Samsung PS C7000 / C6900 Plasma : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Απάντηση: Re: Samsung PS C7000 / C6900 Plasma : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Κ. Ποτακιδη και εγω τα ιδια γυαλια εχω,βεβαια δε τα εχω δοκιμασει σε original 3d,αλλα χανουν επισης το συγχρονισμο στιγμιαια καποιες φορες.Τα πηρα απο το satourn και το σκεφτομαι για αλλαγη

Δεν φτενέ τα γυαλιά φίλε μου αφού έπαιξαν σε 3 τηλεοράσεις και έκαναν ακριβώς το ίδιο πρόβλημά σε 2 6900. Αρα η κάτι δεν πάει καλά είτε με τη συνεργασία τους με την 6900 η κάτι δεν στέλνει σωστά η 6900. Θα το μάθω αύριο που θα πάρω τηλ στο service
βέβαια εσένα χάνουν στιγμιαία την επαφή ενώ εμένα τη βοσκούν ( στιγμιαία)
 
Γεια το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ με τα γυαλιά του δώρου Samsung SSG-2100AB
Κλειδώνουν και ξεκλειδώνουν.
Έχω πάρει και 1 ζευγάρι επαναφορτιζόμενα Samsung SSG-2200AR δεν έχουν κανένα πρόβλημα.
 
Το σωστό συμπέρασμα είναι αφού με τα ( SSG-2200AR ) δεν έχουν κανένα πρόβλημα , ότι μάλλον έχουν πρόβλημα τα ( SSG-2100AB ) και όχι η 6900
 
Απάντηση: Re: Samsung PS C7000 / C6900 Plasma : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Το σωστό συμπέρασμα είναι αφού με τα ( SSG-2200AR ) δεν έχουν κανένα πρόβλημα , ότι μάλλον έχουν πρόβλημα τα ( SSG-2100AB ) και όχι η 6900
ναι τοτε γιατί τα γυαλια μου επέλεξαν κανονικά σε άλλες samsunh εκτός απο την 6900? Αρα δεν συνεργάζεται σωστά με τα 2100 . Αν συμβαίνει κατι τέτοιο υπάρχει φαουλ απο την samsing που δεν προειδοποιεί για την ασυμβατότητα αυτη / Αλήθεια που αναφέρθηκε οτι δουλεύει μια χαρα με τα 2200?
 
Καλησπέρα! Τελικά αξίζει να την αγοράσω την 6900? Έχω διαβάσει περίπου όλες τις σελίδες και αντί να αποφασίζω, πιο πολύ μπερδεύομαι.... Την βρήκα προσφορά με το DVD και τα γυαλιά και «ψήνομαι»…
 
Απάντηση: Re: Samsung PS C7000 / C6900 Plasma : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Καλησπέρα! Τελικά αξίζει να την αγοράσω την 6900? Έχω διαβάσει περίπου όλες τις σελίδες και αντί να αποφασίζω, πιο πολύ μπερδεύομαι.... Την βρήκα προσφορά με το DVD και τα γυαλιά και «ψήνομαι»…

αν ξέρεις τι έτσι plasma και φυσικά αξίζει -bye-
και καλως ήρθες στην παρέα μας
 
Καλώς σας βρήκα.
Έχω δει αρκετές Plasma ζωντανά και πραγματικά είναι σε άλλο επίπεδο σε σχέση με τις άλλες (Led, Lcd). Απλά με προβληματίζει το θέμα με το στρώσιμο, τα είδωλα και για παράδειγμά και αυτό που αναφέρεις με τα 3D γυαλιά. Επειδή αν πραγματικά έχει θέμα ασυμβατότητας και με άλλα γυαλιά τότε αδίκως το 3d. Και επειδή είμαι φαν του 3d (έχω μόνιτορ και πολύ καλή κάρτα σε συνδυασμό με 3d γυαλιά) δεν θα ήθελα σε τόσες ίντσες τελικά να πάει χαμένο.
 
