Re: The Sony NEX Thread.
Ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις.
Το διλημμα ειναι μεταξυ μεταχειρισμενης 7 και καινουριας 6.
Αν δηλαδη ειναι τοσο καλυτερη η 7 εναντι της 6 ωστε να ρισκαρω την αγορα μεταχειρισμενης.
Αυτο που με ενδιαφερει ειναι η ποιοτητα και λιγοτερο οι ευκολιες.
Ευχαριστω και παλι.
η ποιότητα σε τί; στη λήψη εικόνας; και σε τί ; σε νυχτερινά; σε κακές φωτιστικές συνθήκες; ή σε κανονικές; Η 6 είναι καλύτερη στα δύσκολα από την 7. Η 7 δείχνει καλύτερη στα εύκολα. Εκεί που έχει περισσότερο φως.
Πρόσεξε όμως κάτι άλλο. Ο αισθητήρας της 7 δείχνει πολύ ευαίσθητος στην ποιότητα των φακών που φορά. Τους φθηνούς κιτ τους ξεφτελίζει. Αν την θέλεις γι αυτούς του φακούς, απλώς άστην στην άκρη. Τους καλούς έως πολύ καλούς φακούς θα του ανεχθεί και θα αναδείξει τους άριστους και εξαιρετικούς φακούς. Υπόψη όμως ότι ακόμη και στους άριστους φακούς, θα μας δείξει ξεκάθαρα κάθε το χαρακτήρα τους ακόμα κι αν έχει αρνητικά. Το διαβάσαμε αλλά μας το έδειξε πολύκαθαρά ο Αλέξης με τον nokton 35άρη του.
Δεν είναι τα 24 μέγα. 24 έχουν κι άλλες μηχανές, π.χ. οι νέες μικρές nikon. Δεν έχουν όμως αυτό το χαρακτήρα.
Και για να μην νομίζεις ότι θεωρητικολογούμε. Δες στο
http://www.photozone.de/sony_nex τα αποτελέσματα της nex 7. Ολοι οι ζουμ (16-50, 55-210, 18-55) και ο 16 είναι για πέταμα. Ο 18-18 της sony (φακός του χιλιάρικου μην ξεχνιόμαστε) είναι εξαιρετικός στην ανάλυση αλλά στη βινιετα και στις χρωματικές εκτροπές κάνει νέα ρεκόρ μετρήσεων. Ουσιαστικά δεν μπορεί να δουλευτεί παρά μόνο εάν έχεις το δικό του προφίλ μέσα από το lightroom.
Οι primes είναι άλλη περίπτωση. Οι 2.8 της sigma (19,30, 60) δουλεύουν εξαιρετικά, ιδανικά. Οι 30, 50 της SONY πολύ απλά είναι ακατάλληλοι, δείχνουν πολύ χάλια μετρήσεις.
Το ίδιο γίνεται και με τους φακούς χειροκίνητης εστίασης. Άλλοι έτσι κι άλλοι γιουβέτσι.
Γι αυτό λέω ότι θα διαλέξεις όχι με την καρδιά, αλλά σύμφωνα με τις απαιτήσεις σου και πολύ καλά μάλιστα.