Samsung UE KS7000: Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Re: Απάντηση: Samsung UE KS7000: Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

και σένα ρε μπρο πως σου έδωσαν πιστωτικό;

λες να εβαλα μεσον? ισως να επαιξε ρολο και η καταγγελια που ειχα κανει πριν την αντικατασταση της οθονης και ζητουσα αντικατασταση τηλεορασης η οποια απερριφθει απο τον συνηγορο του καταναλωτη. αναφορικα ομως ηταν η δευτερη τηλεοραση της ιδιας σειρας που παρουσιασε προβλημα, καθοσον η πρωτη αλλαχθηκε στον ενα μηνα. ισως να επαιξε ρολο οτι το κοστος αντικαταστασης μιας τηλεορασης και μια οθονης να ηταν ψηλο οποτε μου το εδωσαν. το κακο ομως ειναι οτι ποτε δεν εμαθα τα προβληματα που ειχαν, παρολο τις αιτησεις που εκανα, και δεν ξερω που ωφειλονται ωστε να σε κατατοπισω.
 
λες να εβαλα μεσον? ισως να επαιξε ρολο και η καταγγελια που ειχα κανει πριν την αντικατασταση της οθονης και ζητουσα αντικατασταση τηλεορασης η οποια απερριφθει απο τον συνηγορο του καταναλωτη. αναφορικα ομως ηταν η δευτερη τηλεοραση της ιδιας σειρας που παρουσιασε προβλημα, καθοσον η πρωτη αλλαχθηκε στον ενα μηνα. ισως να επαιξε ρολο οτι το κοστος αντικαταστασης μιας τηλεορασης και μια οθονης να ηταν ψηλο οποτε μου το εδωσαν. το κακο ομως ειναι οτι ποτε δεν εμαθα τα προβληματα που ειχαν, παρολο τις αιτησεις που εκανα, και δεν ξερω που ωφειλονται ωστε να σε κατατοπισω.
Όχι ρε συ τι μέσον. Απλώς μου τα είπες πολύ απαισιόδοξα τα πράγματα και ήθελα να μάθω εσύ πως τα κατάφερε. Εχεις παίξει πολύ μπαλίτσα. Ωραίος. Παρόλα αυτά μου κάνει εντύπωση που απορρίφθηκε η καταγγελία σου. Τέλος πάντων εγω έμαθα αν μιλάμε για το ίδιο πρόβλημα φίλε. Τα πάνελ αυτά που έχουν το φωτισμο κάτω και χαλάνε σιγά σιγά τα Led, ασπρίζουν, μεγαλώνουν και στο τέλος καίγονται εντελώς. Πρόβλημα όλης της σειράς. Ε αυτό, η Samsung προσπάθησε να το βγάλει ατυχές περιστατικό. Όμως μίλησα με το service σήμερα και μου τα είπαν πιο αισιόδοξα. Τι να πω, το μόνο που μου τη δίνει είναι πως θα ειμαι
τόσες μέρες χωρίς τηλεόραση. Εσένα πόσες μέρες έκαναν να σου απαντήσουν και μετά να σου βγάλουν το πιστωτικό;
 
Re: Απάντηση: Samsung UE KS7000: Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Όχι ρε συ τι μέσον. Απλώς μου τα είπες πολύ απαισιόδοξα τα πράγματα και ήθελα να μάθω εσύ πως τα κατάφερε. Εχεις παίξει πολύ μπαλίτσα. Ωραίος. Παρόλα αυτά μου κάνει εντύπωση που απορρίφθηκε η καταγγελία σου. Τέλος πάντων εγω έμαθα αν μιλάμε για το ίδιο πρόβλημα φίλε. Τα πάνελ αυτά που έχουν το φωτισμο κάτω και χαλάνε σιγά σιγά τα Led, ασπρίζουν, μεγαλώνουν και στο τέλος καίγονται εντελώς. Πρόβλημα όλης της σειράς. Ε αυτό, η Samsung προσπάθησε να το βγάλει ατυχές περιστατικό. Όμως μίλησα με το service σήμερα και μου τα είπαν πιο αισιόδοξα. Τι να πω, το μόνο που μου τη δίνει είναι πως θα ειμαι
τόσες μέρες χωρίς τηλεόραση. Εσένα πόσες μέρες έκαναν να σου απαντήσουν και μετά να σου βγάλουν το πιστωτικό;