Σήμερα ήρθε του κολλητού μου η 6900.
Εκείνος τη πήρε χωρίς τα δώρα κ έτσι πήρε τα απλά γυαλιά με το έργο.
Τα δικά του δεν ξεκλειδώνουν ούτε στη δικιά του ούτε στη δικιά μου 6900
Τα δικά μου γυαλιά ξεκλείδωναν κ στη δίκια του 6900.
Μήπως έχει πρόβλημα η συγκεκριμένη παρτίδα του δώρου?
 
Καλησπέρα! Τελικά αξίζει να την αγοράσω την 6900? Έχω διαβάσει περίπου όλες τις σελίδες και αντί να αποφασίζω, πιο πολύ μπερδεύομαι.... Την βρήκα προσφορά με το DVD και τα γυαλιά και «ψήνομαι»…

Που την βρηκες αγαπητε φιλε και πόσο?
 
Στα ξενα forum εχουν βρει μια μπακαλε τεχνικη για να μην ξεσυγχρονιζουν τα γυαλια. Παρτε λιγο μαυρη μονωτικη και καλυψτε την περιοχη που ειναι ο αισθητηρας των γυαλιων. Αφηστε ελαχιστο να προεξεχει.

Για δειτε τωτα ξεσυγχρονιζουν?
 
Τρελή ταλαιπωρία σήμερα και δυστυχώς δεν τελείωσα.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα απ την αρχή. Ξυπνάω σήμερα το πρωί και παίρνω τηλέφωνο στο service εδώ στη Θεσσαλονίκη .

Μετά τις καλημερες και τα σχετικά με προωθούν στο τεχνικό τμήμα. Ξανα μανα καλημερες και ξεκινώ να πω τον πόνο μου. Αφού αφηγούμαι όλα τα σχετικά με τις άλλες tv που κλείδωναν με τα γυαλιά μου . Αυτο δε γινεται μου λέει να κλειδώνουν κατ επιλογή .Του λέω πως έχουν αναφερθεί κι άλλα παρόμοια περιστατικά σε forum . Ε αυτό ήταν , λες και του έβρισα το σόι .
Αυτά είναι βλακείες από άσχετους που γράφουν στα forum. Μη κάθεσαι και διαβάζεις οτι νανε μου λέει, εμείς τα έχουμε γραμμένα κάτι τέτοια . Ναι αλλα αν τα διαβάζατε θα ξέρατε τώρα για το πρόβλημα του λέω και δεν θα μου λέγατε πως αυτό δε γίνεται. Με τα πολλά μου λέει φερε την TV και τα γυαλιά απο δω να τα δούμε. Τι λές άνθρωπε μου του λέω , την αγόρασα πριν 2 μέρες , την κρέμασα και μου πήρε 7 - 8 ώρες να την καλώδιωσηω και να τη στήσω και τώρα θα την ξεκρεμάσω για να διαπιστώσετε απλά ότι δεν κλειδώνει με τα γυαλιά κάτι που σας λέω πως το έχω τσεκάρει? Δε με πιστεύετε του λέω? Ας έρθει ένας τεχνικός απ εδώ να τη δει και ας φέρει μαζί του απλά ένα άλλο μοντέλο γυαλιά να το δούμε. Αυτό δε γίνεται μου λέει , πρέπει να τη φέρετε εδώ ( στην άλλη άκρη της πόλης) . Ελάτε να την πάρετε του λέω . Δεν μπορούμε λεει , έχουν απεργία τα φορτηγά. Τα παίρνω και το κλείνω .

Παίρνω στο κεντρικό service στην Αθήνα .

Καλημερες και τα σχετικά. Τους λέω οτι εχω το πρόβλημα αυτο και μου λένε οτι πρέπει να την πάτε στο service εσείς γιατί αν έρθει κάποιος εκεί και δεν έχει κατι η tv θα πρέπει να πληρώσετε εσείς. Τους λέω πως θέλω κάποιον άλλο άμεσα υπεύθυνο με τη Fourlis και μου έδωσε ενα άλλο τηλέφωνο όπου πήρα και έκανα παράπονα για κακή εξυπηρέτηση απ το service . Αφού περίμενα στη γραμμή για 4-5 λεπτά μου λένε να πάω στο Κοστ/λο που την αγόρασα και να πάρουν αυτοι τηλέφωνο στο service και να πιέσουν την κατάσταση. Παω λοιπόν ξανά στο κοτσο/λο και βρίσκω εκεί κατα τύχη έναν πωλητή της samsung που έστηνε κάτι . Του λέω ελα δω να κάνουμε ένα test Και πράγματι ο Άνθρωπος είδε το πρόβλημα . Έρχεται σε λίγο ο υπεύθυνος του τμήματος που μίλησα και την προηγούμενη μέρα και το τσέκαρε και ο ίδιος και μου είπε πως ναι υπάρχει πρόβλημα και με παρέπεμψε στο service. Του λέω το ιστορικό με το service και του προτείνω να μου δώσει για λίγο κάποια απο τα γυαλιά που έχουν εκεί για επίδειξη να τα δοκιμάσω στη δική μου tv για να βγάλουμε και ασφαλέστερο συμπέρασμα πριν τη στείλω για service. Αυτό δε γίνεται μου λέει , δε μπορώ να σου δωσω γυαλιά του μαγαζιού. Ωραία τοτε του λέω , ζητώ αντικατάσταση της tv . Για να γίνει αυτο μου λέει πρέπει πρώτα να τη δει το service άρα δε τη γλιτώνεις την επίσκεψη σ αυτους. Πάρε τοτε εσυ τηλέφωνο όπως μου είπαν και απ την Αθηνα και πες τους ότι όντως υπάρχει πρόβλημα μιας και το είδες και με τα μάτια σου. Παίρνει που λέτε τηλέφωνο και τι λέει . Ναι έχουν μάλλον πρόβλημα τα γυαλιά ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ. Τα παίρνω και λέω πολύ καλά , θα πάω αλλού.

Σε μισή ώρα με παίρνει ο ίδιος τηλέφωνο και μου δίνει έναν αριθμό να μιλήσω μ έναν τεχνικό στο service να μου πει τι πρέπει να κάνω . Παίρνω λοιπόν και σ αυτόν και διαπιστώνω πως είναι ο πρώτος που μου είπε για τα forum και τα σχετικά. Μου λέει το απίστευτο. Βγάλε τις ζελατίνες απ την πρόσοψη που πιθανόν εμποδίζουν τον κέρσορα να στείλει σήμα στα γυαλιά και θα παίξει. Μα δεν εχω ζελατίνες άνθρωπε μου , τις αφαίρεσα με το που βγήκε η tv απ τη συσκευασία της . Κάθεσαι τοτε μου λέει πολύ μακριά και δε σε βλέπει . Στο ένα μέτρο είμαι του απαντώ. Ε είσαι πολύ κοντά μου λέει . Έχω πάει και στα 2 του λέω . Πάλι κοντά είσαι μου λέει. Και καλά λεω γιατί τότε σε όλες τις άλλες Tv παίζει απ όπια θέση και να είσαι και στη δική μου θέλει μέτρημα το που θα κάθομαι .

Με τα πολλά μου λέει να πάω στον Κοτσο/λο και να μου αντικαταστήσουν τα γυαλιά γιατί είναι δική τους ευθύνη και δεν καλύπτονται απο εγγύηση . Πάλι τα γυαλιά στο χέρι και πάλι στον κοτσο/λο. Ο υπάλληλος που ήταν τις άλλες δυο φορές είχε σχολάσει. Ήταν μια κοπέλα εκεί που προφανώς ειχε ενημερωθεί για την περίπτωση μου και προθυμοποιήθηκε να προβεί σε αντικατάσταση των γυαλιών αλλα πρώτα θα έπρεπε να το τσεκάρει και η ίδια . Βάζει λοιπόν το bluray να παίζει και ως δια μαγείας τα γυαλιά μου κλείδωσαν κανονικά στην 6900 . Αρα ? άρα δεν φταίνε τα γυαλιά μου λέει. Ξανά πίσω στο σπίτι και ξανά τηλέφωνο στο service . Αύριο το πρωί θα τη φορτώσω και θα την πάω εγώ από κει μαζί με τα γυαλιά μου μπας και βγάλω καμιά άκρη . Ξέχασα να σας αναφέρω πως όταν επέστρεψα σπίτι τα γυαλιά που έπαιξαν τελικά στην άλλη 6900 , άρχισαν να παίζουν στιγμιαία και στη δική μου αλλά χωρίς να έχω ενεργοποιημένο το 3D κουφά πράγματα ....
 
