ΣΤΑ 2 BLURAY TO 3o ΔΩΡΕΑΝ - PLAY.COM

jimdamian

AVClub Enthusiast
17 June 2006
1,296
35801.jpg


Tο γνωστο καταστημα αρχισε και τις προσφορες σε bluray !!

Διαλεξτε αναμεσα απο 128 bluray !!!

http://www.play.com/DVD/Blu-ray/3-/124809/2-/Promo.html
 
Ωραίο ... πραγματικά το πιο πιθανό σε λίγα χρόνια να δίνονται τζάμπα οι συλλογές HD-DVD όταν δεν μπορεί να σπρώξει άλλο η MS.
 
Last edited:
υπαρχει κανενα καλο μαγαζι στην ελλαδα με ποικιλια κια καλες τιμες?
 
Την ίδια προσφορά κάνει και το amazon αγγλίας, στα τρία το ένα δώρο...
 
Παιδιά έχω το εξής πρόβλημα.Καθώς άνοιγα ένα account στο play θέλωντας να παραγγείλω 3 ταινίες με την παραπάνω προσφορά,την ώρα που έβαλα τα στοιχεία της πιστωτικής,διεύθυνση κατοικίας κλπ πατάω next και μου βγάζει error του site,ότι παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα στους servers του site και ότι δεν μπορώ να προχωρήσω.Είχε επιλογές για refresh και back να πατήσω και πάτησα refresh χωρίς δυστυχώς αποτέλεσμα. Ημουν ένα βήμα πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας και φοβάμαι με το Refresh μήπως δόθηκε σαν διπλή η παραγγελία.... Εν το μεταξύ, το πρωί που προσπάθησα να μπω στο account μου,μου ζητά το e-mail μου και τον κωδικό και ενώ τα βάζω σωστά μου απαντα ότι κάποιο από τα 2 είναι λάθος.Σκέφτηκα μήπως τελικά δεν περάστηκαν τα στοιχεία μου εν τέλη και ξαναπήγα να δημιουργήσω account.Έλα που μου λέει ότι το mail αυτό υπάρχει ήδη...:bigcry: Τί να κάνω τώρα? (Είμαι σίγουρος ότι δεν κάνω λάθος στον κωδικό)
 
Δε μπορείς να ζητήσεις το password με e-mail;
Αν ανησυχείς πολύ, ειδοποίησε την τράπεζά σου να κόψει την κάρτα και ενημέρωσε το play με e-mail.
 
To έβαλα το Mail μου και μου απαντά το ίδιο, ότι το email μου δεν είναι σωστό.Έχω το ίδιο email 5 χρόνια και είμαι 100% σίγουρος ότι δεν το κάνω λάθος.Αυτό που με απασχολεί είναι να μην γίνει διπλή χρέωση των ταινιών.Έφθασα πριν το τελευταίο στάδιο που αφορά την παραγγελία,λογικά δεν θα προχωρήσει αφού δεν ολοκληρώθηκε ή κάνω λάθος? Να ακυρώσω την κάρτα χωρίς να ξέρω αν όντως έγινε λάθος,δεν είναι λίγο βιαστικό?
 
Στείλε e-mail στο ίδιο το play. Μπορεί να μπλόκαραν το λογαριασμό σου λόγω αυτού του τεχνικού προβλήματος ή να έφαγε στραπάτσο το σύστημα.
 
Θα στείλω mail να δω τί συμβαίνει, γιατί το τηλ θα μου κοστίσει λίγο μου φαίνεται! Έχω καταντήσει σπάγγος μου φαίνεται...Ευχαριστώ για τις συμβουλές:ADFADF1:
 
Νομίζω δεν έχει mail το play.com !!! αν όμως βρεις κάτι που να σου απαντήσουν πες γιατι το έψαχνα.
 
είναι λίγο οτι νάναι το Play.com ή απλά έτυχε σε εμένα?

το ένα απο τα 3 bluray που είχα παραγγείλει ήρθε λάθος . Αντι για το life of a brian, ήρθε το "learn spanish for Nintendo DS". Το δηλώνω λάθος και όντως αμέσως που το ξαναέστειλαν. Σήμερα ήρθε λοιπόν ο σωστός τίτλος, όμως χωρίς ελληνικούς υπότιτλους όπως φαίνεται στη σελίδα του Play.com.

πάλι πίσω... ελπίζω με την τρίτη να το πετύχουν...