Sonus Faber Toy Towers

Κάνεις μεγάλο λάθος η εταιρεία ακολουθεί την σχεδιαστική φιλοσοφία SERBLIN κατά γράμμα απλά δεν ήθελαν να την φουντάρουν ρισκάροντας σε τρομερά ακριβά λίγο πολύ ελιτίστικα ηχεία σε εποχές οικονομικής κρίσης.
Άσε που τον ήχο δεν τον καθορίζει μόνο ο σχεδιαστής αλλά και ο μαραγκός όταν μιλάμε για ακριβά χειροποίητα ηχεία...

Ίσως να ξέρεις καλύτερα από μένα...

Φτιάξανε ηχείο με 150,000 Ευρώ εν μέσω κρίσης πάντως..(παρεπιπτόντως το συγκεκριμένο είμαι σίγουρος πως θα παίζει παπάδες με αντικειμενικά κριτήρια)..

Οι μαραγκοί είναι οι ίδιοι.Ο ήχος τους όμως στα αυτιά μου, μου λέει άλλα..Σέβομαι απόλυτα παρά όλα αυτά την άποψή σου.
 
Ίσως να ξέρεις καλύτερα από μένα...

Φτιάξανε ηχείο με 150,000 Ευρώ εν μέσω κρίσης πάντως..(παρεπιπτόντως το συγκεκριμένο είμαι σίγουρος πως θα παίζει παπάδες με αντικειμενικά κριτήρια)..

Οι μαραγκοί είναι οι ίδιοι.Ο ήχος τους όμως στα αυτιά μου, μου λέει άλλα..Σέβομαι απόλυτα παρά όλα αυτά την άποψή σου.

Αυτό είναι "άλογο επίδειξης" και όχι "άλογο κούρσας" σαν τα Bugatti Veyron για την WAG.Δεν θα φαλιρίσουν πάντως αν δεν πουλήσει.
Η σχεδιαστική γραμμή εστιαζόταν στα παρακάτω σημεία πές μου που διαφοροποιήθηκαν.Μόνο για συντηρητισμό μπορείς να τους κατηγορήσεις...

Sonus fabers are based upon the three cornerstones of speaker design:
Driver development
Crossover theory
Cabinet design
 
Ελπίζω τα παραπάνω να τα γνωρίζετε και να μην τα εκθειάζετε τα Toy απλά για να πουλήσει μία αγγελία..Δεν τα έχω ακούσει αρκετά και δεν ξέρω εάν παίζουν τόσο καλά όσο σχολιάζουν οι φίλοι παραπάνω.Αλλά ρε παιδιά πριν την αγγελία ούτε ένας δεν είχε πει κουβέντα για την εν λόγω εταιρία και αυτό μου φαίνεται τώρα κάπως..(ίσως κακώς)

Και τα τρέχοντα ηχεία είναι καλά σε γενικές γραμμές και ανταγωνιστικά αλλά για μένα δεν έχουν τον ήχο των παλιών.Φυσικά η σειρά Homage όπως έγραψα και παραπάνω σκοτώνει.

Υ.Γ: Δεν είχα πραγματικά καμία διάθεση να προσβάλλω κανέναν, αλλά η άποψή μου δεν αλλάζει..


H αγγελία αποσύρθηκε, δεν υπάρχει πλέον. Στεναχωριέμαι και μόνο που πέρασε αυτή η σκέψη από το μυαλό σου (αλλά αφού έγινε, καλά έκανες και το έγραψες).
Όλο και θα υπάρχουν νέα ηχεία και ηχεία που δεν θα έχουν σχολιαστεί. Ειδικά στις μέρες μας, λόγω οικονομική κρίσης, η αγορά έχει στενέψει (πωλούνται λιγότερα νέα ηχεία) και ίσως να γράφονται λιγότερα πράγματα για αυτά. Πάντα υπάρχει η πρώτη φορά σε μια παρουσίαση.
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν διαφωνίες και διάφορες.... ίντριγκες. Παρεούλα να κάνουμε και να περνάμε καλά.
Υπάρχουν πολλά καλά ηχεία και σίγουρα εδώ είναι όλοι ευπρόσδεκτοι για να μας γράψουν δυο λόγια.
Έχεις πρόσκληση για καφέ και χαλαρή ακρόαση !


Υ.Γ ζητώ συγνώμη αν αυτή η παρουσίαση που έκανα με την ευκαιρία της απόσυρσης της αγγελίας ήταν αντιαισθητική και άκομψη. Ήθελα να γράψω απλά δυο λόγια για να βοηθήσω κάποιους φίλους που ίσως ψάχνονται (γι αυτό υπάρχει και το φορουμ νομίζω, αλληλοβοήθεια και μετάδοση γνώσεων και εμπειρίας).
Κάποιοι μελλοντικοί χρήστες θα την βρουν ενδιαφέρουσα.

Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, υπάρχουν υπέροχα ηχεία σε αυτή την κατηγορία τιμής όπως τα PROAC, ATC, LEEMA, XAVIAN, AUDIOVECTOR, FOCAL, AUDIO SPECTRUM, MARTIN LOGAN, MAGNEPAN, B&W, KLIPSCH,. HECO, DUEVEL, TANNOY, WATERFALL, KEF, TRIANGLE, USHER, OPERA, ELAC, EPOS, MAGNAT, PSB, TOTEM, AURUM CANTUS, CABASSE, DALI, DYNAUDIO κ.ά που θα μπορούσε κάλλιστα να προτιμήσει κανείς εκτός από τα sonus faber.

Υ.Γ 2 Ζητώ ταπεινά συγνώμη αν έκανα κάποιους να σκεφτούν ότι έγινε επίτηδες από μέρους μου.

Από πλευράς μου δεν υπάρχει καμμία παρεξήγηση! :ernaehrung004:
 
Last edited:
Μusicalicious, ευχαριστούμε για τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες που αναφέρεις γύρω από την ιστορία της Sonus Faber! Περιμένω να δω τι άλλο ενδιαφέρον θα διαβάσω !
 
Last edited:
Originally Posted by Lemarchand
Ελπίζω τα παραπάνω να τα γνωρίζετε και να μην τα εκθειάζετε τα Toy απλά για να πουλήσει μία αγγελία..Δεν τα έχω ακούσει αρκετά και δεν ξέρω εάν παίζουν τόσο καλά όσο σχολιάζουν οι φίλοι παραπάνω.Αλλά ρε παιδιά πριν την αγγελία ούτε ένας δεν είχε πει κουβέντα για την εν λόγω εταιρία και αυτό μου φαίνεται τώρα κάπως..(ίσως κακώς)

Και τα τρέχοντα ηχεία είναι καλά σε γενικές γραμμές και ανταγωνιστικά αλλά για μένα δεν έχουν τον ήχο των παλιών.Φυσικά η σειρά Homage όπως έγραψα και παραπάνω σκοτώνει.

Υ.Γ: Δεν είχα πραγματικά καμία διάθεση να προσβάλλω κανέναν, αλλά η άποψή μου δεν αλλάζει..

To θέμα το ξεκίνησα εγώ εδώ χωρίς καμιά συνεννόηση με τον analyze_it και αφού πρώτα είχε κλείσει και ΚΛΕΙΔΩΘΕΙ η αγγελία (αυτό εύκολα μπορείς να το διαπιστώσεις).
Συνεπώς δεν υπάρχει κανένα θέμα αγγελίας...
 
To θέμα το ξεκίνησα εγώ εδώ χωρίς καμιά συνεννόηση με τον analyze_it και αφού πρώτα είχε κλείσει και ΚΛΕΙΔΩΘΕΙ η αγγελία (αυτό εύκολα μπορείς να το διαπιστώσεις).
Συνεπώς δεν υπάρχει κανένα θέμα αγγελίας...

Ακριβώς έτσι έγινε ! Η αγγελία αποσύρθηκε και μετά έγινε το θέμα.:a0210:


Καμμία παρεξήγηση με το αγαπητό και εκλεκτό μέλος Lemarchand :ernaehrung004:
 
Η παρέμβαση του φίλου Lemarchand ήταν πολύ χρήσιμη και οι εντυπώσεις του ακόμη περισσότερο...

Προφανώς πολλοί δεν γνώριζαν την ιστορία αποχώρησης του αρχι-σχεδιαστή της εταιρείας (αν και έχει αναφερθεί ξανά το θέμα στο forum, από εδώ το έμαθα τουλάχιστον εγώ).

Βέβαια συνηθίζεται όταν ακούμε ένα ηχείο να κρίνουμε αν μας αρέσει σε σχέση με άλλα της κατηγορίας και όχι αν τηρεί τις αρχές της εταιρείας, όπως επίσης θα έπρεπε να μας είναι εντελώς αδιάφορο το που κατασκευάζεται, αρκεί να πληρούνται οι κοινώς αποδεκτές προδιαγραφές για το είδος και την κατηγορία...

Αν θα μπορούσες φίλε Lemarchand να μας δώσεις τα φώτα σου σε αυτά τα δύο ζητήματα θα έκανες ακόμη μεγαλύτερο καλό.

Όσον αφορά το θέμα ξαφνικού ενδιαφέροντος 4-5 post πιο κάτω υπάρχει άλλο ένα νήμα, από άλλο μέλος, για τα ίδια ακριβώς ηχεία.
 
Εντυπωσιακά τα toy αλλά όχι για το χώρο μου(λίγο μεγάλος) γι αυτό κατέληξα αλλού.
Γιατί όμως πριν μερικούς μήνες κοστολογούνταν στα 1500 και τώρα στα 1850;
Επίσης , ο αντιπρόσωπος να μην καταβαραθρώνει όλα τα άλλα ηχεία και να βάζει στην κορυφή μόνο τα sonus, γίνεται γραφικός...
 
Αυτό είναι "άλογο επίδειξης" και όχι "άλογο κούρσας" σαν τα Bugatti Veyron για την WAG.Δεν θα φαλιρίσουν πάντως αν δεν πουλήσει.
Η σχεδιαστική γραμμή εστιαζόταν στα παρακάτω σημεία πές μου που διαφοροποιήθηκαν.Μόνο για συντηρητισμό μπορείς να τους κατηγορήσεις...

Sonus fabers are based upon the three cornerstones of speaker design:
Driver development
Crossover theory
Cabinet design

Αυτά που αναφέρεις είναι βάσεις για όλες τις εταιρίες ηχείων παγκοσμίως.Βλέπεις καμιά πρωτοπορία στην σχεδίαση με βάση αυτά τα "συστατικά"?

Λείπει το "voicing" του μάστορα,έτσι απλά..

Βασικά, η εταιρία σαν φιλοσοφία είχε να χρησιμοποιεί τους χρωματισμούς του φυσικού ξύλου της καμπίνας "υπέρ" της.Αυτό ήτανε ένα χαρακτηριστικό της συνειδητά(με τα όποια προβλήματα αυτής της επιλογής).

Τα καινούργια ηχεία έχουν πιο "σύγχρονο" ήχο εις βάρος άλλων πραγμάτων.Είναι θέμα αρέσκειας αν θέλεις.

Δεν θέλω να κάνω αυτοδιαφήμιση για το πόσα ξέρω για την εταιρία και τα ηχεία της αλλά όσοι με γνωρίζουν ξέρουν πως γνωρίζω πολλά..Είμαι από τα πρώτα μέλη του International Sonus Faber Club που ιδρύθηκε στη Δανία κι έχω πολύ εσωτερική πληροφόρηση για πολλά πράγματα για την εταιρία συν του ότι ήμουν πρώην κάτοχος ηχείων της..

Δεν χρειάζεται να αποδείξει κανείς σε κανέναν τίποτα.Ο καθένας ακούει και κρίνει όπως νομίζει..:ernaehrung004:..
 
Υ.Γ 2 Ζητώ ταπεινά συγνώμη αν έκανα κάποιους να σκεφτούν ότι έγινε επίτηδες από μέρους μου.

Από πλευράς μου δεν υπάρχει καμμία παρεξήγηση! :ernaehrung004:

Εγώ ζητώ συγνώμη εάν φάνηκα αγενής ή άδικος..:ADFADF1:..
 
Re: Απάντηση: Sonus Faber Toy Towers

Βέβαια συνηθίζεται όταν ακούμε ένα ηχείο να κρίνουμε αν μας αρέσει σε σχέση με άλλα της κατηγορίας και όχι αν τηρεί τις αρχές της εταιρείας, όπως επίσης θα έπρεπε να μας είναι εντελώς αδιάφορο το που κατασκευάζεται, αρκεί να πληρούνται οι κοινώς αποδεκτές προδιαγραφές για το είδος και την κατηγορία...

Αν θα μπορούσες φίλε Lemarchand να μας δώσεις τα φώτα σου σε αυτά τα δύο ζητήματα θα έκανες ακόμη μεγαλύτερο καλό.

Ελπίζω να μην παρερμηνεύτηκαν τα λόγια μου.Καταρχήν εξ'αρχής αναφέρθηκα πως εμπεριέχει συναίσθημα το μήνυμά μου και δεν θα ήτανε 100% αντικειμενικό.

Στο πρώτο σκέλος ναι, τα ηχεία τα τωρινά ίσως να τα προτιμούσα από άλλα στην κατηγορία τιμής τους γιατί παίζουνε καλά, αλλά από την σειρά Cremona κυρίως, γιατί είναι και αισθητικοί λόγοι στην μέση.Αξεπέραστη αισθητική..Λέω ίσως γιατί αν ξαναπάρω ποτέ Sonus από Guarneri κι επάνω θα πάω..

Για το δεύτερο σκέλος: Στην Ιταλία κατασκευάζονται και τα τωρινά ηχεία..!Προς θεού,μην γίνει καμία παρεξήγηση..!


Επίσης,ας μην κολλάμε στις αρχές της εκάστοτε εταιρίας.Είναι απλά τα πράγματα ρε παιδιά.Όταν σε μία εταιρία παίζει ρόλο στον ήχο της ΚΑΙ το "μαγείρεμα" όταν φύγει ο σεφ δεν είναι ίδιο το γλυκό τώρα, πώς να το κάνουμε?Δεν άφησε τον τσελεμεντέ,τον πήρε μαζί του.Μόνο τα εργαλεία της δουλειάς άφησε πίσω..:afro:..
 
Αυτά που αναφέρεις είναι βάσεις για όλες τις εταιρίες ηχείων παγκοσμίως.Βλέπεις καμιά πρωτοπορία στην σχεδίαση με βάση αυτά τα "συστατικά"?

Λείπει το "voicing" του μάστορα,έτσι απλά..

Βασικά, η εταιρία σαν φιλοσοφία είχε να χρησιμοποιεί τους χρωματισμούς του φυσικού ξύλου της καμπίνας "υπέρ" της.Αυτό ήτανε ένα χαρακτηριστικό της συνειδητά(με τα όποια προβλήματα αυτής της επιλογής).

Τα καινούργια ηχεία έχουν πιο "σύγχρονο" ήχο εις βάρος άλλων πραγμάτων.Είναι θέμα αρέσκειας αν θέλεις.

Δεν θέλω να κάνω αυτοδιαφήμιση για το πόσα ξέρω για την εταιρία και τα ηχεία της αλλά όσοι με γνωρίζουν ξέρουν πως γνωρίζω πολλά..Είμαι από τα πρώτα μέλη του International Sonus Faber Club που ιδρύθηκε στη Δανία κι έχω πολύ εσωτερική πληροφόρηση για πολλά πράγματα για την εταιρία συν του ότι ήμουν πρώην κάτοχος ηχείων της..

Δεν χρειάζεται να αποδείξει κανείς σε κανέναν τίποτα.Ο καθένας ακούει και κρίνει όπως νομίζει..:ernaehrung004:..

Ας τα βάλουμε λίγο τα πράγματα στη θέση τους γιατί βάζεις συνέχεια καινούργια πράγματα στο τραπέζι.
Οι βασικές εισαγωγικές σειρές ποτέ δεν είχαν το "voicing" γέρου γιατί απλά δεν γινόταν ήταν μαζική συναρμολόγηση στο εργοστάσιο από γυναίκες και όχι από τους ακριβούς μαστόρους που είχε φέρει στη αρχή ο γέρος.
Σε αυτή την παλιά εισαγωγική σειρά υπήρχαν αναγκαστικοί συμβιβασμοί, ειδικά στη υψηλή περιοχή,και στο έλεγχο του χαμηλού γνωστοί σε όλους.
Λοιπόν αν συγκρίνεις την παλιά εισαγωγική σειρά με την καινούργια δεν έχεις παρά να παραδεχτείς ότι έχει γίνει μεγάλη βελτίωση.
Δεν μιλάω αν ήταν ομορφότερη η παλιά σειρά αλλά στο θέμα του ήχου που μπορούν να βγάλουν.
Τώρα για την ακριβή σειρά των Homage και επάνω μπορούμε να πούμε πολλά αλλά και εκεί χρειαζόταν κάτι επιπλέον απέναντι στο ανταγωνισμό που είχε γίνει απειλητικός τα τελευταία χρόνια.
Αυτό προσπάθησαν να κάνουν με τα Stradivari .
Και εγώ με τον γέρο είμαι αλλά τι να κάνουμε τώρα ο γέρος έφυγε οι παλιοί μαστόροι πήραν σύνταξη οι Τράπεζες επέβαλαν νέους μάνατζερ που να μιλάνε την γλώσσα τους για να δώσουν τα απαραίτητα δάνεια.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η Sonus Faber έγινε KEF.
 
Re: Απάντηση: Sonus Faber Toy Towers

Στο πρώτο σκέλος ναι, τα ηχεία τα τωρινά ίσως να τα προτιμούσα από άλλα στην κατηγορία τιμής τους γιατί παίζουνε καλά, αλλά από την σειρά Cremona κυρίως, γιατί είναι και αισθητικοί λόγοι στην μέση.Αξεπέραστη αισθητική..Λέω ίσως γιατί αν ξαναπάρω ποτέ Sonus από Guarneri κι επάνω θα πάω..

Για το δεύτερο σκέλος: Στην Ιταλία κατασκευάζονται και τα τωρινά ηχεία..!Προς θεού,μην γίνει καμία παρεξήγηση..!

.....


καλά που το τόνισες αυτό φίλε ...
 
Last edited:
Ας τα βάλουμε λίγο τα πράγματα στη θέση τους γιατί βάζεις συνέχεια καινούργια πράγματα στο τραπέζι.
Οι βασικές εισαγωγικές σειρές ποτέ δεν είχαν το "voicing" γέρου γιατί απλά δεν γινόταν ήταν μαζική συναρμολόγηση στο εργοστάσιο από γυναίκες και όχι από τους ακριβούς μαστόρους που είχε φέρει στη αρχή ο γέρος.
Σε αυτή την παλιά εισαγωγική σειρά υπήρχαν αναγκαστικοί συμβιβασμοί, ειδικά στη υψηλή περιοχή,και στο έλεγχο του χαμηλού γνωστοί σε όλους.
Λοιπόν αν συγκρίνεις την παλιά εισαγωγική σειρά με την καινούργια δεν έχεις παρά να παραδεχτείς ότι έχει γίνει μεγάλη βελτίωση.
Δεν μιλάω αν ήταν ομορφότερη η παλιά σειρά αλλά στο θέμα του ήχου που μπορούν να βγάλουν.
Τώρα για την ακριβή σειρά των Homage και επάνω μπορούμε να πούμε πολλά αλλά και εκεί χρειαζόταν κάτι επιπλέον απέναντι στο ανταγωνισμό που είχε γίνει απειλητικός τα τελευταία χρόνια.
Αυτό προσπάθησαν να κάνουν με τα Stradivari .
Και εγώ με τον γέρο είμαι αλλά τι να κάνουμε τώρα ο γέρος έφυγε οι παλιοί μαστόροι πήραν σύνταξη οι Τράπεζες επέβαλαν νέους μάνατζερ που να μιλάνε την γλώσσα τους για να δώσουν τα απαραίτητα δάνεια.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η Sonus Faber έγινε KEF.


