Άρα μιλάμε για κατάστημα... Μπράβο πάντως στον καταστηματάρχη για την κατάληξη που είχε η πρώτη βλάβη :a0210:
Είναι στo service ακομα . Μου είπαν ότι θέλει αλλαγη πλακέτας και τα υπόλοιπα τα ξέρεις.
Προσπαθώ να στείλω email στα κεντρικά της Pioneer στο Βέλγιο και τη Δεύτερα θα επικοινωνήσω μαζί τους και τηλεφωνικά.
Επόμενη κίνηση είναι αύριο το πρωί να στείλω γραμμα (περίμενα τις απαντήσεις από to email πρώτα ) με την ένδειξη συστημένο και επείγον στα κεντρικά στο Βέλγιο όπου θα ζητάω εκ τος των άλλων μια σαφή απάντηση για το αν θεωρείται η αναβάθμιση (όχι αν κάνεις κάτι λάθος στη διαδικασία) ως κακή χρήση η αμέλεια του μηχανήματος και ως εκ τούτου χάνεται η εγγύηση.
Θα ακολουθήσει τηλεφωνική επικοινωνία.
Γιατί δεν τους στέλνεις fax; Αν και πιστεύω ότι είτε γράμμα στείλεις είτε fax, πάλι απ' την Intersys θα λάβεις απάντηση.
Πάντως σε συγχαίρω για την επιμονή σου!!
Τα νεότερα είναι ότι έλαβα σήμερα απάντηση για το πρώτο από τα δυο email και όπως υποπτευόμουν η απάντηση ήρθε από το τμήμα service της intersys.
Επόμενη κίνηση είναι αύριο το πρωί να στείλω γραμμα (περίμενα τις απαντήσεις από to email πρώτα ) με την ένδειξη συστημένο και επείγον στα κεντρικά στο Βέλγιο όπου θα ζητάω εκ τος των άλλων μια σαφή απάντηση για το αν θεωρείται η αναβάθμιση (όχι αν κάνεις κάτι λάθος στη διαδικασία) ως κακή χρήση η αμέλεια του μηχανήματος και ως εκ τούτου χάνεται η εγγύηση.
Θα ακολουθήσει τηλεφωνική επικοινωνία.
γεια σου,
ελπιζω το προβλημα σου να λυθει γρηγορα και με τον καλυτερο δυνατον τροπο.
θα ηθελα να σε ρωτησω σχετικα με τις ενεργειες που εχεις κανει μεχρι τωρα και για τις ενεργειες που προκειται να κανεις-και αν ειχαν αντικτυπο-γιατι και εγω αντιμετωπιζω ενα προβλημα με μια τηλεοραση της pioneer(5090 H) την οποια αγορασα προσφατα και μου παρουσιαζει προβλημα με τον ψηφαικο δορυφορικο δεκτη.
το θεμα ειναι οτι επικοινωνησα τηλεφωνικος με την αντιπροσωπεια και να σου πω την αληθεια η απαντηση τους δεν με ικανοποιησε για το ονομα που εχει δημιουργησει η εταιρεια στα high end προιοντα γι' αυτο και σκεφτομαι και εγω να επικοινωνησω με τα κεντρικα της για να τους εκθεσω το προβλημα μου .
κατα την γνωμη μου θα περιμενα καλυτερη αντιμετωπιση απο μια εταιρεια του μεγεθους της pioneer και οχι μια αντιμετωπιση του θα δουμε ,οταν πληρωνεις αδρα για να αγορασεις ενα προιον της συγκεκριμενης εταιρειας.
sos!!! Προς όλους τους κατόχους blue-ray player Pioneer !!!!!!
ΤΗΛΕΦΏΝΗΣΑ ΣΉΜΕΡΑ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΆ ΤΗΣ PIONEER ΣΤΟ ΒΈΛΓΙΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΊΠΑΝ ΌΤΙ ΔΕΝ ΔΕΝ ΔΕΝ ΧΆΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΎΗΣΗ ΚΑΙ ΌΤΙ ΠΡΈΠΕΙ Η ΖΗΜΙΆ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΊ ΑΠΟ ΤΗΝ PIONEER!!!!!!!!!!!!!!!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.