Re: samsung nx1
το 24p cinematic έρχεται από Αμερική (NTSC) όπου εκεί παράγεται κυρίως κινηματογράφος τόσα χρόνια. Είναι στάνταρ και για αυτό το συνεχίζουν.
Εκεί έχει διαφορά αν το συγκρίνεις με το 60p.
Εδώ ευρώπη το 25p ουσιαστικά δεν έχει διαφορά για εμένα και εσένα από το 24p.
Απλά αν κάποιος έχει footage από 24p από κάποια επαγγελματική κάμερα, θα μπορέσει να το ταιριάξει εύκολα με το 24p από το 2ο, 3ο σώμα που έχει (π.χ. samsung nx1).
Τώρα αν ξέρει κάποιος άλλος επιπλέον διαφορά ας πει. Εγώ με τεστ και όταν είχα ασχοληθεί δεν είχα βρει πουθενά διαφορά. Μα πουθενά όσες δοκιμές και αν έκανα (αρκεί η κάμερα να σου δίνει ίδιο bitrate στα 24-25p).
Ξέρεις που βρήκα διαφορά; Να χέσω το cinematic από τα fps είτε είναι 24 είτε 60. Το πραγματικά cinematic έρχεται από τη σωστή επεξεργασία χρώματος, από το εύρος της εικόνας (cinematic σημαίνει δείχνω και περιβάλλοντα χώρο) και φυσικά το ΌΧΙ ρηχό DOF σε όλη την ταινία πανάθεμα τα indie του vimeo.com που τα βλέπεις και νομίζεις ότι απέκτησες μυοπία!!!. Δεν αναφέρω καν την εναλλαγή σκηνών γιατί εκεί δεν σε βοηθάει ούτε φακός ούτε σώμα και δεν άκουσα να παίζει cinematic χωρίς σκηνοθέτη ποτέ.
Εξάλλου αν θέλεις να τραβήξεις δράση το 24/25p είναι καταστροφή με αυτές τις κάμερες. Τράβα με 50/60p και φτιάξε το χρώμα και τα υπόλοιπα και μια χαρά θα είσαι.