Σπορ και Θέαμα...!!!

Επιτιμο μελος στο καλλιμαρμαρο εγινες...

Ωραια τα στιγμιοτυπα... (θα ηταν ακομα καλυτερα αν ειχες εναν 70-200/2,8 φυσικα... :beee::beee::flipout::flipout:)

Πλεον με νικον και κανον μονο δεν πας πουθενα... επιβαλλεται και μια μ4/3... :idea:
 
Ωραια τα στιγμιοτυπα... (θα ηταν ακομα καλυτερα αν ειχες εναν 70-200/2,8 φυσικα... :beee::beee::flipout::flipout:)

:

χαχαχαχαχα ευτυχως ειχε μια χαρα ηλιο,αλλιως θα αρχιζα την γκρινια,που θα μου παει θα τον παρω τον ατιμο
 
Ηλια επρεπε εκει που ειναι μαζεμενοι να παω να ρωτησω αν πουλαει κανενας τον 2.8
_MG_9344.jpg
 
Μηπως να το ξανασκεφτεις? Καλος φακος αλλα ακριβος και βαρυς... και σιγα την διαφορα απο τα 135/2 στα 200/2,8 ή σιγα μην εχεις αναγκη is στα 135 σε FF ή σιγα μην τραβαει κανεις με 70mm... (λεω και εγω τον καημο μου)....
 
Νασο... επιασες τη στιγμη επισης...

Ετυχε να περνάει μπροστα μου και χώθηκα ανάμεσα στους άλλους δρομείς για να μπω μπροστά του! Την ώρα της φωτογραφίας δεν ήξερα ότι ήταν το αυθεντικό πανό του Λαμπράκη, αν και αμέσως μετά τη λήψη, ο κ. Τσαγκαράκης φώναξε "Ο Λαμπράκης ζει!".
 
Διόρθωση: φυσικά και δεν ήταν το αυθεντικό πανό που κρατούσε ο Γρηγόρης Λαμπράκης το 1962, αλλά παρόμοιο.
 
399251_10151122842782511_590903795_n.jpg
 
Μερικές από τον Κυριακάτικο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος MTB Marathon που έγινε στη Σαλαμίνα.



Αν και δεν τα πολυσυμπαθώ αυτά τα τρικ (επιλεκτικός αποχρωματισμός κλπ) γιατί η Φωτογραφία μετατρέπεται σε Γραφιστική, δεν μπόρεσα να κρατηθώ και να μην τονίσω το rainbow jersey του Παγκόσμιου Πρωταθλητή, Περικλή Ηλία.


Ενα "κλασικό" κοντινό ευρυγώνιο (με φλας)


Αλλο ένα Πανελλήνιο Πρωτάθλημα (το 11ο, αν δεν κάνω λάθος!!!) για τον Περικλή...
 
πολύ καλη σειρά!! :2thumb22sup:

Ευχαριστώ Δημήτρη.

Από την πρώτη μου φωτογράφηση σε αγώνα MTB, διαπιστωσα (στην πράξη, γιατί σε σχετικά άρθρα το είχα ήδη διαβάσει) ότι το συγκεκριμένο υποείδος έχει την επιπλέον δυσκολία του Φωτισμού, για το κομμάτι του αγώνα που πραγματοποιείται σε δασικούς δρόμους, όπου τα δέντρα δημιουργούν σκληρές σκιές κάτω από δυνατό ήλιο.

Εκεί, προκειμένου να έχεις καλή έκθεση στον αναβάτη και το ποδήλατό του, α) το δυναμικό εύρος που απαιτείται είναι αρκετά μεγάλο και β) η χρήση φλας είναι απαραίτητη. Το ζητούμενο όμως δεν είναι να χρησιμοποιηθεί όπως το έχω κάνει εγώ, on camera (στην τρίτη φώτο για παράδειγμα), αλλά με πιο δημιουργικό τρόπο. Εκεί χρειάζεται διάβασμα (βλ. strobist). Και πολλή εξάσκηση...