Sony Alpha α7 - α7 ΙΙ - a7 III - a7 IV

Για να ελάφρυνει και λίγο το κλίμα (ηρεμία παιδες) θα συμφωνήσω με τον tiniako.
Το ότι συνεχίζει και κρατάει τα σώματα FF μικρά με κουτσουρεμένα grip αυτή η sony πραγματικά με ξεπερνά. Ενώ οι φακοί είναι ΤΕΡΑΤΑ (αναγκαστικά) σε όγκο και πολλοί από αυτούς και σε βάρος, ακόμα ψάχνω το νόημα του μικρού σώματος με ανυπαρκτο grip. Αν πιάσεις τη sony με ενα μεγαλο φακο και μετά από λίγο μια dslr πραγματικά εκεί καταλαβαίνεις μεγάλη διαφορά.

Στάλθηκε από το Samsung Note 8 μου
 
Re: Απάντηση: Sony Alpha α7 - α7 ΙΙ - a7 III

Για να ελάφρυνει και λίγο το κλίμα (ηρεμία παιδες) θα συμφωνήσω με τον tiniako.
Το ότι συνεχίζει και κρατάει τα σώματα FF μικρά με κουτσουρεμένα grip αυτή η sony πραγματικά με ξεπερνά. Ενώ οι φακοί είναι ΤΕΡΑΤΑ (αναγκαστικά) σε όγκο και πολλοί από αυτούς και σε βάρος, ακόμα ψάχνω το νόημα του μικρού σώματος με ανυπαρκτο grip. Αν πιάσεις τη sony με ενα μεγαλο φακο και μετά από λίγο μια dslr πραγματικά εκεί καταλαβαίνεις μεγάλη διαφορά.

Στάλθηκε από το Samsung Note 8 μου

Έτσι είναι π.χ. πιάσε μια Nikon D500 (ούτε καν FF) και δες τι grip έχει και τι κράτημα, μπορείς παρά το βάρος της να την κρατάς όλη μέρα στο χέρι, μοιάζει λες και είναι επέκταση του χεριού σου, άψογη...σε Mirrorless ενώ έχω δοκιμάσει δεκάδες ακόμα και πολύ ακριβές μηχανές καμία δεν πλησιάζει το κράτημα που έχει μια καλή Dslr και ψάχνουμε μετά πρόσθετα grip, L plates και εγώ δεν ξέρω τι άλλο για να βελτιώσουμε το κράτημα. Το μικρό βάρος/όγκος έχει δυστυχώς και τα αρνητικά του. Όπως βολεύεται ο καθένας βέβαια.

Υ.Γ. Προσωπικά θα πρότεινα οι κατασκευαστές mirrorless να είχαν μέσα στην συσκευασία και πρόσθετο μεγαλύτερο grip όπως έκανε η Pentax με την ΚP ή πιο πρόσφατα η fuji με την X-T100, σιγά πόσο τους κοστίζει παραπάνω 5-10 ευρώ??? Βέβαια εδώ δεν βάζουν πολλές φορές μέσα φορτιστή στην συσκευασία και εμείς θέλουμε έχτρα grip!!!! Άρμεγμα μέχρι να σβήσει ο ήλιος.
 
δεν θελουν ομως ολοι μεγαλα σωματα και φακους.

Το μικρο σωμα γινεται μεγαλο (με βαττερυ γκριπ, κλπ), το μεγαλο δε γινεται μικρο.

Εγω πχ προτιμω οσο πιο μικρο σωμα, με μερικους prime , αντε και εναν μετριο ζοομ.


Η ιδανικη λυση βεβαια θα ηταν να βγαζει 2 σωματα , για καθε γουστο...μαλλον αδυνατον ομως.
 
Απάντηση: Re: Sony Alpha α7 - α7 ΙΙ - a7 III

θα πρότεινα εκτός απο ηρεμία και χαλάρωση και την απουσία οποιουδήποτε τρόπου απαξίωσης ή υπόδειξης. Μια χαρά παει το νήμα μην το χαλάσουμε και χρειαστεί θεραπευτικό massage απο τη διαχείρηση.

Τι ειναι το cage, το γριπ και το L-plate , την ιδιαιτερότητα και την χρησιμότητα του καθενός την ξέρουν πολυ καλά όλοι όσοι ασχολούνται με το σπόρ σοβαρά.
 
Ηρεμία κύριοι, τα έχουμε ξαναπεί...

Για να μείνουμε στο θέμα μας, την ξέρετε την άποψή μου: χωρίς να έχω μικρά χέρια (κάθε άλλο) και όντας ερασιτέχνης που δεν κουβαλάει τον εξοπλισμό του για να βγάλει το ψωμί του, προτιμώ τα μικρότερα "πακέτα" κάνοντας παραχωρήσεις ακόμα και στο IQ. Αν κάποτε αναβαθμιστώ σε FF, θα είναι το μικρότερο με IBIS...
 
Re: Απάντηση: Sony Alpha α7 - α7 ΙΙ - a7 III

Εγώ ξέρω ότι στο μικρό τσαντάκι που χωράει η μικρούλα α6500 χωράει και η α7ΙΙΙ, αξία ανεκτίμητη.

Θέλω καλύτερο κράτημα, προσθέτω ό,τι θέλω ανάλογα τις ανάγκες κάθε φορά, επέκταση γκριπ, L-Plate, battery grip, full video cage με εξωτερικό μόνιτορ/εγγραφέα και εξωτερική τροφοδοσία.

Με δυο κινήσεις επανέρχεται η μηχανή στο αρχικό της μικρό μέγεθος και μπαίνει στο μικρό της τσαντάκι για τις βόλτες χωρίς να καταλαβαίνω όγκο/βάρος.

Η προσαρμοστικότητα της μηχανής σε κάθε χρήση είναι πολύ μεγάλη. Ένα εξαρχής τέρας σώμα θα περιόριζε σε συγκεκριμένη χρήση.
Δεν θα πειράξει βέβαια να βγάλει κι ένα τέτοιο σώμα η Sony για όσους το χρειάζονται.

Για αίσθηση επέκτασης χεριού πάντα handstrap βάζω.
Σε γυμνή μηχανή το handstrap προϋποθέτει και βίδωμα στη βάση της μηχανής κάτι που απεχθάνομαι.
Προτιμώ τα L-plates και τα battery grips που προσφέρουν την υποδοχή ιμάντα στην κάτω δεξιά γωνία, ώστε να μπορεί να κάτσει και η μηχανή σε επίπεδη επιφάνεια χωρίς πρόβλημα, ενώ και το handstrap δένει καλά στο χέρι.
Και στις DSLR το ίδιο έκανα, πάντα με battery grip ήμουν.

Στην α7ΙΙΙ όμως η θυσία του όγκου είναι μεγαλύτερη με το battery grip. Με την έννοια ότι στις DSLR έλεγα τι μεγάλη τι λίγο μεγαλύτερη, κι έβαζα πάντα battery grip. Τώρα με την α7ΙΙΙ δεν θα βάλω μόνιμα battery grip, αφού η μηχανή μπορεί να γίνει και πολύ μικρή.

Ταυτόχρονα η διάρκεια της μπαταρίας στην α7ΙΙΙ είναι μεγάλη για τα δεδομένα των mirrorless, οπότε το battery grip δεν είναι τελείως απαραίτητο όσον αφορά την αυτονομία.
Γι' αυτό και τείνω να πιστεύω ότι το L-plate είναι η χρυσή τομή αφού συνδυάζει:
- καλύτερο κράτημα, δίνοντας κάτι να κρατήσει και το μικρό δαχτυλάκι
- υποδοχή για το handstrap που θέλω
- arca-swiss εσοχές χωρίς να χρειάζεται να βιδώνω έξτρα
- έξτρα πάσο στη βάση για να μην ταλαιπωρώ εκείνο της μηχανής
- πλαϊνό plate για κάθετες λήψεις και στήριξη τυχόν εξαρτημάτων
- προστασία της μηχανής από χτυπήματα. Ακουμπιέται η μηχανή χωρίς φόβο παντού.

Σε μεγάλο φακό μέχρι που είναι και απαραίτητο το L-Plate, γιατί αλλιώς προεξέχει ο φακός και εμποδίζει κατά τη στήριξη σε plate ή οποιαδήποτε επίπεδη επιφάνεια.
Π.χ. με τον 85/1.4GM:
faXF9I.jpg
 
Ανέβασα και το ποστ με το σετάρισμα της μηχανής για βίντεο:
https://avclub.gr/forum/showthread....-Video?p=1058166547&viewfull=1#post1058166547

Πρακτικό θα είναι στο ΜyMenu να μπουν σε μια σελίδα όλες οι επιλογές αποθήκευσης παραμέτρων.
Στο MyMenu1 έχω:
MR1/2 Memory
Reg Cust Shoot Set
Function Menu Set.
(Photo) Custom Key
(Video) Custom Key
(Play) Custom Key

Έτσι προσθαφαιρώ εύκολα οτιδήποτε στην παραμετροποίηση των κουμπιών και επιλογών. Προσθέτοντας και ό,τι περισσεύει στις υπόλοιπες σελίδες του MyMenu, δεν χρειάζεται ποτέ πια το εργοστασιακό μενού.

Φωτογραφία τραβάω χρησιμοποιώντας τρεις μνήμες, + το Reg Cust Shoot Set της στιγμιαίας παράκαμψης.
Το Reg Cust Shoot Set όμως έχει το μειονέκτημα ότι απενεργοποιεί τo Picture Profile.
Χρησιμοποιώ HLG2 picture profile ακόμη και στη φωτογραφία για τα jpegs, και δεν θέλω οι ριπές στα jpegs να είναι pp off.
Γι' αυτό αφιέρωσα μια ξεχωριστή μνήμη για τις ριπές, και στο Reg Cust Shoot Set ανέθεσα shoot mode P με εστίαση στο κέντρο για όταν δίνω τη μηχανή να τραβήξει άλλος. To AF το έχω απενεργοποιημένο από το κλείστρο, οπότε θα βολεύει περισσότερο να εξηγήσω στον άλλον να κρατά πατημένο το C3. Θα κρατά και τη μηχανή και πιο σταθερά έτσι, και η μηχανή θα εστιάζει μόνη της στο κέντρο, οπότε μόνο το πάτημα του κλείστρου μένει.

Οι κεντρικές μνήμες 1 και 2 αποθηκεύονται στη μηχανή, αλλά οι πρόσθετες MR1-MR4 αποθηκεύονται στην κάρτα. Ανέθεσα την αποθήκευση των μνημών στην κάρτα 2.
Ως κάρτα 2 χρησιμοποιώ μια 256GB στην οποία αποθηκεύω μόνο τα jpeg και δεν βγαίνει ποτέ από τη μηχανή λειτουργώντας ως μακροπρόθεσμο backup (14.000 jpeg S.Fine).
Έτσι αλλάζω κάρτα 1 χωρίς να ανησυχώ για τις μνήμες.
 
Καλησπέρα στη φωτο-παρέα σας!
Κάποιους από εσάς σας διάβαζα και στο dpgr!

Από τότε που πούλησα τη Nikon D700 είμαι με μια NEX-6 την οποία χρησιμοποιώ με τον κιτ 16-50 και έναν 50 FΕ Macro.

Εδώ κι έναν χρόνο σκέφτομαι να περάσω στην αγορά μιας Α7x.
Το θέμα των ευκολιών που διαθέτουν οι σύγχρονες εκδόσεις (π.χ. A7iii) δε με πολυενδιαφέρουν επί του παρόντος (είναι και οικονομικό το ζήτημα) όσο ο κατά το δυνατό μικρότερος όγκος της μηχανής. Έτσι κατευθύνομαι προς την Α7 (σκέτο). Την A7ii δεν τη σκέφτομαι μιας που θεωρώ πως τα 899 της Α7 είναι περισσότερο Value for Money από τα 1299 της Α7ii).

Η ερώτηση μου εστιάζει κυρίως στην ποιότητα του αισθητήρα και τη ταχύτητα εστίασης, αν δηλαδή αυτά βρίσκονται σε ικανοποιητικά επίπεδα με δεδομένο ότι μαζί με τον υπάρχοντα Macro 50άρη θα χρησιμοποιηθούν κάποιοι σχετικά καλοί prime φακοί της SIGMA (24mm f/1.4 και 85mm f/1.4). Με ενδιαφέρει για παράδειγμα αν η Α7 πρώτης γενιάς μπορεί να ανταγωνιστεί -σε επίπεδο αποτύπωσης- αποτελέσματα σύγχρονων μηχανών DSLR APS-C, όπως π.χ. η D7500 ή για να γίνω προκλητικότερος ακόμη και την D500.
Το ξέρω πως το ερώτημα είναι πολύ γενικό αλλά όντας οι περισσότεροι κάτοχοι -πλέον- μιας Α7x και κάποιοι και παράλληλα μιας DSLR Nikon ή Canon, θα ήθελα την άποψη σας.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Η ποιότητα αρχείου που σου δίνει η Α7 είναι καλύτερη από τις apsc που έχω δει και συγκρίνει (sony a6500 και Canon 750d) αλλά η διαφορά δεν είναι τέτοια που να δικαιολογεί για μένα την επιλογή της μηχανής έναντι άλλων επιλογών. Εγώ δε θα αγόραζα καινούργια καμία από τις δύο στις τιμές που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή και θα το κοιτούσα πιο σφαιρικά, σε βάθος χρόνου, όσον αφορά την επένδυση σε φακούς.

Autofocus: Η πρώτη γενιά έχει ΟΚ εστίαση με φως και δυσκολεύεται (λίγο έως πολύ) στις νυχτερινές. Η δεύτερη γενιά είναι βελτιωμένη αλλά όχι κάτι το θεαματικό. Η top apsc Sony είναι αισθητά καλύτερη και η top nikon που αναφέρεις ακόμη περισσότερο.

Εργονομία και μέγεθος-βάρος: Προσωπικά προτιμώ τη δεύτερη γενιά κυρίως λόγω πιο στιβαρης κατασκευής και καλύτερου grip αλλά το μεγαλύτερο μέγεθος και βάρος είναι αισθητό - το καταλαβαίνεις αμέσως. Αν πας για το μικρότερο δυνατό μέγεθος η a6500 είναι σε άλλη κλάση και έχεις και έτοιμους φακούς, έστω και για την αρχή, καθώς ο κιτ δεν είναι για πολλά πολλά (δεν κατάλαβα ποιον 50αρη macro έχεις - αν είναι ο full frame f2.8).

Με τους prime φακούς που αναφέρεις το ibis της 2ης μπορεί να είναι ανεκτίμητο, ανάλογα με το τι τραβάς.

Αν ήταν να αγοράσω μια από τις δύο πάντως, θα έψαχνα κάποιο πολύ καλό κομμάτι σε μεταχειρισμένο σε τιμές τουλάχιστον 30% κάτω από αυτές που αναφέρεις. Η λέξη κλειδί είναι το τουλάχιστον και μιλάμε για μηχανές με λιγότερα από 10k καρέ, που σημαίνει ότι είναι σχεδόν καινούργιες...
 
Η ποιότητα αρχείου που σου δίνει η Α7 είναι καλύτερη από τις apsc που έχω δει και συγκρίνει (sony a6500 και Canon 750d) αλλά η διαφορά δεν είναι τέτοια που να δικαιολογεί για μένα την επιλογή της μηχανής έναντι άλλων επιλογών. Εγώ δε θα αγόραζα καινούργια καμία από τις δύο στις τιμές που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή και θα το κοιτούσα πιο σφαιρικά, σε βάθος χρόνου, όσον αφορά την επένδυση σε φακούς.

Autofocus: Η πρώτη γενιά έχει ΟΚ εστίαση με φως και δυσκολεύεται (λίγο έως πολύ) στις νυχτερινές. Η δεύτερη γενιά είναι βελτιωμένη αλλά όχι κάτι το θεαματικό. Η top apsc Sony είναι αισθητά καλύτερη και η top nikon που αναφέρεις ακόμη περισσότερο.

Εργονομία και μέγεθος-βάρος: Προσωπικά προτιμώ τη δεύτερη γενιά κυρίως λόγω πιο στιβαρης κατασκευής και καλύτερου grip αλλά το μεγαλύτερο μέγεθος και βάρος είναι αισθητό - το καταλαβαίνεις αμέσως. Αν πας για το μικρότερο δυνατό μέγεθος η a6500 είναι σε άλλη κλάση και έχεις και έτοιμους φακούς, έστω και για την αρχή, καθώς ο κιτ δεν είναι για πολλά πολλά (δεν κατάλαβα ποιον 50αρη macro έχεις - αν είναι ο full frame f2.8).

Με τους prime φακούς που αναφέρεις το ibis της 2ης μπορεί να είναι ανεκτίμητο, ανάλογα με το τι τραβάς.

Αν ήταν να αγοράσω μια από τις δύο πάντως, θα έψαχνα κάποιο πολύ καλό κομμάτι σε μεταχειρισμένο σε τιμές τουλάχιστον 30% κάτω από αυτές που αναφέρεις. Η λέξη κλειδί είναι το τουλάχιστον και μιλάμε για μηχανές με λιγότερα από 10k καρέ, που σημαίνει ότι είναι σχεδόν καινούργιες...

Σε ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.

Τα περισσότερα από αυτά που περιγράφεις με έχουν απασχολήσει πολύ στο παρελθόν...

Α6500 δε παίρνω με τίποτα, γιατί σε αυτό το επίπεδο μεγέθους έχω την NEX-6 η οποία με καλύπτει απόλυτα στις χωμάτινες μοτό εκδρομές μου και το μόνο που μου λείπει είναι ο Sigma 16mm f/1.4 DC DN καθώς οι φωτό εκεί είναι αποκλειστικά τοπίου. Αυτά τα 448 του φακού είναι χρήματα που θα τα δώσω οπωσδήποτε γιατί τον έχω δουλέψει και είναι ότι καλύτερο στη κατηγορία έχω δει ανεξαρτήτως τιμής.

Σχετικά με την A7ii τώρα.... Μου αναφέρεις τη μεγαλύτερη αίσθηση στιβαρότητας σε σχέση με την Α7 πρώτης γενιάς, είναι κάτι που δεν το ήξερα και το βρίσκω ενδιαφέρον και μπορώ να αντισταθμίσω το μειονέκτημα του επιπλέον βάρους.

Έχεις δίκιο, ο 50άρης macro που έχω είναι ο Full Frame f/2.8 και τον χρησιμοποιώ με τη NEX-6. Αγόρασα εσκεμμένα αυτόν και όχι τον 30άρη aps-c καθώς η σειρά Α7x από τη στιγμή που βγήκε μπήκε στο στόχαστρο (έλα μου που βγήκε λίγους μήνες μετά αφότου αγόρασα τη NEX-6 και δυστυχώς η τσέπη δεν άντεχε επιπλέον αγορά).

Έχω σκεφτεί να αγοράσω πρώτα τους prime φακούς και μετά να αναζητήσω την επιλογή της κατάλληλης A7x αλλά απαιτεί μεγάλη πειθαρχία από μέρους μου. Μεταχειρισμένη δε παίζει να πάρω όχι από φόβο αλλά τα χρήματα μαζεύονται δύσκολα, μου είναι πιο εύκολο να βάλω 36 δόσεις των 25 από οτι να δώσω ακόμη και 500 μαζεμένα....
 
Αφού έχεις fe φακό άρα είσαι ηδη ψημενος για τη μετάβαση και θες δόσεις, ίσως θα ήταν καλύτερα να πας σε ένα κατάστημα ώστε να μπορέσεις να τις δεις από κοντά και να δεις ποια κάθεται πιο καλά στο χέρι σου. Στη mediamarkt στη Συγγρού ας πούμε τις είχε και τις δύο ανοικτές, σε βιτρίνα, πριν 1-1,5 μήνα. Δεν ξέρω βέβαια μήπως με υπομονή λίγων μηνών τα συγκεκριμένα μοντέλα έχουν κάποια σημαντική έκπτωση προς τα τέλη του χρόνου... Το λέω διότι θα μου κακοφαινοταν να πληρώσω τις τιμές που αναφέρεις, ακόμη και με δόσεις.
 
Καλησπέρα. Ποιο L-plate θα προτείνατε για την A7Rii ? Χρειάζομαι κάτι που ακόμη κι αν έχει βάση συμβατή με arca swiss, να μπορεί να δεχτεί πλακάκι κεφαλής (άρα υποδοχή/θηλυκό για βίδα). Εννοείται σαν κατασκευή να μην δημιουργήσει φθορές στο σώμα, να επιτρέπει την αλλαγή μπαταρίας και την εύκολη πρόσβαση στις υποδοχές αριστερά.
 
Επειδή προσδοκώ την αγορά της Α7ΙΙΙ (κάποια στιγμή...)

ενώ περιμένω να παραλάβω σώμα Canon APS-C,

ψάχνω για φακούς Canon EF ώστε με αντάπτορα να τους έχω και για την Ε mount,

ώστε να μην χρειαστεί σύντομα να επενδύσω στους πανάκριβους φακούς Ε mount.

Θα ήθελα να μάθω αν κάποιος έχει συνδυάσει με αποτέλεσμα ικανοποιητικό κάποιους φακούς Canon με κάποια Α7

ώστε να μη χαθώ σε ατέλειωτα reviews.

Για παράδειγμα, λέω να πάρω τον EF 85/1.8 usm στα 270 https://www.eglobalcentral.eu/canon-ef-85mm-f-1.8-usm-lenses.html

έχει νόημα ή υπάρχει καλύτερη λύση;

το ίδιο και με τον 24-105/4L is II usm ή

τον σκέτο 24/2.8 IS USM.
 
Δεν υπάρχει ανταπτορας που να καλύψει τα καλούδια της α7ιιι πχ τάχιστη εστίαση σε όλο κάδρο. Αν είχες ήδη φακούς θα έκανες άπλα τη δουλειά σου.
 
Δεν υπάρχει ανταπτορας που να καλύψει τα καλούδια της α7ιιι πχ τάχιστη εστίαση σε όλο κάδρο. Αν είχες ήδη φακούς θα έκανες άπλα τη δουλειά σου.

εγώ γενικά έχω διαβάσει ότι o sigma Mc-11 παίζει πολύ καλά στην Α7ιιι με canon φακούς (πχ. 70-200, 100-400) και δουλεύει και το Eye-AF στις περισσότερες περιπτώσεις. Βέβαια χάνεις αδιαβροχοποίηση.
 
Στην φωτογραφια οντως παιζει πολυ καλα. Στο βιντεο λιγοτερο (ειδικα με φακους canon η αποδοση ειναι μετρια)

Με φακους Sigma ομως τα πραγματα ειναι πολυ πολυ καλυτερα.


Λογικο μιας και ο MC11 φτιαχτηκε και αναβαθμιζεται καθε λιγο και λιγακι για να υποστηριζει καλυτερα τους φακους Sigma οχι τους υπολοιπους.

Ειναι ο μεταφραστης στην ουσια του λογισμικου Canon/Sigma σε Sony.