Samsung PS E6500 Plasma : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Χθές έλαβα τλεφώνημα απο τον προιστάμενο του τμήματος εξ. πελατών και με ενημέρωσε οτι αλλαγή τηλεόρασης δεν μπορούν να κάνουν αλλά θα αντικαταστήσουν το πάνελ ξανα! Μου είπε οτι το πάνελ συνοδεύεται απο εγγύηση 2 ετών με βάση την ευρωπαϊκή νομοθεσία και είναι υποχρεωμένοι να το αντικαταστήσουν.Σε ερωτησή μου γιατί κάποιοι συνάδελφοι ή υφιστάμενοί του λένε 6 μήνες δεν μου έδωσε επαρκεί απάντηση και ήταν και μασημένη.Σε περίτωση που δεν υπάρχουν πια πάνελ για αντικατάσταση τότε γίνεται απο την εταιρεία μια πολύ καλή εκπτωση με μια μικρή επιβάρυνση του πελάτη άσχετα αν είναι μέσα στην εγγύηση ή οχι.Για να με κατωχυρώση γραπτά μου είπε να του υποβάλω τα ερωτηματά μου γραπτά και θα λάβω ως απάντηση αυτά που είπαμε τηλεφωνικά(2 χρόνια εγγύηση κ.α.).Οπότε πάμε για 4ο πάνελ περιλαμβανομένου και της αρχικής αγοράς, όπως είπαμε πάνελ να υπάρχουν και ολα καλά.
 
Η αντικατάσταση της οθόνης έγινε και για κατοχύρωση των λεγομένων περί εγγύησης του ανταλλακτικού και διαφόρων άλλων ερωτήσεων μου για το θέμα έκανα ενα mail και έλαβα και γραπτά αυτά που συζητήθηκαν.

Τα στοιχεία του υπευθύνου είναι στη διάθεση όποιου συμφορουμίτη τα χρειαστεί.

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas.



α) Η αντικατάσταση της οθόνης θα γίνει στο πλαίσιο της εγγύησης όπως με ενημερώσατε, η νέα οθόνη με πόσο χρόνο εγγύησης καλύπτεται.

Απ: Το ανταλλακτικό το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για την επισκευή της συσκευής σας,θα καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών.


β) Στο μέλλον μέσα σε αυτό το χρόνο εγγύησης αν παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα και αντικατασταθεί η νέα οθόνη θα εχει και αυτή δικό της χρόνο εγγύησης ή θα ισχύει η εγγύηση της προηγούμενης οθόνης για το υπόλοιπο διάστημα.
Απ: Το κάθε ανταλλακτικό το οποίο χρησιμοποιούμε για την επισκεύη οποιουδήποτε προϊόντος καλύπτεται απο την δική του ανεξάρτητη εγγύηση. Επομένως σε περίπτωση αντικατάστασης της νέας οθόνης, το ανταλλακτικό θα έχει εκ νέου 2 έτη εγγύηση.


γ) Σε περίπτωση αδυναμίας κάλυψης της Samsung με οθόνη στο πλαίσιο της εγγύησης ή όχι και λόγω του κακού παρελθόντος με παρουσία του ίδιου προβλήματος στα μέχρι τώρα αντικατασταθέντα πάνελ τι προβλέπει η Samsung για την κάλυψη του πελάτη.
Απ: Σε περίπτωση αδυναμίας κάλυψης θα εξετάσουμε όλες τις παραμέτρους της υπόθεσης σας και φυσικά θα προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να σας εξυπηρετήσουμε. Οι απαραίτητες αυτές ενέργειες διαφέρουν ανάλογα με το ιστορικό και τα δεδομένα της κάθε υπόθεσης. Αναλόγως την υπόθεση υπάρχει ενδεχόμενο προσφοράς προς εσάς για αγορά καινούριας συσκευής με δική σας συμμετοχή το ποσό της οποίας θα εξαρτάται από παραμέτρους όπως: έτος κατασκευής της παλιάς συσκευής κλπ.
 
Η αντικατάσταση της οθόνης έγινε και για κατοχύρωση των λεγομένων περί εγγύησης του ανταλλακτικού και διαφόρων άλλων ερωτήσεων μου για το θέμα έκανα ενα mail και έλαβα και γραπτά αυτά που συζητήθηκαν.

Τα στοιχεία του υπευθύνου είναι στη διάθεση όποιου συμφορουμίτη τα χρειαστεί.

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas.



α) Η αντικατάσταση της οθόνης θα γίνει στο πλαίσιο της εγγύησης όπως με ενημερώσατε, η νέα οθόνη με πόσο χρόνο εγγύησης καλύπτεται.

