papasouzakias
Supreme Member
- 13 May 2009
- 4,519
Καλησπέρα.Καλησπέρα κύριοι.Καμμενος από τη ks7000 που είναι σε διαδικασία δεύτερης αλλαγής πάνελ και λέω τον πόνο μου στο αντίστοιχο Thread. Ειπα να περάσω από δω μια βόλτα να σας πω ότι εχω την έκδοση fw 1239.1 από ιταλικό σαιτ. Την έψαχνα καιρό τα λινκ ήταν όλα νεκρά αλλά πριν μερικές μέρες την βρήκα και την κατέβασα. Αν τη θέλει κάποιος να μου πει να την ανεβάσω και να του στείλω.
Πολύ καλά έκανες, έτσι είναι το σωστό να μοιραζόμαστεΟπότε αν κάποιος είναι Update freak η θέλει απλώς να κάνει μια δοκιμή, μπορει να τη ζητήσει. Επειδή είδα ότι είναι σπάνια σε όλον τον κόσμο είπα να την προσφέρω σε όποιον τη χρειαστεί.
Η απάντηση που έδωσε η samsung στον αδερφό μου είναι πως κανονικά μόνο σκληροί δίσκοι από 1Τ και πάνω μπορούν να ανταποκριθούν στην εργοστασιακή δυνατότητα εγγραφής της τηλεόρασης...* Νομίζω πως έχω δοκιμάσει και με άλλο στικάκι. Από το μενού, φαίνεται πως το στικάκι έχει πάρει τον όγκο των δεδομένων της εγγραφής, αυτά όμως ούτε φαινονται ως τίτλοι στα περιεχόμενα (contents), ούτε φυσικά αναπαράγονται.
* Για την ίδια τηλεόραση μιλώ, πάντα.
Ευχαριστώ.
Η ερώτηση είναι δικαιούμαι κάποια εκ νέου επισκευή. Διαβάζω ότι η εγγύηση επισκευής είναι 3 μόλις μήνες, ενώ η εγγύηση των ανταλλακτικών ορίζεται λέει από τον κατασκευαστή. Άντε βγάλε άκρη.
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ - ΕΓΓΥΗΣΗ Samsung Hellas
Σύμφωνα με την Samsung Hellas, στους czoun και shadowf, οι δύο επισκευές καλύφθηκαν από την αντιπροσωπεία λόγω εγγύησης του ανταλλακτικού panel που τοποθετήθηκε, η οποία είναι δύο ετών από την τοποθέτηση του ανταλλακτικού και δεν έχει σχέση με την ημερ/νία αγοράς της συσκευής.Με το πέρας των επισκευών οι czoun και shadowf ζήτησαν να τους αποσταλεί εγγράφως το ότι και το νέο panel που τοποθετήθηκε θα έχει εγγύηση δύο ετών.
Τα επίσημα e-mail που απέστειλε στους ανωτέρω η Samsung Hellas έγραφαν:
shadowf..... http://avclub.gr/forum/showthread.p...Σχόλια?p=1057344859&viewfull=1#post1057344859
czoun...... http://avclub.gr/forum/showthread.p...1E6500?p=1057250139&viewfull=1#post1057250139Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas.
α) Η αντικατάσταση της οθόνης θα γίνει στο πλαίσιο της εγγύησης όπως με ενημερώσατε, η νέα οθόνη με πόσο χρόνο εγγύησης καλύπτεται.
Απ: Το ανταλλακτικό το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για την επισκευή της συσκευής σας,θα καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών.
β) Στο μέλλον μέσα σε αυτό το χρόνο εγγύησης αν παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα και αντικατασταθεί η νέα οθόνη θα εχει και αυτή δικό της χρόνο εγγύησης ή θα ισχύει η εγγύηση της προηγούμενης οθόνης για το υπόλοιπο διάστημα.
Απ: Το κάθε ανταλλακτικό το οποίο χρησιμοποιούμε για την επισκεύη οποιουδήποτε προϊόντος καλύπτεται απο την δική του ανεξάρτητη εγγύηση. Επομένως σε περίπτωση αντικατάστασης της νέας οθόνης, το ανταλλακτικό θα έχει εκ νέου 2 έτη εγγύηση.
γ) Σε περίπτωση αδυναμίας κάλυψης της Samsung με οθόνη στο πλαίσιο της εγγύησης ή όχι και λόγω του κακού παρελθόντος με παρουσία του ίδιου προβλήματος στα μέχρι τώρα αντικατασταθέντα πάνελ τι προβλέπει η Samsung για την κάλυψη του πελάτη.
Απ: Σε περίπτωση αδυναμίας κάλυψης θα εξετάσουμε όλες τις παραμέτρους της υπόθεσης σας και φυσικά θα προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να σας εξυπηρετήσουμε. Οι απαραίτητες αυτές ενέργειες διαφέρουν ανάλογα με το ιστορικό και τα δεδομένα της κάθε υπόθεσης. Αναλόγως την υπόθεση υπάρχει ενδεχόμενο προσφοράς προς εσάς για αγορά καινούριας συσκευής με δική σας συμμετοχή το ποσό της οποίας θα εξαρτάται από παραμέτρους όπως: έτος κατασκευής της παλιάς συσκευής κλπ.
Εκ των ανωτέρω, στον shadowf έγινε άμεσα νέα αλλαγή χωρίς καμία χρέωση, καθώς το panel που του παραδόθηκε την τελευταία φορά ναι μεν δεν είχε γραμμή, αλλά είχε κολλημένο pixel.Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas.
Σχετικά με το αίτημά σας, σε συνέχεια της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι σε περίπτωση που παρουσιάσει κάποιο λειτουργικό θέμα η τηλεόραση και οφείλεται στο panel και το νέο panel θα έχει δύο χρόνια εγγύηση, οπότε και θα μπορεί να καλυφθεί από εμάς εάν είναι εντός των 2 ετών από την αλλαγή του.
Αν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε πάλι με τη Samsung και θα είναι ευχαρίστησή μας να σας εξυπηρετήσουμε.
Με εκτίμηση,
Η. Α.
Τα παραπάνω έγιναν Ιανουάριο και Απρίλιο του 2015 και τον Ιούνιο του 2015 το ανταλλακτικό panel που είχε τοποθετηθεί στην τηλεόραση του gzoun εμφάνισε καθετή γραμμή (συσκευή εκτός εγγύησης-ανταλλακτικό εντός εγγύησης).Κατά την αναγγελία της βλάβης που έκανε στην τηλεφωνική υποστήριξη της Samsung Hellas (δίνοντας τον κωδικό πελάτη που είχε από το αλλαγμένο panel), το πρώτο που του είχαν πει ήταν ότι έχει λήξει η εγγύηση της συσκευής.
Μόλις όμως τους έδωσε τον αριθμό e-mail που είχε αποσταλεί σε εμένα (με την επίσημη απάντηση ότι το αλλαγμένο panel έχει εγγύηση 2 ετών), τον κράτησαν στην αναμονή και μετά από λίγη ώρα τον ενημέρωσαν ότι το panel καλύπτεται από εγγύηση, αλλά θα χρεωθούν τα εργατικά. Ο gzoun τους είπε ότι μισές εγγυήσεις δεν υπάρχουν πουθενά και η επισκευή εκτελέστηκε βάσει εγγύησης, χωρίς καμία χρέωσή του για εργατικά-μεταφορικά.
Όλα καλά μέχρι εδώ και άψογη η αντιμετώπιση, κρατώντας μια επιφύλαξη σχετικά με την περίπτωση του gzoun, ο οποίος αν δεν ήταν αδερφός μου και δεν είχε στη διάθεσή του την απάντηση που είχαν στείλει σε εμένα δεν ξέρω τι θα γινόταν.
...........
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.