Sony Alpha α7 - α7 ΙΙ - a7 III - a7 IV

Re: Απάντηση: Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Do microlenses help?
Microlenses only address the issue of a ray's incidence angle on a single pixel, increasing the pixel's sensitivity and limiting the leakage of a tilted light ray towards adjacent pixels in a Bayer array and the resulting apparition of color shifts in the image's corners.

As microlenses cover only one pixel, they obviously have no effect on the imaging of a fuzzy disk that has a diameter of five pixels. In other words, it would be utterly naive to assume that per-pixel microlenses can address an astigmatism issue that straddles multiple pixels.

What can address the astigmatism problem to some extent, however, is digital lens correction.
http://http://theonlinephotographer.typepad.com/the_online_photographer/2013/10/two-reasons.html

Δεν μου ανοίγει το λινκ δυστυχώς.

Απο τα προηγούμενα γραφόμενα πάντως εγώ καταλαβαίνω οτι οι μικροφακοί με το κατάλληλο offset βοηθάνε να μειωθεί (εκτός απο βινιέτα και χρωματικές εκτροπές) και το smearing. Δεν μπορούν να διορθώσουν ενα πρόβλημα που δημιουργεί ο φακός (αστιγματισμός) αλλά βοηθούν να μην χειροτερέψει λόγω της κατασκευής των πίξελ.

Ενα άλλο στοιχείο που μπορεί να είναι υπεύθυνο για color casts είναι το infrared filtro, η Leica είχε δεχθεί κριτική για αποτυχημένο (και φθηνό) IR φιλτρο στις Μ8 ..
 
Re: Απάντηση: Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Γράφω για να διορθώσω την παραπάνω βεβιασμένη τοποθέτησή μου. Η Leica πιθανά (όχι δηλαδή σιγουρα) εφαρμόζει digital deconvolution στα αρχεία που παράγονται απο την M9 και την M.
Η πιθανότητα αυτή ενισχύεται όμως απο την διαφορά στην απόδοςη των φακών της στα άκρα όταν αυτοί χρησιμοποιούνται στα σώματα άλλων κατασκευαστών.

Ναι αλλά τα σώματα των άλλων κατασκευαστών έχουν διαφορετικούς αισθητήρες και φίλτρα .. κατι που δικαιολογεί σημαντική διαφορά απο μόνο του ..
 
Απάντηση: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Παιδες, υπομονη..ολα θα φανουν στην πραξη.

Αλλου θα ειναι το συνολο εξαιρετικο και αλλου θα θελει δουλιτσα στο pc για φτιαχτουν τα αρχεια.
Παντως και στην D800 εαν εισαι 'ψειρας' θεματακια στα ακρα στους υπερευρυγωνιους βρησκεις...(πχ 14-24). Ειναι και η μεγαλη αναλυση που οποιο 'σφαλμα' υπαρχει στο πεταει κατευθειαν...
Με τον καιρο -και μαλιστα πολυ συντομα-θα μαθουμε ποιοι φακοι παλαιοι και νεοι θα δουλεψουν απο καλα εως ικανοποιητικα και με ποιους ανταπτορες...

Αυτα τα δειγματα παντως ειναι κατι παραπανω απο ικανοποιητικα για μηχανη με firm προπαραγωγης..
Και θα ξανατονισω κατι, μπορει τα 36mp να ακουγονται εντυπωσιακα-και να ειναι- αλλα εαν δεν πετυχεις απολυτη εστιαση τοτε.....
Και μην ξεχνατε και κατι αλλο, τα τεραστια αρχεια-αν κρινω απο την d800-που θα εχεις να δουλεψεις....
Ειναι ενα θεμα και μαλιστα πολυ σοβαρο γιατι θα πρεπει να αναβαθμισεις και τον υπολογιστη σου τα 24αρια ειναι πολυ πιο ευκολα και βατα (περα απο τους κορυφαιους φακους που θα πρεπαι να αποκτησεις για να εχει νοημα)

Α7R ?


Oχι, ευχαριστω..(εκτος και αν στην πορεια τα δεδομενα μας διαψευσουν και η Α7 δεν βλεπετε..)
 
Re: Απάντηση: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

..

Παντως και στην D800 εαν εισαι 'ψειρας' θεματακια στα ακρα στους υπερευρυγωνιους βρησκεις...(πχ 14-24). Ειναι και η μεγαλη αναλυση που οποιο 'σφαλμα' υπαρχει στο πεταει κατευθειαν...
Με τον καιρο -και μαλιστα πολυ συντομα-θα μαθουμε ποιοι φακοι παλαιοι και νεοι θα δουλεψουν απο καλα εως ικανοποιητικα και με ποιους ανταπτορες...

...

Καλά λες, τωρα θυμήθηκα κατι πρώιμα δείγματα που είχε ανεβάσει ο Nilo με D800 + 14-24 είχαν θέμα στα άκρα και μάλιστα νομίζω οτι δεν χρειάζόταν να είσαι ψείρας για να σε ενοχλήσει. Tα είχα ανοίξει με RawTherapee χωρίς καμία διόρθωση, ίσως με διορθώσεις βελτιώνονται.
Επίσης για τέτοια θεματάκια μην ρίχνουμε το φταίξιμο μόνο στην μεγάλη ανάλυση .. η κατασκευή των πίξελ και τα "toppings" παίζουν τον κύριο ρολλο.
 
Απάντηση: Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Ηλία, ξαναβάζω το link:
http://theonlinephotographer.typepad.com/the_online_photographer/2013/10/two-reasons.html

Για κάθε ενδεχόμενο όμως παραθέτω το παρσακάτω κείμενο από τον σύνδεσμο αυτό.
The Leica M9 sensor's cover glass thickness is 0.8mm; this is much thicker than the M8's 0.5mm, but presumably offers much better infrared filtering, avoiding the "black synthetic fabric being imaged as dark purple" syndrome that plagued the M8.

There's little reason to expect that the optical stack (OLPF, IR filter etc.) in front of the Sony A7's sensor is thinner than the Leica M9's.

In the film era, lenses were designed to be stigmatic in air. In other words, back in the days when digital sensors didn't exist, lens designers expected the medium present between the lens' last vertex (the rearmost glass surface) and the imaging plane (the film) to have a homogeneous refractive index (RI) of one.

Leica's (and other manufacturers') wide-angle rangefinder lenses (those with a focal length shorter than approximately 35mm) tend to have a quite short exit-pupil-to-imaging-plane distance. The exit pupil is the apparent position of the diaphragm, looking at the lens from behind. Obviously, the exit pupil is where the light cone appears to emanate from, and thus determines the tilt of the light cone's principal ray—the cone's "axis," if you will.

In the center of the image, the principal ray will be perpendicular to the imaging plane. In the corners of the image, if the distance of the exit pupil to the image plane is short, the light cone (and its principal ray) will be quite tilted.

A slab of optical material—a sensor's cover glass, or an optical low-pass filter stack—has a refractive index higher than one, and will spatially shift the light rays impinging upon it—the amount of this spatial shift being dependent on the ray's incidence angle.

As a light cone is composed of rays that have varying angles, each of these rays is going to be spatially shifted by a variable amount.

The net result is that a light cone that was designed to converge to a single point—i.e., be stigmatic—in air, can have its light rays dispersed all over the place after it passes through a slab of material with refractive index larger than one.

The cone's dispersion is negligible when the incidence angle is perpendicular, at the center of the image.

With a sensor cover glass thickness of 0.8mm (800 microns) and a RI of 1.5, an exit-pupil-to-imaging-plane distance of about 30mm (a fairly typical value for wide-angle rangefinder lenses with focal lengths less than or equal to 35mm), and a cone aperture of ƒ/4 (that is, an exit pupil diameter of 30mm/4.0 = 7.5mm), one can easily calculate that in the image corners, the light cone's rays, instead of converging to a point, will be dispersed over an area of about 35 microns.

On a Leica M9, 35 microns corresponds to about five pixels!
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Κώστα ευχαριστώ για το λινκ, το είχα ήδη ανοιξει πρωί πρωί :).

Αυτό που γράφει είναι κατανοητό και σύμφωνο με οσα λένε και άλλοι εξπερ αλλά το αριθμητικό παράδειγμα βασίζεται σε υποθέσεις οσον αφορά το πάχος και τον δείκτη διάθλασης που πιθανότατα δεν ισχύουν. Σε κάθε περίπτωση μια υποβάθμιση της ποιότητας είναι αναμενόμενη αλλά σε τί βαθμό θα το δούμε. Η Sony ενδεχομένως να το φρόντισε το θέμα ή ενδεχομένως να το άφησε (θα της βγήκε και πιο οικονομικο ετσι) για να σπρώξει τον κόσμο σε αγορές δικών της φακών ..

Την Leica δεν την εμπιστεύομαι σε αυτά που λέει, θυμάμαι χαρακτηριστικά οταν βγήκε η S2 έλεγε οτι είχε μεριμνήσει για το moire-aliasing (καθώς δεν έχει ΑΑ) για να αποδειχθει σε δείγματα οτι τιποτε ουσιαστικό δεν είχε γίνει, κάγκελα χανόταν και εμφανιζόταν, ενα κάγκελο απο ίσιο είχε καταγραφεί σαν μεταβλητού πάχους (πλάκα είχε, ήταν λάθος αλλά ωραίο σαν γλυπτό, δεν βρίσκω το δείγμα να γελάσουμε)
 
Απάντηση: Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Ηλία, εγώ δεν έχω ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις σε τέτοια εξειδικευμένα θέματα. Δικηγόρος είμαι. Δεν μπορώ ως εκ τούτου να αξιολογήσω τις πιθανότητες λάθους στο παράδειγμα που χρησιμοποιεί. Πάντως τα όσα αναφέρει δείχνουν να έιναι σύμφωνα με τους κανόνες της λογικής. Της επιστήμης δεν ξέρω. Όπως έγραψα παραπάνω είμαι της θεωρητικής και όχι της θετικής κατεύθυνσης. Τέλος πάντων όμως η πράξη και οι δοκιμές θα καταδειξουν τα προβλήματα και τις αδυναμίες και το πόσο σοβαρά είναι αυτά.
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

κάτι άσχετο ,διαθεσιμότητα ξέρουμε στην Ελλάδα ?
κάτι είδα για 1 Δεκεμβρίου ισχύει ?
 
Απάντηση: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Τοτε περιπου θα αρχισουν να ερχονται σε ολη την ευρωπη, παντως τελικα στα μαγαζια εξω η τιμη της α7 στα 1380 θα παιζει απο οτι βλεπω...Αναμενω με ενδιαφερον φωτογραφιες απο μοντελα παραγωγης
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

1380 είναι μόνο στην Γαλλία. Τα Γερμανικά (όπου και αν έχω ρωτήσει) λένε για 1499Ε ακατέβατα. Εμένα με πήραν σήμερα και απο τα δύο να μου πουν οτι την περιμένουν στα μέσα του Νοέμβρη. Ακόμα βέβαια δεν ξέρω ποια με συμφέρει να πάρω...
 
Απάντηση: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Toτε φιλε Αλεξ κακο του κεφαλιου τους.....

Δειτε αυτην εδω με την Α7


Την εχω επεξεργαστει εγω, ειναι μετατροπη απο αρχειο raw και ειναι με τον φακο κιτ 28-70/4.5 τερμα ανοικτο και iso2000 με NR στο νορμαλ.
Εχει και το λινκ του αρχειου αυτου για να το κατεβασετε και το παιξετε και εσεις.
Αλλες εχει εδω..........
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

από τι βλέπω στην sony.gr διαθέσιμες απο μέσα Νοεμβρίου !! για τους Zeiss φακούς ξέρουμε κάτι ; θα έρθουνε στην αρχή η μονο ο κιτ 28-70 mm ;
 
Απάντηση: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Στο λινκ που παραπέμπει στο dpreview, το δείγμα των 12.800 φαίνεται στα μάτια μου εξαιρετικό, διατηρεί, έστω και ως σμίκρυνση στα 3 περίπου mp, πολύ πράμα σε λεπτομέρεια. Στα 25.600 όχι, είναι προβληματικό και στα 3mp ακόμη.
 
Απάντηση: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Τασο πολυ καλο iso3200 να εχει και καλο 6400 και τα υπολοιπα ειναι υπερβολες, χρησιμα μονο για κανεναν paparazzi...
Γενικα παντος η εικονα ειναι ομοιομοφη για ασφαλη συμπερασματα...
Θα δουμε
 
Απάντηση: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Αστα να πανε...βεβαια με σωστους φακους πρεπει να πσντρεψεις τους νεους αισθητηρες....