Έχεις δίκιο Ιωάννη για την ισχύ. Φυσικά θα ήταν καλύτερα να είχε περισσότερα βατ. Οι πολλές δοκιμές είχαν γίνει όταν είχα ακόμη τα concerto, τα οποία είχαν ταιριάξει καταπληκτικά με τον μικρό ΥΒΑ. Τότε βέβαια δεν είχε βγεί ακόμη ο μεγαλύτερος ολοκληρωμένος της ΥΒΑ, οπότε δεν μπορώ να γνωρίζω τις διαφορές τους. Τελικά, καθώς η ηχητική ποιότητα του Tag ήταν παραπλήσια, τον προτίμησα και χρησιμοποίησα και την έξοδο που δίνει για διενίσχυση με έναν ακόμη τελικό. Παρόλα αυτά και μόνος του απέδωσε άψογα. Τώρα με τα Grand Piano home αναγκαστικά τον χρησιμοποιώ μόνο του, καθώς δεν έχουν βύσματα διπλοκαλωδίωσης στο ηχείο.
Πάντως η απόλυτη ισχύς δεν είναι πιστεύω το πρωταρχικό κριτήριο. Για παράδειγμα με τον μικρό ΥΒΑ και με τον Tag ο ήχος είχε πολύ καλύτερη ποιότητα και έλεγχο από ότι με τον προ και τελικό της Copland που είχε ισχύ 2Χ100 και τιμή 1.000.000 δρχ στα demo κομμάτια.
Όταν λέω ιδιοτροπίες, εννοώ ότι στον χώρο μου με κούρασαν πολύ στο στήσιμο και με πάρα πολλούς ενισχυτές δεν... Αυτό ίσχυε περισσότερο με τα concerto παρά με τα gp. Να αναφέρω μερικούς συγκεκριμένα:
Primere, Audio Refinement, Rotel, Musical Fidelity, Copland (pro-power λυχνίας)
Υπήρχαν περιπτώσεις που ενώ στο κατάστημα άκουγα το υποψήφιο μηχάνημα να παίζει μια χαρά, με το που το δοκίμαζα στο σύστημά μου ήταν από αδιάφορο έως απαράδεκτο. Τι να πω, ίσως είναι και ο χώρος δύσκολος. Αν και για παράδειγμα το πόσο καλύτερος είναι ο ΥΒΑ από την θυγατρική Audio Refinement είχε φανεί στην άμεση σύγκριση στον αντιπρόσωπο.