Μετά τα παράπονα μου στο τηλέφωνο στον κύριο που με κάλεσε την πέμπτη 7 /2 για να μου προτείνει επισκευή και αρνήθηκα και ζήτησα αντικατάσταση καθώς και τα παράπονα μου στον ίδιο κύριο που με κάλεσε την επόμενη μέρα 8/2 να μου πει πως απορρίφθηκε το αίτημα αντικατάστασης αλλά και την επικοινωνία μου με το live chat την Παρασκευή 8/2 και ώρα 18.50 που έγινε για τον ίδιο λόγο, σας στέλνω και αυτό το email για να εκφράσω την αγανάκτησή μου προς την εταιρία σας,
Απογοήτευση, αίσθηση κοροϊδίας, λύπη.Αυτά τα συναισθήματα μου προκάλεσε κύριοι η αντιμετώπιση σας απέναντι μου.Παρακαλώ να κοινοποιηθεί σε όλους τους προϊσταμένους τεχνικούς, υπευθύνους αντικατάστασης , γενικά σε όποιον έχει συμμετοχή ή ευθύνη σε αυτόν τον από μέρους σας εμπαιγμό.
Έχοντας διαθέσει 850 ευρώ για μία τηλεόραση που έχει αποδειχτεί προβληματική, απαιτώ από μία εταιρία με το μέγεθος και το κύρος της Samsung να αποδεχτεί το λάθος της και να πράξει τα δέοντα ώστε να ικανοποιήσει την ανάγκη του πελάτη της ο οποίος δε φέρει καμία ευθύνη-την οποία φέρει εξ ολοκλήρου η εταιρία- και να προχωρήσει σε πλήρη ικανοποίηση των αιτημάτων του.Αντιθέτως λαμβάνω έναν πλήρη εμπαιγμό και δικαιολογίες του τύπου << ατυχές περιστατικό>>.
Για ποιο ατυχές περιστατικό μιλάτε κύριοι.Κάτι που συμβαίνει σε μένα δύο φορές σε ενάμιση χρόνο και χιλιάδες φορές τόσο στην Ελλάδα όσο και σε όλον τον κόσμο παύει να είναι ατυχές.Ένα γεγονός για το οποίο τόσο εδώ όσο και στο εξωτερικό η εταιρία στις πλείστες των περιπτώσεων αναλαμβάνει την ευθύνη της και αποζημιώνει τους πελάτες της με αντικατάσταση συσκευής.
Σε μένα προτείνετε επισκευή με αλλαγή πάνελ για δεύτερη φορά.
ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ λογική και απογοητευτική προσέγγιση.Δηλαδή λέτε στον πελάτη σας, ότι το καινούργιο πάνελ δεν θα ξαναβγάλει το ίδιο πρόβλημα ενώ παντού το ξαναεμφανίζει. Έχει αλλάξει η γραμμή παραγωγής;Παρήχθησαν νέα πάνελ στα οποία βρέθηκε το σφάλμα, διορθώθηκε και θα αποκαταστήσουν οριστικά τη βλάβη;Δεν νομίζω.Η εμπειρία μου ως τώρα από το δικό μου περιστατικό, όσο και τα συμβάντα σε όλον τον κόσμο δεν συνηγορούν σε κάτι τέτοιο.Πως λοιπόν κύριοι της εταιρίας λέτε ατυχές περιστατικό και επιμένετε δια στόματος του κυρίου που με κάλεσε ότι δεν θα ξανασυμβεί;Αν αυτό δεν είναι πρόχειρη αντιμετώπιση και κοροϊδία, τι είναι;
Για του λόγους το αληθές σας παραθέτω μερικά μόνο από τα εκατοντάδες αποδεικτικά στοιχεία που βρήκα σε μία γρήγορη έρευνα σε δύο μόνο φόρουμ, ένα ελληνικό και ένα αγγλικό.
https://avclub.gr/forum/showthread.php/153672-Samsung-UE-KS7000-Reviews-Εντυπώσεις-Σχόλια/page4
post #40
https://avclub.gr/forum/showthread.php/153672-Samsung-UE-KS7000-Reviews-Εντυπώσεις-Σχόλια/page5
post #50
https://avclub.gr/forum/showthread.php/153672-Samsung-UE-KS7000-Reviews-Εντυπώσεις-Σχόλια/page6
post #54, #56
https://avclub.gr/forum/showthread.php/153672-Samsung-UE-KS7000-Reviews-Εντυπώσεις-Σχόλια/page7
post #63
https://www.avforums.com/threads/samsung-ue-ks7000-7500-owners-thread.2030515/page-144
post #4303
https://www.avforums.com/threads/samsung-ue-ks7000-7500-owners-thread.2030515/page-140
post #4175
https://www.avforums.com/threads/samsung-ue-ks7000-7500-owners-thread.2030515/page-139
post #4147, #4151
https://www.avforums.com/threads/samsung-ue-ks7000-7500-owners-thread.2030515/page-138
post #4132
https://www.avforums.com/threads/samsung-ue-ks7000-7500-owners-thread.2030515/page-135
post #4036
https://www.avforums.com/threads/samsung-ue-ks7000-7500-owners-thread.2030515/page-134
post #3993, #3994
Όλα αυτά κύριοι της Samsung είναι η απόδειξη της απαράδεκτης αντιμετώπισης σας σε ένα πρόβλημα που απλώς δεν θέλετε να αποδεχτείτε ενώ είναι μπροστά στα μάτια σας με εκθαμβωτικό τρόπο.
Δηλαδή για να έχουμε καλό ερώτημα,όταν λήξει η εγγύηση και μου ξαναβγάλει το ίδιο θέμα η τηλεόραση, εγώ θα έχω μία συσκευή για πέταμα ενώ το πρόβλημα το έχει εμφανίσει από τη <<μαμά>> της και θα έχει φτιαχτεί πολλάκις προσωρινά χωρίς ποτέ να δοθεί οριστική λύση;Όπως καταλαβαίνετε οποιοσδήποτε νοήμων άνθρωπος αντιλαμβάνεται το παράλογο του πράγματος και την από μέρους σας επιφανειακή αντιμετώπιση.Είναι σαν να μου λέτε πως θα πάρω ένα αυτοκίνητο με χαλασμένο κινητήρα και η εταιρία θα μου βάζει πάλι τον ίδιο κινητήρα που έχει αποδεδειγμένα πρόβλημα εσαεί μέχρι να τελειώσει η εγγύηση , αντί ή να μου αλλάξει κινητήρα με άλλο μοντέλο χωρίς πρόβλημα ή να μου δώσει το ίδιο μοντέλο κινητήρα με διορθωμένο το κατασκευαστικό λάθος που οδήγησε τον πρώτο στο σφάλμα.
Προφανώς οι εταιρίες αυτοκινήτων σε τέτοιες περιπτώσεις προχωρούν σε ανάκληση μοντέλων και αποκαθιστούν το πρόβλημα δια παντός και όχι με ημίμετρα.Όσο για το αν σας φαίνεται το εν λόγο παράδειγμα ατυχές εξαιτίας της διαφοράς στα ποσά κτήσης και επισκευής ανάμεσα σε ένα αυτοκίνητο και σε μία τηλεόραση αυτό θα πρέπει να προβληματίσει εσάς καθώς είναι πολύ μικρότερη εκ μέρους σας η οικονομική ζημία για αποκατάσταση του ζητήματος σε σχέση με τη ζημία μιας αυτοκινητοβιομηχανίας.Παρόλο που μιλάμε για παρόμοια οικονομικά μεγέθη εταιριών.
Επίσης η τηλεόραση μου έχει πρόβλημα και στον ήχο μέσω οπτικής ίνας, κάτι που σας είχα αναφέρει και παλιότερα και ένας συνάδελφός σας μου έκανε remote έλεγχο της συσκευής.Ένα πρόβλημα που είδε και ο κύριος Ζάχος, ιδιοκτήτης του Service center και αποδέχτηκε, καθώς συνέδεσε μπροστά μου ένα ηχοσύστημα και αντιλήφθηκε το ίδιο ζήτημα.Για του λόγου το αληθές σας επισυνάπτω το δελτίο επισκευής στο οποίο αναγράφεται ξεκάθαρα καθώς και ένα βίντεο τραβηγμένο από μένα στο οποίο ακούγεται ο θόρυβος κατά την περιήγηση σε μενού εφαρμογών,μέσω wetranfer.Δεν είναι από την ηχόμπαρα που φαίνεται στο βίντεο αλλά από το 5.1 σύστημα μου συνδεδεμένο με οπτική ίνα και είναι πολύ πιο έντονο από όσο μεταφέρεται από τον ήχο του βίντεο και καθιστά την εν λόγω σύνδεση απαγορευτική.
Ένα πρόβλημα που αγνοήσατε, δεν πήρατε ούτε στο ελάχιστο υπόψιν σας στο αίτημα μου περί αντικατάστασης,ενισχύοντας την ήδη κάκιστη εντύπωση που μου έχετε δώσει.ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΚΥΡΙΟΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ;
Επίσης οφείλω να σας αναφέρω ότι αν γίνει τελικά αντικατάσταση του πάνελ, δεν θα το παραλάβω σε καμία περίπτωση αν δω κατά τον έλεγχο παράδοσης το παραμικρό χιλιοστό clouding ,banding dse και λοιπών.Αν το πάνελ δεν είναι τέλειο αλλά ακόμα και αν είναι τέλειο αλλά η τηλεόραση ξαναβγάλει το ίδιο θέμα,όπως καταλαβαίνετε κάτι τέτοιο θα πυροδοτήσει αυτομάτως από εμένα την οριστική προσφυγή στους νόμιμους τρόπους και αρμόδιους φορείς και θα κυνηγήσω λυσσαλέα τις πιθανότητες για να βρω το δίκιο μου κοινοποιώντας το παρόν email στην προστασία καταναλωτή και σε κάθε αρμόδιο.
Βεβαίως όπως γίνεται ευκόλως αντιληπτό η Samsung θα με χάσει οριστικά από πελάτη, δε θα ξαναδώσω ούτε μισό ευρώ τόσο εγώ όσο και τα άλλα μέλη της οικογένειάς μου στην εταιρία και θα μοιράζομαι τον εμπαιγμό που έζησα με οποιονδήποτε με ρωτήσει για το after sales service σας.Αυτό δεν είναι ούτε απειλή ούτε περιμένω να σας πείσει για κάτι λόγω του τεράστιου μεγέθους της εταιρίας σας, είναι απλώς η λογική σειρά των πραγμάτων και η νορμάλ αντίδραση ενός εξαπατημένου καταναλωτή.
Καλή εβδομάδα.