Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι:
Ο συγκεκριμένος, αφού ανακοίνωσε πανηγυρικά στο forum πως αγόρασε μια -ξεπερασμένης τεχνολογίας- "τηλεόραση" καινούργια προς 2,5 χιλιάρικα με δώρο μια επιπλέον λάμπα και ενα τραπεζάκι, έρχεται σήμερα, ένα χρόνο αργότερα, να τη βάλει μεταχειρισμένη σε αγγελία στο ίδιο forum προς 3,5 χιλιάρικα. Φυσικά και έχει κάθε δικαίωμα να ζητά όσο θέλει ή όσα τέλος πάντων του λείπουν. Δεν έχει όμως κανένα δικαίωμα να αμφιβάλει για τη νοημοσύνη μας.
Επιπλεόν, ενώ επί μήνες δεν παρέλειπε να μας ενημερώνει για το πόσο "φοβερή" εικόνα είχε η τηλεόραση και για το πόσο άναυδο τον άφησαν οι εκάστοτε ταινίες που έβλεπε σε 1080p καθώς και τα διάφορα βιντεοπαιχνίδια που έπαιζε, μας λέει σήμερα πως όλα αυτά έγιναν μέσα σε 50 ώρες. Μήπως γι' αυτό ζητούσε πληροφορίες για το πως μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στο service menu?
Τέλος, σαφώς παραπλανητικά αναφέρει πως είναι απροβλημάτιστη και σε αρίστη κατάσταση αφού Ο ΙΔΙΟΣ στο νήμα που προανέφερα μας ενημερώνει πως τα εν λόγω μοντέλα είναι προβληματικά, πως στην Αμερική έχουν γίνει αγωγές σωρηδόν, πως δεν υπάρχει μόνιμη λύση στο πρόβλημα και πως κάθε χρόνο θα πρέπει να σκας 1 χιλιαρικάκι για να αντικαθιστάς optical block. Ο ίδιος μάλιστα το έπαθε ήδη μια φορά μέσα σε 12 μήνες και αναρωτιέται δημοσίως τι θα γίνει όταν λήξει η εγγύησή του.
Μετά απ' όλα αυτά, εξακολουθείς να θεωρείς σωστό το να προσπαθεί να την πασάρει στο πρώτο θύμα που δεν είχε την τύχη να διαβάσει το εν λόγω νήμα, βγάζοντας μάλιστα και κέρδος? Δικαίωμά του είναι σίγουρα. Ηθικό όμως δεν είναι σε καμία περίπτωση.