Sony σειρά NEX

Re: The Sony NEX Thread.

Σε RAW παντως ειναι σχεδον στα ιδια επιπεδα.
Ετσι κι αλλιως η σειρα 5 ηταν παντα η καλυτερη σειρα της nex οσον αφορα το θορυβο στα υψηλα iso.
Πχ. η 5n ειναι καλυτερη απο την 7 ....

Εδω παντως η διαφορα δε φαινεται σημαντικη (αν υπαρχει).... παντα μετραμε σε RAW .

sony6.jpg
 
Re: The Sony NEX Thread.

Καλα πως γινεται με τον ιδιο αισθητηρα η ιδια εταιρια να παραγει περισσοτερο θορυβο σε παρεμφερη μοντελα; Μαλλον κατι φταιει στις μετρησεις του dpreview
 
Re: The Sony NEX Thread.

Έχει ο φίλος μου την ΝΕΧ 5Ν και κάναμε πολλές δοκιμές στο video. Φτιάξαμε βιντεάκια σχεδόν με επαγγελματική εικόνα. Με χάλασε απίστευτα ο ήχος. Δεν ακούγεται με τίποτα. Έχεις αυτή την αίσθηση του ερασιτεχνικού ακούγεται το auto focus, τα αγγίγματα στην μηχανή, και ο ήχος είναι συνέχεια σαν σε άδειο δωμάτιο, εκτός του οτι μεταβάλεται συνεχώς το gain, στην ησυχία δυναμώνει ο θόρυβος.
Eίδα τα τεστ για το μικρόφωνο της sony αλλά λένε δεν υπάρχει πολύ αισθητή βελτίωση. Από την άλλη με εξωτερικό εγγραφέα χάνεται η φορητότητα.
Είναι σπαστικό να έχεις τόσο ωραία και μικρή μηχανή με απίθανη εικόνα και να μην έχεις ήχο.
Εδώ είδα με εξωτερικό recorder και τους δύο κιτ φακούς της Sony έφτιαξαν broadcast quality video:
https://vimeo.com/33429338
 
Re: The Sony NEX Thread.

ποτε δεν εχουμε για κυριο ηχο , τον ηχο των μηχανων dslr - mirrorles κλπ.

Οποιαδηποτε ημιεπαγγελματικη-επαγγελματικη δουλεια κανουμε, εχουμε εξωτερικο μικροφωνο και εγγραφεα.
Εγω εχω το πολυ φτηνο zoom h1 και καποιο απλο rig.

http://www.ebay.com/itm/250798486321?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Ki ενα απλο μικροφωνο gun, οπως το rode video mic.

Ο ηχος πολλες φορες ειναι πολυ πιο δυσκολος απο την εικονα.
Στο παραπανω βιντεο του vimeo που εβαλες, μονο ο εγγραφεας κοστιζει οσο και η sony nex!

Τα υπολοιπα ηχητικα , κοστιζουν οσο 3 sony nex!!!

To φωτιστικο σωμα κοστιζει επισης οσο και η nex....

Το καλο βιντεο ειναι γενικα μια ακριβη υποθεση.
 
Last edited:
Re: The Sony NEX Thread.

Σκεφτομουν μήπως υπάρχει κάποιος τρόπος να στέκεται ενα recorder πάνω στη μηχανή με κάτι που να είναι σαν το εξωτερικό φλας, και πάνω του να στηρίζεται το recorder, υπάρχει κάποια τέτοια κατασκευή, και άραγε θα απομονώνει τους θορύβους της μηχανής;
 
Re: The Sony NEX Thread.

αυτο που σου εβαλα παραπανω....http://www.photographyandcinema.com/products/gearbox-video-camera-accessory-cage

Δεν κανει να βαζεις βαρια αντικειμενα ακριβως πανω στη μηχανη.... δεν ειναι φτιαγμενη για τετοιες καταστασεις.
Ενα απλο rig που θα βαλεις εκει οτι θελεις (φως, μικροφωνο, εξωτερικο εγγραφεα κλπ) ειναι η λυση.