Απ: Το ανταλλακτικό το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για την επισκευή της συσκευής σας,θα καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών.


β) Στο μέλλον μέσα σε αυτό το χρόνο εγγύησης αν παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα και αντικατασταθεί η νέα οθόνη θα εχει και αυτή δικό της χρόνο εγγύησης ή θα ισχύει η εγγύηση της προηγούμενης οθόνης για το υπόλοιπο διάστημα.
Απ: Το κάθε ανταλλακτικό το οποίο χρησιμοποιούμε για την επισκεύη οποιουδήποτε προϊόντος καλύπτεται απο την δική του ανεξάρτητη εγγύηση. Επομένως σε περίπτωση αντικατάστασης της νέας οθόνης, το ανταλλακτικό θα έχει εκ νέου 2 έτη εγγύηση.


γ) Σε περίπτωση αδυναμίας κάλυψης της Samsung με οθόνη στο πλαίσιο της εγγύησης ή όχι και λόγω του κακού παρελθόντος με παρουσία του ίδιου προβλήματος στα μέχρι τώρα αντικατασταθέντα πάνελ τι προβλέπει η Samsung για την κάλυψη του πελάτη.
Απ: Σε περίπτωση αδυναμίας κάλυψης θα εξετάσουμε όλες τις παραμέτρους της υπόθεσης σας και φυσικά θα προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να σας εξυπηρετήσουμε. Οι απαραίτητες αυτές ενέργειες διαφέρουν ανάλογα με το ιστορικό και τα δεδομένα της κάθε υπόθεσης. Αναλόγως την υπόθεση υπάρχει ενδεχόμενο προσφοράς προς εσάς για αγορά καινούριας συσκευής με δική σας συμμετοχή το ποσό της οποίας θα εξαρτάται από παραμέτρους όπως: έτος κατασκευής της παλιάς συσκευής κλπ.

Φίλε shadowf, εαν τύχει να διαβάσεις το νήμα και επιθυμείς, σε παρακαλώ να μου στείλεις με PM:

Τους κωδικούς πελάτη και τις ημερομηνίες που σου είχαν δώσει από τη Samsyng, τον λόγο που στο ζητάω θα τον καταλάβεις αν διαβάσεις το νήμα....

http://avclub.gr/forum/showthread.p...-ιδού-η-απορία!!!?p=1057471639#post1057471639

Ευχαριστώ προκαταβολικά.
 
Re: Απάντηση: Samsung PS E6500 Plasma : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Νέο firmware update no.2006 . Μου φαίνεται σαν να βελτιώθηκε λίγο η εικόνα ,πιο ζωντανή.
 
Μου αρέσει πάντως η υποστήριξη που έχει η Samsung για τις τηλεοράσεις τους και που γενικά δεν την έχουν παρατήσει. H εικόνα πάντως από την πρώτη μέρα για μένα είναι φοβερή.
 
Έχω πρόβλημα. Όταν η τιβι ειναι συνδεδεμένη στο ίντερνετ, κάνει χαζομάρες. Σβήνει, αλλά δε σβήνει εντελώς - δεν ανάβει μόνιμα το λαμπάκι και αναβοσβήνει όταν πατάω κουμπιά στο τηλεχειριστήριο. Δεν ανοίγει το hub. Κολλάει. Σβήνει ή μισοσβήνει μόνη της. Αυτά μόνο όταν είναι συνδεδεμένη στο ίντερνετ. Όταν τραβάω το καλώδιο, όλα οκ. Αυτά ξεκίνησαν από μια παλιά αναβάθμιση με την οποία - νομίζω - όλοι είχαν κάποιο πρόβλημα. Αλλά συνεχίζονται ακάθεκτα μέχρι και τώρα, με τη 2006. Έχει κανένας καμιά ιδέα;
 
Μου αρέσει πάντως η υποστήριξη που έχει η Samsung για τις τηλεοράσεις τους και που γενικά δεν την έχουν παρατήσει. H εικόνα πάντως από την πρώτη μέρα για μένα είναι φοβερή.

Εγώ είχα σκάσει στην αρχή γιατί έκανε το γνωστό buzzing των plasma και ήθελα να τη δώσω.
Μετά απο τρία χρόνια όμως εκτιμώ την υπέροχη εικόνα της και το πράγματικο μαύρο της
 
είναι και τι βλέπεις. δλδ στην περίπτωση μου που βλέπω μόνο ταινίες και σπάνια κανάλια ήταν ότι πρέπει με αυτό το μαύρο και την απόδοση των χρωμάτων. Δεν την αλλάζω δλδ με τίποτα η καλύτερα την αλλάζω μόνο με oled :D. Οσο αυτό που γράφει ο krysh για το πρόβλημα που έχει νομίζω μια επαναφορά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις μπορεί να βοηθήσει.
 
Με την επαναφορά δεν είδα διαφορά, για να μην πω χειροτέρεψε. Μετά από πολλές προσπάθειες κατάφερα να μπω και να επαναφέρω το hub, οπότε και σταμάτησαν τα πολλά. Για την ώρα είμαι καλά λοιπόν. Εμφανίστηκε και το Netflix!
 
ναι και ήδη έχω φτιάξει λογαριασμό στο free βέβαια αλλά με το hd πρόγραμμα για ένα μήνα και έχει μπορώ να πω φοβερή εικόνα :)
 
για πείτε καμια ιδέα ρε παιδιά πως να συνδέσω ασύρματα bluetooth ακουστικά με την τηλεόραση?
 
Σήμερα επανεμφανίστηκε το γνωστό πρόβλημα με τις γραμμές στη δεξιά πλευρά της οθόνης. Το τέταρτο κατά σειρά πάνελ παρέδωσε το πνεύμα σε λιγότερο από χρόνο, 11 μήνες για την ακρίβεια.
Αύριο θα επικοινωνήσω με το service της Samsung και θα σας κρατάω ενήμερους για τις εξελίξεις...... Εαν υπάρχουν πάνελ πάμε για το πέμπτο, αλλιώς αντικατάσταση με νέα Led τηλεόραση κατά πάσα πιθανότητα με 50ju6800 όπως αναφέρθηκε και σε προηγούμενο νήμα.
 
Αναμένουμε ενημέρωση....

Επειδή με την αλλαγή panel μηδενίζουν και οι ώρες, μήπως είναι εύκολο να δεις* πόσες έχει "γράψει" αυτούς τους 11 μήνες;

*Με ανοιχτή τηλεόραση πατάς σχετικά γρήγορα τα πλήκτρα του τηλεκοντρόλ με την σειρά MUTE>7>3>7>OK (υπάρχει και το Full Service Menu από κλειστή τηλεόραση με INFO>MENU>MUTE>POWER (on)), και στις δύο περιπτώσεις την κλείνεις από το OFF του τηλεκοντρόλ.

Υ.Γ. Εμένα το 3ο panel έχει κλείσει 12μιση μήνες (όταν γυρίσω σπίτι θα ρίξω και μια ματιά στις ώρες).
 
Εξελίξεις ακόμα τίποτα το τηλέφωνο χθες δεν χτύπησε, φαίνεται το σκέφτονται πολύ :)

Czoun τις ώρες δεν πρόλαβα να τις δω χθες, αλλά θυμάμαι ότι ο τεχνικός που έχει κάνει όλες τις αλλαγές των πάνελ στο σπίτι δεν μπήκε στο menu να τις μηδενίσει.
 
Οι δικές μου επισκευές έγιναν στο χώρο του service που ήταν υπεύθυνο για την περιοχή μου και όποτε μου την επέστρεφαν οι ώρες ήταν μηδενισμένες.

Δεν ξέρω αν πρέπει να γίνει χειροκίνητα ο μηδενισμός τους από SM ή αν είναι μέρος κάποιος αυτoματοποιημένης διαδικασίας κατά το πρώτο "άναμα¨και ελέγχου του νέου panel (μετά την τοποθέτηση).

Τεσπα, μικρό το κακό με τις ώρες, το θέμα είναι να βρεις άκρη και να πάνε όλα καλά :a0210:

Για να ξέρουμε και μεις τι θα κάνουμε όταν ΞΑΝΑέρθει η ώρα μας :idea:
 
Πρώτη επικοινωνία χθες από Samsung ζητώντας την απόδειξη αγοράς.Σε ερώτηση μου τι χρειάζεται αφού το πάνελ έχει δυο χρόνια εγγύηση μου είπαν ότι την χρειάζονται σε περίπτωση που δεν υπάρχει πάνελ γιατι υπάρχουν διαφορετικές διαδικασίες.Επειδή δεν την είχα πρόχειρη και χρειάζεται ψάξιμο θα την ζητήσουν απο το service και θα με καλέσουν πάλι για να δουν πως θα προχωρήσουμε.
Πίεσα για απάντηση στο αν υπάρχει πάνελ και μου απάντησαν δεν ξέρουν ακόμα θα το κοιτάξουν.