-Γιώργος-
Supreme Member
Re: Samsung 40/46/52A656 Official Thread
Ναι, αυτό ίσχυε και με τις Samsung που έφερνε πέρυσι.
Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα αν τα προϊόντα δεν έρχονται από την αντιπροσωπεία, αρκεί ο πωλητής να ξεκαθαρίζει τι γίνεται σε περίπτωση βλάβης. Μετά ο καθένας ζυγίζει τα + και - και αποφασίζει :a0210:
Γιώργο, το έψαξα λίγο παραπάνω. Δίνει δική τους εγγύηση (2 έτη γενικά/1 έτος για το πάνελ) απο δικό τους ή συνεργαζόμενο service. Εγγυώνται έως και επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση μη επισκευάσιμου προβλήματος π.χ. ζημιά σε πάνελ. Τι γίνεται στην πράξη? Αγνωστο.
Συμφωνώ με όλους ότι είναι σημαντικό το service, αλλά φαντάζομαι συμφωνούμε όλοι ότι οι διαφορές στις τιμές με το idealo σε τρελαίνουν. Ειδικά στην samsung κάποια μοντέλα δίνουν ιδιαίτερα μεγάλες διαφορές.
Καλό θα είναι να κλονιστούν λιγάκι οι εδώ εισαγωγείς και έμποροι, μήπως και γίνουν πιο λογικοί στις τιμές τους.
Ναι, αυτό ίσχυε και με τις Samsung που έφερνε πέρυσι.
Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα αν τα προϊόντα δεν έρχονται από την αντιπροσωπεία, αρκεί ο πωλητής να ξεκαθαρίζει τι γίνεται σε περίπτωση βλάβης. Μετά ο καθένας ζυγίζει τα + και - και αποφασίζει :a0210: