Sony DSLR A580

Γιατι 500 ευρω μονο ?

Υπαρχει αλλη μηχανη στη κατηγορια της Α55 (APC-S) και ακομη υψηλοτερης που να εχει συνολικα τετοια χαρκτηριστικα (ταχυτητα ρiπης 10fps, πολυ καλο αισθητηρα με αριστες επιδοσεις , βιντεο με Phase detection autofocus, τρομερο EVF ,GPS geottaging, μικρη κι ελαφρια , ευκρινεστατο σπαστο μονιτορ 1Κpixels, ασυρματο φλας trigger κλπ ?
To μονο που μπορω να της προσαψω (και ειναι θεμα firmware) ειναι η απουσια manual ρυθμισεων στο video.

Αν ειχε βγαλει η Canon-Nikon τετοιο μοντελο θα ειχε γινει χαμος ....

Γιατι στα 600 παιζει και η Kr για μενα πολυ δυνατα και ας μην εχει πολλα απο αυτα που λες και ισως στα ~700 η απερχομενη d90 με το μεγαλο και φωτεινο σκοπευτρο και ας μην ειναι τοσο καλη σαν την α580 και ακομα ειναι που ... you can't teach an old dog new tricks -bye- ..εχω κολλημα με Πενταξ και μεγαλο πενταπρισματικο δεν την γλυτωνω την Κ5 .
 
Η μπαταρία της α580 φορτίζει...

Μαζί με τον 18-55 πήρα και ένα 50 1.8. Αργότερα θα ψάξω για κάτι διαφορετικό.

Πρώτη εντύπωση θετική, αν και θα μπορούσε και καλύτερα ( από ποιότητα κατασκευής).

Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια σας.-bye-
 
Η μπαταρία της α580 φορτίζει...

Μαζί με τον 18-55 πήρα και ένα 50 1.8. Αργότερα θα ψάξω για κάτι διαφορετικό.

Πρώτη εντύπωση θετική, αν και θα μπορούσε και καλύτερα ( από ποιότητα κατασκευής).

Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια σας.-bye-

Καλοριζικη , πιστευω οτι ειναι εξαιρετικα καλη μηχανη για τα χρηματα της.
 
και εγώ να σου ευχηθώ καλές φωτογραφίσεις να έχεις Και συγχαρητήρια για την επιλογή σου. Πραγματικά χαιρόμουν που στις φιλμάτες έμπαινες σε ένα μαγαζί και μπορούσες να είχες αξιόλογες επιλογές όπως olympus - minolta - contax - pentax - yashica Και τότε οι κανονικον είχαν περισσότερες επιλογές σε φακούς κλπ αλλά όλες ακόμα και εισαγωγικά μοντέλα όπως zenith - practika .. μπορούσαν να σου δώσουν αξιόλογα αποτελέσματα μέσα στα όρια της κάθε εταιρίας.

Έχω τους ίδιους φακούς με την Α500 (βιάστηκα) και δίνουν πολύ καλή λεπτομέρεια και χρώματα

Καλή συνέχεια
 
O kit φακος , ειναι αρκετα καλος, sharp και γρηγορος στην εστιαση.
Ειναι μεν πλαστικος, αλλα οχι ψευτικος.

Το βασικο του θεμα, για μενα, ειναι οτι ειναι σκοτεινος σε εσωτερικους χωρους , γι αυτο πηγα σε f/2.8.
 
Πράγματι ο φακός αλλά και η μηχανή δείχνει γρήγορη. Αν υποχωρήσουν τα συμπτώματα της γρίπης και φτιάξει και λίγο ο καιρός θα βγάλω καμία φωτογραφία έξω.

Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας.
 
...Το πράμα όμως αλλάζει εάν από τη στιγμή που πάρει Σόνυ, για budget -και καλά- λύση, αρχίσει και χαλβαδιάζει κάτι 85/1.4, κάτι 70-200/2.8, κάτι 135/1.8 και δεν συμμαζεύεται, καλύτερα να πάει από την αρχή σε μια πιο σοβαρή εταιρεία.
Να ζητήσω μια διευκρίνηση/επεξήγηση περί του ανεπιτυχούς παντρέματος α580 ειδικά με 70-200/2.8 (που με ενδιαφέρει) ? (είτε σε sigma 70-200/2.8 II EX DG HSM είτε σε sony)
 
Last edited:
Δεν είπα για ανεπιτυχές πάντρεμα με τον Σόνυ, είπα ότι είναι απλώς πανάκριβος, οπότε το φθηνό σώμα δεν λειτουργεί παρά σαν δόλωμα στο να παρασύρει τον υποψήφιο αγοραστή σε έναν πάρα πολύ ακριβό δρόμο.

Γενικώς τώρα για έναν 70-200/2.8 (οποιονδήποτε), ο όγκος είναι μεγάλος και το ζύγισμα αταίριαστο με ένα μικρό σώμα. Δυστυχώς βέβαια δεν υπάρχει η λύση ενός αντίστοιχου f/4 όπως στις Canon, αλλά νομίζω υπάρχουν μεταχειρισμένοι Μινόλτα που μπορούν να φορεθούν και είναι πολύ καλοί.
 
Οι φακοι 70-200 φ/2.8 ειναι πολυ ακριβοι (εχεις δει φανταζομαι τιμες για τον Sony!!!) και πολυ μεγαλοι και βαριοι.
Για την Α55 ειχα για λιγο τον Sigma 70-200 (oxi OS) και ηταν ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ και απιστευτα βαρυς.
Συν τοις αλλοις ηταν και αρκετα σοφτ σε φ/2.8
Αντιθετα, ο Μινολτα 70-210 φ/4 που πηρα τελικα, ειναι πολυ φτηνος και αρκετα καλος φακος.
Πολυ ωραιο bokeh, τα γνωστα ωραια χρωματα Μινολτα, γρηγορος (για τη κατηγορια του) και μισο ογκο-βαρος απο τον 2.8

Αν δεν χρειαζεσαι πραγματικα το 2.8, ειναι μια που αξιολογη λυση.
Μονο του προβλημα, το CA σε σκηνες με εντονο κοντραστ (αλλα ευτυχως διορθωνεται με photoshop κλπ) και οτι ειναι θορυβωδης.
 
Δεν είπα για ανεπιτυχές πάντρεμα με τον Σόνυ, είπα ότι είναι απλώς πανάκριβος, οπότε το φθηνό σώμα δεν λειτουργεί παρά σαν δόλωμα στο να παρασύρει τον υποψήφιο αγοραστή σε έναν πάρα πολύ ακριβό δρόμο.
Που σημαίνει πως η 580 είναι ένα φτηνό σώμα στο οποίο πάει αναξιοποίητος ένας φακός 70-200/2,8 ? (δηλ. το σώμα-αισθητήρας περιορίζει τις δυνατότητες του φακού?)
 
Που σημαίνει ότι ο αγοραστής που έχει τη δυνατότητα να σκέφτεται εκ των προτέρων και υπολογίζει ότι μπορεί να κινηθεί σε τέτοια κατηγορία φακών, δεν θα πρέπει να συγκινηθεί καθόλου με το φθηνό (πάμφθηνο με την προσφορά των 200 ευρώ) του σώματος, αλλά να κάνει τον σχεδιασμό του συνολικότερα και να πάει σε κάτι σοβαρότερο σε σώμα.
Κανείς φακός δεν πάει αναξιοποίητος, ό,τι καλύτερο βάλεις σε ένα σώμα (ακόμη και το πιο φθηνό), στο δίνει.
 
...Κανείς φακός δεν πάει αναξιοποίητος, ό,τι καλύτερο βάλεις σε ένα σώμα (ακόμη και το πιο φθηνό), στο δίνει.

Αυτή η φράση με κάλυψε!
Σε ευχαριστώ πολύ!
 
Οι φακοι 70-200 φ/2.8 ειναι πολυ ακριβοι (εχεις δει φανταζομαι τιμες για τον Sony!!!) και πολυ μεγαλοι και βαριοι.
Για την Α55 ειχα για λιγο τον Sigma 70-200 (oxi OS) και ηταν ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ και απιστευτα βαρυς.
Συν τοις αλλοις ηταν και αρκετα σοφτ σε φ/2.8
Αντιθετα, ο Μινολτα 70-210 φ/4 που πηρα τελικα, ειναι πολυ φτηνος και αρκετα καλος φακος.
Πολυ ωραιο bokeh, τα γνωστα ωραια χρωματα Μινολτα, γρηγορος (για τη κατηγορια του) και μισο ογκο-βαρος απο τον 2.8

Αν δεν χρειαζεσαι πραγματικα το 2.8, ειναι μια που αξιολογη λυση.
Μονο του προβλημα, το CA σε σκηνες με εντονο κοντραστ (αλλα ευτυχως διορθωνεται με photoshop κλπ) και οτι ειναι θορυβωδης.
Φίλε Γιάννη σε ευχαριστώ, το ψάχνω ήδη!:a0210:
(για τον sony φυσικά και δεν το συζητάω, εκτός αν κάποιος με μεγάλη εμπειρία με πείσει πως αξίζει τα λεφτά του... ή το δώ ο ίδιος - αν μπορώ!)
 
Last edited:
Τότε θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου δυο πράγματα:

1. ότι δεν σε ενοχλούν οι χρωματικές εκτροπές, ειδικά αν είναι μωβ ή μπλε. Δεν μπορώ να δώσω πουθενά φωτογραφία με τέτοιες εκτροπές και να γίνει αποδεκτή. Φυσικά κάποιοι δεν βλέπουν καν τις εκτροπές.

2. δεν θα πρέπει να δεις πως δουλεύει ένας τηλεφακός 2.8, έστω με εσωτερικό μοτέρ, πάνω σε επαγγελματικό σώμα DSLR, ειδικά με θέματα που κινούνται. Μετά οποιοδήποτε σύνολο φακού -σώματος θα σου φαίνεται άχρηστο με μοναδική εξαίρεση τον CANON 70-200 4.0 L/ 70-200 4.0 IS σε σώμα CANON 550D/600D.

Μιλώ με κάθε ειλικρίνεια και χωρίς να θέλω να πω οτιδηποτε άλλο. Και στις δυο περιπτώσεις αν πέσεις, μετά θα τα χώσεις χοντρά, όπως τα χώσαμε κι εμείς. και μιλούμε για χιλιάδες ευρώ.
 
Τότε θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου δυο πράγματα:

1. ότι δεν σε ενοχλούν οι χρωματικές εκτροπές, ειδικά αν είναι μωβ ή μπλε. Δεν μπορώ να δώσω πουθενά φωτογραφία με τέτοιες εκτροπές και να γίνει αποδεκτή. Φυσικά κάποιοι δεν βλέπουν καν τις εκτροπές.

2. δεν θα πρέπει να δεις πως δουλεύει ένας τηλεφακός 2.8, έστω με εσωτερικό μοτέρ, πάνω σε επαγγελματικό σώμα DSLR, ειδικά με θέματα που κινούνται. Μετά οποιοδήποτε σύνολο φακού -σώματος θα σου φαίνεται άχρηστο με μοναδική εξαίρεση τον CANON 70-200 4.0 L/ 70-200 4.0 IS σε σώμα CANON 550D/600D.

Μιλώ με κάθε ειλικρίνεια και χωρίς να θέλω να πω οτιδηποτε άλλο. Και στις δυο περιπτώσεις αν πέσεις, μετά θα τα χώσεις χοντρά, όπως τα χώσαμε κι εμείς. και μιλούμε για χιλιάδες ευρώ.

Φίλε Βλασίδη σε ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά δυστυχώς δεν κατάλαβα καλά τα γραφόμενά σου και θα ήθελα εξηγήσεις:
Σε ποιά περίπτωση θα έχω χρωματικές εκτροπές και σε ποιά δεν θα έχω;
Οι φακοί της sony αξίζουν τα λεφτά τους;
 
Αυτό που θέλει να πεί ο Βλάσσης είναι οτι το πρόβλημα των χρωματικών εκτροπών είναι ένα πρόβλημα που μόνο η ανώτερη κατηγορία των φακών έχει καταφέρει να λύσει. Και επειδή τα ειδικά κρύσταλλα, οι σχεδιάσεις και οι επιστρώσεις κοστίζουν, η τιμή τους είναι συνήθως υψηλή. Η οξύτητα πλέον δεν είναι ιδιέτερο πρόβλημα για τους κατασκευαστές. Υπάρχουν φακοί με τιμές κάτω των 500Ε που σε οξύτητα δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν απο θρύλους των 2000+, αλλά στο θέμα του CA μόλις το κόντραστ ανεβεί κλάφτα.

Και για την μοντούρα της Sony οι επιλογές δεν είναι πολλές. Και θα πρέπει να κάνεις ένα συμβιβασμό πιθανώς. Είτε στην απόδοση, είτε στα λεφτά. Βέβαια μόλις μάθεις έναν φακό μπορείς να κρύψεις τα ελαττώματα του με μεγάλη επιτυχία. Παράδειγμα ο MIR 20M 20mm. Οξύτατος φακός αλλά με μεγάλο πρόβλημα flare μόλις εμφανιστεί δυνατό φώς στο μπροστινό στοιχείο. Αν όμως καταφέρεις να τον σκιάσεις απολαμβάνεις όλα τα προτερήματα του.
 
Ο Αλέξης συνέχισε τη σκέψη μου.

Θα προχωρήσω κι εγώ τη δική του. Αν θέλεις να πάρεις επαγγελματικό τηλεφακό, είναι καλύτερο να αλλάξεις σύστημα τώρα. και θα πρότεινα να πας στο σύστημα της CANON. Γιατί; Διότι στο σύστημα αυτό οι διαθέσιμοι φακοί (μτχ. ) είναι ίσως 100 - 200 φορές περισσότεροι σε σχέση με εκείνο της MINOLTA/SONY. και δεν υπερβάλλω....

Τί σημαίνει αυτό; ότι αν πας να αγοράσεις καινούριο φακό για τη μοντούρα Α (της SONY) αν δεν υπάρχει διαθέσιμος φακός , απλά ξέχασέ το... θα περιμένεις πότε θα είναι διαθέσιμος και συνήθως αυτό συμβαίνει όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως. Χώρια που οι SIGMA/TAMRON/TOKINA βγάζουν πρώτα τους φακούς για τις μοντούρες EF (CANON) F (NIKON) κι αφού έχουν καλύψει τη ζήτηση μετά αρχίζουν την παραγωγή για τις άλλες μοντούρες. Επειδή η ζήτηση είναι μικρή οι τιμές είναι υψηλές. Στα μτχ. οι φακοί είναι λίγοι, κι επειδή οι τιμές στους καινούριους είναι υψηλές και υπάρχει έλλειψη, τους μτχ. τους χτυπούν αλύπητα.

Αντίθετα αν πας στο σύστημα της CANON θα βρεις ωραιότατο φακό 70-200 2.8 στα 600 ευρώ στην Ελλάδα ετοιμοπαράδοτο. (της TAMRON). Άρα με 1200-1400 ευρώ θα έχεις ένα σώμα πιο μικρό σε διαστάσεις από την 580, αλλά πολύ πιο ικανό (μην κοροιδευόμαστε....) και ένα φακό όχι κορυφαίο, αλλά εξαιρετικό. Άρα έχεις 3200 iso χαλαρά οπουδήποτε και με το 2.8 ή έστω 3.2 δουλεύεις με υψηλές ταχύτητες κλείστρου παντού. Αν π.χ. έχεις κερδίσει ένα στοπ από το σώμα και δυο από τον φακό, τότε ήδη δουλεύεις αντί στο 1/60, με το 1/250 ή 1/500. Με το πρώτο δεν μπορείς να παγώσεις ούτε κίνηση ούτε καλά καλά να έχεις σταθεροποίηση, με το δεύτερο τραβάς και παιδιά που τρέχουν γρήγορα.

Άρα αν θέλεις τέτοιο τηλεφακό, πουλάς τη SONY και πας αλλού. Με τα ίδια χρήματα που θα πάρεις ένα τηλεφακό μτχ. ΜΙΝΟΛΤΑ ή SONY (ναι καλά μην βρούμε κάτω από 1500 μτχ. τους SSM) στην CANON μπορείς να έχεις καλύτερο σώμα και εξαιρετικό φακό όλα καινούρια.

Αν απλώς ρωτάς, τότε απλώς συζήτηση κάνουμε...
 
Σας βρισκω λιγο υπερβολικους ή μου φαινεται ?

Οπως γνωριζετε , αλλαξα προσφατα συστημα (canon 7D me L φακους και αλλους) και πρα sony A55 (kai nex5).
Σε καμια περιπτωση δε το μετανοιωσα... και βρηκα οτι φακο ηθελα αμεσως.

Tamron 28-75 f/2.8, Sigma 17-70 OS HSM , Tamron + Sigma 70-200 f/2,8 (δεν τους πηρα λογω ογκου - βαρους), Σιγμα 100-300 HSM μεταχειρισμενο (με 400 ευρω!!!) , Τοκινα 11-16 f/2.8 κλπ.

Τι αλλο δηλ. να ζητησει καποιος ?
Αν ηθελα φυσικα ακoμη καλυτερη ποιοτητα , θα μπορουσα να παω σε Sony -Zeiss και να τελειωνω.
Στο ebay επισης βρηκα και tamron 28-105 f/2.8 σταθερο στα 300 ευρω...

Τελος, ο minolta 70-210 , ειναι αριστος στα λεφτα του και το μονο προβλημα με το ca εξαλειφεται σε λιγα δευτερα.

Δε λεω οτι υπαρχουν ΟΛΕΣ οι επιλογες που εχει η canon - nikon, αλλα δεν υπαρχουν και λιγες.
 
Last edited: