από την έξοδό του στα ελάσματα της χειρολαβής του κατσαβιδιού.

Με την ευκαιρία, τα 4Α (14V/4A) πως προκύπτουν;
 
Το 4Α ήταν παράδειγμα, αν και υποψιάζομαι οτι είναι κοντά στο επιθυμητό ρεύμα εξόδου...
Για δώσε μια φωτό από το "ταμπελάκι" του φορτιστή!