απο την ημερα που ηρθαν και την πηραν, γιατι οπως ειπαν επειδη ηταν απο αλλαγη η οθονη και επρεπε να μπει μεσα για ελεγχο, εφαγα κανενα μηνα. ( να βγει η αποφαση, να μου την φερουν πισω, να την παω εγω στο καταστημα, να την στειλει παλι πισω το καταστημα στην samsung για να κοπει η πιστωση στο καταστημα και μετα σε εμενα ). οσον αφορα την αποριψη της καταγγελιας, υπαρχουν δυο νομοι που λενε οτι στην περιπτωση που η εταιρεια δεχεται την επισκευη του προιοντος, τοτε προεχει η επισκευη απο την αντικατασταση.
 
απο την ημερα που ηρθαν και την πηραν, γιατι οπως ειπαν επειδη ηταν απο αλλαγη η οθονη και επρεπε να μπει μεσα για ελεγχο, εφαγα κανενα μηνα. ( να βγει η αποφαση, να μου την φερουν πισω, να την παω εγω στο καταστημα, να την στειλει παλι πισω το καταστημα στην samsung για να κοπει η πιστωση στο καταστημα και μετα σε εμενα ). οσον αφορα την αποριψη της καταγγελιας, υπαρχουν δυο νομοι που λενε οτι στην περιπτωση που η εταιρεια δεχεται την επισκευη του προιοντος, τοτε προεχει η επισκευη απο την αντικατασταση.

Εμένα σήμερα μου είπαν τρεις εργάσιμες για την απόφαση. Η τηλεοραση ειναι ήδη στο service. Αν είναι θετική η απόφαση ελπίζω να μην αργήσουν για το πιστωτικό. Όπως και να έχει ευχαριστώ πολύ αδερφέ.
 
Re: Απάντηση: Samsung UE KS7000: Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Εμένα σήμερα μου είπαν τρεις εργάσιμες για την απόφαση. Η τηλεοραση ειναι ήδη στο service. Αν είναι θετική η απόφαση ελπίζω να μην αργήσουν για το πιστωτικό. Όπως και να έχει ευχαριστώ πολύ αδερφέ.

μακαρι να στο δωσουν γιατι τους εχει φοβηθει το ματι μου.
 
Αρνητική απάντηση, με άκουσαν όλα τα Πατήσια από τις φωνές και ούτε ένα ευρώ ξανά στη Σαμσουνκ. Αν δε, ξαναβγάλει το πρόβλημα, καταγγελία παντού και πόλεμος μέχρις εσχατων. Δηλαδή όταν λήξει η εγγύηση και το ξανακάνει, θα έχω μια τηλεόραση 900 ευρώ για πέταμα, με ένα πρόβλημα που επί της ουσίας θα το έχει βγάλει από μαμά. Αίσχος κύριοι. Το μόνο που θέλω να σχολιάσω θετικά , ειναι η εξυπηρέτηση από το service του κυρίου Ζαχου στην Πρωτοπαπαδακη και η σωστή αντιμετώπιση από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη.
 
Re: Απάντηση: Samsung UE KS7000: Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Αρνητική απάντηση, με άκουσαν όλα τα Πατήσια από τις φωνές και ούτε ένα ευρώ ξανά στη Σαμσουνκ. Αν δε, ξαναβγάλει το πρόβλημα, καταγγελία παντού και πόλεμος μέχρις εσχατων. Δηλαδή όταν λήξει η εγγύηση και το ξανακάνει, θα έχω μια τηλεόραση 900 ευρώ για πέταμα, με ένα πρόβλημα που επί της ουσίας θα το έχει βγάλει από μαμά. Αίσχος κύριοι. Το μόνο που θέλω να σχολιάσω θετικά , ειναι η εξυπηρέτηση από το service του κυρίου Ζαχου στην Πρωτοπαπαδακη και η σωστή αντιμετώπιση από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη.

