Με αφορμή το FireWire ή e-Sata γράφω λίγα λόγια
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=31753
============
Σχετικά με την ποιότητα των δίσκων.
Αν εξαιρέσουμε αποτυχημένα μοντέλα, όλοι οι κατασκευαστές σε κάθε συγκεκριμένο μοντέλο έχουν διαφορετικές παρτίδες με άλλη ποιότητα η κάθε μία. Τι θέλω να πώ ?
Αν πάρουμε σαν παράδειγμα ένα συγκεκριμένο δίσκο, ας πούμε της WD το υποθετικό WD500ΧΥΖ, η παρτίδα με τα περισσότερα προβλήματα θα φτάσει σε εμάς μέσα από το κανάλι διανομής. Η παρτίδα με τα λιγότερα στους μεγάλους κατασκευαστές υποσυστημάτων Raid και τους καλούς πελάτες της WD πχ HP - IBM - Dell κλπ. Τα επώνυμα POS συστήματα πρέπει να έχουν όσο το δυνατόν αξιόπιστους δίσκους.
Οταν λέω προβλήματα δεν εννοώ χαλασμένους δίσκους αλλά δίσκους που παρουσιάζουν περισσότερα Βad Βlock και εν δυνάμει έχουν τις περισσότερες πιθανότητες για βλάβη.
Ξέρω εταιρεία που μείωσε την οφέλιμη χωρητικότητα δίσκου για να αυξήσει την περιοχή των εφεδρικών sector οι οποίοι αντικαθιστούν τα Bad Block ώστε να μην είναι ορατά τα προβλήματα στους χρήστες όσο διαρκούσε η εγγύηση.
Είχαν υπολογίσει τον ρυθμό που εμφανιζόταν το πρόβλημα, έβγαλαν ένα νέο firmware σαν update το οποίο έκανε ότι περιέγραψα παραπάνω και όταν οι δίσκοι θα άρχιζαν να εμφανίζουν πολλά Bad Block θα είχε περάσει η εγγύηση. Ετσι θα είχαν τις λιγότερες επιστροφές ....
Υπάρχουν δίσκοι που έρχονται refurbished ( επιδιορθωμένοι ) στην κανονική συσκευασία χωρίς να έχουν καμμία ένδειξη επάνω τους, τουλάχιστον δεν είναι άμεσα ορατό πέρα από μικρά κόκκινα σημάδια επάνω στην πλακέτα του δίσκου.
Επίσης αν ξαφνικά δείτε μία αρκετά χαμηλή τιμή σε συγκεκριμένο δίσκο χωρίς να υπάρχει τεχνολογικός λόγος για αυτή την μείωση ας σας προβληματίσει αυτό. Μην ξεχνάμε πως τα ποσοστά κέρδους είναι τις τάξεως του 4-5% στην χονδρική .....
:ernaehrung004:
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=31753
============
Σχετικά με την ποιότητα των δίσκων.
Αν εξαιρέσουμε αποτυχημένα μοντέλα, όλοι οι κατασκευαστές σε κάθε συγκεκριμένο μοντέλο έχουν διαφορετικές παρτίδες με άλλη ποιότητα η κάθε μία. Τι θέλω να πώ ?
Αν πάρουμε σαν παράδειγμα ένα συγκεκριμένο δίσκο, ας πούμε της WD το υποθετικό WD500ΧΥΖ, η παρτίδα με τα περισσότερα προβλήματα θα φτάσει σε εμάς μέσα από το κανάλι διανομής. Η παρτίδα με τα λιγότερα στους μεγάλους κατασκευαστές υποσυστημάτων Raid και τους καλούς πελάτες της WD πχ HP - IBM - Dell κλπ. Τα επώνυμα POS συστήματα πρέπει να έχουν όσο το δυνατόν αξιόπιστους δίσκους.
Οταν λέω προβλήματα δεν εννοώ χαλασμένους δίσκους αλλά δίσκους που παρουσιάζουν περισσότερα Βad Βlock και εν δυνάμει έχουν τις περισσότερες πιθανότητες για βλάβη.
Ξέρω εταιρεία που μείωσε την οφέλιμη χωρητικότητα δίσκου για να αυξήσει την περιοχή των εφεδρικών sector οι οποίοι αντικαθιστούν τα Bad Block ώστε να μην είναι ορατά τα προβλήματα στους χρήστες όσο διαρκούσε η εγγύηση.
Είχαν υπολογίσει τον ρυθμό που εμφανιζόταν το πρόβλημα, έβγαλαν ένα νέο firmware σαν update το οποίο έκανε ότι περιέγραψα παραπάνω και όταν οι δίσκοι θα άρχιζαν να εμφανίζουν πολλά Bad Block θα είχε περάσει η εγγύηση. Ετσι θα είχαν τις λιγότερες επιστροφές ....
Υπάρχουν δίσκοι που έρχονται refurbished ( επιδιορθωμένοι ) στην κανονική συσκευασία χωρίς να έχουν καμμία ένδειξη επάνω τους, τουλάχιστον δεν είναι άμεσα ορατό πέρα από μικρά κόκκινα σημάδια επάνω στην πλακέτα του δίσκου.
Επίσης αν ξαφνικά δείτε μία αρκετά χαμηλή τιμή σε συγκεκριμένο δίσκο χωρίς να υπάρχει τεχνολογικός λόγος για αυτή την μείωση ας σας προβληματίσει αυτό. Μην ξεχνάμε πως τα ποσοστά κέρδους είναι τις τάξεως του 4-5% στην χονδρική .....
:ernaehrung004: