Kosh
AVClub Fanatic
Δεν υπαρχει καμμια περιπτωση να εχεις ληψεις αναφορας με ψηφιακο μεσο. Ποτε Δεν θα εισαι σιγουρος οτι δεν εχει μπει καποιος παραγοντας στην αλλοιωση της φωτογραφιας.
Αποψη μου ειναι οτι μονο με θετικο φιλμ και η δυνατον να βαλεις στο καδρο και μια καρτα της Kodak πανω στο πανι για να εισαι σιγουρος για την πιστοτητα της εκθεσης δυναμικα και χρωματικα.
αυτη ειναι η καρτα της kodak την οποια τραβαμε μεσα στο καδρο σε ταινιες για να εχουμε ενα reference και να ξερουμε που ειμαστε.
Το θετικο φιλμ ειναι τα slides. Δεν υποκεινται σε υποκειμενικες διεργασιες οπως το αρνητικο αρα ειναι πιο καταλληλα για την ληψη sceenshots.
Τωρα για τις αλλοιωσεις στην ληψη και επεξεργασια με ψηφιακο μεσο μπορουμε να μιλαμε μερες.....
Αποψη μου ειναι οτι μονο με θετικο φιλμ και η δυνατον να βαλεις στο καδρο και μια καρτα της Kodak πανω στο πανι για να εισαι σιγουρος για την πιστοτητα της εκθεσης δυναμικα και χρωματικα.
αυτη ειναι η καρτα της kodak την οποια τραβαμε μεσα στο καδρο σε ταινιες για να εχουμε ενα reference και να ξερουμε που ειμαστε.
Το θετικο φιλμ ειναι τα slides. Δεν υποκεινται σε υποκειμενικες διεργασιες οπως το αρνητικο αρα ειναι πιο καταλληλα για την ληψη sceenshots.
Τωρα για τις αλλοιωσεις στην ληψη και επεξεργασια με ψηφιακο μεσο μπορουμε να μιλαμε μερες.....