σχετικα με το mk2 ...

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: σχετικα με το mk2 ...

Αυτά το ότι δεν μπορεί να υποστηρίξει βραχίωνα και κεφαλή πάνω από 5 φορές το κόστος του είναι τελείως υποκειμενικό και αστήρικτο. Τι είναι αυτό που κάνει ακριβότερες κεφαλές να μην δίνουν παραπάνω πράματα? Δηλαδή αν βάλω μια κολιμπρί θα παίζει το ίδιο με μια φρόγκ επειδή περνάνε το x5 της τιμής?
Εντάξει προφανώς θα δώσει πολύ λιγότερο από το 100% της. Όπως το ίδιο μπορεί να δώσει και σε πολύ ακριβότερα πλατώ.
Και προφανώς παίζουν και πάλι πολύ πιο έντονα τα diminishing returns.

Αλλά αν έρθει η ώρα να πάρω το καλό πλατώ, θα έχω να πουλήσω μόνο ένα ΜΚ2 που θα φύγει σε χρόνο 0 σα ζεστό κουλουράκι και χωρίς να χάσω φράγκο. Και θά χω έτοιμη καλή κεφαλή και καλό βραχίωνα, χωρίς να πρέπει να πουλήσω στη μισή τιμή αυτά που πήρα γιατί ένιωθα ότι κάτι καλύτερο θα ήταν πολύ για το ΜΚ2.

Προφανώς το ίδιο ισχύει και για άλλα entry level πικάπ

Εντάξει για να το φτάσεις στα άκρα και να το κρατήσεις πρέπει να τόχεις και φετίχ.
 
Απάντηση: Re: σχετικα με το mk2 ...

Είναι απλό, όλα τα πλατό που απαρτίζονται από ένα πηγάδι και συγχρονισμένο μοτέρ... μπορούν να φτιαχτούν από τον τορναδόρο της γειτονιά σας, η και να συμπληρώσω επίσης τον ξυλουργό η από έναν πλεξιγκλά, μαρμαρά κλπ. και ποιο απλά, Από εσάς!

Aπλά δεν έχει τιμή nasa όμως
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: σχετικα με το mk2 ...

Αυτά το ότι δεν μπορεί να υποστηρίξει βραχίωνα και κεφαλή πάνω από 5 φορές το κόστος του είναι τελείως υποκειμενικό και αστήρικτο.

Αν ήταν έτσι όπως λες τότε δε θα κατασκεύαζε κανείς άλλος πλατό και θα αγόραζαν όλοι οι κατασκευαστές το ΜΚ2 και πάνω εκει θα τοποθετούσαν τους βραχίονες και τις κεφαλές που κατασκευάζουν και θα το μοσχοπουλούσαν. Δεν είναι όμως έτσι και το ξέρεις.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: σχετικα με το mk2 ...

Αν ήταν έτσι όπως λες τότε δε θα κατασκεύαζε κανείς άλλος πλατό και θα αγόραζαν όλοι οι κατασκευαστές το ΜΚ2 και πάνω εκει θα τοποθετούσαν τους βραχίονες και τις κεφαλές που κατασκευάζουν και θα το μοσχοπουλούσαν. Δεν είναι όμως έτσι και το ξέρεις.

Μα δεν είπα ποτέ ότι είναι το καλύτερο που υπάρχει.
Είπα ότι θα πάρει πράματα από την καλύτερη κεφαλή. Λιγότερα απ' όσο θα πάρει ένα καλύτερο πλατώ, αλλά θα πάρει.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: σχετικα με το mk2 ...

Μα δεν είπα ποτέ ότι είναι το καλύτερο που υπάρχει.
Είπα ότι θα πάρει πράματα από την καλύτερη κεφαλή. Λιγότερα απ' όσο θα πάρει ένα καλύτερο πλατώ, αλλά θα πάρει.

To θέμα είναι αξίζει τον κόπο και το κόστος;;;
 
Ο κόπος είναι ο ίδιος που θα έκανες αν άλλαζες σε οποιοδήποτε πλατώ κεφαλή, βραχίωνα, τροφοδοτικό κλπ κλπ

Το κόστος τώρα, όπως είπα και πιο πάνω είναι σχετικό. Παίρνεις κάτι που σου μένει και μπορείς να το βάλεις όπου θέλεις.

Αν προτιμήσεις δηλαδή έναν βραχίωνα του 500άρικου για το ΜΚ2. Και μετά πάρεις ένα sondek. Θα νιώθεις καλύτερα που θα πρέπει να τον πουλήσεις χάνοντας 250 ευρώ για να πάρεις αυτόν που ήθελες εξ αρχής?
 
Ο κόπος είναι ο ίδιος που θα έκανες αν άλλαζες σε οποιοδήποτε πλατώ κεφαλή, βραχίωνα, τροφοδοτικό κλπ κλπ

Το κόστος τώρα, όπως είπα και πιο πάνω είναι σχετικό. Παίρνεις κάτι που σου μένει και μπορείς να το βάλεις όπου θέλεις.

