Σχετικά με αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου...

Χωρίς να θέλω να προσβάλω κανένα αμάξι, τα σουηδικά (volvo ,saab) δεν έχουν καλή μεταπωλητική αξία.Αντιθέτως τα vw,bmw και mercedes έχουν καλύτερη...
 
Re: Απάντηση: Σχετικά με αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου...

Χωρίς να θέλω να προσβάλω κανένα αμάξι, τα σουηδικά (volvo ,saab) δεν έχουν καλή μεταπωλητική αξία.Αντιθέτως τα vw,bmw και mercedes έχουν καλύτερη...

Φίλε boltsis,

Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω, τουλάχιστον ως προς τα saab, επίσης τα vw κα δη τα γκόλφ, απλά μακρυά.

Δεν είμαι έμπορος αλλά τυγχάνει να γνωρίζω καλά την αγορά του αυτοκινήτου.

Για τα site να προσθέσω επίσης το www.carexperts.gr
 
Σχετικά με τη μεταπωλητική αξία και μόνο (κάτι το οποίο δεν είναι πάντα ανάλογο της ποιότητας) είχα την εντύπωση ότι ήταν "δεδομένο" λίγο πολύ πως στα Saab πέφτει κατακόρυφα η τιμή τους ως μεταχειρισμένα (για ποιο λόγο δεν ξέρω). Εκτός του ότι κάτι τέτοιο το είχα ακούσει από πολλές μεριές (το οποίο δε λέει και πολλά βέβαια), το είχαν επιβεβαιώσει και πάρα πολλές "μάντρες", όταν ψάχναμε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο για ένα φίλο.
 
Back...
Νεότερα : Τελικά συμφωνήσαμε στα 15700... Το αυτοκίνητο είναι σε υπεράριστη κατάσταση... Πήγα με φίλο φαναρτζή και τον είδα που κοίταζε διάφορα σημεία...
Θόλους, πορτπαγκάζ κάτω από το δάπεδο, τραβούσε τα λάστιχα από τις πόρτες, όσο εγώ μιλούσα με τον ιδιοκτήτη (συνομήλικος)...Στο τέλος ο φίλος μου έκλεισε το μάτι και μπροστά στον άλλο αρκέστηκε στο λακωνικό "καλό είναι"... Το αμάξωμα έχει μικρογρατζουνίτσες που ενθουσίασαν τον δικό μου και ο κινητήρας φυσιολογικά άπλυτος (αν δεν είχε γρατζουνιές κι ο κινητήρας έλαμπε, θα ήταν ύποπτο μου είπε, αν και θα καταλάβαινε το πιθανό νέο βάψιμο).
Πάντως δεν ξέρω α το έλαβαν υπόψιν οι προηγούμενοι συνομιλητές, πρόκειται για το 1800 Sol κι όχι γιά το 1600... Ψάχνοντας την αγορά των μεταχειρισμένων το τελευταίο δίμηνο, είδα ότι γενικά, τα 1800 κρατάνε κάπως ψηλά την αξία μεταπώλησής τους σε σχέση με τα 2000 γιατί έχουν πολύ μεγαλύτερο αγοραστικό κοινο... 1600 και 1800 έχουν τα ίδια τέλη κυκλοφορίας (τα 2000 έχουν υπερδιπλάσια τέλη), την ίδια περίπου κατανάλωση (που βαίνει υπέρ του 1800 όσο βαρύτερο είναι το αυτοκίνητο), και απόσο ξέρω έχουν ελάχιστη διαφορά στα ασφάλιστρα, σε τέτοιο βαθμό ώστε όταν η διαφορά τιμής είναι μικρή, δεν έχει νόημα να πάει κανείς στα 1600 (γιά το ίδιο αυτοκίνητο πάντα)... Δεν είναι τυχαίο ότι γενικά τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού χάνουν πολύ πιό γρήγορα την μισή αξία τους σε σχέση με τα μικρού κυβισμού... Δείτε πχ. αρχική τιμή των Mercedes, BMW σε σχέση με Polo,yaris,daihatsu και τις τιμές τους μετά από 5 έτη...
 
Καλορίζικο...Εγώ το παλιό μου το είχα μεταβιβάσει σε ΚΕΠ υπογράψαμε, πήρα τα λεφτά του έδωσα τα κλειδιά και πήγαμε μαζί εκεί που το είχα παρκάρει.
Για την αγορά των μεταχειρισμένων θέλει πολύ μεγάλη προσοχή στα εισαγώμενα μεταχειρισμένα κυρίως από Γερμανία.
Οι τιμές στα 5ετίας εκεί είναι χώμα. Κάποιος αγοράζει μια πχ μια BMW 525 με 8000 ευρώ, δια μαγείας τα χιλιόμετρα από 240.000 γίνονται 50.000 κατά τη μεταφορά της στην Ελλάδα, πληρώνονται μαύρα 3-5000 ευρώ στο γνωστό εκτελωνιστή και με ένα κόστος της τάξης κάτω των 15.000 ευρώ βρίσκεται με ελληνικές πινακίδες στην έκθεση. Φυσικά ο "τυχερός" αγοραστής θα την αγοράσει με 35-40.000 ευρώ...Για αυτό προσοχή μεγάλη!
 
Last edited:
Καλορίζικο....
πάντως γιά το saab, ο φιλος είχε κλείσει άλλο με 20000 και βρέθηκε ένα άλλο από γνωστό που πουλούσε η θεία του...

εγώ το είδα και αρρώστησα.
35000 χλμ....
 
Και μια που βάλαμε το θέμα...

Έχω κι εγώ ένα αμαξάκι για πούλημα...

Ποιός θα μπορούσε να μου δώσει τα φώτα του για το πόσο περίπου θα έπρεπε να το βγάλω στο σφυρί?

Ευχαρίστως απαντάω σε όλες τις ερωτήσεις που το αφορούν είτε με πόστ είτε με πμ.
 
Σας ευχαριστώ όλους παιδιά και για τις συμβουλές σας και γιά τις απόψεις σας !!!

Μάρκα-μοντέλο χρονιά Τάταρε ?

Η αλήθεια είναι ότι με τα αυτοκίνητα από Γερμανία παίζονται διάφορα παιχνίδια...

Με τα αυτοκίνητα, το θέμα είναι να μη βιάζεσαι και να είσαι και λίγο τυχερός...
 
Εγώ πάντως στο www.mobile.de βλέπω κάτι VW SHARAN 1.9 TDI του 2003-4 με 40.000χλμ. στα 15.000-17.000 ευρώ και ετοιμάζομαι.... Ξέρεις κανείς μήπως την αξιοπιστία στα μεσαία μεγάλα βαν (π.χ. SHARAN, T5, ESPΑCE, 807κλπ.)?
 
Εγώ πάντως στο www.mobile.de βλέπω κάτι VW SHARAN 1.9 TDI του 2003-4 με 40.000χλμ. στα 15.000-17.000 ευρώ και ετοιμάζομαι.... Ξέρεις κανείς μήπως την αξιοπιστία στα μεσαία μεγάλα βαν (π.χ. SHARAN, T5, ESPΑCE, 807κλπ.)?

Βλάση τον νου σου……έχεις μια τάση να σου «μένουν» τα αμάξια ! :flipout:
:grinning-smiley-043
 
Απάντηση: Re: Σχετικά με αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου...

Εγώ πάντως στο www.mobile.de βλέπω κάτι VW SHARAN 1.9 TDI του 2003-4 με 40.000χλμ. στα 15.000-17.000 ευρώ και ετοιμάζομαι.... Ξέρεις κανείς μήπως την αξιοπιστία στα μεσαία μεγάλα βαν (π.χ. SHARAN, T5, ESPΑCE, 807κλπ.)?

Από δασμούς τι παίζει όμως;
 
Απάντηση: Re: Σχετικά με αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου...

Από δασμούς τι παίζει όμως;

Ότι θα έδινες για το αντίστοιχο καινούργιο (με μικροδιαφορές, ανάλογα την εκτιμητέα αξία και τον εξοπλισμό).
Φυσικά για πολύτεκνους (όπως ο Βλάσης) ισχύει το αταξινόμητο και σου βγαίνουν μόνο τα μεταφορικά και τα τέλη κυκλοφορίας.
 
Back...
Νεότερα : Τελικά συμφωνήσαμε στα 15700... Το αυτοκίνητο είναι σε υπεράριστη κατάσταση... Πήγα με φίλο φαναρτζή και τον είδα που κοίταζε διάφορα σημεία...
Θόλους, πορτπαγκάζ κάτω από το δάπεδο, τραβούσε τα λάστιχα από τις πόρτες, όσο εγώ μιλούσα με τον ιδιοκτήτη (συνομήλικος)...Στο τέλος ο φίλος μου έκλεισε το μάτι και μπροστά στον άλλο αρκέστηκε στο λακωνικό "καλό είναι"... Το αμάξωμα έχει μικρογρατζουνίτσες που ενθουσίασαν τον δικό μου και ο κινητήρας φυσιολογικά άπλυτος (αν δεν είχε γρατζουνιές κι ο κινητήρας έλαμπε, θα ήταν ύποπτο μου είπε, αν και θα καταλάβαινε το πιθανό νέο βάψιμο).
Πάντως δεν ξέρω α το έλαβαν υπόψιν οι προηγούμενοι συνομιλητές, πρόκειται για το 1800 Sol κι όχι γιά το 1600... Ψάχνοντας την αγορά των μεταχειρισμένων το τελευταίο δίμηνο, είδα ότι γενικά, τα 1800 κρατάνε κάπως ψηλά την αξία μεταπώλησής τους σε σχέση με τα 2000 γιατί έχουν πολύ μεγαλύτερο αγοραστικό κοινο... 1600 και 1800 έχουν τα ίδια τέλη κυκλοφορίας (τα 2000 έχουν υπερδιπλάσια τέλη), την ίδια περίπου κατανάλωση (που βαίνει υπέρ του 1800 όσο βαρύτερο είναι το αυτοκίνητο), και απόσο ξέρω έχουν ελάχιστη διαφορά στα ασφάλιστρα, σε τέτοιο βαθμό ώστε όταν η διαφορά τιμής είναι μικρή, δεν έχει νόημα να πάει κανείς στα 1600 (γιά το ίδιο αυτοκίνητο πάντα)... Δεν είναι τυχαίο ότι γενικά τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού χάνουν πολύ πιό γρήγορα την μισή αξία τους σε σχέση με τα μικρού κυβισμού... Δείτε πχ. αρχική τιμή των Mercedes, BMW σε σχέση με Polo,yaris,daihatsu και τις τιμές τους μετά από 5 έτη...

Για τον τρόπο ελέγχου και ακριβώς αυτά τα σημεία κοιτάω συν τις κολώνες στις πόρτες.

Καλορίζικο, δεν είχα προσέξει ότι ήταν 1,8Sol , κάτι που σημαίνει ότι είναι φουλ εξτρα, εάν δεν κάνω λάθος.

Η αγορά του μεταχειρισμένου, "βρωμάει", επικύνδυνα με τις κάθε λογής μαϊμούδες που κυκλοφορούν στο δρόμο.
 
Εγώ πάντως στο www.mobile.de βλέπω κάτι VW SHARAN 1.9 TDI του 2003-4 με 40.000χλμ. στα 15.000-17.000 ευρώ και ετοιμάζομαι.... Ξέρεις κανείς μήπως την αξιοπιστία στα μεσαία μεγάλα βαν (π.χ. SHARAN, T5, ESPΑCE, 807κλπ.)?

Καλησπέρα Βλάση,
πάνω κάτω στο ίδιο target group κινούμαστε, βέβαια δεν θα με χάλαγε και κανένα station wagon, αυτή την εποχή έχω κολλήσει με το Ford Mondeo, ίσως έαν το οδηγήσω "ξενερώσω" και πάω για άλλο.
Ειδικά για αυτά που αναφέρεις μακρυά από το ESPΑCE και το 807, λόγω προέλευσης και όχι μόνο. Σε πολυμορφικό δες και το S-MAX 2,5τ
 
Βλάση τον νου σου……έχεις μια τάση να σου «μένουν» τα αμάξια ! :flipout:
:grinning-smiley-043

Κοίτα να δεις, για πολλούς είμαι γκαντέμης, εγώ θεωρώ ότι απλώς ζορίζω τα αυτοκίνητα λίγο περισσότερο ή πολύ περισσότερο από ότι οι περισσότεροι. Π.χ. Δύσκολα θα βρεις πολλούς που να έχουν κάνει συνεχόμενα 1300 χλμ. σε μια μέρα με βάρος 600 κιλά + τον οδηγό και τα 600 από αυτά σε βροχή.

Από την άλλη όμως δεν κοιτάζω το φθηνό αυτοκίνητο των 10-15.000 ευρώ, αλλά αυτό που υποτίθεται ότι έχει αξιώσεις. Μην ξεχνάς ότι πρέπει να βολεύω από 6 έως 8 άτομα και πολύ συχνά 2 παλέτες πράγματα για μεγάλες αποστάσεις.

Έτσι κοιτάζω για RENAULT GRANDE ESPACE (πρώτη επιλογή), VW SHARAN ή SEAT ALHAΜBRA και μετά όλα τα άλλα. Σε tdi πλέον. Το VW T5 μου έρχεται πολύ γκουμούτσα.

Εναλλακτικά κοιτάζω και γι αυτοκινούμενο τροχόσπιτο των 6,50 μέτρων.