Musicalicious, συμφωνώ απόλυτα με το κείμενό σου, λέξη προς λέξη.... :a0210:
 
Ας τα βάλουμε λίγο τα πράγματα στη θέση τους γιατί βάζεις συνέχεια καινούργια πράγματα στο τραπέζι.
Οι βασικές εισαγωγικές σειρές ποτέ δεν είχαν το "voicing" γέρου γιατί απλά δεν γινόταν ήταν μαζική συναρμολόγηση στο εργοστάσιο από γυναίκες και όχι από τους ακριβούς μαστόρους που είχε φέρει στη αρχή ο γέρος.
Τo voicing δεν έχει καμία σχέση με τους μαστόρους.Τιουνάρισμα στο κροσόβερ είναι κυρίως με βάση την ακρόαση ύστερα από την σχεδίαση του ηχείου..
Σε αυτή την παλιά εισαγωγική σειρά υπήρχαν αναγκαστικοί συμβιβασμοί, ειδικά στη υψηλή περιοχή,και στο έλεγχο του χαμηλού γνωστοί σε όλους.
Ο έλεγχος στο χαμηλό ήτανε πάντα το πρόβλημα στα ηχεία τα δαπέδου κυρίως είτε ήτανε φτηνά είτε ήτανε ακριβά.Ένας από τους λόγους ήτανε οι καμπίνες που όλοι γουστάρουμε, γιατί δεν ήτανε το απόλυτο σε αδράνεια.Το λύνεις αρκετά με γρήγορους ενισχυτές με ρεύματα και με προσεκτική τοποθέτηση.Για τα χρήματα το μεσουψηλό πάντα σε κέρδιζε,απλά δεν ήτανε ηχεία plug & play.Θέλανε συνοδά..
Λοιπόν αν συγκρίνεις την παλιά εισαγωγική σειρά με την καινούργια δεν έχεις παρά να παραδεχτείς ότι έχει γίνει μεγάλη βελτίωση.
Δεν μιλάω αν ήταν ομορφότερη η παλιά σειρά αλλά στο θέμα του ήχου που μπορούν να βγάλουν.
Δεν με προσέχεις.Δεν έχω εμπειρία στα καινούργια εισαγωγικά μεγάλη.Δεν μπορώ να παραδεχτώ γιατί δεν έχω ακούσει προσεκτικά.
Τώρα για την ακριβή σειρά των Homage και επάνω μπορούμε να πούμε πολλά αλλά και εκεί χρειαζόταν κάτι επιπλέον απέναντι στο ανταγωνισμό που είχε γίνει απειλητικός τα τελευταία χρόνια.
Αυτό προσπάθησαν να κάνουν με τα Stradivari .
Η εταιρία είχε συγκεκριμένο χαρακτήρα που δεν ήτανε για όλους ούτως ή άλλως..
Και εγώ με τον γέρο είμαι αλλά τι να κάνουμε τώρα ο γέρος έφυγε οι παλιοί μαστόροι πήραν σύνταξη οι Τράπεζες επέβαλαν νέους μάνατζερ που να μιλάνε την γλώσσα τους για να δώσουν τα απαραίτητα δάνεια.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η Sonus Faber έγινε KEF.
Μάλλον έχουμε πρόβλημα επικοινωνίας.Άφησα να εννοηθεί πως η Sonus έγινε KEF? Το έγραψα 2-3 φορές παραπάνω πως το μήνυμά μου δεν είναι άκρως αντικειμενικό μόνο και μόνο για να μην γίνει παρεξήγηση.Για μένα Sonus = Franco.Καλώς ή κακώς αυτό είναι ΓΙΑ ΜΕΝΑ.Τα καινούργια ηχεία είναι πιο φωτεινά και δεν με ελκύουν το ίδιο..

Δεν έχει νόημα να το κουράζουμε άλλο..Ο καθένας ας ακούσει μόνος του κι ας κρίνει.Παραμένει σταθερή αξία σε ποιότητα κατασκευής και σε κάποια αντικειμενικά στάνταρντς ηχητικής ποιότητος θέλω να πιστεύω και είμαι σίγουρος πως θα πουλήσει και περισσότερα ηχεία από παλιά..Της εύχομαι καλή επιτυχία στις πωλήσεις και σε σας καλές ακροάσεις..:p..Όχι άλλο ping-pong τώρα γιατί κουράστηκα..:afro:..
 
"Τo voicing δεν έχει καμία σχέση με τους μαστόρους.Τιουνάρισμα στο κροσόβερ είναι κυρίως με βάση την ακρόαση ύστερα από την σχεδίαση του ηχείου.."

Φίλε μου τι είναι αυτά που λές.
Σε συντονισμένη καμπίνα που λειτουργεί σαν μουσικό όργανο το voicing γινόταν με το κροσόβερ και μόνο ?
Άσε που τα πράγματα αν γίνονταν όπως τα λες καλά ηχεία θα έβγαζαν και οι Κινέζοι...
Θα αντέγραφαν το "voicing κροσόβερ" και θα πούλαγαν στο ένα τέταρτο της τιμής.
 
Last edited:
Θεωρώ κι εγώ,ότι σε τέτοιου είδους κατασκευές,όπου εμπλέκονται παραδοσιακές τεχνικές κατασκευής,υψηλή αισθητική και κουλτούρα,έχουμε να κάνουμε με προϊόντα,που διαθέτουν αυτό που λέμε "ψυχή"-άποψη.

Οταν οι εμπνευστές,οι εκτελεστές κι οι καθοδηγητές μιάς τέτοιας προσπάθειας φεύγουν,απο εκεί και πέρα,δεν μιλάμε για το ίδιο προϊόν. Μιλάμε για κάτι άλλο...
 
"Τo voicing δεν έχει καμία σχέση με τους μαστόρους.Τιουνάρισμα στο κροσόβερ είναι κυρίως με βάση την ακρόαση ύστερα από την σχεδίαση του ηχείου.."

Φίλε μου τι είναι αυτά που λές.
Σε συντονισμένη καμπίνα που λειτουργεί σαν μουσικό όργανο το voicing γινόταν με το κροσόβερ και μόνο ?
Άσε που τα πράγματα αν γίνονταν όπως τα λες καλά ηχεία θα έβγαζαν και οι Κινέζοι...
Θα αντέγραφαν το "voicing κροσόβερ" και θα πούλαγαν στο ένα τέταρτο της τιμής.

Έχουμε πρόβλημα επικοινωνίας σου λέω.Άστο...

Τους μαστόρους κάποιος τους καθοδηγεί να φτιάξουνε την καμπίνα..

Δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε εμείς οι δύο.Άλλα γράφω,άλλα καταλαβαίνεις.Δεν τρέχει τίποτα όμως.Καλή καρδιά..:tee:..Δεν γράφω άλλα εδώ.Κουράστηκα...Πες την άποψή σου και είμαστε όλοι cool.Θέλεις σώνει και καλά να μου αποδείξεις κάτι..over & out...

-bye-
 
Καλησπέρα. Με αφορμή πάντως την ανακληθείσα αγγελία, είχαμε την ευκαιρία να μάθουμε ενδιαφέροντα πράγματα. Προσωπικά, διαβάζοντας όλο το νήμα, θεωρώ 100% καλοπροαίρετες τις διατυπωθείσες απόψεις.
Η συναισθηματική προσέγγιση του Musicalicius έδωσε μια διαφορετική διάσταση στα όσα γνωρίζαμε πολλοί από εμάς αναφορικά με την Sonus Faber.

Παρεπιπτόντως, πότε έφυγε ο FRANCO SERBLIN από την Sonus Faber;