αν μπορεις να αποδειξεις οτι το θεμα ειναι απο την μανα του με εκθεσεις απο ξενα σαιντ, και εχεις υπομονη, και εγω μαζι σου για καταγγελια. ( θα αναγκαστεις ομως μεχρι να βγει η αποφαση να παρεις την τηλεοραση πισω και να βλεπεις με το προβλημα ή να την αφησεις στο service ).
 
αν μπορεις να αποδειξεις οτι το θεμα ειναι απο την μανα του με εκθεσεις απο ξενα σαιντ, και εχεις υπομονη, και εγω μαζι σου για καταγγελια. ( θα αναγκαστεις ομως μεχρι να βγει η αποφαση να παρεις την τηλεοραση πισω και να βλεπεις με το προβλημα ή να την αφησεις στο service ).
Θα την πάρω και όταν το ξαναβγαλει, που είναι βέβαιο, θα είμαι προετοιμασμενος με όλα αυτά. Φυσικά οταν πάω να την παραλαβω από το service δε θα δεχτώ καθόλου banding clouding και color banding και αν έχει το παραμικρό από αυτά δε θα την αποδεχτώ. Αφού έτσι θέλουν έτσι θα παίξω και γω. Εσύ μόνο πες μου αν θες που εκανες την καταγγελία.
 
Re: Απάντηση: Samsung UE KS7000: Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Θα την πάρω και όταν το ξαναβγαλει, που είναι βέβαιο, θα είμαι προετοιμασμενος με όλα αυτά. Φυσικά οταν πάω να την παραλαβω από το service δε θα δεχτώ καθόλου banding clouding και color banding και αν έχει το παραμικρό από αυτά δε θα την αποδεχτώ. Αφού έτσι θέλουν έτσι θα παίξω και γω. Εσύ μόνο πες μου αν θες που εκανες την καταγγελία.

στον συνηγορο του καταναλωτη. αν και με την δευτερη αλλαγη οθονης εχει παλι προβλημα, πιστευω οτι ειτε στην samsung, ειτε στον συνηγορο, θα δικαιωθεις.
 
Το θέμα είναι μη το βγάλει λίγο μετά τη λήξη της 2ετούς εγγύησης. Ρώτησε αν μπορείς να κάνεις επέκταση εγγύησης στα 5 χρόνια.
 
Το θέμα είναι μη το βγάλει λίγο μετά τη λήξη της 2ετούς εγγύησης. Ρώτησε αν μπορείς να κάνεις επέκταση εγγύησης στα 5 χρόνια.

Καλησπέρα, έχω αλλά τρία χρόνια εγγύηση από το κατάστημα ενώ και η Samsung θα μου κάνει ένα χρόνο επέκταση. Αλήθεια ή εμπειρία σου φίλε papasouzakia τι λέει για αυτό το θέμα;
 
Υπάρχουν αναφορές ότι μοντέλα της Samsung από το 2015 εμφάνισαν πρόβλημα στο πάνελ πάνω στη 3ετία με αποτέλεσμα να μην καλύπτονται από την εγγύηση εκτός από τις περιπτώσεις που είχε αγορασθεί 5ετής εγγύηση ή προσφερόταν πακέτο με τη τηλεόραση. Όλες οι αναφορές είχαν κοινό παρονομαστή πρόβλημα στα 3 χρόνια από την αγορά. Και στο Avclub και στο insomnia μπορείς να διαβάσεις περισσότερα.
 