Οτιδηποτε καθεται ακριβως πανω της , ειτε θα δημιουρηγσει προβλημα σταθεροτητας, ειτε θα μεταφερει ολους του θορυβους στο μικροφωνο και εγγραφεα.

Canon-T4i-GearBox_copy_medium.jpg



Nikon-D800_copy_medium.jpg



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Last edited:
Re: The Sony NEX Thread.

υπαρχει κι αυτο, που μπορεις να βαλεις ενα μικρο εγγραφεα σαν κι αυτο που εβαλα παραπανω.... http://www.ebay.com/itm/JJC-MSA10-H...hotography_Flash_Adapters&hash=item485291860c

ΑΛΛΑ θα εχεις σιγουρα καποιους ηχους που θα περασουν στο μικροφωνο του, επειδη θα ειναι πολυ κοντα.
 
Re: The Sony NEX Thread.

Σε RAW παντως ειναι σχεδον στα ιδια επιπεδα.
Ετσι κι αλλιως η σειρα 5 ηταν παντα η καλυτερη σειρα της nex οσον αφορα το θορυβο στα υψηλα iso.
Πχ. η 5n ειναι καλυτερη απο την 7 ....

Εδω παντως η διαφορα δε φαινεται σημαντικη (αν υπαρχει).... παντα μετραμε σε RAW .

sony6.jpg

Γιάννη τα παραπάνω δείγματα μου δείχνουν ότι έχουν τραβηχθεί με λίγο διαφορετικές ρυθμίσεις (π.χ. μισό έως ένα στοπ). Για μένα η διαφορά στο θόρυβο δεν είναι τόσο σημαντική, όσο η διαφορά στο χρώμα και στον κορεσμό του. Τα δυο κάτω δείγματα δείχνουν πολύ διαφορετικά από τα πάνω. Αν πούμε ότι έχουν παρόμοιους αισθητήρες ή ίδιους (οι δυο sony και οι δυο Μ4/3) τότε εκείνο που βλέπω είναι ότι στα κάτω δείγματα έχει καταρρεύσει το χρώμα (σε σχέση με τα πάνω δείγματα) κι αυτό διότι βρίσκονται σε πραγματικό iso διαφορετικό (υψηλότερο) σε σχέση με τις πάνω μηχανές.
 
Re: The Sony NEX Thread.

για το θορυβο εβαλα τα δειγματα…. εκει δεν υπαρχουν διαφορες.
Για το χρωμα μπορει να ειναι πολλα πραγματα και γενικα ποτε δεν μ ενδιαφερει γιατι αν δουλευεις raw κανεις οτι θελεις (εγω παντα τραβαω raw).

ΥΓ… μη παιρνουμε και πολυ σοβαρα τα δειγματα του dpreview …. οπως εχει παραδεχτει υπαρχει μια αποκλιση σε φως και εκθεση (ισως και στην εστιαση).


Μεταξυ μας, δεν με νοιαζει πια καθολου το θεμα "ποιοτητα" εικονας στις συγχρονες κορυφαιες μηχανες.

Το θεωρω (και ειναι) δεδομενο.
Οι διαφορες ειναι πια για ακαδημαικη συζητηση.

Αυτο που κανει τη διαφορα (για μενα) ειναι οι φακοι, οι ευκολιες , η ποιοτητα κατασκευης, η εργονοομια, η ταχυτητα εστιασης , οι δυνατοτητες σε βιντεο κλπ.
 
Last edited:
Re: The Sony NEX Thread.

το rode videomic pro δουλεύει καλά πάντως και είναι σχετικά οικονομική και "κόμπακτ" λύση..
IMG_2980_zpsc4c47045.jpg
 
Re: The Sony NEX Thread.

αυτα ειναι !!!! :SFGSFGSF:

Τελειος συνδυασμος... ο ανταπτορας ενεργοποιει και το stabilizer ?

YG.. απ οσο θυμαμαι η sony nex 5 δεν εχει mic in, παιρνει μονο το δικο της μικροφωνο... οποτε δεν αποτελει λυση για το φιλο μας.
 
Last edited:
Re: The Sony NEX Thread.

η 5n δεν έχει mic-in. Αυτή είναι η nex7 με ανταπτοράκι από ebay Canon2Nex - χωρίς ηλεκτρονικά (ούτε IS, ούτε AF, ούτε Exiff), και ανταπτοράκι για hot-shoe επίσης από ebay.

με τρώει να πάρω την εξωτερική οθόνη 5" (Sony CLM-V55), αλλά έχω 2 ενδοιασμούς
1) ότι θα πρέπει να πάρω ειδική βάση για να έχω και το μικρόφωνο πάνω στη μηχανή, εκτός αν κάνω καμιά πατέντα και κρέμεται στο πλάι.. και
2) το μόνιτορ το δίνουν χωρίς μπαταρία και πρέπει να αγοράσω χωριστά μπαταρία και φορτιστή, που θέλει αρκετό ψάξιμο

έχει δοκιμάσει κανείς το μόνιτορ της Σόνυ?
 
Last edited:
Re: The Sony NEX Thread.

για το θορυβο εβαλα τα δειγματα…. εκει δεν υπαρχουν διαφορες.
Για το χρωμα μπορει να ειναι πολλα πραγματα και γενικα ποτε δεν μ ενδιαφερει γιατι αν δουλευεις raw κανεις οτι θελεις (εγω παντα τραβαω raw).

ΥΓ… μη παιρνουμε και πολυ σοβαρα τα δειγματα του dpreview …. οπως εχει παραδεχτει υπαρχει μια αποκλιση σε φως και εκθεση (ισως και στην εστιαση).


Μεταξυ μας, δεν με νοιαζει πια καθολου το θεμα "ποιοτητα" εικονας στις συγχρονες κορυφαιες μηχανες.

Το θεωρω (και ειναι) δεδομενο.
Οι διαφορες ειναι πια για ακαδημαικη συζητηση.

Αυτο που κανει τη διαφορα (για μενα) ειναι οι φακοι, οι ευκολιες , η ποιοτητα κατασκευης, η εργονοομια, η ταχυτητα εστιασης , οι δυνατοτητες σε βιντεο κλπ.

Γιάννη εκεί ψηλά, πάνω από iso 2000 αν έχει διαφορά στην έκθεση μισό στοπ γίνεται αμέσως αντιληπτό, καθώς έχουν φθάσει οι αισθητήρες στα όριά τους. Αν μια μηχανή τραβά στα 2500 και η άλλη στα 3200 και οι δυο έχουν όριο το 2500, η πρώτη θα είναι οριακά καλή και η δεύτερη θα έχει καταρρεύσει. Η κατάρρευση δεν αφορά μόνο το θόρυβο, αλλά τη δυναμική περιοχή που περιορίζεται δραματικά και το χρώμα, που πολύ απλά λείπει. Αυτό που μου δείχνουν τα δείγματα είναι ακριβώς αυτό, ότι δηλ. οι δυο μηχανές είναι στο όριό τους και οι άλλες δυο για κάποιο λόγο πέρα από το όριο.

Επίσης εκεί ψηλά παίζει ρόλο και για πόση ώρα έχει δουλέψει η μηχανή. Π.χ. αν κάποιος έχει τραβήξει 40 λήψεις σχετικά μεγάλης έκθεσης στα 3200 ή έστω 2500 iso τότε η μηχανή εσωτερικά έχει ζεσταθεί και η απόδοσή της έχει αρχίσει να πέφτει καθώς εμφανίζεται ηλεκτρονικός θόρυβος, ο οποίος προκαλείται από τη θερμότητα. Αν δίπλα της ανοίξουμε μια ίδια μηχανή και αρχίσουμε να τραβάμε τις πρώτες λήψεις, οι φωτογραφίες δεν θα είναι συγκρίσιμες καθώς η δεύτερη δεν θα έχει επηρεαστεί από τη θερμότητα.