Sony DSLR A580

Θεωρώ πως κάθε αρχάριος δικαιούται να χρησιμοποιεί καλό εξοπλισμό, ακόμη και πέραν των δυνατοτήτων του, με σκοπό τη διευκόλυνσή του και την εξοικονόμηση χρημάτων από διαδοχικές αγοραπωλησίες .
Αν όμως πιστεύετε πως ο αρχάριος οπωσδήποτε χρειάζεται έναν φακό-σχολείο,
περιμένω προτάσεις... (και όχι ντέ και καλά αλλαγή σώματος)

edit: η δυνατότητα υψηλών τιμών ISO στα σύγχρονα σώματα, αντισταθμίζει το μειονέκτημα των σκοτεινών 4-5,6 φακών; (πχ. sigma af 70-300/4-5.6 APO DG MACRO στα 230 )

παρανόησες τον Τάσο (αλλά κι αυτός δεν το είπε καθαρά). Το πρόβλημα με τον τηλεφακό ζουμ 2.8 δεν είναι η αγορά. Δίνεις ένα ποσό και τον αγοράζεις. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το κουβάλημα και το δεύτερο μεγαλύτερο η σχέση που ανπτύσσει ο φακός (και ο φωτογράφος) με το χώρο και τους ανθρώπους. Δεν είναι εύκολο να περνάς με ένα τέτοιο φακό σε παραστάσεις θεάτρου, συναυλίες, γήπεδα, κλειστά γυμναστήρια. Πολλές φορές θα σε σταματήσουν οι σεκιουριτάδες και θα πρέπει να κάνεις μανούρα για να περάσεις.

Θυμάμαι σε συναυλία των Dream Theater τη μεγάλη μου την κόρη να μου ζητά φωτογραφίες οπωσδήποτε. Εκείνη και οι φίλες της πέρασαν. Εγώ έφαγα πόρτα. Με το εισιτήριο στο στόμα (κυριολεκτώ) και την τσάντα με τα φωτογραφικά έφερα όλο το θέατρο γύρα (θέατρο Γης στη Θεσσαλονίκη) και τελικά έκανα σκαλομαρία σε κάτι σύρματα και πέρασα. Αλλά είχα το εισιτήριο στο στόμα για κάθε ενδεχόμενο. Έτσι μπήκα και γλύτωσα την πιθανότητα να με ξεγράψει η Δανάη από πατέρα.

Στο θέατρο (ειδικά αν κάθεσαι σε σειρά) ειναι μεγάλος ο κίνδυνος να χτυπήσεις τους γύρω σου. Βοηθά πολύ ένα μονόποδο.

Στα κλειστά γυμναστήρια μπορεί επίσης να μη χωράς, αλλά δεν είναι αυτό το σημαντικότερο πρόβλημα. Είναι το πού στρέφεις το φακό. Τραβάς μικρές ηλικίες;;; Άμα σε δει μπαμπάς ή μαμάς με στριμμένο το φακό προς το τέκνο του, μπορεί να σε πιάσει από το λαρύγγι (όχι, δεν μου έχει συμβεί, αλλά είμαι προσεκτικός. Άλλοι πιο χαλαροί....) Τραβάς μεγαλύτερες ηλικίες;;; Τότε θα σου την πέσουν οι οπαδοί -χουλιγκάνοι γιατί σε νομίζουν για ασφαλίτη και ότι τραβάς για το αρχείο της ΕΛΑΣ.

Στα γήπεδα υπάρχει η πιθανότητα να σε καρφώσουν οι επαγγελματίες. Κι εκεί που βράζει η κερκίδα και πετά τα πάντα εκτός από σιφόνια, εσύ βλέπεις να ανεβαίνουν καμιά 10αριά καλόπαιδα με τις στολές και να σου γνέφουν να πας μαζί τους (συνηθισμένη ιστορία σε πολλά γήπεδα της Αθήνας).

Από την άλλη ο τηλεφακός ζουμ, ειδικά αν είναι ολομεταλλικός, αποτελεί ένα πολύ καλό σύμμαχο σε επικίνδυνες καταστάσεις. Ακόμη και μαχαίρι να έχει ο άλλος που σου την πέφτει, εσύ με τον τηλεφακό έχεις τη δυνατότητα να τον χτυπήσεις είτε στα χέρια είτε στο κεφάλι. Κι αν δεν εχεις απέναντί σου τον Χουλκ, τότε δεν υπάρχει περίπτωση να χρειαστεί και δεύτερη. Τουλάχιστον εγώ τον είδα να πέφτει σα σακί και την κοπάνησα στα γρήγορα.

Για το κουβάλημα δεν μπορώ να σου πω εγώ. Οι περισσότεροι πέφτουν κάτω μετά από μια ώρα κουβαλήματος. Εγώ όμως έχω μαζί μου 3-4 κιλά σταθερά σε εξοπλισμό (ακόμη και στην κορυφή του Άθω τον πήρα) ενώ αν τύχει να δεις κάποιο φίλο, τον Polleni, με λιγότερο από 10 κιλά εξοπλισμό, τον πέτυχες είτε την ώρα που ξυπνά, είτε την ώρα που πάει για ύπνο.

Από την άλλη ένας τηλεφακό 2.8 είναι χάρμα στη χρήση του ειδικά με σώμα που έχει πολύ καλό AF.
 
Last edited:
Εξαρτάτε ποιες είναι οι απαιτήσεις σου από τη φωτογραφία. Αν είναι η προβολή σε οθόνη υπολογιστή τότε τότε ναι είναι αξιοποιήσιμες αυτές οι τιμές iso. Αν τις φωτογραφίες σου τις προβάλεις σε οθόνη με προτζέκτορα τότε ο θόρυβος θα είναι εμφανής και η μειωμένη λεπτομέρεια μπορεί να ενοχλεί. Το ίδιο ισχύει και με τις εκτυπώσεις το μέγεθος της εκτύπωσης είναι καθοριστικός παράγοντας.

για το θόρυβο που δίνει η μηχανή σου μπορείς να δεις εδώ

http://www.imaging-resource.com/IMCOMP/COMPS01.HTM
 
Σε ευχαριστώ πολύ!
Άψογη ανάλυση!
...
Από την άλλη ένας τηλεφακό 2.8 είναι χάρμα στη χρήση του ειδικά με σώμα που έχει πολύ καλό AF.
Αυτό ήταν καρφί για το AF της sony?:bigcry:
 
Οχι ρε παιδιά με αυτό το συγκριτικό jpeg του imaging-resource.
Αντε για κομπακτ που δεν έχουν ούτε RAW, ούτε ρυθμίσεις αποθορυβοποίησης πάει και έρχεται. Σε κάθε άλλη περίπτωση συνήθως είναι παραπλανητικό. Διότι χρησιμοποιεί μόνο τις default ρυθμίσεις που άλλοτε είναι πετυχημένες άλλοτε οχι και συνήθως με λίγο ψάξιμο έχεις καλύτερο αποτέλεσμα.

@ ΖXCV
Αν μιλάμε για κλειστό γυμναστήριο-θέατρο είναι αμαρτία να μην αποθηκεύεις σε RAW. Διότι και το WB είναι μεταβλητό και δύσκολο και η σωστή φωτομέτρηση-έκθεση το ίδιο, πρέπει να μπορείς να διορθώσεις σωστά.
Επιπλέον χρειάζεσαι όλη την δυναμική περιοχή του αιθητήρα και το jpeg μπορεί να σου κόψει 1 ολόκληρο στοπ με κλιπαρίσματα σε μαυρα-λευκά.
Και ειναι και η σχετικά ανεξέλεγκτη αποθορυβοποιηση που εφαρμόζει η μηχανή στα jpeg. Δες στην σύγκριση του λινκ που έβαλε ο Χρονης την Α580 στο indoor iso 1600. Σαλάτα τα έκανε με την αποθορυβοποίηση (& WB ??). Κάνε μετα την επεξεργασία του ίδου καρε σε RAW ξεκινώντας απο μηδενικές ρυθμίσεις (ολα στο μηδεν) και ανέβαζε μέχρι να σου αρέσει, πρωτα chroma denoise κλπ.

Για τον προβληματισμό για το ISO. Κανονικά δεν πρέπει να σε απασχολεί καθόλου. Τα Ψηλά ISO δεν παράγουν θόρυβο απο μόνα τους. Οδηγούν σε μεγάλες ταχύτητες = υποέκθεση και αυτη η υποέκθεση είναι υπεύθυνη για τον θόρυβο.

Κατα την γνώμη μου, αυτό που σε ενδιαφέρει είναι
- να καθορίσεις το κατάλληλο διάφραγμα ώστε να έχεις το βάθος πεδίου που θέλεις (συνήθως το πιό ανοιχτό διαθέσιμο) ή εναλλακτικά αυτό που σε παίρνει ωστε να μην έχεις ανεστίαστα καρέ, (ανάλογα και με τις δυνατότητες του χρήστη και τις δυνατότητες AF της μηχανής φακού)
- Να καθορίσεις την ταχύτητα ώστε να παγώνεις την κίνηση όσο χρειάζεται αλλά και να μην έχεις κουνημένες.
- Ασε την μηχανή να κάνει "manual auto ISO" ώστε να έχεις σχετικά καλή προεπισκόπηση, νομίζω πάει μέχρι 1600, χμμμ καλά είναι, έτσι και αλλιώς τα παραπάνω ISO είναι υπολογιστικά.

Αν σου βγεί θόρυβος είναι αντιμετωπίσιμος με denoise στην επεξεργασία του RAW η και με resampling σε μικρότερη ανάλυση. Για μέγεθος Α4 μέχρι το ISO 12800 βγαίνουν αποδεκτά τα δείγματα του Image-resource. Είναι ομως καλοεκτεθειμένα. Αν εσυ θα έχεις ISO 12800 υποεκτεθειμένο αλλάζει το πράγμα.
 
Και εγώ θα συμφωνήσω με τον Ηλία στο ότι μπορείς να πάρεις πολύ καλύτερα αποτελέσματα από αυτά του imaging-resource. Προσωπικά έχοντας την Α500 και τραβώντας σε raw μέχρι και iso 800 στη μετατροπή του raw έχω το NR στο off στο iso 1600 παίρνω για τα δικά μου δεδομένα καλύτερο αποτέλεσμα με NR manual και τιμές
Α mount : 50
color noise reduction :50
edge noise reduction : 20 ή και πιο λίγο

Ο δικό σου αισθητήρας είναι σαφώς καλύτερος από ότι της Α500 Οπότε με λίγες δοκιμές θα βρεις τις παραμέτρους που θα σου δίνουν το καλύτερο αποτέλεσμα.
Βέβαια το imaging-resource αν καταλαβαίνω καλά έχουν ρυθμίσει την αποθορυβοποίηση στο άουτο θέλοντας να είναι πιο συγκρίσιμα τα αποτελέσματα μεταξύ των μοντέλων.

Επίσης και σε περιπτώσεις που δεν χρειάζεται NR τραβώντας σε raw είδα πολύ περισσότερη λεπτομέρεια από το jpg << με NR off κατά την μετατροπή >>
Μπορείς να αποθηκεύσεις και σετ ρυθμίσεων στο Image Data Convert που δίνει η sony Κάνεις τις ρυθμίσεις που θέλεις για μια φωτογραφία και πηγαίνεις

edit -- > Image Processing settings -- > Save ---> δίνεις ένα όνομα αποθηκεύεις
Όλες τις υπόλοιπες που έχεις τραβήξει με τις ίδιες συνθήκες φωτισμού π.χ στην παραλία ή στο κλειστό γυμναστήριο κάνεις τη μετατροπή εισάγοντας τις ρυθμίσεις από την προηγούμενη φωτογραφία
edit -- > Image Processing settings -- > Load and Apply Settings

Και κάτι άλλο που χρησιμοποιώ στα γυμναστήρια << η δική μου μηχανή δεν έχει ενδιάμεσες τιμές iso >> Οπότε αν θέλω να κερδίσω μισό στοπ σε ταχύτητα με ίδιο iso π.χ από 1/160 να έχω 1/250 υποφωτίζω μισό (-1/2) EV και στην μετατροπή του RAW δίνω 0.33 ή 0.5 φωτεινότητα Μια χαρά μου φαίνεται το τελικό αποτέλεσμα και έχω και πιο παγωμένη την κίνηση Κάποιες φορές η ταχύτητα 1/125 σε 1/160 ή 1/160 σε 1/250 φέρνει σημαντικές διαφορές στις φωτογραφίες.

Καλές λήψεις να έχεις
 
Σε ευχαριστώ πολύ!
Άψογη ανάλυση!

Αυτό ήταν καρφί για το AF της sony?:bigcry:

δεν έχω δουλέψει με τέτοια SONY και με τηλεφακό. Επομένως δεν ξέρω τα αποτελέσματα. Όμως εκείνο που ξέρω είναι ότι όσο πιο καλό είναι το σώμα (π.χ. μια ΝΙΚΟΝ d300 έχει σαφώς πιο γρήγορο και αξιόπιστο AF σε σχέση με μια D90). Η διαφορά δεν φαίνεται καθαρά στους βασικούς φακούς, αλλά πίστεψέ με, στους τηλεφακούς είναι εύκολα ορατή. Με μια μηχανή δεν θα έχεις φωτογραφία με την άλλη θα έχεις.

Π.χ. αυτό ήταν ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα για την OLYMPUS. Μπορεί όλοι να κατακρίναμε τη σειρά Ε για την αδυναμία της να ακολουθήσει τις CANON/NIKON στα υψηλά iso αλλά η απόσταση του δικού της AF (και κυρίως η παραμετροποίησή του σε σχέση με τις άλλες) έδιωξε μακριά όλους αυτούς που εργάζονται με τηλεφακούς.
 
Η ουσία του θέματος είναι η εξής για μένα. Μέχρι που φτάνουν οι αδιαπραγμάτευτες απαιτήσεις σου. Αν θέλεις επαγγελματικό αποτέλεσμα στις συνθήκες που περιγράφεις χρειάζεσαι και επαγγελματικό εξοπλισμό. Αν γινόταν με λιγότερα, θα το κάναν και οι ίδιοι οι επαγγελματίες που βγάζουν απο αυτό το ψωμί τους.

Αν οι απαιτήσεις σου είναι χαμηλότερες και είσαι πρόθυμος να καταβάλεις τον απαραίτητο κόπο για να "παρακάμψεις" τις αδυναμίες του εξοπλισμού σου, μπορείς να συμβιβαστείς και με μια φθηνότερη λύση.

Επίσης το θέμα το πολλών επιλογών είναι λίγο παραπλανητικό. Αν ξέρεις τί θέλεις και αυτό υπάρχει, η ύπαρξη υπόλοιπων επιλογών σου είναι αδιάφορη. Εμένα για παράδειγμα η περιορισμένη γκάμα "μαμήσιων" φακών για την NEX μου είναι παντελώς αδιάφορη αφού ξέρω ήδη ποιούς φακούς θέλω να βάλω και ξέρω και που θα τους βρώ.

Αντίστοιχα αν εσύ ξέρεις οτι ένας τηλεφακός του στυλ 70-200 Τάμρον σε καλύπτει, δεν χρειάζεται να ασχοληθείς ξανά με το θέμα. Η επιλογή όμως είναι καθαρά δίκή σου και μέχρι πού φτάνουν οι απαιτήσεις σου.

Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι πέραν απο τον εξοπλισμό, ειδικά αν αυτή είναι η πρώτη σου DSLR πολύ μεγάλο ρόλο στο αποτέλεσμα παίζει η τεχνική σου. Ακόμα και τον καλύτερο εξοπλισμό να έχεις πρέπει να ξέρεις να τον χρησιμοποιείς. Που σημαίνει οτι θα πρέπει να ασχοληθείς λίγο και με αυτόν τον τομέα.
 
......

Και κάτι άλλο που χρησιμοποιώ στα γυμναστήρια << η δική μου μηχανή δεν έχει ενδιάμεσες τιμές iso >> Οπότε αν θέλω να κερδίσω μισό στοπ σε ταχύτητα με ίδιο iso π.χ από 1/160 να έχω 1/250 υποφωτίζω μισό (-1/2) EV και στην μετατροπή του RAW δίνω 0.33 ή 0.5 φωτεινότητα Μια χαρά μου φαίνεται το τελικό αποτέλεσμα και έχω και πιο παγωμένη την κίνηση Κάποιες φορές η ταχύτητα 1/125 σε 1/160 ή 1/160 σε 1/250 φέρνει σημαντικές διαφορές στις φωτογραφίες.

Καλές λήψεις να έχεις

Αυτό που κάνεις είναι νομίζω πολύ σωστό. Ελέγχεις την κατάσταση και οι απώλειες είναι μικρές. Ισως λιγο περισσότερος θόρυβος αλλά καλύτερα παγωμένη φωτό με θόρυβο παρά κουνημένη αθόρυβη. Ομοίως θεωρώ τις ανεστίαστες χειρότερες απο τις θορυβώδεις.

Αλλωστε και οι μηχανές συνήθως τα ενδιάμεσα ISO τα αποδίδουν υπολογιστικά. Τι να το κάνει η μηχανη τι να το κάνεις εσύ κατα το RAW decoding. Iσως είναι και καλύτερα στο PC.
Επίσης υπολογιστικά δίνουν και τα ψηλά ISO (σίγουρα τα >1600). Η D7000 που την έψαξα έχει τελευταίο μανίσιο ISO το 1000 και απο κεί και πάνω προκύπτουν με πολλαπλασιασμό του 1000. Ισως έτσι κάνει και η Α580 οπότε αν αποθηκεύεις RAW, μόνο για καλύτερη προεπισκόπιση αξίζει να ανεβαίνεις πάνω απο 1000.

Ενα αλλο θέμα με την Α580 είναι η αποθορυβοποίηση που κάνει στο RAW οταν η ρύθμιση είναι στο NRAuto. Aκυρώνεται βέβαια στο NRWeak. Θέλει λίγες δοκιμές για να διαπιστωθεί αν είναι καλή ´βλαβερή αυτη η αποθορυβοποίηση. Ανάλογα και τα γούστα ... εγώ τα προτιμώ κατα το δυνατόν ανόθευτα, βρίσκω μια πτώση ευκρίνειας με ΝRAuto.

**Εκανα μια παραδοχή που ίσως είναι άτοπη, θεώρησα οτι το manualAutoISO στην Α580 δουλεύει με καθορισμένα ταχύτητα/διάφραγμα και ρυθμίζει το ISO σύμφωνα με την φωτομέτρηση. Αν ισχύει είναι η πιο βολική λυση. Εχεις τον πλήρη έλεγχο στα κρίσιμα σημεία.
 
Θεωρώ πως κάθε αρχάριος δικαιούται να χρησιμοποιεί καλό εξοπλισμό, ακόμη και πέραν των δυνατοτήτων του, με σκοπό τη διευκόλυνσή του και την εξοικονόμηση χρημάτων από διαδοχικές αγοραπωλησίες .
Αν όμως πιστεύετε πως ο αρχάριος οπωσδήποτε χρειάζεται έναν φακό-σχολείο,
περιμένω προτάσεις... (και όχι ντέ και καλά αλλαγή σώματος)

Φίλε μου σου μιλώ από πείρας κι εσύ μου λες για δικαιώματα των αρχαρίων.
Δεν είναι θέμα "ποιότητας" που "δικαιούται" να απαιτεί ο αρχάριος, είναι πρωτίστως θέμα πρακτικό. Τελε-ζουμ 2.8 σημαίνει όγκο και βάρος, σημαίνει μεγάλη τσάντα, σημαίνει πως πολύ σύντομα μπορεί να βρεθείς με έναν φακό που διστάζεις να τον πάρεις μαζί σου. Συνήθως ο νεοεισερχόμενος στη φωτογραφία, αφού περάσει το στάδιο του ενθουσιασμού του νεοφώτιστου, δεν είναι διατεθημένος να κουβαλάει εξοπλισμό κιλών όπου πάει. Η συντριπτική πλειοψηφία των αρχαρίων κοιτά να καλύψει το δυνατόν μεγαλύτερο εστιακό εύρος (δεν ξέρω πώς γίνεται, αλλά είναι οι αρχάριοι που λες και δεν μπορούν να ζήσουν με τηλεφακό, και μάλιστα μακρύ τηλεφακό, 300ρη) με το πολύ δύο φακούς. Εάν είναι δυνατόν, πολλοί ζητούν και έναν και καταλήγουν σε λύσεις 18-200 (που δεν είναι απαραίτητα άσχημοι φακοί και σε αυτούς καταλήγουν και αρκετοί κατασταλαγμένοι χρήστες).

Η βασική αναβάθμιση την οποία θα έπρεπε να κοιτάς, είναι ένας καλός και φωτεινός στάνταρ ζουμ. Εκεί να τον ψάξεις τον γρήγορο φακό 2.8, είναι ο φακός που πιθανότατα θα σου δίνει το 90% των φωτογραφιών σου. Για τελε-ζουμ ένας καλός 70-300 θα σου κάνει οπωσδήποτε δουλειά. Θα σου έλεγα για τον Τάμρον 70-300 VC, με την εξαιρετική σταθεροποίηση, αλλά το μοντέλο για Σόνυ βγαίνει χωρίς σταθεροποίηση (στα ίδια όμως χρήματα πάλι!). Ο 70-300 της Σόνυ είναι αδικαιολόγητα πανάκριβος (2πλάσια τιμή και βάλε), αλλά μια και αυτή την εταιρεία επέλεξες, αυτές είναι και οι διαθέσιμες δυνατότητες. Εάν θέλεις φωτεινό ποιοτικό φακό, υπάρχουν οι 50-150/2.8 και 50-135/2.8 της Σίγμα-Τοκίνα, για μικρό φορμά και συμμαζεμένοι σε διαστάσεις. Μετά πας στους μεγάλους 70-200/2.8. Εάν θέλεις, και 300ρη 2.8 μπορείς να πάρεις και να χαρείς τις δυνατότητες και την ποιότητά του, δεν θα μπεις στο μαγαζί και θα φας πόρτα επειδή θα σε κόψουν για ερασιτέχνη ή αρχάριο. Πόσο θα τον χρησιμοποιείς όμως τελικώς δεν ξέρω, αυτό το απλό εννοούσα παραπάνω με το "τι το θέλει ο αρχάριος".
 
Last edited:
ειδικά με σώμα που έχει πολύ καλό AF.

Μια λιγο οφ τοπικ ερωτηση...

...δοκιμαζα σημερα με την 40D και τον 85ρη το AI servo... κλειδωνε η εστιαση πχ στα 20μετρα αλλα οσο πλησιαζε το αντικειμενο (πεζος που βολταριζε) δεν αντιλαμβανομουνα καμμια μεταβολη στην εστιαση (ουτε ακουγα καποιο ηχο). Μολις εφτανε περιπου στα 8-10 μετρα, τοτε ξεκινουσε το tracking... ειναι φυσιολογικο αυτο?
 
Re: Sony DSLR A580 Επείγον!!!

Mου πρότειναν μια φτηνή λύση για φακό : 55-200/4-5,6 της Sony χωρίς όμως μοτέρ στο φακό! ( bulk από κιτ).
Όταν διάβαζα για τα must ενός φακού κατάλαβα πως εκτός των άλλων (όχι περιστρεφόμενο εμπρός μέρος, γρήγορο AF) καλό είναι να έχει μοτέρ εστίασης.
Στην περίπτωσή μου (α580) παίζει κάποιο ρόλο; Δεν γνωρίζω ούτε αν ο 18-55 που φοράει έχει μοτέρ!
 
Last edited:
αν θέλεις να τραβάς κινούμενα αντικείμενα ή ζώα ή ανθρώπους σε ενδιαφέρει και πολύ μάλιστα.

Υπόψη ότι το 5.6 σου δίνει τρεις φορές χαμηλότερη ταχύτητα σε σχέση με το 2.8 . Δηλ. με το 1/250 στο 2.8 εσύ θα έχεις 1/60 με τον 5.6 .
 
Από τη μία η Sony δεν είναι σοβαρή εταιρεία μην επενδύσεις σε αυτήν....,
από την άλλη πού πάς ρε Καραμήτρο με τον τηλεφακό, ακόμη δεν ξέρεις τι σημαίνει bokeh....,

ε, λοιπόν την πουλάω!!!













Εντάξει, πλάκα κάνω, για να μη με βαρέσετε (τουλάχιστον όχι όλοι μαζί!) που πήρα τον φτηνό φακουδάκο. Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω τι θα έκανα αν διάβαζα τα 2 τελευταία μηνύματα πριν τον αγοράσω. (είχα οπισθοφυλακή μέχρι πριν μπώ στο μαγαζί, που έβλεπε αν υπάρχουν νέα posts στο νήμα). Γιατί η κίνησή μου ήταν και παρορμητική (εν’όψει τριημέρου ήθελα να δοκιμάσω) αλλά και ορθολογική.
Εξηγώ το ορθολογική: Μιας και δεν ξέρω με τι εξοπλισμό θα πάρω αυτό που ζητάω, και για να μη πρήξω άλλο τους καλούς ανθρώπους που ασχολήθηκαν ήδη τόσο με το πρόβλημά μου (*) είπα να πάρω ένα φτηνό εργαλείο που δοκιμάζοντάς το θα καταλάβω πόσο γρήγορο το θέλω, πόσο φωτεινό, και σε ποιά εστιακή απόσταση το χρειάζομαι περισσότερο. (ώστε να καταλήξω πιο εύκολα αργότερα σε έναν 50-150/2.8 όπως είπε οφίλος send παραπάνω, ή σε κάποιον (-ους) στάνταρ ζουμ).

* ώστε να έχουν δυνάμεις για τις επόμενες «ανησυχίες» μου!

-- φίλε send σε ευχαριστώ πολύ και για τις διευκρινήσεις και για τις προτάσεις (το πρωί δεν προλάβαινα να απαντήσω).

[FONT=&quot]-- Βλάσση και Γιάννη, ευχαριστώ πολύ!




[/FONT]
 
Φίλε μου εάν ρωτήσεις δέκα Έλληνες πώς καρφώνεται μια πρόκα στον τοίχο θα σου πούν δέκα διαφορετικούς τρόπους, κοίτα λοιπόν να την ευχαριστηθείς την νέα σου μηχανή και να την ξεζουμίσεις.
Να είσαι σίγουρος πως εάν αφοσιωθείς θα σε πάει σε άλλο επίπεδο.
Καλορίζικη και καλές λήψεις.:grinning-smiley-043
 
Re: Απάντηση: Sony DSLR A580

Φίλε μου εάν ρωτήσεις δέκα Έλληνες πώς καρφώνεται μια πρόκα στον τοίχο θα σου πούν δέκα διαφορετικούς τρόπους, κοίτα λοιπόν να την ευχαριστηθείς την νέα σου μηχανή και να την ξεζουμίσεις.
Να είσαι σίγουρος πως εάν αφοσιωθείς θα σε πάει σε άλλο επίπεδο.
Καλορίζικη και καλές λήψεις.:grinning-smiley-043

Εδω να δεις που θα συμφωνουμε 10 στους 10.