Υπάρχουν αναφορές ότι μοντέλα της Samsung από το 2015 εμφάνισαν πρόβλημα στο πάνελ πάνω στη 3ετία με αποτέλεσμα να μην καλύπτονται από την εγγύηση εκτός από τις περιπτώσεις που είχε αγορασθεί 5ετής εγγύηση ή προσφερόταν πακέτο με τη τηλεόραση. Όλες οι αναφορές είχαν κοινό παρονομαστή πρόβλημα στα 3 χρόνια από την αγορά. Και στο Avclub και στο insomnia μπορείς να διαβάσεις περισσότερα.
Ευχαριστώ πολύ αγαπητέ.Γατάκια τα μοντέλα του 15, εμεις του 16 τους ρίχνουμε στα αυτιά. Κάθε έξι μήνες τα φτύνει το πάνελ μας, τι να μας πουν από τη ζωή τους.
 
Παρεμπιπτόντως έχω την 1239.1 από ιταλικό σαιτ. Την έψαχνα καιρό τα λινκ ήταν όλα νεκρά αλλά πριν μερικές μέρες την βρήκα και την κατέβασα. Αν τη θέλει κάποιος να μου πει να την ανεβάσω και να του στείλω.
 
Την Κυριακή έστειλα ένα email στη Σαμσουνγκ που ζητούσα εξηγήσεις και ανέφερα οσα είπα και εδώ. Τη Δευτέρα μου είπαν από το Service ότι η τηλεόραση είναι έτοιμη και να πάω να την πάρω.Τη Δευτέρα το βράδυ μίλησα στο chat της Samsung Hellas και τους είπα πως δεν παραλαμβάνω την τηλεόραση αν δεν λάβω απάντηση στο email μου. Μου είπαν πως αύριο θα έχετε επικοινωνία. Τελικά μετά από δύο οχλησεις με email από μενα η μόνη επικοινωνία ήταν εχτές Πέμπτη με ένα απαντητικό email από αυτό που το μόνο που έλεγε ήταν το μόνο που μπορούμε να κάνουμε ειναι επισκευή πάνελ. Δεν μου εξήγησαν τίποτα απολύτως, δεν έθεσαν κανένα επιχείρημα ίσως να μην διάβασαν καν το μέηλ. Σήμερα τους πήρα τηλέφωνο οτι θέλω να μιλήσω με κάποιον κανονικό προϊστάμενο που παίρνει τις αποφάσεις. Μου είπαν μέσα στη μέρα θα σας καλέσει. Δεν με πήρε ποτέ. Πήγα και παρέλαβα την τηλεόραση και έγραψα στο δελτίο πως την παραλαμβάνω με πάσα επιφύλαξη. Την τσέκαρα πριν την πάρω το πάνελ μια χαρά αλλά φυσικά ο ήχος όπως ήταν. Το απόγευμα πρώτα ξεκίνησα να κάνω τσατ και με το που έγραψα τον κωδικό πελάτη ο κύριος που μιλούσα έκλεισε το παράθυρο και βγήκε offline και στα καπάκια έξαλλος τους ξαναπήρα τηλέφωνο και αφού τους έκραξα φωνάζοντας ότι είναι απαράδεκτοι μου είπαν πως θα με καλέσουν εντός 24ωρου από την ώρα του αιτηματος.Η οργή μου έχει φτάσει στο ζενίθ, μου εχουν κάνει τα νεύρα κρόσσια. Πραγματικά απαράδεκτοι. Στο επόμενο μήνυμα μου θα δείτε το κείμενο του email mou. Περιττό να πω πως μίλησα με την προστασία καταναλωτή και έλαβα τις οδηγίες πως να κινηθώ από δω και στο εξής και από αυριο θα προχωρήσω.
 
Μετά τα παράπονα μου στο τηλέφωνο στον κύριο που με κάλεσε την πέμπτη 7 /2 για να μου προτείνει επισκευή και αρνήθηκα και ζήτησα αντικατάσταση καθώς και τα παράπονα μου στον ίδιο κύριο που με κάλεσε την επόμενη μέρα 8/2 να μου πει πως απορρίφθηκε το αίτημα αντικατάστασης αλλά και την επικοινωνία μου με το live chat την Παρασκευή 8/2 και ώρα 18.50 που έγινε για τον ίδιο λόγο, σας στέλνω και αυτό το email για να εκφράσω την αγανάκτησή μου προς την εταιρία σας,
Απογοήτευση, αίσθηση κοροϊδίας, λύπη.Αυτά τα συναισθήματα μου προκάλεσε κύριοι η αντιμετώπιση σας απέναντι μου.Παρακαλώ να κοινοποιηθεί σε όλους τους προϊσταμένους τεχνικούς, υπευθύνους αντικατάστασης , γενικά σε όποιον έχει συμμετοχή ή ευθύνη σε αυτόν τον από μέρους σας εμπαιγμό.
Έχοντας διαθέσει 850 ευρώ για μία τηλεόραση που έχει αποδειχτεί προβληματική, απαιτώ από μία εταιρία με το μέγεθος και το κύρος της Samsung να αποδεχτεί το λάθος της και να πράξει τα δέοντα ώστε να ικανοποιήσει την ανάγκη του πελάτη της ο οποίος δε φέρει καμία ευθύνη-την οποία φέρει εξ ολοκλήρου η εταιρία- και να προχωρήσει σε πλήρη ικανοποίηση των αιτημάτων του.Αντιθέτως λαμβάνω έναν πλήρη εμπαιγμό και δικαιολογίες του τύπου << ατυχές περιστατικό>>.
Για ποιο ατυχές περιστατικό μιλάτε κύριοι.Κάτι που συμβαίνει σε μένα δύο φορές σε ενάμιση χρόνο και χιλιάδες φορές τόσο στην Ελλάδα όσο και σε όλον τον κόσμο παύει να είναι ατυχές.Ένα γεγονός για το οποίο τόσο εδώ όσο και στο εξωτερικό η εταιρία στις πλείστες των περιπτώσεων αναλαμβάνει την ευθύνη της και αποζημιώνει τους πελάτες της με αντικατάσταση συσκευής.
Σε μένα προτείνετε επισκευή με αλλαγή πάνελ για δεύτερη φορά.
ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ λογική και απογοητευτική προσέγγιση.Δηλαδή λέτε στον πελάτη σας, ότι το καινούργιο πάνελ δεν θα ξαναβγάλει το ίδιο πρόβλημα ενώ παντού το ξαναεμφανίζει. Έχει αλλάξει η γραμμή παραγωγής;Παρήχθησαν νέα πάνελ στα οποία βρέθηκε το σφάλμα, διορθώθηκε και θα αποκαταστήσουν οριστικά τη βλάβη;Δεν νομίζω.Η εμπειρία μου ως τώρα από το δικό μου περιστατικό, όσο και τα συμβάντα σε όλον τον κόσμο δεν συνηγορούν σε κάτι τέτοιο.Πως λοιπόν κύριοι της εταιρίας λέτε ατυχές περιστατικό και επιμένετε δια στόματος του κυρίου που με κάλεσε ότι δεν θα ξανασυμβεί;Αν αυτό δεν είναι πρόχειρη αντιμετώπιση και κοροϊδία, τι είναι;
Για του λόγους το αληθές σας παραθέτω μερικά μόνο από τα εκατοντάδες αποδεικτικά στοιχεία που βρήκα σε μία γρήγορη έρευνα σε δύο μόνο φόρουμ, ένα ελληνικό και ένα αγγλικό.

https://avclub.gr/forum/showthread.php/153672-Samsung-UE-KS7000-Reviews-Εντυπώσεις-Σχόλια/page4
post #40

https://avclub.gr/forum/showthread.php/153672-Samsung-UE-KS7000-Reviews-Εντυπώσεις-Σχόλια/page5
post #50

https://avclub.gr/forum/showthread.php/153672-Samsung-UE-KS7000-Reviews-Εντυπώσεις-Σχόλια/page6
post #54, #56

https://avclub.gr/forum/showthread.php/153672-Samsung-UE-KS7000-Reviews-Εντυπώσεις-Σχόλια/page7
post #63

https://www.avforums.com/threads/samsung-ue-ks7000-7500-owners-thread.2030515/page-144
post #4303

https://www.avforums.com/threads/samsung-ue-ks7000-7500-owners-thread.2030515/page-140
post #4175

https://www.avforums.com/threads/samsung-ue-ks7000-7500-owners-thread.2030515/page-139
post #4147, #4151

https://www.avforums.com/threads/samsung-ue-ks7000-7500-owners-thread.2030515/page-138
post #4132


https://www.avforums.com/threads/samsung-ue-ks7000-7500-owners-thread.2030515/page-135
post #4036

https://www.avforums.com/threads/samsung-ue-ks7000-7500-owners-thread.2030515/page-134
post #3993, #3994


