Ρυθμίσεις.......για προβολείς

Δεν υπαρχει καμμια περιπτωση να εχεις ληψεις αναφορας με ψηφιακο μεσο. Ποτε Δεν θα εισαι σιγουρος οτι δεν εχει μπει καποιος παραγοντας στην αλλοιωση της φωτογραφιας.

Αποψη μου ειναι οτι μονο με θετικο φιλμ και η δυνατον να βαλεις στο καδρο και μια καρτα της Kodak πανω στο πανι για να εισαι σιγουρος για την πιστοτητα της εκθεσης δυναμικα και χρωματικα.



5DII-400.jpg



αυτη ειναι η καρτα της kodak την οποια τραβαμε μεσα στο καδρο σε ταινιες για να εχουμε ενα reference και να ξερουμε που ειμαστε.


Το θετικο φιλμ ειναι τα slides. Δεν υποκεινται σε υποκειμενικες διεργασιες οπως το αρνητικο αρα ειναι πιο καταλληλα για την ληψη sceenshots.


Τωρα για τις αλλοιωσεις στην ληψη και επεξεργασια με ψηφιακο μεσο μπορουμε να μιλαμε μερες.....
 
Aυτη ειναι η αποψη που ενστερνιζομαι και κατεθεσα σε αντιστοιχη συζητηση σε αλλο φορουμ.

Εκει εγιναν και αρκετα πειραματα αλλα χωρις καμια σοβαρη μεθολοδολογια.
 
Καλά με το φίλμ ειναι που δεν θα πάρεις ποτέ τη σωστή θερμοκρασία σε λήψη απο TV λόγω σταθερής daylight/tungsten θερμοκρασίας. Τα films είναι σταθερά σεταρισμένα σε αυτά τα Κέλβιν,εξαιρούνται τα επαγγελματικά slides EPR64 και το EPL50 της Kodak στα οποία έπρεπε να διαβάσεις το χαρτάκι που συνόδευε κάθε συσκευασία για να εισαι σίγουρος μιας και αυτή διέφερε σημαντικά απο παρτίδα σε παρτίδα.

Άλλη σημαντική χρήση της χρωματικής κάρτας της Kodak που ανέφερε ο Κοsh είναι σε λήψεις έργων τέχνης, υφασμάτων και γενικά υφών και χροιών που πρέπει να παραμείνουν όσο το δυνατόν αναλλοίωτες χρωματικά.
 
Last edited:
Βρε παιδιά, αφού εδώ μέσα στο φόρουμ δα, έχει αποδειχθεί, πως οι φωτογραφίες που είναι χρωματικώς πιστές... δεν μας αρέσουν!

Κάτι σαν το ανέκδοτο με τις γυναίκες και τις μεταφράσεις ένα πράμα :flipout:
 
Re: Απάντηση: Ρυθμίσεις.......για προβολείς

Καλά με το φίλμ ειναι που δεν θα πάρεις ποτέ τη σωστή θερμοκρασία σε λήψη απο TV λόγω σταθερής daylight/tungsten θερμοκρασίας. Τα films είναι σταθερά σεταρισμένα σε αυτά τα Κέλβιν

Ξεχνας ομως οτι στον προβολεα (η στην πηγη αν ειναι HTPC) μπορεις να ρυθμισεις την θερμοκρασια χρωματος ωστε να "ερθει" με το φιλμ.


Φυσικα θα μιλαμε για film daylight γιατι οι προβολεις εκει στα "ψυχρα" παιζουνε απο κατασκευης τους.

Οπως και οι τηλεορασεις.