Σχετικά με το antiskating

Μια ερωτηση ρε παιδια για τους παραλληλης μετατοπισης.

Αν εχουν σερβομηχανισμό εχουν ελάχιστες τριβες στη μετακινηση του βραχιονα αλλά εχουν και θορυβο

Αν εχουν υποπίεση αερα που ειναι και η μεθοδος που χρησιμοποιησαμε στα εργαστηρια, δεν εχουν τριβες αλλα θα ακουγετε φυσημα

υπάρχει τιποτα αλλο?
γιατι αλλιως η μετακινηση του βραχιονα θα εχει τριβες που θα δημιουργούν δυναμη που ωθει το σημειο που κινειτε ο βραχιονας, προς τα εξω
δηλαδη η γωνία φ θα ειναι παντα θετική


Αφήνει κάποια σχετικά υπονοούμενα:

http://www.airtangent.net/playbacklinear.html


One the down side, linear tracking is much more complex, and consequently more expensive to execute well. The entire arm must be moved along a track tangent to the record-a difficult engineering challenge. The problems associated with many linear-tracking arms usually result in greater tracking errors than you'll find in a properly set-up pivoted arm. Any linear arm that permits yaw - which can be caused by a variety of mechanical conditions - will describe, instead of the desired radius, a series of differing arcs across the record surface.
 
το κακο με τα γραμμοφωνα και τους δισκους ειναι οτι σαν ντελικατα και μηχανικα συστηματα χρειαζονται γνωσεις για να δουλεψουν σωστα και συνεχη επιβλεψη! Ειναι και η αδυναμια τους να αποδωσουν μπασο!(ακουω εκλησιαστικο οργανο και εκει θελω 16 κυκλους αλλοιως δεν μπορω)
Ειναι βεβαια και το σκρατς αλλα αυτο το βγαζει ο εγκεφαλος εκτος.
Οι ρυθμισεις θα γινουν σχολαστικα και τελεια, αλλη επιλογη δεν υπαρχει για εμενα και τους φιλους.Εχω βρει κατι τεστ δισκους ολοκαινουργιους φιαγμενοι καποτε την δεκαετια του 70 η 80 απο το Σουηδικο Ινστιντουτο Hi-Fi. Εχουν δια φορα σηματα γραμμενα, ισως βοηθησει και η οπτικη παρακολουθηση τους απο παλμογραφο και distortion-meter
 
παντως τωρα ενα εξαμηνο που εχω μαθει λιγα για τη γεωμμετρια του πικαπ
πραγματικά ειναι απιστευτο, πως ενα μεσο με τοσα ελαττωματα παιζει τοσο καλα

και να πρεπει να χρειαστει αλλο μεσο αποθηκευσης στο ψηφιακό ηχο
για να το ξεπεράσει

θέλεις να πεις ότι υπάρχει ψηφιακό μέσο αποθήκευσης που το έχει ξεπεράσει; ποιό είναι αυτό;
 
θέλεις να πεις ότι υπάρχει ψηφιακό μέσο αποθήκευσης που το έχει ξεπεράσει; ποιό είναι αυτό;

αυτο λέω
πρεπει να βρεθει αλλο μεσο αποθηκευση του ψηφιακου ηχου για να ξεπεραστει το βινυλιο
μην εισαι απολυτος
ισως
καποια μερα...
 
Νομίζω εννοεί μέσο εγγραφής,νέα ποιοτικότερη τεχνολογία εγγραφής της μουσικής.
 
Κυριοι μη ξεφευγουμε απο το θεμα γιατι ειναι μεγαλη η κουβεντα

επιστροφη

Σπυρο δες το ηχειακι μου στα diy... αναφερομαι και στο εμβλημα
ο δυτικός αερας δεν ξερω τι ρολο παιζει
 
Για λόγους πληρότητας να παραθέσω και μερικά στοιχεία για τους τρεις βασικούς τρόπους ευθυγράμμισης της κεφαλής για ακτινικούς βραχίονες (με τους αντίστοιχους προτράκτορες), οι οποίοι φαίνονται στα διαγράμματα των προηγούμενων post:

  • Baerwald. Πολύ συνηθισμένος τύπος, στον οποίο οι παραμορφώσεις στην αρχή, στη μέση (εκεί όπου μεγιστοποιούνται) και στο τέλος του δίσκου επιδιώκονται να είναι ίσες μεταξύ τους. Τα δύο σημεία μηδενισμού του πλευρικού σφάλματος και της αρμονικής παραμόρφωσης βρίσκονται στα 6.60 και 12.09 cm.
  • Loefgren. Οι παραμορφώσεις ελαχιστοποιούνται καθόλη την ακτινική διαδρομή του βραχίονα. Τα δύο σημεία μηδενισμού του πλευρικού σφάλματος και της αρμονικής παραμόρφωσης βρίσκονται στα 7.03 και 11.66 cm.
  • Stevenson. Η παραμόρφωση μηδενίζεται στο σημείο εκείνο, το οποίο βρίσκεται προς το τέλος της εγγραφής του δίσκου, διότι εκεί θεωρείται ότι είναι σημαντικό να καταπιεσθεί περισσότερο. Το σημείο αυτό βρίσκεται στην ακτινική θέση 6.0325 cm (επίσημη προδιαγραφή τέλους εγγραφής IEC). Το άλλο σημείο μηδενισμού βρίσκεται στη θέση 11.742 cm.
 
Με την καμπύλη του Baerwald ρυθμίζω τον RB700.

Απ' ό,τι έχω καταλάβει πάντως, καλύτερα να επενδύσει κανείς σε κάποιον ακτινικό 12ιντσο ή 14ιντσο βραχίονα, παρά σε παράλληλης μετατόπισης και να βρει το μπελά του...