Όλα αυτά κύριοι της Samsung είναι η απόδειξη της απαράδεκτης αντιμετώπισης σας σε ένα πρόβλημα που απλώς δεν θέλετε να αποδεχτείτε ενώ είναι μπροστά στα μάτια σας με εκθαμβωτικό τρόπο.

Δηλαδή για να έχουμε καλό ερώτημα,όταν λήξει η εγγύηση και μου ξαναβγάλει το ίδιο θέμα η τηλεόραση, εγώ θα έχω μία συσκευή για πέταμα ενώ το πρόβλημα το έχει εμφανίσει από τη <<μαμά>> της και θα έχει φτιαχτεί πολλάκις προσωρινά χωρίς ποτέ να δοθεί οριστική λύση;Όπως καταλαβαίνετε οποιοσδήποτε νοήμων άνθρωπος αντιλαμβάνεται το παράλογο του πράγματος και την από μέρους σας επιφανειακή αντιμετώπιση.Είναι σαν να μου λέτε πως θα πάρω ένα αυτοκίνητο με χαλασμένο κινητήρα και η εταιρία θα μου βάζει πάλι τον ίδιο κινητήρα που έχει αποδεδειγμένα πρόβλημα εσαεί μέχρι να τελειώσει η εγγύηση , αντί ή να μου αλλάξει κινητήρα με άλλο μοντέλο χωρίς πρόβλημα ή να μου δώσει το ίδιο μοντέλο κινητήρα με διορθωμένο το κατασκευαστικό λάθος που οδήγησε τον πρώτο στο σφάλμα.
Προφανώς οι εταιρίες αυτοκινήτων σε τέτοιες περιπτώσεις προχωρούν σε ανάκληση μοντέλων και αποκαθιστούν το πρόβλημα δια παντός και όχι με ημίμετρα.Όσο για το αν σας φαίνεται το εν λόγο παράδειγμα ατυχές εξαιτίας της διαφοράς στα ποσά κτήσης και επισκευής ανάμεσα σε ένα αυτοκίνητο και σε μία τηλεόραση αυτό θα πρέπει να προβληματίσει εσάς καθώς είναι πολύ μικρότερη εκ μέρους σας η οικονομική ζημία για αποκατάσταση του ζητήματος σε σχέση με τη ζημία μιας αυτοκινητοβιομηχανίας.Παρόλο που μιλάμε για παρόμοια οικονομικά μεγέθη εταιριών.

Επίσης η τηλεόραση μου έχει πρόβλημα και στον ήχο μέσω οπτικής ίνας, κάτι που σας είχα αναφέρει και παλιότερα και ένας συνάδελφός σας μου έκανε remote έλεγχο της συσκευής.Ένα πρόβλημα που είδε και ο κύριος Ζάχος, ιδιοκτήτης του Service center και αποδέχτηκε, καθώς συνέδεσε μπροστά μου ένα ηχοσύστημα και αντιλήφθηκε το ίδιο ζήτημα.Για του λόγου το αληθές σας επισυνάπτω το δελτίο επισκευής στο οποίο αναγράφεται ξεκάθαρα καθώς και ένα βίντεο τραβηγμένο από μένα στο οποίο ακούγεται ο θόρυβος κατά την περιήγηση σε μενού εφαρμογών,μέσω wetranfer.Δεν είναι από την ηχόμπαρα που φαίνεται στο βίντεο αλλά από το 5.1 σύστημα μου συνδεδεμένο με οπτική ίνα και είναι πολύ πιο έντονο από όσο μεταφέρεται από τον ήχο του βίντεο και καθιστά την εν λόγω σύνδεση απαγορευτική.
Ένα πρόβλημα που αγνοήσατε, δεν πήρατε ούτε στο ελάχιστο υπόψιν σας στο αίτημα μου περί αντικατάστασης,ενισχύοντας την ήδη κάκιστη εντύπωση που μου έχετε δώσει.ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΚΥΡΙΟΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ;

Επίσης οφείλω να σας αναφέρω ότι αν γίνει τελικά αντικατάσταση του πάνελ, δεν θα το παραλάβω σε καμία περίπτωση αν δω κατά τον έλεγχο παράδοσης το παραμικρό χιλιοστό clouding ,banding dse και λοιπών.Αν το πάνελ δεν είναι τέλειο αλλά ακόμα και αν είναι τέλειο αλλά η τηλεόραση ξαναβγάλει το ίδιο θέμα,όπως καταλαβαίνετε κάτι τέτοιο θα πυροδοτήσει αυτομάτως από εμένα την οριστική προσφυγή στους νόμιμους τρόπους και αρμόδιους φορείς και θα κυνηγήσω λυσσαλέα τις πιθανότητες για να βρω το δίκιο μου κοινοποιώντας το παρόν email στην προστασία καταναλωτή και σε κάθε αρμόδιο.
Βεβαίως όπως γίνεται ευκόλως αντιληπτό η Samsung θα με χάσει οριστικά από πελάτη, δε θα ξαναδώσω ούτε μισό ευρώ τόσο εγώ όσο και τα άλλα μέλη της οικογένειάς μου στην εταιρία και θα μοιράζομαι τον εμπαιγμό που έζησα με οποιονδήποτε με ρωτήσει για το after sales service σας.Αυτό δεν είναι ούτε απειλή ούτε περιμένω να σας πείσει για κάτι λόγω του τεράστιου μεγέθους της εταιρίας σας, είναι απλώς η λογική σειρά των πραγμάτων και η νορμάλ αντίδραση ενός εξαπατημένου καταναλωτή.
Καλή εβδομάδα.
 
Και η απάντηση τους εχτές. "Σε συνέχεια της ηλεκτρονικής μας επικοινωνίας και μετά την ενημέρωση που είχατε από τον αρμόδιο προϊστάμενό μας, ο οποίος χειρίστηκε την υπόθεσή σας, θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε εκ νέου ότι μπορούμε να προχωρήσουμε μόνο σε εντός εγγύησης επισκευή στην τηλεόρασή σας, προσφέροντας ταυτόχρονα ένα χρόνο επέκταση εγγύησης."
 
Αφού επιλέξαμμε samsung καλά να τα πάθουμε. Έχω και εγώ πρόβλημα και δεν μπορώ να βγάλω άκρη. Εννοείται πως έχω κάνει και εγώ καταγγελία εδώ και 2 βδομάδες αλλά δεν έχουν απαντήσει ακόμα από ότι μου είπαν στον συνήγορο του καταναλωτή. Πραγματικά απαράδεκτοι. Μήπως να μαζευτούμε κάποια άτομα και να τους κυνηγήσουμε δικαστικά γιατί βλέπω η κοροϊδία τους δεν έχει όριο.

Στάλθηκε από το SM-T820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Samsung UE KS7000: Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Πες μας αδερφέ το πρόβλημα σου και που έκανες καταγγελία. Εμένα μου είπαν πως θέλουν 20 25 μέρες για να απαντήσουν.
 
Re: Απάντηση: Re: Samsung UE KS7000: Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Πες μας αδερφέ το πρόβλημα σου και που έκανες καταγγελία. Εμένα μου είπαν πως θέλουν 20 25 μέρες για να απαντήσουν.
Το θέμα μου είναι εδώ https://r.tapatalk.com/shareLink?ur...share_tid=166563&share_fid=22588&share_type=t

Πρόβλημα εικόνας σε Samsung ku6400 55

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk