Sony A80J - Απαράδεκτη αντιμετώπιση

δηλαδη να επιβαρυνθει ενα σημαντικο ποσο,για να επιβεβαιωθει-κατα πασα πιθανοτητα-οτι υπαρχει θεμα στο πανελ.
και αντε οτι ειναι θεμα ρυθμισεων γιατι αυτο το κομματι ηταν αλλου εντελως απο εργοστασιο.
γιατι να κρατησει μια τηλεοραση σε αυτην την κατασταση?εχει πληρωσει την τηλεοραση και την 5ετη επεκταση και θα δεχθει να την κρατησει?
δεν ξερω-εγω προφανως ειμαι αλλης νοοτροποιας και απαιτω απο την στιγμη που πληρωνω να περνω αυτο που πληρωνω.
διαφορετικα θα αγοραζα μια fujugum και δεν θα ειχα και απαιτησεις.
απο την στιγμη ομως που αγοραζω sony,την πληρωνω και απαιτω ποιοτητα,εξυπηρετηση και σεβασμο.

To τι περιμένεις με το τι θα συμβεί, ειναι διαφορετικά πραγματα, οπως και στην δική μας περίπτωση.
Μερικές φορες για να πας δυο βηματα μπροστα πρεπει να κανεις και ενα πίσω. Ειδικοτερα οταν δεν υπάρχει αλλη λύση στον ορίζοντα.
Διαφορετικά μενεις στην υφιστάμενη κατάσταση.

Για να μην παρεξηγηθώ, οφείλω παραλληλα να γράψω και τα ακόλουθα:
  1. Ενω καταλαβαινω τι φαινεται στις φωτογραφίες του φίλου μας, θα μπορούσαν ευκολα να ειναι προιον κακής λήψης/φωτογραφικής ρυθμισης
  2. Δεν θεωρω οτι αναπαρήχθηκε το βέλτιστο υλικό στην επισκεψη της Sony
  3. Η Sony τελικά ηρθε στον χώρο του για να δει το προβλημα. Δεν ειμαι σιγουρος οτι ολες οι εταιρείες το συνηθίζουν
  4. Ακομα δινει προσθετη ευκαιρία στον φίλο μας με το να συγκρινουν τις ιδιες τηλεοράσεις διπλα διπλα. Εκει δεν γινεται να κρυφτει το προβλημα κατω απο το χαλακι. Ειδικοτερα και με την παρουσία του ιδιοκτήτη.
Εννοείται χωρις καμμια μομφή κατα του φιλου μας.

Εγω προσωπικά αν εφτανα στο ιδιο, σημερινο, σημείο, θα μιλούσα με τον κ. Καστρουνή για να επιβεβαιωθεί ή να λυθει το προβλημα της εικονας αν αποδειχθεί εφικτό.

Σε καθε περιπτωση απαιτείται ψυχραιμια.
 
Last edited:
Για μένα , πολύ σημαντικό θα ήταν να στείλεις ένα email στα κεντρικά της Sony.Κατά το παρελθόν είχα χείριστη αντιμετώπιση από άσχετο κολοσσό (ΙΚΕΑ) , με ταλαιπώρησαν όσο δεν πάει , άκρη δεν έβγαζα με κανέναν τους από Ελλάδα , και τα πήρα στην κράνα και τους έριξα ένα καλό ξεχέ.... κοινοποιώντας την ταλαιπωρεία μου σε όλα τα departments της Σουηδίας.Έκανα από τα νεύρα μου forward το mail μου σε ότι email τμήμα υποστήριξης βρήκα μπροστά μου στο κεντρικό τους site.Δεν πέρασε ούτε μια ώρα κυριολεκτικά και με ενημέρωσαν από Σουηδία οτι ζήτησαν προσωπική ακρόαση με βιντεοκλήση από το διευθυντή του υποκαταστήματος της Ελλάδας , με παίρναν τηλέφωνα για συγνώμες , πήρα δωροεπιταγές και γενικότερα η ηθική μου ικανοποίηση για την έκβαση της υπόθεσης ήταν η μέγιστη.Πολλές φορές , ενω τα κεντρικά δίνουν σαφέστατες οδηγίες για το after sale service που πρέπει να ακολουθούν , τα υποκαταστήματα κάνουν του κεφαλιού τους εν αγνοία της μητρικής εταιρίας.Και εδώ στην Ελλάδα δυστυχώς αυτή η τακτική είναι σύνηθης.
Παιδιά μην τσουβαλιάζουμε τα πάντα. Το ότι είχες κακή εμπειρία με μια μεγάλη εταιρία, δεν σημαίνει ότι τα ίδια θα ισχύουν με κάποια άλλη.
Πριν καταδικάσουμε από τον καναπέ μας την Sony ή οποιαδήποτε άλλη εταιρία, καλό είναι να περιμένουμε το πόρισμα ενός ειδικού.
 
Παιδιά μην τσουβαλιάζουμε τα πάντα. Το ότι είχες κακή εμπειρία με μια μεγάλη εταιρία, δεν σημαίνει ότι τα ίδια θα ισχύουν με κάποια άλλη.
Πριν καταδικάσουμε από τον καναπέ μας την Sony ή οποιαδήποτε άλλη εταιρία, καλό είναι να περιμένουμε το πόρισμα ενός ειδικού.
Που το είδες το τσουβάλιασμα; Εγώ του πρότεινα να στείλει email στα κεντρικά της Sony για να δει τι γίνεται.Εαν ο ειδικός ήταν από Βόρεια Ελλάδα και ο παθών από Κρήτη , θα ήταν υποχρεωμένος να μπει σε τέτοια ταλαιπωρεία για να αποφανθεί τι θα πρέπει να κάνει; Αυτά τα περί καναπέ κάνω πως δεν τα διάβασα.
 
  • Like
Reactions: udt71 and wasteland
Ακομα δινει προσθετη ευκαιρία στον φίλο μας με το να συγκρινουν τις ιδιες τηλεοράσεις διπλα διπλα. Εκει δεν γινεται να κρυφτει το προβλημα κατω απο το χαλακι. Ειδικοτερα και με την παρουσία του ιδιοκτήτη.
Εννοείται χωρις καμμια μομφή κατα του φιλου μας.
οντως με αυτο θα ξεκαθαρισουν αρκετα πραγματα.
 
  • Like
Reactions: vadergr
Που το είδες το τσουβάλιασμα; Εγώ του πρότεινα να στείλει email στα κεντρικά της Sony για να δει τι γίνεται.Εαν ο ειδικός ήταν από Βόρεια Ελλάδα και ο παθών από Κρήτη , θα ήταν υποχρεωμένος να μπει σε τέτοια ταλαιπωρεία για να αποφανθεί τι θα πρέπει να κάνει; Αυτά τα περί καναπέ κάνω πως δεν τα διάβασα.
Εσύ ανέφερες μια άσχετη εμπειρία σου από το ΙΚΕΑ. Δεν είναι όλες οι εταιρίες το ίδιο, αλλά ακόμα και στις καλύτερες μπορεί να γίνει στραβή.
Εφόσον διαπιστωθεί από έναν ειδικό ότι όντως η τηλεόραση έχει πρόβλημα, προφανώς πρέπει να αποφανθεί και στην Sony Ευρώπης και στον Συνήγορο του Καταναλωτή.
Μέχρι τότε όμως, ας μην καταδικάζουμε μια εταιρία ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ( το έβαλα σε κεφαλαία μήπως σου ξέφυγε ;) )
 
Παιδιά μην τσουβαλιάζουμε τα πάντα. Το ότι είχες κακή εμπειρία με μια μεγάλη εταιρία, δεν σημαίνει ότι τα ίδια θα ισχύουν με κάποια άλλη.
Πριν καταδικάσουμε από τον καναπέ μας την Sony ή οποιαδήποτε άλλη εταιρία, καλό είναι να περιμένουμε το πόρισμα ενός ειδικού.
ανεξαρτητως το πως και που θα καταληξει η περιπτωση του φιλου,μια σοβαρη εταιρια δεν στελνει χρεπι τηλεοραση ως αντικαταστατρια μιας τηλεορασης 6 μηνων.
ουτε θεωρει φυσιολογικο και εντος προδιαγραφων ενα στραβωκουμπωμενο ή χτυπημενο πανελ.
δηλαδη ενα καινουργιο αμαξι που εχει τρακαρισμενη πορτα,ειναι εντος προδιαγραφων επειδη κινειται?
ο ανθρωπος πληρωσε καινουργια τηλεοραση και θα επρεπε να λαβει ως αντικατασταση της,στην χειροτερη(βαση του λογοπαιγνιου "νεα" της sony)μια "καθαρη" τηλεοραση χωρις προβληματα.
 
ανεξαρτητως το πως και που θα καταληξει η περιπτωση του φιλου,μια σοβαρη εταιρια δεν στελνει χρεπι τηλεοραση ως αντικαταστατρια μιας τηλεορασης 6 μηνων.
ουτε θεωρει φυσιολογικο και εντος προδιαγραφων ενα στραβωκουμπωμενο ή χτυπημενο πανελ.
δηλαδη ενα καινουργιο αμαξι που εχει τρακαρισμενη πορτα,ειναι εντος προδιαγραφων επειδη κινειται?
ο ανθρωπος πληρωσε καινουργια τηλεοραση και θα επρεπε να λαβει ως αντικατασταση της,στην χειροτερη(βαση του λογοπαιγνιου "νεα" της sony)μια "καθαρη" τηλεοραση χωρις προβληματα.

Δεν διαφωνώ. Απλά, εάν όντως έχει τέτοια θέματα, δεν θα έπρεπε να δεχτεί την αντικατάσταση της.
Αυτό όμως που συζητάμε πέραν της εξωτερικής εμφάνισης είναι αν όντως το πάνελ έχει πρόβλημα. Από τις φωτό που βλέπω εγώ, το black level είναι τελείως λάθος.
Έγινε έστω μια πρόχειρη ρύθμιση με patterns;
 
Δεν διαφωνώ. Απλά, εάν όντως έχει τέτοια θέματα, δεν θα έπρεπε να δεχτεί την αντικατάσταση της.
Αυτό όμως που συζητάμε πέραν της εξωτερικής εμφάνισης είναι αν όντως το πάνελ έχει πρόβλημα. Από τις φωτό που βλέπω εγώ, το black level είναι τελείως λάθος.
Έγινε έστω μια πρόχειρη ρύθμιση με patterns;
αμ αυτο λεω.οποτε στην συγκεκριμενη περιπτωση,θεμα σοβαροτητας δεν τιθεται καν!
για την εικονα φυσικα και υπαρχουν πολλοι παραμετροι.
αλλα η λογικη λεει,οτι κατα μεσο ορο μια τηλεοραση οταν εχει ρυθμισμενη φωτεινοτητα,αντιθεση,χρωματα στο 50 και ενα τυπικο γκαμα 2.2 παιζει-τουλαχιστον-αποδεκτα και χωρις ξεθωριασματα και διαφορα αλλα που βλεπουμε στις φωτο του φιλου.
 
  • Like
Reactions: Paris2018
Εσύ ανέφερες μια άσχετη εμπειρία σου από το ΙΚΕΑ. Δεν είναι όλες οι εταιρίες το ίδιο, αλλά ακόμα και στις καλύτερες μπορεί να γίνει στραβή.
Εφόσον διαπιστωθεί από έναν ειδικό ότι όντως η τηλεόραση έχει πρόβλημα, προφανώς πρέπει να αποφανθεί και στην Sony Ευρώπης και στον Συνήγορο του Καταναλωτή.
Μέχρι τότε όμως, ας μην καταδικάζουμε μια εταιρία ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ( το έβαλα σε κεφαλαία μήπως σου ξέφυγε ;) )
Εσύ εστίασες στο οτι η εταιρία είναι άσχετη , αν και το είπα αλλά προφανώς διαβάζεις οτι σε βολεύει , δεν είναι άσχετο όμως το γεγονός που ανέφερα οτι καλές εταιρίες χαλάνε την εικόνα τους από το κακό after sale service των υποκαταστημάτων τους.Άρα όπως καταλαβαίνεις ( ; ) ούτε τσουβαλιάζω καμιά εταιρία , ούτε καταδικάζω από τον καναπέ.Οπότε πάνε αλλού να μοιράσεις ειρωνείες. ;)
 
Εσύ εστίασες στο οτι η εταιρία είναι άσχετη , αν και το είπα αλλά προφανώς διαβάζεις οτι σε βολεύει , δεν είναι άσχετο όμως το γεγονός που ανέφερα οτι καλές εταιρίες χαλάνε την εικόνα τους από το κακό after sale service των υποκαταστημάτων τους.Άρα όπως καταλαβαίνεις ( ; ) ούτε τσουβαλιάζω καμιά εταιρία , ούτε καταδικάζω από τον καναπέ.Οπότε πάνε αλλού να μοιράσεις ειρωνείες. ;)
Δεν σε ειρωνεύτηκα φίλε μου, απλά στηλίτευσα το γεγονός ότι πολλές φορές, από την ευκολία του καναπέ μας δικάζουμε και καταδικάζουμε εταιρίες χωρίς να γνωρίζουμε τα πραγματικά δεδομένα.
Το ότι για προϊόντα μεγάλων πολυεθνικών μπορεί να αποτανθεί κάποιος στο εξωτερικό και να βρει το δίκιο του, είναι αυτονόητο.
Σε κάθε περίπτωση, εμείς ως Avclub θα προσπαθήσουμε να επικοινωνήσουμε με το Sony center και να μεταφέρουμε όσα αναφέρει ο φίλος μας, ελπίζοντας να λυθεί το πρόβλημα του.
 
αμ αυτο λεω.οποτε στην συγκεκριμενη περιπτωση,θεμα σοβαροτητας δεν τιθεται καν!
για την εικονα φυσικα και υπαρχουν πολλοι παραμετροι.
αλλα η λογικη λεει,οτι κατα μεσο ορο μια τηλεοραση οταν εχει ρυθμισμενη φωτεινοτητα,αντιθεση,χρωματα στο 50 και ενα τυπικο γκαμα 2.2 παιζει-τουλαχιστον-αποδεκτα και χωρις ξεθωριασματα και διαφορα αλλα που βλεπουμε στις φωτο του φιλου.
Αν πχ στη πηγή είναι λάθος το Black level (πχ enchanced αντί Standard) θα μπορούσε μάλιστα να εξηγηθεί η ξεθωριασμένη εικόνα των φωτό. Από την άλλη μπορεί και οι φωτός να μην είναι οι καλύτερες (πχ βλέπω κάποιες ότι είναι out of Focus). Αυτά τα βλέπεις εύκολα με πατερνακια.
 
  • Like
Reactions: ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π
Το είχα αναφέρει και στην αρχή της συζήτησης.
Η τηλεόραση είναι παράλογα φωτεινη για oled. Ολο αυτο το ξέπλυμα στα χρωματα και το "χιονι" αυτο δειχνει. Επίσης συνηγορεί σε αυτό και τα φωτεινά χρωματα που κρύβουν τα προβλήματα, αλλά παραμένουν παράλογα φωτεινά.

Αν τα είχα δει όλα αυτά τα εξωτερικά θεματα την ωρα της παράδοσης,ασφαλως και δεν θα την είχα δεχθεί. Είναι δύσκολο μέσα σε 2' να διαπιστωθουν ολα αυτά. Οπως και τα της εικόνας. Επίσης πάγωσα εκείνη την ωρα όταν άρχισα να αντιλαμβάνομαι ότι δεν είναι καινούργια η τηλεόραση, και δεν αντέδρασα όπως έπρεπε.

Επίσης το ζήτημα της εικόνας είναι ένα κομμάτι, η συναρμολογηση ένα ακόμη, τα σημάδια ένα ακόμη, η εξαπάτηση με το αν νέα σημαίνει καινούρια ένα ακόμη, και για όλα υπήρξε μια αστεία δικαιολογία.

Εδω ο άνθρωπος σήμερα, μου είπε ότι στην κλήση με την σονυ, δεν ειπώθηκε η λέξη καινούργια, του ανέφερα πως ειπώθηκε σε 2 κλήσεις με την σονυ κ μια με την αστρα,και όταν τον ρώτησα "δηλαδή τι ακούγεται" μου απαντησε "δεν ξερω ,πιθανών μια λέξη όπως νέα, αλλά το νέα δεν σημαίνει καινούρια! "
Στο καπάκι των συνδέσεων που δεν είναι σωστά κουμπωμένο μου ανέφερε "αυτά συμβαίνουν με τα πλαστικά, είναι μόνο λίγα χιλιοστά,δεν είναι πρόβλημα..."

Αυτού του είδους η αντιμετώπιση, είναι προσβλητική στον καταναλωτή.
Μου αρέσει που ζήτησαν mail από εμένα με τις θέσεις μου, και τελικά το ήθελαν για να προετοιμασουν απαντήσεις αυτού του επιπέδου.

Αν θέλετε να το ποσταρω το mail, ευχαρίστως.

Ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα τοποθετήσεις όλων σας.
 
Σκοπευεις να την παρουν αλλη μια φορα να την συγκρινουν με μια καινουργια?
Θα σε αφησουν να εισαι παρών στη διαδικασία?

Με reset to defaults και ιδιες ρυθμισεις, θα ειναι πολυ ευκολο να φανουν τα προβληματα σου.
Το κομματι με τα πλαστικά και το σασί που αναφέρεις, θα επρεπε να ειναι ηδη λογος να την παρουν πισω απο την στιγμή που δεν ηταν σε σωστή κατασταση (ασχετως αν ηταν καινουργια η οχι).

Θελεις να μας δειξεις και τις φωτογραφιες απο τις ατέλειες στο σώμα της οθονης που αναφερεις στο πρώτο ποστ σου?
 
  • Like
Reactions: Paris2018
Για να μην παρεξηγηθώ, οφείλω παραλληλα να γράψω και τα ακόλουθα:
  1. Ενω καταλαβαινω τι φαινεται στις φωτογραφίες του φίλου μας, θα μπορούσαν ευκολα να ειναι προιον κακής λήψης/φωτογραφικής ρυθμισης
  2. Δεν θεωρω οτι αναπαρήχθηκε το βέλτιστο υλικό στην επισκεψη της Sony
  3. Η Sony τελικά ηρθε στον χώρο του για να δει το προβλημα. Δεν ειμαι σιγουρος οτι ολες οι εταιρείες το συνηθίζουν
  4. Ακομα δινει προσθετη ευκαιρία στον φίλο μας με το να συγκρινουν τις ιδιες τηλεοράσεις διπλα διπλα. Εκει δεν γινεται να κρυφτει το προβλημα κατω απο το χαλακι. Ειδικοτερα και με την παρουσία του ιδιοκτήτη.
Σχετικά με τα ζητηματα.

1) ασφαλως οι φωτογραφίες δεν είναι επαγγελματικου επιπέδου, είναι όμως απολύτως ενδεικτικές ως και κολακευτικές της εικόνας. Ειχα plasma, είχα την ίδια oled, είμαι τεχνολόγος ιατρικών απεικονίσεων, η εικόνα κσι οι ρυθμίσεις της, με απασχολούν σαν επαγγελμα ή και hobby απο την αρχή του 2000.

2) μου αναφέρθηκε ότι, "ότι και να βάλεις, αυτο που δείχνεις το βλέπω, ξαναδωσε την τηλεόραση για αντιπαραβολη στο service.

3) H σονυ ήρθε κατόπιν πίεσης του μαγαζιού, και σε κάθε πρόταση μου, έκανε αντίλογο με επιχειρήματα σαν αυτά που ανέλυσα.

4) εχω αναφέρει ξανά τι σημαίνει να πάει η τηλεόραση εκει για αντιπαραβολη.
Εχασα 4 ώρες από την ζωή μου
Έμεινα 6 ημέρες χωρίς τηλεόραση
Άκουσα ότι φταίει το expert1 που είναι πολύ κίτρινο
Δεν μπήκε κεραια
Δεν μπήκε bluray
Δεν μπήκε bravia core
Το υλικό μου δεν μπορει να αναπαραχθεί στην άλλη τηλεόραση, άρα δεν ξέρουμε πως θα έδειχνε εκει
Κ αλλα πολλά


Το αστείο είναι ότι το πρόβλημα φαίνεται ακομη σε ένα από τα SCREENSAVER της ΤΗΛΕΌΡΑΣΗΣ!!!

Δυστυχώς δεν υπάρχει διάθεση απο την εταιρία. Οσο αξιόλογα προϊόντα έχει, τόσο απαράδεκτα αντιμετωπίζει μια κατάσταση λαθος ρκ μέρους τους απο 15 μεριες.
 
  • Like
Reactions: Paris2018
Σκοπευεις να την παρουν αλλη μια φορα να την συγκρινουν με μια καινουργια?
Θα σε αφησουν να εισαι παρών στη διαδικασία?

Με reset to defaults και ιδιες ρυθμισεις, θα ειναι πολυ ευκολο να φανουν τα προβληματα σου.
Το κομματι με τα πλαστικά και το σασί που αναφέρεις, θα επρεπε να ειναι ηδη λογος να την παρουν πισω απο την στιγμή που δεν ηταν σε σωστή κατασταση (ασχετως αν ηταν καινουργια η οχι).

Θελεις να μας δειξεις και τις φωτογραφιες απο τις ατέλειες στο σώμα της οθονης που αναφερεις στο πρώτο ποστ σου?
Θα έπρεπε να είναι λόγος και η ενημέρωση που είχα, και η λαθος προσαρμογη, σχετικά με το κρυσταλλο, είναι δύσκολο να βγει σε φωτογραφία, αν και ο εκπρόσωπος ανέφερε πως: "ειναι κατασκευαστικη οδηγία να μην είναι ομαλό το κρυσταλλο ".....!!!!!!
Θα προσπαθήσω να βγάλω το καπάκι των συνδεσεων
 
Ολσ αυτα που γράφεις εδώ κανε ένα ωραίο report στον συνήγορο καταναλωτή και κοινοποίηση στην Sony Europe να καταλάβουν και αυτοί σε τι τζερεμεδες εχουν εμπιστευθεί τα προϊόντα τους και το brand name της εταιρίας . Ειδικά όταν διαβαζω σε ξένα φόρουμ χρήστες να δοκιμάζουν την τηλ για κάποιο χρονικό διάστημα με δικαίωμα επιστροφης
 
  • Like
Reactions: Paris2018
4) εχω αναφέρει ξανά τι σημαίνει να πάει η τηλεόραση εκει για αντιπαραβολη.
Εχασα 4 ώρες από την ζωή μου
Έμεινα 6 ημέρες χωρίς τηλεόραση
Άκουσα ότι φταίει το expert1 που είναι πολύ κίτρινο
Δεν μπήκε κεραια
Δεν μπήκε bluray
Δεν μπήκε bravia core
Το υλικό μου δεν μπορει να αναπαραχθεί στην άλλη τηλεόραση, άρα δεν ξέρουμε πως θα έδειχνε εκει
Κ αλλα πολλά
Καλύτερα 4 ώρες και να τελειώνεις, παρά τις περισσότερες που χάνεις ηδη / θα χασεις.

Το να μείνεις χωρίς (την συγκεκριμένη) TV μάλλον καλό θα κάνει στα νεύρα σου.

Τα προβλήματα της επιτόπιας σύγκρισης δεν τα κατάλαβα, πάντως. Τις κάνετε και τις 2 reset και παίζετε καλο υλικο και κάνα pattern από usb stick και τελειώνει η ιστορία. Το αρνουνται αυτο;
 
  • Like
Reactions: vadergr
Για να μην υπάρξει παρεξήγηση, ο κάθε calibrator δεν λειτουργεί και ως εμπειρογνώμονας για τέτοιες περιπτώσεις.
Ούτε είναι η δουλειά του να μπαίνει ανάμεσα σε πελάτες και εταιρείες.

Αυτό ισχύει και για τον Μανώλη που αναφέρθηκε κατά κόρον στη συζήτηση μας.
 
Αυτό δεν καταλαβαίνω και εγώ. Στην αντιπαραβολή παίζουν και οι δυο το ίδιο υλικό με τον ίδιο τρόπο; Άσχετα αν είναι το δικό σου υλικό ή όχι.