Re: Απάντηση: Samsung PS C7000 / C6900 Plasma : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Τρελή ταλαιπωρία σήμερα και δυστυχώς δεν τελείωσα.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα απ την αρχή. Ξυπνάω σήμερα το πρωί και παίρνω τηλέφωνο στο service εδώ στη Θεσσαλονίκη .

Μετά τις καλημερες και τα σχετικά με προωθούν στο τεχνικό τμήμα. Ξανα μανα καλημερες και ξεκινώ να πω τον πόνο μου. Αφού αφηγούμαι όλα τα σχετικά με τις άλλες tv που κλείδωναν με τα γυαλιά μου . Αυτο δε γινεται μου λέει να κλειδώνουν κατ επιλογή .Του λέω πως έχουν αναφερθεί κι άλλα παρόμοια περιστατικά σε forum . Ε αυτό ήταν , λες και του έβρισα το σόι .
Αυτά είναι βλακείες από άσχετους που γράφουν στα forum. Μη κάθεσαι και διαβάζεις οτι νανε μου λέει, εμείς τα έχουμε γραμμένα κάτι τέτοια . Ναι αλλα αν τα διαβάζατε θα ξέρατε τώρα για το πρόβλημα του λέω και δεν θα μου λέγατε πως αυτό δε γίνεται. Με τα πολλά μου λέει φερε την TV και τα γυαλιά απο δω να τα δούμε. Τι λές άνθρωπε μου του λέω , την αγόρασα πριν 2 μέρες , την κρέμασα και μου πήρε 7 - 8 ώρες να την καλώδιωσηω και να τη στήσω και τώρα θα την ξεκρεμάσω για να διαπιστώσετε απλά ότι δεν κλειδώνει με τα γυαλιά κάτι που σας λέω πως το έχω τσεκάρει? Δε με πιστεύετε του λέω? Ας έρθει ένας τεχνικός απ εδώ να τη δει και ας φέρει μαζί του απλά ένα άλλο μοντέλο γυαλιά να το δούμε. Αυτό δε γίνεται μου λέει , πρέπει να τη φέρετε εδώ ( στην άλλη άκρη της πόλης) . Ελάτε να την πάρετε του λέω . Δεν μπορούμε λεει , έχουν απεργία τα φορτηγά. Τα παίρνω και το κλείνω .

Παίρνω στο κεντρικό service στην Αθήνα .

Καλημερες και τα σχετικά. Τους λέω οτι εχω το πρόβλημα αυτο και μου λένε οτι πρέπει να την πάτε στο service εσείς γιατί αν έρθει κάποιος εκεί και δεν έχει κατι η tv θα πρέπει να πληρώσετε εσείς. Τους λέω πως θέλω κάποιον άλλο άμεσα υπεύθυνο με τη Fourlis και μου έδωσε ενα άλλο τηλέφωνο όπου πήρα και έκανα παράπονα για κακή εξυπηρέτηση απ το service . Αφού περίμενα στη γραμμή για 4-5 λεπτά μου λένε να πάω στο Κοστ/λο που την αγόρασα και να πάρουν αυτοι τηλέφωνο στο service και να πιέσουν την κατάσταση. Παω λοιπόν ξανά στο κοτσο/λο και βρίσκω εκεί κατα τύχη έναν πωλητή της samsung που έστηνε κάτι . Του λέω ελα δω να κάνουμε ένα test Και πράγματι ο Άνθρωπος είδε το πρόβλημα . Έρχεται σε λίγο ο υπεύθυνος του τμήματος που μίλησα και την προηγούμενη μέρα και το τσέκαρε και ο ίδιος και μου είπε πως ναι υπάρχει πρόβλημα και με παρέπεμψε στο service. Του λέω το ιστορικό με το service και του προτείνω να μου δώσει για λίγο κάποια απο τα γυαλιά που έχουν εκεί για επίδειξη να τα δοκιμάσω στη δική μου tv για να βγάλουμε και ασφαλέστερο συμπέρασμα πριν τη στείλω για service. Αυτό δε γίνεται μου λέει , δε μπορώ να σου δωσω γυαλιά του μαγαζιού. Ωραία τοτε του λέω , ζητώ αντικατάσταση της tv . Για να γίνει αυτο μου λέει πρέπει πρώτα να τη δει το service άρα δε τη γλιτώνεις την επίσκεψη σ αυτους. Πάρε τοτε εσυ τηλέφωνο όπως μου είπαν και απ την Αθηνα και πες τους ότι όντως υπάρχει πρόβλημα μιας και το είδες και με τα μάτια σου. Παίρνει που λέτε τηλέφωνο και τι λέει . Ναι έχουν μάλλον πρόβλημα τα γυαλιά ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ. Τα παίρνω και λέω πολύ καλά , θα πάω αλλού.

Σε μισή ώρα με παίρνει ο ίδιος τηλέφωνο και μου δίνει έναν αριθμό να μιλήσω μ έναν τεχνικό στο service να μου πει τι πρέπει να κάνω . Παίρνω λοιπόν και σ αυτόν και διαπιστώνω πως είναι ο πρώτος που μου είπε για τα forum και τα σχετικά. Μου λέει το απίστευτο. Βγάλε τις ζελατίνες απ την πρόσοψη που πιθανόν εμποδίζουν τον κέρσορα να στείλει σήμα στα γυαλιά και θα παίξει. Μα δεν εχω ζελατίνες άνθρωπε μου , τις αφαίρεσα με το που βγήκε η tv απ τη συσκευασία της . Κάθεσαι τοτε μου λέει πολύ μακριά και δε σε βλέπει . Στο ένα μέτρο είμαι του απαντώ. Ε είσαι πολύ κοντά μου λέει . Έχω πάει και στα 2 του λέω . Πάλι κοντά είσαι μου λέει. Και καλά λεω γιατί τότε σε όλες τις άλλες Tv παίζει απ όπια θέση και να είσαι και στη δική μου θέλει μέτρημα το που θα κάθομαι .

Με τα πολλά μου λέει να πάω στον Κοτσο/λο και να μου αντικαταστήσουν τα γυαλιά γιατί είναι δική τους ευθύνη και δεν καλύπτονται απο εγγύηση . Πάλι τα γυαλιά στο χέρι και πάλι στον κοτσο/λο. Ο υπάλληλος που ήταν τις άλλες δυο φορές είχε σχολάσει. Ήταν μια κοπέλα εκεί που προφανώς ειχε ενημερωθεί για την περίπτωση μου και προθυμοποιήθηκε να προβεί σε αντικατάσταση των γυαλιών αλλα πρώτα θα έπρεπε να το τσεκάρει και η ίδια . Βάζει λοιπόν το bluray να παίζει και ως δια μαγείας τα γυαλιά μου κλείδωσαν κανονικά στην 6900 . Αρα ? άρα δεν φταίνε τα γυαλιά μου λέει. Ξανά πίσω στο σπίτι και ξανά τηλέφωνο στο service . Αύριο το πρωί θα τη φορτώσω και θα την πάω εγώ από κει μαζί με τα γυαλιά μου μπας και βγάλω καμιά άκρη . Ξέχασα να σας αναφέρω πως όταν επέστρεψα σπίτι τα γυαλιά που έπαιξαν τελικά στην άλλη 6900 , άρχισαν να παίζουν στιγμιαία και στη δική μου αλλά χωρίς να έχω ενεργοποιημένο το 3D κουφά πράγματα ....

Πω, πω ταλαιπωρία.
Όλη την μέρα στον δρόμο και στο τηλέφωνο την έβγαλες. Απλά διαπιστώνω ότι στην Ελλάδα, πολλές εταιρείες (είτε εμπορικά μαγαζιά, είτε οι αντιπροσωπίες) απλά θέλουν να «πουλάνε» και μετά «δεν σε είδα, δεν σε ξέρω». Δυστυχώς…
Ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα και να μην χρειαστείς να κάνεις ολόκληρη μετακόμιση.
Τελικά και εγώ την παράγγειλα σήμερα… Ελπίζω να έχω καλύτερη τύχη με τα γυαλιά, ΟΤΑΝ την παραλάβω, ελέω απεργίας….
 
Re: Απάντηση: Samsung PS C7000 / C6900 Plasma : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

@ΠΟΤΑΚΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
Η απάντηση στο ερώτημα σου είναι
Ακριβώς στο προηγούμενο ποστ από το δικό σου . Στο 742.

_________________

ΟΣΟ αφορά την Οδύσσεια ενός ταλαιπωρημένου ιδιοκτήτη ασυγχρόνιστου 3D.
Ένα έχω να σου πω .:violent-smiley-008:

Αναιτιολόγητη ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ στην TV και στα Γυαλιά .

Μαζί με μία ευχή για ταξίδι και sex .... ξέρεις το γνωστό ( να πάτε να γ@μ...τε )
 
ωπ σε καμμια περιπτωση μην μετακινησεις την τηλεοραση...
εμενα για προβλημα με καμμενο πιξελ ηρθανε σπιτι μου και την ειδανε και δωσανε επιτοπου εντολη αντικαταστασης και εγινε η αντικατασταση απο το μαγαζι.
Ζητησε τα στοιχεια του τεχνικου/υπευθυνου του σερβις και πες του οτι θα φαει καταγγελια στο 1520 και στα κεντρικα της samsung για κοροϊδια.
Ειναι υπωχρεωμενοι να ερθουνε σπιτι σου.
Μην μασας ζητας αντικατασταση αφου ειναι καινουργια η τηλεοραση.
Μην μπλεξεις σε καμμια περιπτωση με σερβις..
 
την πήγα σήμερα το πρωί εκεί . Την παρέλαβαν και όντως διαπίστωσαν κι αυτοί ότι δεν λειτουργεί σωστά. Την άφησα μέχρι το μεσημέρι να δουν αν είναι κάποιο θέμα με το software ειδάλλως θ αντικατασταθεί . Άντε να δούμε... Σήμερα πάντως ήταν εξυπηρετικότατοι
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Samsung PS C7000 / C6900 Plasma : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλ

@ΠΟΤΑΚΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
Η απάντηση στο ερώτημα σου είναι
Ακριβώς στο προηγούμενο ποστ από το δικό σου . Στο 742.

_________________

ΟΣΟ αφορά την Οδύσσεια ενός ταλαιπωρημένου ιδιοκτήτη ασυγχρόνιστου 3D.
Ένα έχω να σου πω .:violent-smiley-008:

Αναιτιολόγητη ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ στην TV και στα Γυαλιά .

Μαζί με μία ευχή για ταξίδι και sex .... ξέρεις το γνωστό ( να πάτε να γ@μ...τε )
Φιλε μου αν και παράδοξο το δοκίμασα αλλά δεν...
 
Επιτελους, μετα απο 4 μηνες,αλλαξε.........η υπογραφη μου.Εντυπωσεις απο αυριο.-bye-

Υ.Γ Επρεπε να ερθει η ονομαστικη μου γιορτη για να φερει ο Φουρλης την tv.
 
Μόλις με πήραν απ το service . Έτυμη η TV . Ήταν θέμα firmware που κάπου δεν έκατσε καλά και φυσικά εγώ δεν είχα τη δυνατότητα να το ξαναπεράσω από πάνω αφού έβρισκε ότι φοράει το τελευταίο . Ας ελπίσουμε οτι εδω τελειώνει το μαρτύριο μου . Οχι τίποτα αν την αντικαθιστούσαν θα πήγαινε τσάμπα το στρώσιμο καπου 100 ώρες δηλαδή