Re: StarWars ships
Οι αγωνες με ακατους ταχυτητας (Pod Racing) ηταν παρανομοι ευθυς εξαρχης απο ιδρυσεως τους.
Ουτε η Γερουσια (τον καιρο της Δημοκρατιας) τους ηθελε, ουτε η Αυτοκρατορια. Η Γερουσια γιατι
ηταν ενας αγωνας θανατου (με το 1/4 των συμμετεχοντων να συντριβονται πριν τον τερματισμο)
και της χαλουσε το αλτρουιστικο προφιλ. Η Αυτοκρατορια γιατι δεν μπορουσε να ελεγξει και φορο-
λογησει το οργιο στοιχηματων σε καθε σιρκουι στον γαλαξια. Χωρια, οτι αρκετοι pod racers ευτελιζαν
την δεινοτητα των αυτοκρατορικων πιλοτων με τις αυταποδεικτα εκπληκτικες ικανοτητες τους.
Ηταν ενα Κολλοσαιο Ταχυτητας οπου οι μονομαχοι ΣΠΑΝΙΑ επιβιωναν περισσοτερους απο 3 η 4
συνεχομενους αγωνες. Αναμεσα στα πολλα δεικτικα σχολια για την αδιαφορια των πιλοτων απεναντι
στον θανατο ηταν και ο εξης "Δεν ξερω αν οι οδηγοι τρεχουν επειδη τους εχει μεινει μισος εγκεφαλος
η, τρεχουν για να μεινουν με μισο εγκεφαλο !!!"
Οι συμμετεχοντες σε ολα τα σιρκουι ΔΕΝ ηταν ΑΝΘΡΩΠΟΙ (πλην της περιπτωσης του Anakin που
ηταν ο μοναδικος που κερδισε και το δυσκολοτερο σιρκουι : το Boonta Eve Classic στον Tattoine).
Ο λογος απλος : κανενας ανθρωπος δεν διεθετε τα αντανακλαστικα μαγκουστας που απαιτουνταν
για να πιλοταρει και επιβιωσει σε εναν τοσο γρηγορο αγωνα. Ποσο γρηγορο ? Τα πιο αργα pods
ετρεχαν με 750 χιλιομετρα την ωρα. Τα πιο γρηγορα ξεπερνουσαν τα 920 χιλιομετρα την ωρα.
Οχι γιατι δεν ειχαν τουρμπινες επαρκως ισχυρες για να ξεπερασουν και το φραγμα του ηχου, αλλα
γιατι κατα την μεταβαση σε υπερηχητικη πτηση θα διαλλυονταν τα σωματα των πιλοτων (που
οπως φαινηκε ηταν ακαλυπτα, χωρις βοηθεια καλυπτρας, ουτε καν anti-g στολης). Ετσι λοιπον
δεν μπορουσε ο καθε wannabe να καβαλλησει ενα pod γιατι δεν ειχε το καταλληλο .... DNA

(σιγουρα ενα αθλημα που ο Συριζα λυσσαλεα θα κυνηγουσε αφου αναδεικνυει με τον πλεον
πανυγηρικο τροπο οτι δεν ζουμε σε κοσμο ισων ευκαιριων ... ετσι κι αλλιως !)
Οι ακατοι αποτελουνταν απο δυο εξοφθαλμα τεραστιoυς turbofan (για το μεγεθος του πιλοτηριου
που τραβουσαν) που υπεριπταντο του εδαφους με αντιβαρυτικη συνδρομη, σε υψος περιπου
δυο μετρων, εναν συζευκτη ενεργειας (μαλλον, ΗΜ φυσης) που κρατουσε τις δυο τουρμπινες σε
σταθερη αποσταση μεταξυ τους, ενα μονοθεσιο πιλοτηριο πισω απο τις τουρμπινες (σε μερικα
ηταν εμπρος απο τις τουρμπινες) και δυο ατσαλινα καλωδια που ενωναν το πιλοτηριο με τις
τουρμπινες. Λιτη κατασκευη, πανισχυρη και μοιραια (για οποιον δεν κατειχε το αθλημα).
Οπως ειδατε στο (καταπτυστο σεναριακα) Phantom Menace, οι συζευκτες ενεργειας ΔΕΝ ηταν παντα
... ΟΝ. Με τα γνωστα μοιραια αποτελεσματα (οι τουρμπινες ακολουθουσαν ξεχωριστες διευθυνσεις !!!).
Επισης, οι τουρμπινες ηταν τοσο ισχυρες και βαριες, ωστε το πιλοτηριο (πισω) πεταγοταν σαν κατσικι
προς καθε κατευθυνση (απο τις πανισχυρες ροπες) κανωντας την ζωη του αναβατη ... κολαση !!!
Το ειδαμε και οταν κοπηκε το ενα απο τα δυο καλωδια στην ακατο του Anakin (ποιος αντεχει τετοιες
περιδινησεις !) Σε αλλα σιρκουι εμφανιστηκαν ακατοι με τουρμπινες που ξεπερνουσαν το φραγμα του
ηχου .... ΑΛΛΑ ... με προστατευμενο πιλοτηριο (οχι cabriolet, βεβαιως

) Στο πρωτο ιστορικα
σιρκουι, αυτο του Malastare, κατεβηκε ενας πιλοτος (Gustav Wenbus) για να τεσταρει το πρωτο
υπερηχητικο pod ... και σακατεψε εαυτον και μηχανημα !!! Ηταν ο ιδρυτης του Pod Racing !!! ....
Η αρχιτεκτονικη των pods προηλθε απο την εποχη των αμαξιδιων που τα τραβουσαν ζωα !!!!
Αργοτερα, αυτα τα αμαξιδια τα τραβουσαν robot (με τροχους, ειδαμε ενα τετοιο στο Αttack of
the Clones). Και στο τελος εφτασαν να ειναι ολα (κινητηρες + πιλοτηριο) αιωρουμενα με την
βοηθεια της αντιβαρυτητας. Καποια στιγμη, μετα το Return of the Jedi, το Pod Racing παρακμαζει
και δινει την θεση του στο Swoop Racing με πιο μικρα οχηματα (σαν τα stormtrooper bikes που
απολαυσαμε στο δασος του Endor). Λιγοτερο επικινδυνο αλλα και λιγοτερο θεαματικο ....
Ομως στο παιχνιδι Knights of the Old Republic ... τα οχηματα ΔΕΝ ειναι και τοσο μικρα !!!