Αν προτιμήσεις δηλαδή έναν βραχίωνα του 500άρικου για το ΜΚ2. Και μετά πάρεις ένα sondek. Θα νιώθεις καλύτερα που θα πρέπει να τον πουλήσεις χάνοντας 250 ευρώ για να πάρεις αυτόν που ήθελες εξ αρχής?

Προσωπικά θεωρώ λάθος την προσέγγισή σου.
Θα αγόραζα εξαρχής το πλατό που θα ήθελα μια κι έξω με sme 309 & Dynavector DV XX2 MKII. Θα είχα ένα ολοκληρωμένο αναλογικό rig και θα ήμουν ευτυχής.
Αν δεν είχα τα χρήματα θα έμενα στο ΜΚ2, μέχρι να μαζεψω όλο το ποσό και θα πουλούσα το ΜΚ2, όταν θα αγόραζα το καινούργιο αναλογικό σύστημα.
Το να παριστάνω τον Μένγκελε στο ΜΚ2 δε θα το ήθελα.
 
Re: Απάντηση: σχετικα με το mk2 ...

Θεωρώ ότι ο χομπίστας που διαθέτει 500 ευρώ για βραχίονα-εκτός εξαιρέσεων μετρημένων στα δάχτυλα του ενός χεριού-δεν αγοράζει mk2-bye-

δεν ξέρει τι χάνει.... :D
 
Το να παριστάνω τον Μένγκελε στο ΜΚ2 δε θα το ήθελα.

Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείται τόσο ταμπού η αλλαγή βραχίωνα στο ΜΚ2.
Όταν το κάνουμε σε άλλα πλατώ δηλαδή ποιά διαφορά έχει και το ένα είναι αποδεκτό ενώ το άλλο τερατογέννεση?
 
Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείται τόσο ταμπού η αλλαγή βραχίωνα στο ΜΚ2.
Όταν το κάνουμε σε άλλα πλατώ δηλαδή ποιά διαφορά έχει και το ένα είναι αποδεκτό ενώ το άλλο τερατογέννεση?

Γιατί το ΜΚ2 κοστίζει 500 π.χ. ενώ ο Sme 309 2000 . Άντε και με τον Kuzma Air line εύχομαι!
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: σχετικα με το mk2 ...

Αν ήταν έτσι όπως λες τότε δε θα κατασκεύαζε κανείς άλλος πλατό και θα αγόραζαν όλοι οι κατασκευαστές το ΜΚ2 και πάνω εκει θα τοποθετούσαν τους βραχίονες και τις κεφαλές που κατασκευάζουν και θα το μοσχοπουλούσαν. Δεν είναι όμως έτσι και το ξέρεις.

Δεν το κάνουν γιατί τους έρχεται ακριβότερα απο το να βάλουν ένα κομμάτι ξύλο είτε ένα κομμάτι πλεξιγκλας κλπ.Και με το αυτοκόλλητο τους πάνω .
 
Γιατί το ΜΚ2 κοστίζει 500 π.χ. ενώ ο Sme 309 2000 . Άντε και με τον Kuzma Air line εύχομαι!

Air όχι, αλλά έναν 4 πόιντ... άνετα :p

Δηλαδή η τερατογέννεση είναι θέμα του πόσο ακριβός είναι ο βραχίωνας? :p

Εντάξει ξαναλέω ότι για να τα κάνεις όλα αυτά πρέπει να τό χεις και φετίχ...
Αν έχεις να δώσεις 2 χιλιάρικα για βραχίωνα έχεις να πάρεις και καλύτερο πλατώ.
 
Απάντηση: Re: σχετικα με το mk2 ...

Air όχι, αλλά έναν 4 πόιντ... άνετα :p

Δηλαδή η τερατογέννεση είναι θέμα του πόσο ακριβός είναι ο βραχίωνας? :p

Εντάξει ξαναλέω ότι για να τα κάνεις όλα αυτά πρέπει να τό χεις και φετίχ...
Αν έχεις να δώσεις 2 χιλιάρικα για βραχίωνα έχεις να πάρεις και καλύτερο πλατώ.

Ε αυτό λέμε τόσες μέρες τώρα
 
Γιατί το ΜΚ2 κοστίζει 500 π.χ. ενώ ο Sme 309 2000 . Άντε και με τον Kuzma Air line εύχομαι!

Δεν είναι ο Air line αλλά Kuzma είναι ;ο)

Πάλι δεν κατάφερα να "ανεβάσω" φωτογραφία... Επιστρέφω σε "λίγο"...
 
Αν τα κατάφερα, θα εμφανιστεί εδώ:
Technics%20SL1200%20logo.JPG

Technics%20SL1200%20feet.JPG

Technics%20SL1200%20+%20Kuzma.JPG

Technics%20SL1200%20Ortofon.JPG
,
διαφορετικά θα πρέπει να κάνετε κλικ ;ο)
 
Last edited: